Σελίδα 26 από 38 ΠρώτοΠρώτο ... 16212223242526272829303136 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 376 έως 390 από 565

Θέμα: MotoGP 2014 Pre-Season

  1. #376
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Δες το βίντεο στο 4:15 δείχνει πως το πάει φέτος και στο 6:26 κάνει σύγκριση με το περσινό τεστ
    Αυτό που περιγράφει το βίντεο είναι πως ο Ρόσσι στα 35 του, επαναεφευρίσκει τον εαυτό του. Μιλάει για την προσαρμοστηκότητά στα νέα δεδομένα με τα νέα και πολύ γρήγορα τουφέκια και το καταδεικνύει με την αλλαγή στο στύλ του πάνω στη μηχανή. Φαίνεται πως τολμάει με το φετινό Μ1 και του βγαίνει, κάτι που δεν μπορούσε να κάνει με το Ducati ή πέρυσι.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  2. #377
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Θα σου προτεινα μεχρι και στοιχημα αλλα μη μας κατηγορησουν για τυχερα παιχνιδια και στοιχηματισμο








    Σιγουρα θα παει πολυυυυυυ καλυτερα απο περυσι
    Και να μην το παρει θα παλευει για βαθρα και πρωτιες
    Που σαι κτηνε μια και εχεις προσβαση στα μπλε χαπια δεν στελνεις μια οικογενειακη συσκευασια στον πετρογκαζακη μπας και η τεστοστερονη του βγαλει τον τσαμπουκα του

    Άν πάρει 2 3 Νίκες φέτο αυτό για την γιαμάχα μπορεί να σημαίνει και ΠΠ (βαθμολογικά)
    (Ειδικά αν τις κόψει στα σωστά ματσάκια )
    Για τίτλο πάρα πολύ δύσκολο το βλέπω.
    ανανήψαντας

  3. #378
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.394
    Ρε παιδιά ότι λένε οι δημοσιογράφοι δεν είναι ανάγκη να το πιστεύουμε, προφανώς και δεν αλλάζει το στυλ οδήγησης μόνο από το ένα κλικ πάνω η κάτω του κορμού του οδηγού.... Τέλος πάντων, να μην ανοίξουμε μεγάλη κουβέντα. Πιστεύω πως θα είναι καλύτερος από πέρσυ σίγουρα.

  4. #379
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Αυτός που τα λέει δεν είναι δημοσιογράφος...
    ανανήψαντας

  5. #380
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Αυτό που περιγράφει το βίντεο είναι πως ο Ρόσσι στα 35 του, επαναεφευρίσκει τον εαυτό του. Μιλάει για την προσαρμοστηκότητά στα νέα δεδομένα με τα νέα και πολύ γρήγορα τουφέκια και το καταδεικνύει με την αλλαγή στο στύλ του πάνω στη μηχανή. Φαίνεται πως τολμάει με το φετινό Μ1 και του βγαίνει, κάτι που δεν μπορούσε να κάνει με το Ducati ή πέρυσι.
    Γεια σου ρε Giorgio Italiano ... Grazie
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #381
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Χρησιμότατο βίντεο. Complimenti

  7. #382
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.394
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Αυτός που τα λέει δεν είναι δημοσιογράφος...
    ????????????

  8. #383
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Ο Mauro Sanchini (αυτός που σχολιάζει) ήταν πιλότος σούπερ μπάικ με αρκετά καλή παρουσία.
    ανανήψαντας

  9. #384
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.394
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Ο Mauro Sanchini (αυτός που σχολιάζει) ήταν πιλότος σούπερ μπάικ με αρκετά καλή παρουσία.

  10. #385
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Ο Mauro Sanchini (αυτός που σχολιάζει) ήταν πιλότος σούπερ μπάικ με αρκετά καλή παρουσία.
    Και πολυπρωταθλητής Ιταλίας στα σκούτερ...

  11. #386
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    http://www.asphaltandrubber.com/moto...king-analysis/

    Analyzing MotoGP Braking Stability: Why Is Honda So Much Better than Yamaha?
    One of the great privileges which holding a MotoGP media pass allows is to stand behind the armco and watch and listen to the bikes as they go past. At the Sepang test, I made full use of that opportunity, and wandered over to Turn 3 – the glorious, fast right hander, where the riders get sideways driving through the turn and onto the short straight to Turn 4 – to enjoy the spectacle of the best riders of the world showing off their skills.
    There is more to be learned from watching at trackside than just how spectacular MotoGP bikes are through fast corners, though. The careful observer can pick up clues to what both the riders and factories are doing. With electronics such a key part of MotoGP nowadays, the track is one of the few places where updates are visible.
    Updated vehicle dynamics algorithms may be invisible from pit lane (or nearly so, with the occasional addition of sensors or torque gauges the only visible clue), bike behavior on the track will sometimes betray them.
    At the end of 2013, Marc Marquez and Dani Pedrosa had asked for more stability under braking, and some more corner speed. Listening to the bikes at Sepang gave a possible clue as to how they had achieved that. The differences in engine note between the various bikes were instructive of the varying levels of electronics, engine braking strategies, and gearbox function.
    That Honda have been working on braking and corner entry was audible at Sepang. Though the RC213V always sounded smooth under braking, braking for Turn 4 the improvement was noticeable.
    As they braked and downshifted for the corner, the Hondas of Marquez and Pedrosa sounded more like a big scooter with a constantly variable transmission than a racing four stroke with six separate gears.
    Engine revs decreased smoothly, downshifts barely perceptible. There was no popping or crackle of extra fuel burning off, just a smooth, booming descending tone.

    ..............

  12. #387
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    πάρα πολύ ωραίο άρθρο..
    όλο και λιγότερο μετράνε οι οδηγικές ικανότητες..γ@μώ τα μπλιμπλίκια μου..
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #388
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	YONNYBIKE14.jpg 
Προβολές:	153 
Μέγεθος:	107,2 KB 
ID:	309490

  14. #389
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    ΤΟ Σκάι τιμ του Ρόσσι μια χαρά στη βαλέντσια

    1ος ο ΑΝτονέλι
    Τα ΚΤΜ άπιαστα.
    (ν αλλάξετε τον κανονισμό παιδιά, δεν έχει θέαμα, μόνο μοτέρ από C50)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	valencia-moto3-15.jpg 
Προβολές:	125 
Μέγεθος:	69,1 KB 
ID:	309512
    ανανήψαντας

  15. #390

Παρόμοια θέματα

  1. SBK 2014 pre season
    από endopandou στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 93
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2014, 19:33
  2. MotoGP 2013 Pre-Season
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 666
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2013, 01:44
  3. 2014 SUZUKI MOTOGP PROTOTYPE!
    από RaGe_Raptor στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2012, 11:24
  4. MotoGP 2006 Compilation v2.0 (Full Season)
    από vassilis88 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2007, 18:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF