Δεν κάνει τίποτα φίλε μου.
Το χω το κύκλωμα σε εξομοιωτή αλλά θέλω να το κάνω ρυθμιζόμενο. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι πως αν το κάνω ρυθμιζόμενο περνάει AC μέσα ενώ αν το κάνω με σταθερή έξοδο τότε έχω full DC.
Άρα με βάση την ισχύ εξόδου της γεννήτριας, τα 0.182kW είναι 15.16Α στα 12vDC, 14A στα 13vDC, 13Α στα 14vDC, 12.3A στα 15vDC.
Οπότε ο ανορθωτής πρέπει να μπορεί να διαχειρίζεται 20Α τουλάχιστον για να είμαστε ασφαλείς.
Η δικιά μου πατέντα αντέχει μέχρι 60Α. Μόλις λύσω το θέμα που αντιμετωπίζω σου χω το σχεδιάγραμμα!
full μεταβαλόμενη τάση εξόδου απο 0vDC μέχρι 18vDC (ανάλογα το φορτίο). Η ισχύς εξόδου είναι 45Α (Maximum), μπορούσα να σας ποστάρω και την εκδοχή με τα 60Α αλλά είναι πολύ τραβηγμένο και δεν χρειάζεται τόση ισχύ. Όπως θα δείτε με αναμένους όλους τους καταναλωτές (φώτα κλπ) η τάση έχει πέσει στα 12.4vDC αλλά υπολογίστε οτι "τραβάω" ακόμα 50watt για διάφορα εξαρτήματα πρόσθετα (όχι της μοτοσυκλέτας). Όπως και η μπαταρία τραβάει όλη την τάση γιατί υποτίθεται πως είναι άδεια. Οπότε υπολογίστε οτι το στάνταρ φορτίο το τραβάει η ηλεκτρονική και ο πολλαπλασιαστής.
Υ.γ. Στον εξομοιωτή έχω σχεδιάσει μόνο ενισχυτές ήχου, τους κατασκέυασα και λειτουργούσαν. Το κύκλωμα που σας δίνω εδώ ΔΕΝ λεω με καμία σιγουριά ότι μπορεί να δουλέψει σωστά ή οτι δεν θα προξενήσει καταστροφή στη μοτοσυκλέτα.
Δεν έχει step parameters για την γεννήτρια..??
(νομίζω πως αν της δώσεις ημιτονοειδή μορφή σε καθε φάση χωριστά και βάλεις π.χ. 10 τιμες αυξανόμενες αναλογικά μεχρι το peak, θα παρεις -σχεδον- pure DC στους πυκνωτές..)
Και στο φινάλε, να μαθει η zener να μην τεμπελιάζει ...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Δεν έχει... Εκτός αν βάλω 3 γέφυρες ανόρθωσης σε κάθε φάση με κοινή γείωση και κοινή έξοδο DC, ίσως να είναι καλύτερα τα πράγματα. Η άλλη εκδοχή είναι μετά την ζένερ ένας opamp να οδηγεί τα εξόδου και μέσω της ανάδρασης να έχουμε την ρύθμιση τάσης εξόδου.
Υπερπαραγωγή ακούγεται αλλά θα έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!!
Η ζένερ είναι η μόνη που δεν τεμπελιάζει...![]()
Γέφυρα ανόρθωσης / φάση.
Regulator 15vDC αντί για απλή ζένερ. (Η τάση εξόδου ΔΕΝ θα ξεπεράσει τα 15vDC όσο μειώνονται τα φορτία)
Τρανζίστορ ισχύος μεγαλύτερης τάσης για να είμαστε εντός ορίων (Safe Operational Area (SOA)) 150V / 8A
Ισχύς 32Α / 15vDC maximum
Μεταβαλλόμενη τάση εξόδου.
Θωράκιση με πυκνωτές για αποφυγή θορύβου.
Δικλείδες ασφαλείας για αντίστροφες τάσεις.
Ο παλμογράφος στο κανάλι Α μετράει τάση μετά την ανόρθωση και στο κανάλι Β μετράει έξοδο.
Πάω να πιω μια πράσινη....
Υ.γ. ακόμα δεν το έχω τελειοποιήσει... Θέλω να προσθέσω κ' άλλα καλούδια!
dpnn, από θέμα κοστους σε τι ύψος είμαστε και για την υλοποίηση τι επίπεδο ειδίκευσης απαιτείται
βαρέθηκα να είμαι ΠΡΟΒΑΤΟ
Κόστος μιλάμε για 20ευρώ περίπου.
Ειδίκευση, αν είσαι ηλεκτρονικός ή ξέρεις απο ηλεκτρονικά είναι σχολικός περίπατος. Αν δεν ξέρεις όμως χρειάζεσαι κάποιον δίπλα σου να ξέρει καλά γιατί θα γίνει μπάμ!
κατάλαβα!
ψάχνω για ηλεκτρονικό.
βαρέθηκα να είμαι ΠΡΟΒΑΤΟ
Αν το φτιαξεις δοκιμασε το πρωτα εκτος μηχανης. Συνδεσε λαμπες παραλληλα 50watt. Ζορισε το και μετα βαλτο πανω στη μηχανη!
ειλικρινα δεν μπορω να αποφασισω, τωρα ,τι να κανω
απο την μία η περίπτωση του ανταλλακτικου honda , είναι καθαρά πιασεκολο
η περίπτωση ανταλλακτικου ΟΕΜ , πάλι ειναι πιασεκολο (αλλα πιο λιγο)
η περίπτωση του φίλου dpnn, ειναι το λιγοτερο για επιβεβαίωση και αποδοχή της προσπαθειάς τουαλλα δεν εχει τον παράγοντα της δοκιμής
(γιατί μήπως τ΄'αλλα εχουν ???,παπαρ....απλώς νοιώθεις πιο ασφαλής με την λεγόμενη εγγύηση):a12:
![]()
![]()
και το πιο σπαστικο ειναι οταν ανακαλυπτεις το μηδαμινο πραγματικο κοστος των ηλεκτρονικων που σου πουλανε για μεταξωτες κορδελες
και οπως λενε εδω ΞΑΣΟΥ!!
Υ.Γ
φιλε notakos600 ,σοβαρα εχεις την cota ,η ειναι περασμενα μεγαλεια και .......
βαρέθηκα να είμαι ΠΡΟΒΑΤΟ