SEPANG 2014 ΠΡΩΤΟ VIDEO
http://v.youku.com/v_show/id_XNjY5MTE2MDQw.html
SEPANG 2014 ΠΡΩΤΟ VIDEO
http://v.youku.com/v_show/id_XNjY5MTE2MDQw.html
MotoGP Sepang Test 2014
Session 1 as of 04/02/2014
Fastest lap Lead. Gap Prev. Gap Laps Last lap
1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 2:00.286 52 / 62
2 ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing 2:00.804 0.518 0.518 58 / 61
3 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 2:00.906 0.620 0.102 73 / 75
4 LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing 2:01.082 0.796 0.176 26 / 47
5 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 2:01.240 0.954 0.158 48 / 52
6 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 2:01.320 1.034 0.080 31 / 61
7 ESPARGARO, Aleix NGM Mobile Forward Racing 2:01.419 1.133 0.099 19 / 26
8 IANNONE, Andrea Pramac Racing 2:01.538 1.252 0.119 38 / 44
9 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 2:01.634 1.348 0.096 42 / 48
10 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 2:01.876 1.590 0.242 54 / 55
11 EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing 2:02.483 2.197 0.607 25 / 26
12 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 2:02.497 2.211 0.014 21 / 27
13 PIRRO, Michele Ducati Test Team 2:02.552 2.266 0.055 47 / 48
14 CRUTCHLOW, Cal Ducati Team 2:02.860 2.574 0.308 16 / 38
15 HERNANDEZ, Yonny Energy T.I. Pramac Racing 2:02.891 2.605 0.031 28 / 49
16 NAKASUGA, Katsuyuki Yamaha Factory Test Team 2:03.126 2.840 0.235 14 / 35
17 HAYDEN, Nicky Drive M7 Aspar 2:03.319 3.033 0.193 53 / 56
18 AOYAMA, Hiroshi Drive M7 Aspar 2:03.328 3.042 0.009 49 / 51
19 DE PUNIET, Randy Suzuki Test Team 2:03.893 3.607 0.565 47 / 75
20 AKIYOSHI, Kosuke HRC Test Team 2:04.267 3.981 0.374 27 / 64
21 REDDING, Scott GO&FUN Honda Gresini 2:04.431 4.145 0.164 41 / 48
22 BARBERA, Hector Avintia Racing 2:04.922 4.636 0.491 34 / 44
23 DI MEGLIO, Mike Avintia Racing 2:05.825 5.539 0.903 50 / 51
24 PARKES, Broc Paul Bird Motorport 2:05.889 5.603 0.064 32 / 40
25 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 2:06.070 5.784 0.181 14 / 14
26 ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 2:06.755 6.469 0.685 21 / 41
πω-πω θα γ@μήσει ο ρόσσης εφέτο...![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Αισιόδοξοι είναι πάντως !
-----------------------------
ΤΟ σχόλιο από τους Ιταλούς
Αν το όπεν της Χόντα τερματίζει πάντα πίσω από το Γιαχάμα τότε σίγουρα κάτι θα αλλάξει.
Ο κανονισμός πιθανότατα !
:rotflmao:
Έχει αρχίσει η φαγωμάρα για την όπεν από τώρα.
Μια μοτοτζιπι χωρίς μπλιμπλίκια η Γιαμάχα (του Κράτσλοου)
Νέο μηχανάκι απ την αρχή η Χόντα χωρίς καν πνευματικές βαλβίδες
Ο κανονισμός το επιτρέπει λέει ο Σούπο αλλά...
![]()
ανανήψαντας
http://youtu.be/4R6Q23gheqo
Valentino Rossi after sepang test day 1
http://youtu.be/Mc1IEiEDbyc
Marquez after sepang test day 1
http://youtu.be/scJa3Rqj0_o
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 04/02/2014 στις 22:33.
O ΓιαΝΝοΝε στο ίδιο δευτερόλεπτο με τους καλούς...
![]()
ανανήψαντας
morning of the second day
http://v.youku.com/v_show/id_XNjY5NDY1OTcy.html 07:25
και η απάντηση του Κουτσάρι για το Γιαμάχα όπεν...
-Μακάρι να ήταν μια μοτο τζι πι χωρίς τα μπλιμπλίκια αλλά δεν είναι.
Η Γιαμάχα μας δίνει πλαίσιο, μοτέρ και ψαλίδι τα άλλα είναι εσωτερική υπόθεση σε συνεργασία με την
FTR. Σε λίγο θα πάρουμε και το νέο πλαίσιο (από την ΦΤΡ)
ανανήψαντας
Δεν μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα ποιο είναι... Εφόσον οι κανονισμοί ορίζουν ως μόνη ουσιαστική διαφορά μεταξύ Φάκτορυ και Όπεν το λογισμικό, τότε ό, τι και να έδινε η Yamaha, εφόσον το λογισμικό είναι της Dorna, δεν υπάρχει συζήτηση. Αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα είναι ποιος "ερμήνευσε" σωστότερα τους κανονισμούς. Η Honda ήθελε να "φτιάξει" νέο μηχανάκι, η Yamaha διάλεξε να νοικιάσει μοτέρ και να βοηθήσει αρχικά με πλαίσιο-ψαλίδι.
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 59.926s (Lap 38/65)
2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 2m 0.336s | +0.410s (12/62)
3. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 2m 0.339s | +0.413s (13/52)
4. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 2m 0.464s | +0.538s (18/61)
5. Aleix Espargaro ESP NGM Mobile Forward Racing (FTR-M1) 2m 0.547s | +0.621s (16/42)
6. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 2m 0.573s | +0.647s (27/49)
7. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 0.603s | +0.677s (27/66)
8. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 2m 0.855s | +0.929s (9/49)
9. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 2m 0.897s | +0.971s (51/55)
10. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 1.061s | +1.135s (4/49)
11. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 2m 1.146s | +1.220s (8/45)
12. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 2m 1.396s | +1.470s (11/48)
13. Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (Desmosedici) 2m 2.177s | +2.251s (6/56)
14. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 2.287s | +2.361s (25/58)
15. Colin Edwards USA NGM Mobile Forward Racing (FTR-M1) 2m 2.545s | +2.619s (8/35)
16. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 2m 2.675s | +2.749s (13/45)
17. Kosuke Akiyoshi JPN Honda Test Rider 2m 2.692s | +2.766s (8/68)
18. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 2.825s | +2.899s (65/66)
19. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 2.970s | +3.044s (49/56)
20. Randy De Puniet FRA Suzuki Test Rider (XRH-1) 2m 3.064s | +3.138s (73/96)
21. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 2m 3.117s | +3.191s (39/53)
22. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 2m 3.528s | +3.602s (37/41)
23. Hector Barbera ESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki) 2m 4.551s | +4.625s (2/37)
24. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 2m 4.619s | +4.693s (42/43)
25. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 2m 5.261s | +5.335s (21/32)
26. Mike Di Meglio FRA Avintia Blusens (FTR-Kawasaki) 2m 5.355s | +5.429s (4/34)