Θα τα πουλήσουμε όλα λέμε.....
Θα τα πουλήσουμε όλα λέμε.....
Κάποιος θέλει να σπρώξει στην αγορά τα GPS και θα πάρει την προμήθεια.... Ανακαλύψαμε την Αμερική?
Όσο για το κόστος είναι αν θυμάμαι καλά χθες στις ειδήσεις: 0.03Ε / χλμ, δηλαδή 300Ε τα 10.000 χλμ
Τι σχολιάζετε και κριτικάρετε βρε, μια σάχλα εντελώς εκτός πραγματικότητας, τεχνολογικά ανεφάρμοστη, που έγραψε κάποιος με μπόλικη φαντασία σε ένα site;
![]()
Εδω δεν εχουν χαρτι για καινουργιες αδειες κυκλοφοριας και δινουν Α4,το gps τους μαρανε...
αν βγει παντως και πεσει πατεντα εγω θα τους κλεβω ψυχρα.μας εχουνε σκισει,θα μας κλεισουν και μεσα στο σπιτι???
να πανε να μαμηθουνε :a17:
Σταμάτησα να διαβάζω εδώ. Ίσως σε κάποια άλλη χώρα. Εδώ δεν έχουμε υποδομή για ηλεκτρονική καταγραφή (+μεταφορά, αποθήκευση, έλεγχο) ούτε των αριθμών του λόττο.καταγράφει και μεταφέρει ηλεκτρονικά σε έναν κεντρικό κόμβο τα δεδομένα.
Life begins at 45°.
Ρε θένε πολύ ραβδί....
http://www.cretalive.gr/economy/view...wteriko/139668
Αυτός που κάνει παραπάνω χιλιόμετρα από κάποιον άλλο , πληρώνει ήδη παραπάνω φόρο μέσω της βενζίνης …
Δεν νομίζω να το κάνουν έτσι πάντως γιατί στα διόδια πληρώνεις το ίδιο είτε φτάσεις μέχρι τα επόμενα είτε βγεις στην επόμενη έξοδο …
Άσε που τα Gps ποιος θα τα πληρώσει … μάλλον ο κάτοχος του οχήματος …
Όσον αφορά κλοπές GPS Blocker λέγεται η μ@λ@κί@ που κόβει το σήμα και δεν έχει νόημα …
Τι του λείπει του ψωριάρη;;;;;
Φούντα με μαργαριτάρι..................
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Το σωστο θα ηταν να μεινουν τα τελη οπως ειναι αφου δεν προκειται να κατεβουν και να βαλουν σε ισχυ και αυτον το τροπο υπολογισμου για ολους αυτους που δεν θελουν να τα κινουν, η θελουν να τα κινουν πολυ λιγο ετσι ωστε να μην χρειαζεται να καταθετουν πινακιδες.
Νομιζω αυτο θα ηταν ιδανικο.
Και αν γινοταν και για τα διοδια......
Τελευταία τροποποίηση από zannisvel; 03/02/2014 στις 10:12.
έλα να μην παραμυθιαζόμαστε ότι μας σκέφτονται οι της εξουσίας
capital.gr
Πολύς θόρυβος έγινε τις τελευταίες ημέρες για επικείμενες αλλαγές στη φορολογία των αυτοκινήτων. Ακούστηκε αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, μείωση των ετήσιων τεκμηρίων διαβίωσης, μείωση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης και κατάργηση του φόρου πολυτελείας. Τα παραπάνω περιλαμβάνονται στο πόρισμα που συνέταξε η ειδική επιτροπή για τις αλλαγές στη φορολογία των αυτοκινήτων που συνέστησε ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.
Ας δούμε όμως ποιες αλλαγές έχει εγκρίνει η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών και ποιες θα μείνουν στα χαρτιά του πορίσματος της επιτροπής εμπειρογνωμόνων. Ειδικότερα:
-μείωση του ετήσιου τεκμηρίου διαβίωσης. Είναι η αλλαγή που, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Capital.gr έχει ήδη αποφασιστεί σε κυβερνητικό επίπεδο και μάλιστα πρόκειται να λειτουργήσει και ως προεκλογική παροχή. Το υπουργείο Οικονομικών πρόκειται να προχωρήσει στη μείωση του ετήσιου τεκμηρίου κατά 30% καθώς θεωρείται ότι τα υφιστάμενα τεκμήρια είναι εξοντωτικά και δεν συμβαδίζουν πλέον με τη συνολική μείωση των εισοδημάτων στην οικονομία.
-η αντίστοιχη μείωση του ετήσιου του φόρου πολυτελούς διαβίωσης κατά 30% ο οποίος υπολογίζεται ως ποσοστό του ετήσιου τεκμηρίου διαβίωσης ΙΧ. Ο φόρος υπολογίζεται με συντελεστή 5% για ΙΧ 1.929 έως 2.500 ευρώ και με συντελεστή 10% για ΙΧ υψηλότερου κυβισμού. Ο φόρος επιβάλλεται σε ΙΧ ηλικίας έως 10 ετών. Η αλλαγή αυτή είναι δεδομένη καθώς αποτελεί αποτέλεσμα της μείωσης του ετήσιου τεκμηρίου.
-η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των ετήσιων τελών κυκλοφορίας. Η επιτροπής πρότεινε διάφορες αλλαγές, όπως τις «διαστημικές» περί καταγραφής των πραγματικών αποστάσεων που καλύπτει κάθε ΙΧ μέσω GPS. Αξιόπιστες πληροφορίες από το ΥΠΟΙΚ αναφέρουν ότι όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας δεν θα αλλάξει τίποτε, ενώ έχει εγκαταλειφθεί και η ιδέα για χρέωση των τελών κυκλοφορίας με το μήνα.
-κατάργηση του φόρου πολυτελείας. Πρόκειται για φόρο που επιβάλλεται κατά τον εκτελωνισμό των ΙΧ εργοστασιακής αξίας άνω των 20.000 ευρώ. Ο φόρος έχει προκαλέσει και την αντίδραση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οδεύει προς κατάργηση.
Οι αλλαγές πρόκειται να ισχύσουν από την 1-1-2015 χωρίς όμως να αποκλείεται και μια θετική έκπληξη για τους φορολογούμενους με αναδρομική εφαρμογή τους από την 1-1-2014. Η αναδρομική έναρξη εφαρμογής μπορεί να δώσει κίνητρο σε πολλούς φορολογούμενους να παραλάβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας για τα οχήματα υψηλού κυβισμού που διαθέτουν. Με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθούν τα έσοδα του δημοσίου.
Cash, Ass or Grass, nobody rides me for free