Σελίδα 7 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 162

Θέμα: xt660z tenere Λάστιχα

  1. #91
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    daz φίλε,

    έχω παραγγείλει και θα βάλω το Σάββατο στο κουβά μου τα Heidenau K60 Scout (σε 130 το πίσω) για να πηγαίνω και λίγο χώμα, Γερμανικό πράμα!
    Αρχικά σκεφτόμουν για T63 αλλά είπα να μη το παραχ€$ω. Τι λες;
    Ακολούθησε τον σύνδεσμο που έχει βάλει ο mikeg στο πιο πάνω ποστ και διάβασε για τα Mintas. Επίσης σε εκείνο το θρεντ θα βρεις και την άποψη του road spirit για τα k60 μετά από 5 μήνες στην νότια Αμερική. Βασικά ξεκίνα το απ' το αρχή. Αν άντεξες τόσες σελίδες στο χτζ, 17 σελιδούλες για ελαστικά δεν είναι τίποτα για σένα.

    Εγώ μάλλον θα βάλω mintas γιατί είναι φθηνά και απ' όλους έχω ακούσει καλά λόγια.
    Sent from me using a computer.

  2. #92
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Ακολούθησε τον σύνδεσμο που έχει βάλει ο mikeg στο πιο πάνω ποστ και διάβασε για τα Mintas. Επίσης σε εκείνο το θρεντ θα βρεις και την άποψη του road spirit για τα k60 μετά από 5 μήνες στην νότια Αμερική. Βασικά ξεκίνα το απ' το αρχή. Αν άντεξες τόσες σελίδες στο χτζ, 17 σελιδούλες για ελαστικά δεν είναι τίποτα για σένα.

    Εγώ μάλλον θα βάλω mintas γιατί είναι φθηνά και απ' όλους έχω ακούσει καλά λόγια.
    Φίλε daz, είμαι βιβλιοφάγος... όλα αυτά έχουν ήδη γίνει, απλά ήθελα να σε τσιγκλίσω.
    Βρήκα άκρη και για τα Mitas E07 σε πολύ καλή τιμή. Εμφανισιακά μου αρέσουν περισσότερο από τα Heidenau αλλά τα reviews σε διάφορα site και youtube έδιναν προβάδισμα στα Ηeidenau, λογικό αφού έχουν 180€ αντί των 115€ των mitas Ε07.
    Ένα επιπλέον στοιχείο που με επηρέασε είναι πως τα Heidenau χαρακτηρίζονται ως M + S ελαστικά -δηλαδή χειμερινά- που με κάνουν να αισθάνομαι καλύτερα από άποψη ασφάλειας (π.χ. βρεγμένο). Οι δρόμοι της Αθήνας δεν είναι και ότι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα!

  3. #93
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αν θέλεις το καλύτερο χωμάτινο λάστιχο που να "πιάνει" και στην Πατησίων τότε το κ60 ίσως είναι καλύτερο απ' το mintas.

    Ή ίσως TKC 80.

    To k60 δεν το έχω δοκιμάσει (ούτε τα mintas) οπότε...
    Sent from me using a computer.

  4. #94
    METZELER ENDURO 3 SAHARA .-

    στεγνο , βρεγμενο, χωμα, λασπη(λιγη) .... στα χιονια-παγο του παρνωνα "κολωσε"

    διαρκεια του πισω γυρω στα 13-14000 το μπροστα γυρω στα 20000....

    στα αληθεια , δεν υπαρχει "ιδανικο" λαστιχο για ολους ...

    αναλογα με τι θελει να κανει ο καθενας και πως το κανει τον βολευει κι αλλο λαστιχο...

  5. #95
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    METZELER ENDURO 3 SAHARA .-

    στεγνο , βρεγμενο, χωμα, λασπη(λιγη) .... στα χιονια-παγο του παρνωνα "κολωσε"

    διαρκεια του πισω γυρω στα 13-14000 το μπροστα γυρω στα 20000....

    στα αληθεια , δεν υπαρχει "ιδανικο" λαστιχο για ολους ...

    αναλογα με τι θελει να κανει ο καθενας και πως το κανει τον βολευει κι αλλο λαστιχο...
    Σωστά, εμείς οφείλουμε να μεταφέρουμε την προσωπική μας εμπειρία παράλληλα με τις συνθήκες χρήσης για να αξιολογεί ο καθένας για το εαυτό του.
    Τελικά τα έβαλα σήμερα και έκανα τα πρώτα 10 χιλ. Πολύ λίγα για συμπεράσματα.

    Μόλις κάνω κάποια χιλ. Εθνική, χώμα και Πόλη θα σας μεταφέρω εντυπώσεις.

  6. #96
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    T63
    Sent from me using a computer.

  7. #97
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    T63
    Το άλλο Σάββατο έχει βόλτα

  8. #98
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Το άλλο Σάββατο έχει βόλτα
    Σάββατο θα΄είμαι στο καράβι μάλλον.

    Mike, είναι φοβερά. Ήθελα να βάλω mintas αλλά δεν προλάβαινα να τα παραγγείλω και δεν έπαιρνε άλλη αναβολή. Η διαφορά τιμής δεν ήταν απαγορευτική.
    Sent from me using a computer.

  9. #99
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140208_Heidenau_1.jpg 
Προβολές:	149 
Μέγεθος:	100,1 KB 
ID:	309283

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140208_Heidenau_2.jpg 
Προβολές:	147 
Μέγεθος:	94,0 KB 
ID:	309284

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140208_Heidenau_3.jpg 
Προβολές:	146 
Μέγεθος:	75,1 KB 
ID:	309285

  10. #100
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    [QUOTE=STF;2429767]...

    Γι αυτά έχω ακούσει καλά λόγια από πολλούς αλλά από κανέναν που να έχει τενερε. Περιμένουμε εντυπώσεις.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 08/02/2014 στις 18:56.
    Sent from me using a computer.

  11. #101
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Να πάρει! Αυτά τά λάστιχα έχουν προσωπικότητα!!!

    Πίσω: Heidenau K60 Scout 130/80 - 17M / C 69T TL M + S, ημερ/νία παραγωγής: 35η εβδομάδα του 2013.
    Εμπρός: Heidenau K60 Scout 90/90 - 21 M/C 54T TL M+S, ημερ/νία παραγωγής 13η εβδομάδα του 2013.
    Τιμή και τα δύο μαζί: 180,00€. Προμηθευτής: Γνωστό κατάστημα ελαστικών Μοτό στη Μιχαλακοπούλου.

    Σήμερα έγιναν περίπου 100 χλμ, συμπεριλαμβανομένου ανοικτού δρόμου και ταχύτητες μέχρι 175 χλμ (κοντέρ Tenere).

    Πρώτη και άμεση αίσθηση είναι πως στις μικρές ταχύτητες σου δίνει την εντύπωση πως υπάρχει μια ασυνέπεια μπροστινού-πισινού στο πλάγιασμα και στις εναλλαγές από πλευρά σε πλευρά. Είναι δύσκολο να καταλάβεις αν βιάζεται ή αργεί το πισινό, αρχικά αισθανόμουν ότι βιάζεται το πισινό ελαστικό αλλά τελικά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το μπροστινό είναι το πρόθυμο και το πίσω ακολουθεί, επιτρέψτε μου να βάλω ένα ερωτηματικό σε αυτό το σημείο, καθώς όσο το σκέφτομαι τόσο μπερδεύομαι, το σίγουρο είναι πως όσο η ταχύτητα της μηχανής ανεβαίνει τόσο το φαινόμενο μειώνεται. Θα επανέλθω όμως μετά από επιπλέον δοκιμές πάνω σε αυτό.
    Όσο προσαρμόζεσαι σε αυτή την ιδιαιτερότητα τους, τόσο βλέπεις πως μπορείς να εμπιστεύεσαι τα Heidernau. Στην άσφαλτο κυριολεκτικά έχει καλύτερο κράτημα από τα "μαμίσια" Sirac. Βάζω πάντα σε εισαγωγικά το "μαμίσια" γιατί πρέπει να γνωρίζουμε πως τα ελαστικά που προμηθεύονται οι εταιρείες πολλές φορές έχουν ήδη χρονάκια στη πλάτη τους, τα δικά μου Sirac είχαν ημερομηνία κατασκευής 38η εβδομάδα του 2008! Σας θυμίζω πως η μηχανή αγοράστηκε καινούρια τον 7ο 2011. Αν και είχαν ακόμη αρκετή γόμα αλλάχθηκαν εντελώς ξερά 5μιση χρόνια μετά από την ημερομηνία παραγωγής τους.

    Στις στροφές η συμπεριφορά του είναι υποδειγματική ενώ είχα και την ατυχία να διαπιστώσω την άριστη συμπεριφορά του σε φρενάρισμα πανικού. Την ώρα που ήμουν σε επιτάχυνση κάποια καλή κυρία αποφάσισε να κάνει απότομη αναστροφή από θέση τέρμα δεξιά (εγώ ερχόμουν να την προσπεράσω με επιτάχυνση από αριστερά). Κοκκαλομένο το δάχτυλο στη κόρνα, κοκκαλομένα και τα λάστιχα στα φρένα και απόλυτα ζυγισμένο σταμάτημα σε αρκετά σύντομη απόσταση. Η καλή κυρία έγινε αποδέκτης Γαλλικών επιθέτων, κούμπωθηκε ξανά η πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο και καθώς απομακρυνόμουν τσάκωσα τον εαυτό μου να χαμογελάει, αποτέλεσμα της εξαιρετικής απόδοσης των ελαστικών στα φρένα στην άσφαλτο.
    Στην Εθνική τα λάστιχα είναι τρένο, ο ήχος κύλησης είναι ελαφρά αυξημένος σε σχέση με τα Sirac αλλά όχι σε βαθμό που ενοχλεί, περισσότερο σου θυμίζει πως αυτή τη φορά έχεις βάλει πραγματικά ελαστικά παντός εδάφους. Στις υψηλές ταχύτητες (175 χλμ) καμία αίσθηση αστάθειας να σημειωθεί όμως πως δεν είχα βαλίτσα πίσω.

    Έκανα και ένα πολύ μικρό κομμάτι σε βατό χωματόδρομο και έχω βάλει ήδη θετικές υποψίες στο μυαλό μου, αλλά θα σας γράψω περισσότερα όταν θα δοκιμαστεί σε χωμάτινες all round συνθήκες.

    Για την ώρα πέρασε το πρώτο τεστ με πανηγυρικό τρόπο, είναι πολύ περισσότερο από αυτό που περίμενα, γνωρίζοντας μάλιστα πως έβαλα λάστιχα που είναι πολύ πιο κοντά στο 50/50 από τα Sirac και αν θέλετε ένα λάστιχο με χαρακτήρα ΚΑΙ στο χώμα, σας συνιστώ να μείνετε στο 130/80 και να μην πάτε στο 140/80.
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 08/02/2014 στις 18:40.

  12. #102
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Stf η ασάφεια που νιώθεις είναι επειδή τα λάστιχα είναι καινούρια ακόμα. Να είσαι σίγουρος ότι μετά από μερικά χλμ θα εξαφανιστεί τελείως. Το ίδιο ακριβώς αισθάνομαι με τα τ63 ενώ με τα batlewing αισθανόμουν ασάφεια του μπροστινού μόνο κατά το φρενάρισμα. Μετά από λίγα χλμ εξαφανίστηκε.

    Αν σήμερα το πρωί ήσουν Μιχαλακοπούλου απορώ πως δε σε συνάντησα.

    Να τσεκάρεις και μόνος σου την πίεση στα ελαστικά και μην επαναπαυτείς στο ότι τα άλλαξες σε έναν από τους καλύτερους της Αθήνας.

    Ρώτησες για πιέσεις? Τι σου είπαν? Οι απόψεις διίστανται ολίγον όσον αφορά τα Κ 60

    Thanks για το review btw.
    Sent from me using a computer.

  13. #103
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    T63
    Με 'γειά.
    Όταν θα έχεις εντυπώσεις γράψε μας κάτι. Κυρίως από άσφαλτο, για χώμα δεν τα φοβάμαι.
    Σκέφτομαι να τα βάλω στο ΧΤ μετά τα TKC80.
    Ευχαριστώ.

  14. #104
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Tα'χει βάλει ο Αμφίσημος (post.Νο.39.+ Νο.44)
    κι οsevax έχει καταθέσει Review (post.Νο.68.)

    Φίλε STF διάβασε το εν'λογω πόστ κ δώσε προσοχή στις πιέσεις σου.
    Απ'ότι έχω καταλάβει ,το πέλμα τους λόγω σκληρότητας+ύψους τακουνιών ,είναι ευπαθές στην γρήγορη οδήγηση σε συνδιασμό με χαμηλές πιέσεις.

    Πάντως κι εγώ έχω διαβάσει τα καλύτερα γι'αυτά.
    Ενας φίλος τα'βαλε σε ΧΤR ,και σε πρόσφατη 3ήμερη ΟνΟφφάδα 1000+ kmέτρων ,έμεινε απόλυτα ευχαριστημένος παντού.
    Βέβαια ,δεν βρήκαμε ιδιαίτερη λάσπη πουθενά.

    Από τη σχεδιαστική τους φιλοσοφία πάντως ,τα βλέπω να συμπεριφέρονται παρόμοια με τα πολύ καλά SAHARA.
    Ισως να'ναι κ καλύτερά τους στο χώμα ,λόγω υψηλότερων κ με πιο έντονες γωνίες τακουνιών.

    Στα 180 € πάντως -ζευγάρι- φορεμένα ,είναι μια πολύ καλή επιλογή έναντι των 230-240 που κοστίζουν τα SAHARA.

    Για την ασάφεια που νιώθεις είναι όπως στα λέει ο daz.
    Θα στρώσουν σε καμιά 500αριά κμετρα max.

    Αναμένουμε περεταίρω εντυπώσεις.
    .
    .
    .
    .
    @daz Για πες μας τιμούλα των Τ63 σήμερις κι από πού ;;;
    Ρωτάω γιατί είναι τα χωμάτινα που επιλέγω από τότε που πήρα το Τενερε ,και ήδη το 2ο ζευγάρι βαίνει προς το τέλος του.
    Στην αγορά δε ,τα βρίσκω από 150 έως κ 190 €.
    Και η "ψαλίδα" είναι μεγάλη.
    Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 08/02/2014 στις 22:48.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  15. #105
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Τ63
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Με 'γειά.
    Όταν θα έχεις εντυπώσεις γράψε μας κάτι. Κυρίως από άσφαλτο, για χώμα δεν τα φοβάμαι.
    Σκέφτομαι να τα βάλω στο ΧΤ μετά τα TKC80.
    Ευχαριστώ.
    βλέπε > post.No.30 + Νο.59

    .

    Μια κι έχεις άποψη από τα TKC ,να συμπληρώσω ότι ,κατά την άποψή μου:
    Τα Τ63 είναι καλύτερα των TKC σε όλες τις χωμάτινες συνθήκες > χώμα-σαθρό-γαρμπίλι-κυλιόμενη πέτρα-λάσπη.
    Αλλά τα TKC είναι καλύτερα των Τ63 στην άσφαλτο > καλύτερη αίσθηση-λιγότερος θόρυβος-πολύ μεγαλύτερη διάρκεια.
    Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 08/02/2014 στις 22:34.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

Σελίδα 7 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Nέα Yamaha XT660Z Tenere
    από pontiki στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2009, 21:11
  2. Xt660z Tenere ηλεκτρκό πρόβλημα
    από xtkoulas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2009, 19:32
  3. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Xt660z Tenere???
    από varaderokav11 στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2008, 07:43
  4. 2008 Yamaha XT660Z Tenere
    από kalant στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2008, 15:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF