Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 70

Θέμα: xt660r ξαφνική βλάβη προσέξτε ..

  1. #31
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	160000.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	9,5 KB 
ID:	309124
    Sent from me using a computer.

  2. #32
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lspiros Προβολή μηνύματος
    δυο φορες σε xt φιλου.διελυε το γραναζι της τριτης.
    Δεν το μπορώ να το πιστέψω!!!














































    Συνήθως την ακούει το γρανάζι της δευτέρας.
    Sent from me using a computer.

  3. #33
    Εντελως αντικειμενικα,το 660 ειναι τρομερα αξιοπιστο..απο τα 100 π.χ που κυκλοφορουν εδω,τα 2-3 να ειχαν ενα θεμα,και αυτο οχι τιποτα σοβαρο,ενω τα ευρωπαικα λογω κακης συντηρησης η ασχετων μηχανικων εδω,ολο με ζημιες ειναι...

  4. #34
    Δεν αποσύρθηκα ..εδώ είμαι και παρακολουθώ την συζήτηση . Είναι γεγονός πως 10 χρόνια με το χτ μου δεν είχα προβλήματα πέραν της αλλαγής TPS και κάτι σφιγκτήρες στα κολλάρα του ψυγείου . Αλλά επειδή είχα και το παλιό χτ παραξενεύτηκα που σε μια συντηρημένη μηχανή που δεν την σκάω δεν την πιέζω έβγαλε αυτό το θέμα και πάλι σκέφτομαι πως ήμουν τυχερός αφού κινούμαι κάθε ημέρα Λυκόβρυση Αθήνα μέσω εθνικής οδού όπου η ταχύτητα που αναπτύσσω είναι κοντά στα 90 με 120 χμ και αν συνέβαινε και κόλλαγε σε κανέναν στρόφαλο και μπλόκαρε ο τροχός τότε Η ανησυχία μου τωρα που τη βλέπω λυμενη είναι αν θα δεθεί σωστά και δεν θα χτυπάει σαν τις καμπάνες του Αγίου Μάρκου

  5. #35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kaps Προβολή μηνύματος
    Δεν αποσύρθηκα ..:


    Περα της πλάκας , σου έκατσε χοντρή αβαρία και πάλι καλά που δεν έγινε τίποτα χειρότερο…
    Πριν σου χαλάσει , σου ειχε δείξει κάποιο σημάδι? Κάποιο περίεργο θόρυβο?

    Ποτε ξανα…

  6. #36
    Δεν θα εβλεπε κομματια μεταλλου στην αλλαγη λαδιων??μαγνητικη ταπα καρτερ δεν εχει??

  7. #37
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Το δυσκολο στην επισκευη ειναι να βγει το μοτερ η να λυθει το κιβώτιο? Απο την λιγη εμπειρια που εχω στα xt600 δεν ηταν τρομακτικο να αλλαχτει το γραναζι της ταχυτητας.

    sorry αν βγαινω εκτος θεματος.

  8. #38
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Τις περισσότερες φορές, όταν σπάει γρανάζι κιβωτίου κάτι αλλο φταίει.
    Να το ψάξετε γιατί μπορεί να επαναληφθεί η ζημιά.

    Μπορεί πχ να συρταρώνει ο άξονας και φθείρεται σταδιακά. Εχω κι εγώ κατι γρανάζια κιβωτίου Yamaha που λείπουν κομμάτια.
    Ηταν γάτος ο μηχανικός, και μετα απο 25.000 χλμ ξαναέγινε το ίδιο.
    Εφταιγε αυτο που περιγράφω πιο πάνω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #39
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Την πιο κοντη μνημη (αμνησια θα το ελεγα εγω) την εχουν οι πελατες των γιαπωνεζικων.
    H αρχική του χρήση ήταν για ιδιοκτήτες γιαπωνέζικων μοτό...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	men_in_black_movie_image_tommy_lee_jones_and_will_smith.jpg 
Προβολές:	146 
Μέγεθος:	38,1 KB 
ID:	309156

  10. #40
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή για να καταλαβαίνουμε όλοι τι λέμε, λέτε πως το XT είναι μία αναξιόπιστη μηχανή και η "ομερτά" των ιδιοκτητών της την καθιστά μία καλή και αξιόπιστη μηχανή. Εγώ από αυτά που διαβάζω αυτό καταλαβαίνω.

    Σας ζητώ να το ξανασκεφτείτε.
    Όχι η ομερτά δεν πάει στο ΧΤ, πάει αλλού...παλιές ιστορίες στο φόρουμ.

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.994
    Εγώ ως νέος φίλος στο Forum δε γνωρίζω από τέτοια. Το σίγουρο είναι πως όλοι μας αγαπούμε τις μοτό, άρα έχουμε πάντα περισσότερα να μας ενώνουν παρά να μας χωρίζουν, αρκεί να θέλουμε να το δούμε αυτό.

    Σε ότι με αφορά τώρα, δε κατηγοριοποίησα ποτέ τις μοτό σύμφωνα με τη χώρα προέλευσης ή κατασκευής. Κριτήριο κάθε φορά ήταν τι ζητούσα και τι άντεχε το πορτοφόλι μου (και προσαρμοζόμουν και ως προς το καινούριο ή μεταχειρισμένο).
    Την δεκαετία του '80 και του '90 τα Ευρωπαϊκά είχαν μείνει πίσω -κυρίως σε τεχνολογία- και τη δεκαετία του '00 που κυκλοφόρησαν απίστευτα Ευρωπαϊκά εργαλεία δε μπορούσες να τα αγοράσεις!
    Φυσικά και θα ήθελα να είχα μια BMW 1200GS και δε ήταν η φημολογία για τα προβλήματα της (σε ηλεκτρονικά και abs) που με εμπόδισε, αλλά η τιμή της.
    Πέρασε και ένα KTM Adventure 950 από τα χέρια μου (η πιο ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ μεγάλου κυβισμού που έχω οδηγήση), μου το έδωσαν για Test Drive μιας εβδομάδας (πρόλαβα να κάνω και ταξίδι 300 χλμ. μαζί του), πριν παραγγείλω το Yamaha TDM900 μου, μάλιστα μου είπαν με σιγουριά πως θα αλλάξω γνώμη και θα παραγγείλω αυτό αντί του TDM. Την ώρα που έφευγα με το KTM μου έδωσαν και 1 λίτρο λάδι να έχω μαζί μου να το τσεκάρω κάθε 500 χλμ. γιατί "τσίμπαγε".... Το είχε και ένας ξάδερφος μου και με αποθάρρυνε λόγω πολλών προβλημάτων αν και μου είπε πως δεν είχε ποτέ παράπονο από την αντιπροσωπεία, όμως ο μισός κινητήρας -κυριολεκτικά- αλλαγμένος στην εγγύηση. Παρόλα αυτά αν είχα τα χρήματα να έχω μια 2η μηχανή που θα έκανε λίγα χιλιόμετρα και μόνο για τα προσωπικά μου γούστα, ε ναι θα το έπαιρνα!

    Για να επιστρέψουμε στο θέμα, που στη πραγματικότητα είναι το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο kaps. Το μόνο σχόλιο που ήταν εντός θέματος ήταν του sapila racing, που του έλεγε να προσέξει γιατί πιθανόν το κούρεμα του γραναζιού να οφείλεται σε άλλη αιτία και μπορεί να επαναληφθεί.
    Όλα τα άλλα -συμπεριλαμβανομένων των δικών μου- ήταν σχόλια εκτός θέματος. Άλλα για να εκφράσουμε τη χαρά του ότι μια διαφημισμένη μηχανή για την αξιοπιστία της τελικά χαλάει και άλλα για να υπεραμυνθούμε υπέρ της. Ότι και να γραφτεί όμως, αύριο το πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά μας, θα είναι εκεί μπροστά μας... το XT παντού!

  12. #42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Τις περισσότερες φορές, όταν σπάει γρανάζι κιβωτίου κάτι αλλο φταίει.
    Να το ψάξετε γιατί μπορεί να επαναληφθεί η ζημιά.

    Μπορεί πχ να συρταρώνει ο άξονας και φθείρεται σταδιακά. Εχω κι εγώ κατι γρανάζια κιβωτίου Yamaha που λείπουν κομμάτια.
    Ηταν γάτος ο μηχανικός, και μετα απο 25.000 χλμ ξαναέγινε το ίδιο.
    Εφταιγε αυτο που περιγράφω πιο πάνω.
    θα το ελέγξω με το μηχανικό μου αν και δεν ξέρω το μηχανικό αίτιο που το προκαλεί

  13. #43
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zannisvel Προβολή μηνύματος
    Το δυσκολο στην επισκευη ειναι να βγει το μοτερ η να λυθει το κιβώτιο? Απο την λιγη εμπειρια που εχω στα xt600 δεν ηταν τρομακτικο να αλλαχτει το γραναζι της ταχυτητας.

    sorry αν βγαινω εκτος θεματος.
    Και εγώ απόρησα με αυτή την προοπτική του κατεβασματος μοτερ αλλά επειδή μηχανικός δεν είμαι θα κάνω την
    γλάστρα και θα περιμένω το αποτέλεσμα.

