Κλεμμένο:
Μη λες τον αχώνευτο σπαρτιάτη, έχει πει ποτέ ο Λεωνίδας στους Πέρσες "πιο μακριά το σπαθί σου, μπορεί νάχουμε κανα ατύχημα" ;![]()
Κλεμμένο:
Μη λες τον αχώνευτο σπαρτιάτη, έχει πει ποτέ ο Λεωνίδας στους Πέρσες "πιο μακριά το σπαθί σου, μπορεί νάχουμε κανα ατύχημα" ;![]()
Travel, Grow, Share
χε χε ο ΓιαΝΝοΝε έχει πίσω του το Μπαουτίστα...
Χαρούμενοι στη Ντουκάτι, ο Τζίτζι κάνει λέει καλή δουλειά
και έχουμε πρόοδο.
:a015:
ανανήψαντας
Δηλώσεις του Lorenzo
Σήμερα, πέρα από τη θέση που δεν είναι ιδανική, κάναμε ένα βήμα μπροστά. Κάναμε αλλαγές στα ηλεκτρονικά και η εμπιστοσύνη μου στη μοτοσυκλέτα είναι μεγαλύτερη. Μοιάζει περισσότερο στην περσινή. Μπορώ να κρατήσω σταθερό ρυθμό και να είμαι πιο γρήγορος στον ένα γύρο. Πρέπει όμως να συνεχίσουμε τη δουλειά, καθώς οι αντίπαλοί μας είναι δυνατοί. Σήμερα όμως είμαι πιο χαρούμενος από χτες.
Έκανα το χρόνο μου στις 15:30 που είχε περισσότερη ζέστη κι έτσι είναι προφανές ότι μπορούμε να βελτιωθούμε κι άλλο. Στόχος μας σήμερα δεν ήταν ο χρόνος, αλλά να βρούμε την αίσθηση που είχα πέρυσι. Οι αντίπαλοί μας εδώ είναι πολύ, πολύ γρήγοροι και ειδικά ο Marc. Οι άλλοι τέσσερεις-πέντε όμως είναι πολύ κοντά σε ρυθμό.
Τέλος, ο Lorenzo δεν φάνηκε να εντυπωσιάζεται από το νέο μαλακό και σκληρό της Bridgestone, τα οποία μάλιστα είπε ότι "...δεν είναι καλά" για την εργοστασιακή M1, ενώ μίλησε και αυτός με κολακευτικά λόγια για τον εξαιρετικό Aleix Espargaro. "Ο Espargaro είναι πολύ γρήγορος κι βελτιώθηκε πολύ πέρυσι. Έχουν ένα πιο μαλακό ελαστικό από εμάς (σ.σ. ασύμμετρο) και είναι μάλλον μισό δευτερόλεπτο ή έξι δέκατα πιο γρήγοροι. Προφανώς όμως είναι γρήγορος, διότι ο Colin δεν μπορεί να φτάσει σε αυτά τα επίπεδα. Δοκιμάσαμε και τις δυο επιλογές ελαστικών και ήταν πράγματι άσχημες για την Yamaha, ειδικά στα δεξιά. Δεν μπορείς να σταματήσεις το σπινάρισμα σε μερικά σημεία.
Φαίνεται οτι δεν τα υπολόγισαν σωστά οι Hondαίοι.
Βέβαια δικαιολογίες έχουν αλλά το θέμα είναι τι θα κάνουν.
Εγω υποθέτω οτι δεν περίμεναν πως το Open Yamaha θα είναι τόσο γρήγορο, ίσως γιατί δεν ήξεραν πόσο πρόβλημα είχε το εργοστασιακό M1 λόγω περιορισμών καυσίμου, τους οποίους το Open δεν έχει και το έδειξε με τη μία. Κι ο Espargaro έπαιξε ρόλο φυσικά!
Απο την αλλη ο Hayden δεν έχει ακόμα δείξει τι μπορεί να κάνει με το Honda, μόλις έχει ξεκαβαλήσει απο το Ducati μετα από τόσα χρόνια και χρειάζεται αναπροσαρμογή στην οδήγησή του.
Το production Honda σχεδιάστηκε να κερδίσει τα ART κλπ CRT, όμως αυτα αντικαταστάθηκαν απο (οπως απέδειξαν ήδη) πιο γρήγορα Open, οπότε η Honda θα πρεπει να κανει επανεκτίμηση της καταστασης και να βγάλει το upgrade πακετο νωρίτερα. Φετος δηλάδή αντι για του χρόνου, αλλιώς θα έχουμε ενα replay του σεναρίου της Moto3 (KTM/Honda) σε αλλη κλίμακα.
Ισως τελικά χωρίς πνευματικές να μην μπορεί να είναι ανταγωνιστικό. Η τιμή τους περιορίζει, αλλιώς θα το είχαν κανει με πνευματικές, ακόμα και CRT περσι με πνευματικές έτρεχαν.
Εμένα παντως μου αρέσει η κατάσταση που βλέπω γιατί θα έχει ενδιαφέρον και στις πιο πίσω θέσεις!![]()
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 06/02/2014 στις 12:18.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Στο race simulation σήμερα πάντως, ο ΜΜ93 πρέπει να ταν χαλαρά 0.5 πιο γρήγορος ανα γύρο από τον VR46...
3η ημερα
http://v.youku.com/v_show/id_XNjY5ODE0ODE2.html
45 sec περιμενεις και παιζει![]()
MotoGP Sepang Test 2014
Session 3 as of 06/02/2014
PDF Combined days PDF Analysis PDF Classification
Pos Rider Team Fastest lap Lead. Gap Prev. Gap Laps Last lap
1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 1:59.533 10 / 40
2 ROSSI, Valentino Yamaha Factory Racing 1:59.727 0.194 0.194 11 / 55
3 LORENZO, Jorge Yamaha Factory Racing 1:59.866 0.333 0.139 2 / 65
4 ESPARGARO, Aleix NGM Mobile Forward Racing 1:59.998 0.465 0.132 7 / 43
5 BRADL, Stefan LCR Honda MotoGP 2:00.112 0.579 0.114 11 / 38
6 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 2:00.223 0.690 0.111 29 / 55
7 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 2:00.370 0.837 0.147 10 / 40
8 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 2:00.655 1.122 0.285 8 / 65
9 IANNONE, Andrea Pramac Racing 2:00.725 1.192 0.070 13 / 57
10 BAUTISTA, Alvaro GO&FUN Honda Gresini 2:00.788 1.255 0.063 3 / 63
11 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 2:00.896 1.363 0.108 10 / 65
12 CRUTCHLOW, Cal Ducati Team 2:01.057 1.524 0.161 58 / 58
13 HAYDEN, Nicky Drive M7 Aspar 2:01.514 1.981 0.457 21 / 59
14 EDWARDS, Colin NGM Mobile Forward Racing 2:01.731 2.198 0.217 41 / 47
15 PIRRO, Michele Ducati Test Team 2:01.782 2.249 0.051 12 / 67
16 AOYAMA, Hiroshi Drive M7 Aspar 2:02.383 2.850 0.601 61 / 66
17 DE PUNIET, Randy Suzuki Test Team 2:02.486 2.953 0.103 17 / 67
18 HERNANDEZ, Yonny Energy T.I. Pramac Racing 2:02.556 3.023 0.070 31 / 65
19 AKIYOSHI, Kosuke HRC Test Team 2:02.619 3.086 0.063 3 / 58
20 NAKASUGA, Katsuyuki Yamaha Factory Test Team 2:02.788 3.255 0.169 13 / 38
21 REDDING, Scott GO&FUN Honda Gresini 2:02.833 3.300 0.045 42 / 60
22 LAVERTY, Michael Paul Bird Motorsport 2:03.187 3.654 0.354 12 / 41
23 BARBERA, Hector Avintia Racing 2:03.204 3.671 0.017 49 / 54
24 PARKES, Broc Paul Bird Motorport 2:03.402 3.869 0.198 40 / 43
25 DI MEGLIO, Mike Avintia Racing 2:04.516 4.983 1.114 28 / 58
26 AOKI, Nobuatsu Suzuki Test Team 2:05.686 6.153 1.170 10 / 12
27 ABRAHAM, Karel Cardion AB Motoracing 2:05.974 6.441 0.288 6 / 12
Combined Standings Days 1-2-3εδω
http://resources.motogp.com/files/te...ion=1391681788
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 06/02/2014 στις 14:53.