Αν ίσχυε αυτό που γράφεις, τότε, όποτε έχουμε μετάδοση από γρανάζι σε γρανάζι, με διαφορετικά μεγέθη, είναι διαφορικό;
Δλδ τα γρανάζια της πρωτεύουσας μετάδοσης είναι διαφορικό;
Τα γρανάζια κίνησης εκκεντροφόρων στα VFR , είναι κι αυτά διαφορικό;
Τα γρανάζια κίνησης ντίζας κοντέρ στον ατέρμονα τροχού, κι αυτά διαφορικό;
Τα γρανάζια του κιβωτίου, είναι διαφορικό η κάθε σχέση;
Τελικά με αυτόν τον ορισμό, μια μοτοσυκλέτα, πόσα διαφορικά έχει;
.................
Για να μην λέμε πράγματα, χωρίς να εξηγούμε σε όσους δεν γνωρίζουν, ιδού ένα πολύ επεξηγηματικό βίντεο.
Είναι παλιό και στα αγγλικά, έχει μια χαζοφανφάρα στην αρχή-προσπεράστε την, αλλά αφού αρχίσει το κυρίως θέμα από το 03:30 και μετά, τα δείχνει ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ, τι είναι το διαφορικό.
Προτείνω να το δείτε.
http://youtu.be/yYAw79386WI
διαφορικο ειναι ο μηχανισμος που μεταδιδει κινηση απο εναν κινητηριο αξονα σε δυο κινουμενους ετσι ωστε να υπαρχει η δυνατοτητα οι κινουμενοι να μπορουν να εχουν διαφορετικες ταχυτητες μεταξυ τους
στο αυτοκινητο επισης πραγματοποιει υποπολλαπλασιασμο και στροφη της κινησης κατα 90 μοιρες αν και αυτη δεν ειναι η κυρια δουλεια του
στη μοτοσυκλετα ο ορος διαφορικο δεν εφαρμοζεται αφου ο κινουμενος αξονας ειναι ενας οποτε δεν χρειαζεται διαφορισμος των στροφων
αυτο που φαινεται παραπανω ειναι μια γωνιακη μεταδοση η οποια μπορει να γινεται με απλα κωνικα γραναζια ή υποειδη οπως φαινεται στο παρακατω σχημα:
http://www.m3.tuc.gr/ANAGNWSTHRIO/Dr...%20TROXWN.html
συμφωνω με τον Πολυμηχανο. αξονας μεταδοσης ειναι το σωστο.
Πολυμήχανος πολυ σωστά αναφέρεις τα παραπάνω παραδείγματα σε όλα υπάρχει διαφορα στην κίνηση απ την είσοδο στην έξοδο της , και το Βίντεο το είδα αλλα στο συγκεκριμένο θέμα δεν θελουμε να δείξουμε πως λειτουργεί το διαφορικο ενός αυτοκινήτου αλλα εάν ο ονομαςτικος προσδιορισμός (ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ) του εξάρτηματος μιας μοτοσικλέτας που παραλαμβάνει την κίνηση απ τον άξονα και τον μεταδίδει στον τροχός ειναι σωστός (να προσεγγίζει καλυτερα εάν δεν μπορεί να απόδοση πλήρως την λειτουργεια του) ή οχι .
KostasV2 Κορώνα και πηνίο ειναι ξεχωριστά εξάρτημα (γρανάζια να μην γράψω επακριβώς γιατι θα παμε πάλι αλλού) και η ονομασία τους προσδιορίζει το κάθε ενα χωριστά ,εμείς ψάχνουμε για την ονομασία ολόκληρου του εξαρτηματος.
Προσωπικά εμένα ο όρος του Διαφορικού για το συγκεκριμένο εξάρτημα με καλύπτει , για οποιαδήποτε άλλο ειμαι ανοιχτός αρκεί να μην εχει δόση ειρωνία .
Τελευταία τροποποίηση από sotos 8; 10/02/2014 στις 16:20.
O σωστός ορισμός είναι :
'Συστημα μετάδοσης κίνησης με κωνικούς οδοντωτούς τροχούς'.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Μάστορα κάπου το χάνεις. Τα παραδείγματα του πολυμήχανου είναι μειωτήρες ή και πολλαπλ/στές κλπ κλπ. Διαφορικό δεν υπάρχει πουθενά.
Διαφορικό
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%...84%CF%89%CE%BD
@ Πολυμήχανος : Το λινκ το έχω δει παλιότερο, άκρως επεξηγηματικό και διαφωτιστικό
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Αρη σε αυτο το θεμα http://www.moto.gr/forums/showthread...B9%CE%BA%CF%8C με συτη την ονομασισ το εψαξες.
και βέβαια δεν υπάρχει διαφορικό σε μια μοτοσυκλέτα όπως πολύ σωστά αναφέρει ο πολυμήχανος και άλλοι, μην τρελαθούμε..απλά δε χρειάζεται να γίνει διαφοροποίηση στροφών τόσο απλά....άλλο το πως το ονόμασε η "πιάτσα"..
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Τα διαφορικά από την άλλη δεν είναι απαραίτητο να έχουν κωνικά γρανάζια αρκεί και μιά αλυσίδα.
Άξονας μετάδοσης είναι η σωστή ονομασία.
Η έννοια του διαφορικού είναι όπως αναφέρει και η λέξη να διαφοροποιεί τις στροφές ανάμεσα στους 2 άξονες μετάδοσης κίνησης , φανταστείτε ενα όχημα 4 τροχών όταν στρίβει: ο κινητήριος τροχός που βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά της στροφής πρέπει να διανύσει την μεγαλύτερη απόσταση αρα πρέπει να έχουν διαφορετική ροπή στρέψης μεταξύ τους, αλλιώς θα είχαμε φθορά στα ελαστικά, κακή πρόσφυση κ.λ.π..
Στις μοτοσυκλέτες δεν έχει εφαρμογή αυτό μια και ο άξονας μετάδοσης κίνησης είναι ένας.