Να βλέπω μπιέλες να βασανίζονται και καπάκια να ραγίζουνε....![]()
Διάβασε το 1ο ποστ της παρουσίασης, προδιαγραφές F1, ξέρεις πόσο αντέχουν αυτά τα μοτέρ? Αγώνας και πέταμα!
Επέτρεψέ μου να αμφιβάλω αν θα αντέξει αυτό το μοτέρ μόλις μπεί σε κανα σχιστομάτικο κουτί με τον μαστρομήτσο να βαράει ξερόγκαζα και καρφωτές 1ες, 2ες στα φανάρια.
Ναι μονο που το συγκεκριμενο ειναι για αγωνες le mans, αρα παιζει να αντεχει...![]()
Οχι ακομη αλλα για εκει το προοριζουν (αν καταλαβα καλα), μεχρι στιγμης το συγκεκριμενο οχημα ειχε τον γρηγοροτερο ηλεκτροκινητηρα και ετρεχε στο λεμαν.
"After the ZEOD RC finished dyno testing, Nissan took to the track last week, where it tested both the electric and petrol components. It will undergo further testing for the next four months, then in June it will take part in the Le Mans 24 Hour, where it will occupy “Garage 56.” which is reserved for new technology demonstrators by the Automobile Club de l‘Ouest. The ZEOD RC will do one lap of each roughly hour-long fuel stint of the competition using only electric power, then the DIG-T R will take over for the rest of the run. Lessons from the ZEOD RC will be used in Nissan’s entry in the LM P1 class of the FIA World Endurance Championship in 2015."
Πηγή: http://www.gizmag.com/nissan-zeod-rc-engine/30611/
Μιλάμε για ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ κινητήρα, όχι παραγωγής.
Το project ξεκίνησε σαν deltawing, ειναι μια ενδιαφέρουσα σπουδή μηχανολογιας. Το αυτοκίνητο πέρυσι με κινητήρα 1600κ.εκ. και 300 ίππους είχε το γυρολογιο των lmp2 και αν δεν ήταν ατζαμής ο οδηγός του Toyota lmp1 ίσως έκανε και εντυπωσιακό πλασάρισμα στο τέλος..
Για όσους ενδιαφέρονται http://m.youtube.com/watch?v=c_INdbXMqsw