  14. #44
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kaps Προβολή μηνύματος
    θα το ελέγξω με το μηχανικό μου αν και δεν ξέρω το μηχανικό αίτιο που το προκαλεί
    Το 'συρτάρωμα' συμβαίνει όταν θέλει κάποιος άξονας του κιβωτίου ρυθμιση με ειδικές ροδέλλες (shims) για να μην κουνιέται περα δώθε στο κάρτερ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #45
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Εγώ ως νέος φίλος στο Forum δε γνωρίζω από τέτοια. Το σίγουρο είναι πως όλοι μας αγαπούμε τις μοτό, άρα έχουμε πάντα περισσότερα να μας ενώνουν παρά να μας χωρίζουν, αρκεί να θέλουμε να το δούμε αυτό.

    Σε ότι με αφορά τώρα, δε κατηγοριοποίησα ποτέ τις μοτό σύμφωνα με τη χώρα προέλευσης ή κατασκευής. Κριτήριο κάθε φορά ήταν τι ζητούσα και τι άντεχε το πορτοφόλι μου (και προσαρμοζόμουν και ως προς το καινούριο ή μεταχειρισμένο).
    Την δεκαετία του '80 και του '90 τα Ευρωπαϊκά είχαν μείνει πίσω -κυρίως σε τεχνολογία- και τη δεκαετία του '00 που κυκλοφόρησαν απίστευτα Ευρωπαϊκά εργαλεία δε μπορούσες να τα αγοράσεις!
    Φυσικά και θα ήθελα να είχα μια BMW 1200GS και δε ήταν η φημολογία για τα προβλήματα της (σε ηλεκτρονικά και abs) που με εμπόδισε, αλλά η τιμή της.
    Πέρασε και ένα KTM Adventure 950 από τα χέρια μου (η πιο ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ μεγάλου κυβισμού που έχω οδηγήση), μου το έδωσαν για Test Drive μιας εβδομάδας (πρόλαβα να κάνω και ταξίδι 300 χλμ. μαζί του), πριν παραγγείλω το Yamaha TDM900 μου, μάλιστα μου είπαν με σιγουριά πως θα αλλάξω γνώμη και θα παραγγείλω αυτό αντί του TDM. Την ώρα που έφευγα με το KTM μου έδωσαν και 1 λίτρο λάδι να έχω μαζί μου να το τσεκάρω κάθε 500 χλμ. γιατί "τσίμπαγε".... Το είχε και ένας ξάδερφος μου και με αποθάρρυνε λόγω πολλών προβλημάτων αν και μου είπε πως δεν είχε ποτέ παράπονο από την αντιπροσωπεία, όμως ο μισός κινητήρας -κυριολεκτικά- αλλαγμένος στην εγγύηση. Παρόλα αυτά αν είχα τα χρήματα να έχω μια 2η μηχανή που θα έκανε λίγα χιλιόμετρα και μόνο για τα προσωπικά μου γούστα, ε ναι θα το έπαιρνα!

    Για να επιστρέψουμε στο θέμα, που στη πραγματικότητα είναι το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο kaps. Το μόνο σχόλιο που ήταν εντός θέματος ήταν του sapila racing, που του έλεγε να προσέξει γιατί πιθανόν το κούρεμα του γραναζιού να οφείλεται σε άλλη αιτία και μπορεί να επαναληφθεί.
    Όλα τα άλλα -συμπεριλαμβανομένων των δικών μου- ήταν σχόλια εκτός θέματος. Άλλα για να εκφράσουμε τη χαρά του ότι μια διαφημισμένη μηχανή για την αξιοπιστία της τελικά χαλάει και άλλα για να υπεραμυνθούμε υπέρ της. Ότι και να γραφτεί όμως, αύριο το πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά μας, θα είναι εκεί μπροστά μας... το XT παντού!
    Καλοδεχούμενες όλες οι παρατηρήσεις και απόψεις , άλλωστε γηράσκω αεί διδασκόμενος

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Xt660x ή Xt660r
    από Πατρινός στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 02:30
  2. ακόμα μια βλάβη ...λύθηκε
    από free rider στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2005, 22:42
  3. Εντυπώσεις απο XT660R ?
    από cbanthropos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2004, 10:50
  4. Xt660r
    από XT660R στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2004, 09:54
  5. Προσέξτε .........
    από KAS77 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 09/01/2004, 12:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF