Σελίδα 10 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 273

Θέμα: BMW E30 - Αποκατάσταση μετά από πυρκαγιά

  1. #136
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bruno
    Εγγραφή
    25/08/2013
    Μηνύματα
    506
    χα!χα!μην σε ξεγελαει που το χαιδευεις και ειναι λειο σαν κωλαρακι,αν το βαψεις,ακομα και με 3σε1[σουρφασερ] θα ειναι ολο καρουμπαλα.Δεν θελει υπερβολες με τον στοκο,φερνεις τις λακουβες οσο πιο καλα μπορεις και στοκαρεις με μικρες ποσοτοιτες σβελτα,το τριβεις,αν χρειαστει ξαναβαζεις στοκο δεν ειναι αναγκη να στοκαρεις μια και εξω.Ελπιζω να βοηθησα.

  2. #137
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bruno Προβολή μηνύματος
    χα!χα!μην σε ξεγελαει που το χαιδευεις και ειναι λειο σαν κωλαρακι,αν το βαψεις,ακομα και με 3σε1[σουρφασερ] θα ειναι ολο καρουμπαλα.Δεν θελει υπερβολες με τον στοκο,φερνεις τις λακουβες οσο πιο καλα μπορεις και στοκαρεις με μικρες ποσοτοιτες σβελτα,το τριβεις,αν χρειαστει ξαναβαζεις στοκο δεν ειναι αναγκη να στοκαρεις μια και εξω.Ελπιζω να βοηθησα.
    Ναι αυτό κάνω. Τρίβω σιγά σιγά και με όλο πιο λεπτό γυαλόχαρτο. Μόλις τελειώσω όλα τα στοκάκια με το 180αρι ξηρας, θα συνεχίσω με 320αρι και 500αρι ξηρας. Μετά όλο το αμάξωμα με 600 και 800 νερού. Μετά πιστολόστοκο και τριψιμο με 1000αρι νερού.

    Κάπως έτσι θα το κάνω.. Μου είπαν ότι παίζει μεγάλο ρόλο η προεργασία και όχι τόσο το βάψιμο.
    Μιχάλης από Ηράκλειο Κρήτης

    Ευχαριστώ που λύνετε τις απορίες μου

  3. #138
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από limas Προβολή μηνύματος
    Ναι αυτό κάνω. Τρίβω σιγά σιγά και με όλο πιο λεπτό γυαλόχαρτο. Μόλις τελειώσω όλα τα στοκάκια με το 180αρι ξηρας, θα συνεχίσω με 320αρι και 500αρι ξηρας. Μετά όλο το αμάξωμα με 600 και 800 νερού. Μετά πιστολόστοκο και τριψιμο με 1000αρι νερού.

    Κάπως έτσι θα το κάνω.. Μου είπαν ότι παίζει μεγάλο ρόλο η προεργασία και όχι τόσο το βάψιμο.
    ξαναδιαβασε το thread με το cinquecento κατι εχεις μπερδεψει...
    ποιος σου ειπε οτι τα στοκακια τριβοντε μεχρι και 500 ξηρας?
    επισης μετα απο 800 νερου στοκος πιστολιου?
    ξαναδιαβασε και δες τα video

  4. #139
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Συνεχεια...

    Ξαναστοκαρα κάποια στοκάκια που δεν είχαν στρωσει καλα.

    Και έπεσε και το πρώτο χέρι ασταρίου, κάτω απο το πάτωμα, στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, αντι για πίσσα. Χρησιμοποίησα chassis coat ειδικό για αυτή τη χρήση. Εφυγα επειδή με έπιασε η νύκτα. Φωτό, σε επόμενο πόστ.
    Τελευταία τροποποίηση από limas; 16/09/2013 στις 21:52.
    Μιχάλης από Ηράκλειο Κρήτης

    Ευχαριστώ που λύνετε τις απορίες μου

  5. #140
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Κάτι είχα αφήσει στην μέση πριν λίγες μέρες. Εννοώ το αστάρωμα του σασί. Για να γίνει αυτό, έπρεπε με κάποιο τρόπο να έχω πρόσβαση στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Με τα μέσα που είχα κατάφερα και το σήκωσα "σούζα" ,με ένα παλάγκο, από το εμπρός μέρος, ενώ στηριζόταν στις πίσω ρόδες (το χειρόφρενο ήταν σηκωμένο!).

    Κάπως έτσι έχει η κατάσταση, λοιπόν:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20130916_182002.jpg 
Προβολές:	337 
Μέγεθος:	87,7 KB 
ID:	299772


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20130916_182054.jpg 
Προβολές:	336 
Μέγεθος:	76,0 KB 
ID:	299773
    Μιχάλης από Ηράκλειο Κρήτης

    Ευχαριστώ που λύνετε τις απορίες μου

  6. #141
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Αφού σήκωσα λοιπόν το αυτοκίνητο, χρησιμοποίησα ένα αεροπίστολο με οπή 1.4 με HLVP, chassis coat αραιωμένο με λίγο διαλυτικό. Πέρασα δύο χέρια σε όλο το πλαίσιο, και σε όλο το αυτοκίνητο από κάτω, αφού το είχα καθαρίσει ελαφρά και αφού το φύσηξα με αέρα για να φύγουν τα πολλά πολλά.

    Το αποτλέσμα:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20130921_105339.jpg 
Προβολές:	342 
Μέγεθος:	80,4 KB 
ID:	299776


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20130921_105432.jpg 
Προβολές:	342 
Μέγεθος:	57,8 KB 
ID:	299777


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20130921_105505.jpg 
Προβολές:	343 
Μέγεθος:	73,6 KB 
ID:	299778
    Μιχάλης από Ηράκλειο Κρήτης

    Ευχαριστώ που λύνετε τις απορίες μου

  7. #142
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Καλο φιλε το σασι κοτ αλλα σαν την πισσα δεν ειναι. Αλλη δουλειά το ενα αλλη το αλλο.

  8. #143
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    Καλο φιλε το σασι κοτ αλλα σαν την πισσα δεν ειναι. Αλλη δουλειά το ενα αλλη το αλλο.
    Ρωτησα 2 μαστορες και μου ειπαν και οι δυο οτι πλεον τεινει να εξαλειφθει η χρηση της πισσας στο σασι, γιατι αν πιασει υγρασια η λαμαρινα, οπως ειχε εμενα σε καποια σημεια, δουλευει εσωτερικα και δεν ειναι ευδιακριτη. Για τον λογο αυτο προχωρησα στην χρηση καταλληλου υποστρωματος.

    Κι εγω για πισσα πηγαινα, αλλα στην πορεια προεκυψε η παραπανω πληροφορια, που θεωρω οτι ισχυει.
    Μιχάλης από Ηράκλειο Κρήτης

    Ευχαριστώ που λύνετε τις απορίες μου

  9. #144
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Κατι παραπανω θα ξερουν απο μενα! :-) καλη συνεχεία

  10. #145
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από limas Προβολή μηνύματος
    Ρωτησα 2 μαστορες και μου ειπαν και οι δυο οτι πλεον τεινει να εξαλειφθει η χρηση της πισσας στο σασι, γιατι αν πιασει υγρασια η λαμαρινα, οπως ειχε εμενα σε καποια σημεια, δουλευει εσωτερικα και δεν ειναι ευδιακριτη. Για τον λογο αυτο προχωρησα στην χρηση καταλληλου υποστρωματος.

    Κι εγω για πισσα πηγαινα, αλλα στην πορεια προεκυψε η παραπανω πληροφορια, που θεωρω οτι ισχυει.

    Για αυτό η πίσσα θέλει ειδική προεργασία....
    Έπρεπε να σε είχα Σαλόνικα πρίν 5 χρόνια που φτιάχνανε ενα Μ5 και το χε στον φούρνο γυρισμένο στο πλάι και έριχνε πίσσα με το κιλό ο τύπος....
    Συμπέρασμα πολύ μπελαλίδικη δουλειά, χρονοβόρα και ακριβή....

  11. #146
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dbnn Προβολή μηνύματος
    Για αυτό η πίσσα θέλει ειδική προεργασία....
    Έπρεπε να σε είχα Σαλόνικα πρίν 5 χρόνια που φτιάχνανε ενα Μ5 και το χε στον φούρνο γυρισμένο στο πλάι και έριχνε πίσσα με το κιλό ο τύπος....
    Συμπέρασμα πολύ μπελαλίδικη δουλειά, χρονοβόρα και ακριβή....
    Δυστυχώς δεν είχα αυτήν την δυνατότητα από υλικοτεχνικής άποψης. Με τα μέσα που έχω προσπαθώ να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Θεωρώ όμως ότι το υλικό που έβαλα θα κρατήσει αρκετά, λόγω προδιαγραφών.
    Μιχάλης από Ηράκλειο Κρήτης

    Ευχαριστώ που λύνετε τις απορίες μου

  12. #147
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Μια χαρά θα κρατήσει....
    Έχεις κάνει καλή προεργασία....

  13. #148
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Εχει περάσει πολύς καιρός από τότε που πόσταρα τελευταία φορά. Συνέχισα να εργάζομαι και συνεχίζω ακόμη, παράλληλα βέβαια με άλλες υποχρεώσεις.

    Εχω κάποιες αποριούλες.

    Ρώτησα και μου είπαν διάφορα για τα μπεκ. Αλλο νούμερο για το αστάρι (~1.8 για να είναι γεμιστικό), για το χρώμα ~1.4 και για το βερνίκι ~1.2, για να μην δακρύσει και για να "μελώσει" καλα. Παίζουν ρόλο λοιπον τα μπέκ; Να σημειώσω ότι θα βάλω μάλλον κι εγώ μέταλλα στο βερνίκι γιατί το χρώμα είναι λευκό. Οπότε, από όσο καταλαβαίνω, ανάλογα με το μπεκ, θα πρέπει να ζητησω να κοπούν και τα μέταλλα. Βέβαια αν βρώ κάποιο μεταλλικό λευκό, μάλλον θα επιλέξω αυτό.

    Υπάρχει διαφορά στο "μέλωμα" του βερνικιού με ή χωρίς μέταλλα; Είναι πιο δυσκολη η διαδικασία εάν το βερνίκι έχει μέσα τα μέταλλα; Είναι ωραίο το αποτέλεσμα του Σπύρου!!!

    Μου είπαν να βάλω μια υδατοπαγίδα ή ένα φιλτράκι βενζίνης μηχανής στο λάστιχο παροχής αέρα για να μην μου πετάξει κάποια σταγόνα νερό. Τι λέτε; Μου φαίνεται πάντως λογικό..

    Εστω ότι είμαστε στο σημείο που το αυτ/το έχει τριφτεί με 320 ξηράς (με παλμική "χούφτα" και κοφλερ, όχι με τάκο) και έχει πέσει και το αστάρι. Είπαμε, μετά τρίβουμε με 400-500 ξηράς ή 500-800 νερού. Τι είναι καλύτερο; Ξηράς ή νερού;

    Κάποιοι μου είπαν να φτάσω και σε μεγαλύτερα νούμερα π.χ. 1000ή 1200 πριν πέσει το χρώμα. Εσείς τι προτείνετε;

    Τα χρώματα είπαμε ότι είναι ακρυλικά ή νερού. Εκτός του ότι τα νερού είναι πιο φιλικά στο περιβάλλον, υπάρχει κάποια άλλη διαφορά, για παράδειγμα στην αντοχή του χρώματος; (Θα βάψω με διπλής).

    Χαιρετισμούς!
    Μιχάλης από Ηράκλειο Κρήτης

    Ευχαριστώ που λύνετε τις απορίες μου

  14. #149
    Μέλος Το avatar του/της lefteris95
    Εγγραφή
    24/11/2013
    Μηνύματα
    33
    Αρχικα καλωσορισες παλι! λοιπον αρχικα για τα μπεκ του πιστολιου για το σουφασερ 1.7 και 1.8 ειναι αρκετα καλα για το γεμισμα, για το χρωμα και το βερνικι τωρα εγω προσωπικα ριχνω και χρωμα και βερνικι με 1.4 και το μελωμα (πορτοκάλι) του βερνικιου το καθοριζεις εσυ με τα χερια που θα ριξεις αλλα ΠΡΟΣΕΧΕ!! δεν χρειαζεται να επιμενεις στα κομματια που βερνικαρεις μεχρι να βγει το τελειο μελωμα με τα πρωτα χερια γιατι μπορει να σου <<τρεξει>>θα το περασεις το αυτοκινητο αρκετα χερια μεχρι εκει που επιθυμεις. Η υδατοπαγιδα ειναι πολυ χρησιμη σου προτεινω να βαλεις μια καλου κακου και πριν το βαψιμο περασε το αυτοκινητο με αντισιλ για καθαρισει πληρως απο τυχον λαδιες που μπορει να εχει. Κοιτα εγω τριβω το σουφασερ με 600 -800 νερου τωρα αυτοι που σου ειπαν για 1000, 1200 κλπ λογικα στο ειπαν για τυχον γυαλοχαρτιες που μπορει να δημιουργηθουν με το τριψιμο αλλα κατα την γνωμη μου 600 - 800 νερου ειναι μια χαρα αλλα αν θες περνα το καιι εμ ενα 1200 οπου δεν εχει πεσει σουφασερ .Αν εισαι απειρος στο βαψιμο (οπως εγω) θα σου προτεινα ακρυλικο γιατι του νερου απ οτι μου χουν πει ειναι πιο δυσκολο στο ριξιμο εγω αυτο που ξερω για την αντοχη ειναι οτι τα διπλης κρατανε γυρω στα 12 χρονια και τα μονης λιγοτερο... Ελπιζω να σε βοηθησα καλη συνεχεια!!!

  15. #150
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Εισαι κατατοπιστικότατος!

    Το φαινόμενο της πορτοκαλόφλουδας είναι που θέλω να αποφύγω!! Το έχω δει σε ενα αυτοκίνητο που το έβαψε φίλος, σε μερικά σημεία. Βέβαια αν δεν κόβει το μάτι σου και πολύ, δεν το παρατηρείς.

    Εγω, με βάση και τον οδηγό του σπύρου, θα τρίψω όλο το αυτοκίνητο με 320 ξηράς, με τριβείο χουφτα. Μετά, θα ρίξω το 5:1 αστάρι της body μάλλον ενα με δύο χέρια. Πρώτα τα στοκάκια, Και μετα με γυαλόχαρτα νερού 500-800-1000 ή 1200 και φάση Καρατε κιντ!! Θα έχω ρίξει βέβαια και άχνες μαύρου ασταρίου σε σπρυ σαν οδηγό για το πόσο θα τρίψω.
    Αυτην την στρατηγική λέω να ακολουθήσω.
    Ελπίζω να τα καταφέφω,

    Πρέπει να περιμένω να στεγνωσει το ένα χέρι χρώμα και μετά να ρίξω το άλλο; Λογικά θα ρίξω 2-3 χέρι χρώμα, ανάλογα.

    Μετά, αφού στεγνώσει το χρώμα, να περάσω πάλι ανιτσιλ και κερόπανο πριν το βερνίκι; Πρέπει να περιμένω να στεγνωσει το ένα χέρι βερνίκι και μετά να ρίξω το άλλο;
    Μιχάλης από Ηράκλειο Κρήτης

    Ευχαριστώ που λύνετε τις απορίες μου

Σελίδα 10 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2004, 12:04
  2. Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 09/03/2004, 05:46
  3. Μια βολτα μετα απο καιρο πρεπει να ειναι καλη
    από hornet στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 13:21
  4. Καλιμερα μετα απο πολυ καιρο!!!
    από ruyjin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 12:55
  5. Έετσι θα ειμαστε μετα απο 50 χρονια!!!
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 19:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF