Από προβλήματα που παρουσίασε τελευταία το δικό μου και ενός φίλου, καταλήξαμε οτι το TPS είναι η αιτία απότομου γκαζιού, ρελαντί που κολλάει στις 4000 και στις 2500 και απότομη απόκριση στο αρχικό γκάζι και σβησίματα... το TPS πρέπει να κυμαίνεται από 0.5Volts έως 0.6Volts στο κλειστό γκάζι με καλά ζεσταμένο κινητήρα. Ενίοτε και ώς 0.63V. Άν το ρυθμίζετε και απορρυθμίζεται μέσα σε καμμιά εβδομάδα κάτι δεν πάει καλά. Το ανταλλακτικό κοστίζει περί τα 100€ και φαίνεται να είναι η πηγή του κακού. Η ΚΤΜ το πουλάει ξεχωριστά μετά το 2009 και την έλευση του δυνατότερου 990. Υπάρχει η υποψία το διαγνωστικό μηχάνημα της ΚΤΜ να μήν το βλέπει σα βλάβη, γιατί είναι μέσα σε φυσιολογικά όρια, μόνο που δεν διαβάζει την πραγματική θέση του γκαζιού.