Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 34

Θέμα: καρμπυρατερ suzuki dr 350

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus Προβολή μηνύματος
    απο αλλο θρεντ το βρηκα

    Σπύρος Δημητρίου, Οδυσσέως 30, Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310-535361

    αυτος ειναι;
    πιθανόν.... θα έχουμε feedback απο τον ενδιαφερόμενο ελπίζω....

  2. #17
    παιδες καλημερα!!!!πως μπορω να μαθω ποιο καρμπυρατερ εχω???ειναι mikuni αλλα ποιο???μπορει καποιος απο τις φωτο που εχω ανεβασει να μου δωσει πληροφοριες για να παραγγειλω ανταλλακτικα???
    ευχαριστω εκ των προτερων!!!

  3. #18
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από morrison1986 Προβολή μηνύματος
    παιδες καλημερα!!!!πως μπορω να μαθω ποιο καρμπυρατερ εχω???ειναι mikuni αλλα ποιο???μπορει καποιος απο τις φωτο που εχω ανεβασει να μου δωσει πληροφοριες για να παραγγειλω ανταλλακτικα???
    ευχαριστω εκ των προτερων!!!
    To καρμπυρατερ σου είναι το Mikuni BST33.
    Τα DR350 ειχαν άλλο, το δικό σου μηχανάκι είναι DR350S.

    Εχεις μανιουαλ? Αν θες έχω το service manual της Clymer, καλύπτει τα πάντα. Και το καρμπυρατερ φυσικά.
    Στείλε με πμ το mail σου αν το θες να στο στείλω, στο είχα προτείναι και παλιότερα αλλά δεν απάντησες.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    To καρμπυρατερ σου είναι το Mikuni BST33.
    Τα DR350 ειχαν άλλο, το δικό σου μηχανάκι είναι DR350S.

    Εχεις μανιουαλ? Αν θες έχω το service manual της Clymer, καλύπτει τα πάντα. Και το καρμπυρατερ φυσικά.
    Στείλε με πμ το mail σου αν το θες να στο στείλω, στο είχα προτείναι και παλιότερα αλλά δεν απάντησες.
    ευχαριστω πολυ φιλε μου για το ενδιαφερον και συγνωμη που δε σ εχω απαντησει...το manual το εχω απο εσενα και το εχω διαβασει απλα δισκολευομαι να παραγγειλω ανταλλακτικα γιατι εχω κανει αρκετες φορες λαθος και πληρωνω ασκοπα

  5. #20
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από morrison1986 Προβολή μηνύματος
    ευχαριστω πολυ φιλε μου για το ενδιαφερον και συγνωμη που δε σ εχω απαντησει...το manual το εχω απο εσενα και το εχω διαβασει απλα δισκολευομαι να παραγγειλω ανταλλακτικα γιατι εχω κανει αρκετες φορες λαθος και πληρωνω ασκοπα
    Oκ δεν το θυμόμουν οτι στο είχα στείλει. :ZZZ:
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    πιθανόν.... θα έχουμε feedback απο τον ενδιαφερόμενο ελπίζω....
    καλημερα!!!πηρα τον εξυπηρετικοτατο κ.Δημητριου αλλα δυστυχως δεν ειχε τπτ απο dr τπτ αλλο απο ελλαδα δε μπορουμε να βρουμε???απο ebay νομιζω ανεβαινει αρκετα το κοστος...

  7. #22
    καλημερα παιδες!!!!χαρη στην πολυτιμη βοηθεια σας καταφερα κ εφτιαξα το καρμπ μονος μου και το drακι μου πεταει
    αλλαξα μεμβρανη,το ρυθμισα και εβαλα και το σωστο μπουζι και στην κυριολεξια πεταει...
    το μονο θεμα τωρα που ειχα και εχω και δεν μπορω να το φτιαξω ειναι το γκαζι..δεν μπορω να ρυθμισω τις ντιζες(εχει 2) και το γκαζι ειναι πολυ σκληρο
    επισης δεν τερματιζει...
    γνωριζει κανεις???

  8. #23
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από morrison1986 Προβολή μηνύματος
    καλημερα παιδες!!!!χαρη στην πολυτιμη βοηθεια σας καταφερα κ εφτιαξα το καρμπ μονος μου και το drακι μου πεταει
    αλλαξα μεμβρανη,το ρυθμισα και εβαλα και το σωστο μπουζι και στην κυριολεξια πεταει...
    το μονο θεμα τωρα που ειχα και εχω και δεν μπορω να το φτιαξω ειναι το γκαζι..δεν μπορω να ρυθμισω τις ντιζες(εχει 2) και το γκαζι ειναι πολυ σκληρο
    επισης δεν τερματιζει...
    γνωριζει κανεις???
    Το ν αμην τερματίζει είναι θέμα ρύθμισης ντίζας.
    Το να είναι πολύ σκληρό, είναι άλλο θέμα. Ηταν και πριν σκληρό?
    Αν όχι τότε μαλλον περασες τις ντίζες λάθος και καπου κανει απότομη στροφή/γωνία.
    Αν ηταν και πριν σκληρό, τοτε ισως θελεις ντίζα.

    Η μια ντιζα ειναι για να ανοίγει το slide και η άλλη για να το κλείνει.
    Εφ όσον δεν ανοίγει τελείως, εχει θέμα ρυθμισης αυτη που το ανοίγει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #24
    χωρίς να λέω ότι θα λυθεί το πρόβλημά σου, δοκίμασε στο πάνω μέρος της ντίζας που κολάει να εφαρμόσεις ένα χωνάκι σφιχτά και γέμισε από πάνω λαδάκι μηχανής. άστο όσο χρειαστεί μέχρι να κυλήσει το λαδάκι από την κάτω μεριά... θα μαλακώσει κατά πολύ!

  10. #25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    χωρίς να λέω ότι θα λυθεί το πρόβλημά σου, δοκίμασε στο πάνω μέρος της ντίζας που κολάει να εφαρμόσεις ένα χωνάκι σφιχτά και γέμισε από πάνω λαδάκι μηχανής. άστο όσο χρειαστεί μέχρι να κυλήσει το λαδάκι από την κάτω μεριά... θα μαλακώσει κατά πολύ!
    εχω ριξει και αντισκουριακο και λαδι και οταν τις εχω εκτος δουλευουν μια χαρα.οταν τις βαζω στο γκαζι και στο καρμπυρατερ κατι δεν παει καλα..δεν μπορω να τις ρυθμισω..το γκαζι ειναι σκληρο και δεν επαναφερει...οι ντιζες ειναι καινουριες αλλα απο τοτε που μου τις ειχε περασει ο μηχανικος ετσι δουλευει..θα προσπαθησω μονος κ οτι καταφερω...

  11. #26
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Μαλλον δεν "γλυκανες" τα ελατήρια που λέγαμε...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #27
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μαλλον δεν "γλυκανες" τα ελατήρια που λέγαμε...
    αν εννοεις το ελατηριο στο καρμπυρατερ εχω ριξει πανω του ενα μπουκαλι wd40 και δουλευει μια χαρα...κατι γινεται με τις ντιζες και το γκαζι πανω..αυτα δεν δουλευουν σωστα...

  13. #28
    λοιπον ανοιξα παλι να φτιαξω τις ντιζες και αυτη που κλεινει το γκαζι μου κοπηκε...τωρα???
    μπορω να αλλαξω μονο το συρμα η πρεπει να αλλαξω και τις δυο με καινουριες???εχετε οικονομικες προτασεις???θα ανεβασω και φωτο να δειτε...

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από morrison1986 Προβολή μηνύματος
    μπορω να αλλαξω μονο το συρμα η πρεπει να αλλαξω και τις δυο με καινουριες???εχετε οικονομικες προτασεις???θα ανεβασω και φωτο να δειτε...
    Δεν έχει το σύρμα βαρελάκι και από τις 2 μεριές?
    Το πιό απλό πάντως είναι να πάρεις καινούργια και είσαι κομπλέ.

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από morrison1986 Προβολή μηνύματος
    λοιπον ανοιξα παλι να φτιαξω τις ντιζες και αυτη που κλεινει το γκαζι μου κοπηκε...τωρα???
    μπορω να αλλαξω μονο το συρμα η πρεπει να αλλαξω και τις δυο με καινουριες???εχετε οικονομικες προτασεις???θα ανεβασω και φωτο να δειτε...

    ισως αυτο να ηταν το προβλημα σου που ηταν σκληρο το γκαζι.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF