Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 50

Θέμα: MV Agusta 800 vs ...

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712

    MV Agusta 800 vs ...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DimST Προβολή μηνύματος
    Περι ορέξεως είναι αυτά. Εγώ προσωπικά θεωρώ πως μάλλον δε θα βρεί το κοινό του και ίσως πουλήσει λίγο για έναν λόγο, επειδή δεν είναι αρκετά διαφορετικό απο το Brutale 800.

    Σχετικά με την απόδοση, 148 ανακοινώνει για το F3 στο στρόφαλο και στη πράξη ξεπερνά τα 130 στη ρόδα που τα θεωρώ απολύτως λογικά, όσα δηλαδή ανακοινώνει η suzuki με το gsxr750, η ducati με το 899 και μάλλον αρκετοί άλλοι. Δε βλέπω που είναι το φάουλ.
    Τα naked μοντέλα της εταιρίας έχουν το ίδιο μοτερ αλλά με άλλον setup μια και έχουν κατεύθυνση τις μεσαίες στροφές και ανακοινώνουν 125 άλογα. Στροφάρουν και λιγότερο.
    Δε νομίζω να μπορεί ένα μοτέρ agusta με 1 λιγότερο κύλινδρο να αποδόσει το ίδιο με το gsxr750,ας του ρίχνει 50 κυβικά.
    Μιλάμε φυσικά να τα βγάζει στην πραγματικότητα και ν'αντέχει κάποια χιλιόμετρα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DimST Προβολή μηνύματος
    Τώρα όσο για το Desmo, 200 στροφαλάτα εύκολα έβγαζε με την ελεύθερη εξάτμιση οπότε μια χαρά τα λέγανε και σ'αυτή τη περίπτωση οι Ιταλοί...
    Μισό,η ελεύθερη ήταν έξτρα,απ'το εργοστάσιο δεν ερχόταν μ'αυτή,σωστά;

  2. #2
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Αγαπητέ φίλε με τα "νομίζω" δεν έβγαλε ποτέ κανείς άκρη, επιπλέον "νομίζοντας" και οι τρίτοι που σε διαβάζουν πως για να γράφεις όλο και κάτι παραπάνω θα γνωρίζεις τους αποπροσανατολίζεις...
    Επαναλαμβάνω λοιπόν πως το F3 800 βγάζει στη ρόδα απο 130 έως 135 άλογα, όσα περίπου και το gsxr750 της τελευταίας γενιάς και όλ' αυτά χωρίς να χαλάει να σπάει... και να αντέχει λίγα χιλιόμετρα

    Τώρα σχετικά με το δεύτερο νομίζω σου για το D16, αν το έψαχνες λίγο θα ανακάλυπτες πως μαζί με την αγορά της μοτοσυκλέτα η εταιρία σου παρείχε μεταξύ άλλων και την ελεύθερη εξάτμιση (πρακτικά τελικό που καταργούσε καταλύτες και προδιαγραφές θορύβου) που με βάση αυτή ανακοίνωνε τα νούμερα μέγιστης απόδοσης της μοτοσυκλέτας.
    Φιλικά πάντα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerpap Προβολή μηνύματος
    πότε θα το δούμε απο κοντά αυτό??????
    θα σου πω εγώ αν έχει το κοινό του!
    Εσύ έλα πρώτα να δείς το "απλό" B3 και μετά πάς και για το dragster....

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Δεν αποπροσανατολίζω κανέναν.Αν ήμουν σίγουρος θα το'λεγα ξεκάθαρα.
    Δεν είναι κακό ούτε να νομίζει κανείς κάτι ούτε να εκφράζει αμφιβολίες και αμφισβήτηση.
    Όποιος θέλει ας πιστέψει ό,τι θέλει.

    Tώρα για το αν θ'αντέξει τα ίδια χιλιόμετρα μ'ένα gsxr...μου επιτρέπεται να'μαι επιφυλακτικός,ναι;
    Μακάρι πάντως να βγάλει και 200000.

    Για το desmo:το δίκαιο είναι η μέγιστη ιπποδύναμη ν' ανακοινωνεται με πράγματα που φορά στην street legal έκδοση,αλλιώς να βάζουμε στο gsxr1000 καλoύδια από yoshimura japan!

    Με τη street legal εξάτμιση τί νούμερα έδινε;

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Δεν αποπροσανατολίζω κανέναν.Αν ήμουν σίγουρος θα το'λεγα ξεκάθαρα.
    Δεν είναι κακό ούτε να νομίζει κανείς κάτι ούτε να εκφράζει αμφιβολίες και αμφισβήτηση.
    Όποιος θέλει ας πιστέψει ό,τι θέλει.

    Tώρα για το αν θ'αντέξει τα ίδια χιλιόμετρα μ'ένα gsxr...μου επιτρέπεται να'μαι επιφυλακτικός,ναι;
    Μακάρι πάντως να βγάλει και 200000.

    Για το desmo:το δίκαιο είναι η μέγιστη ιπποδύναμη ν' ανακοινωνεται με πράγματα που φορά στην street legal έκδοση,αλλιώς να βάζουμε στο gsxr1000 καλoύδια από yoshimura japan!

    Με τη street legal εξάτμιση τί νούμερα έδινε;
    Δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι, ψαχνεσαι και το μαθαίνεις.

    Η Ducati για το Desmosedici RR ανακοίνωνε ιπποδύναμη με την ανοιχτή εξάτμιση μόνο.
    200hp - 147.1kW @ 13800rpm (with 102dB race pipe)

    Νομίζω οτι το να ανακοινώνει ιπποδύναμη με εξάτμιση που την έχεις πάρει μαζί με την μοτοσυκλέτα (αφού συμπεριλμβάνεται στην τιμή αγοράς) είναι όσο ναναι διαφορετικό απο το σενάριο που περογράφεις με το GSXR και την εξάτμιση Yoshimura.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι, ψαχνεσαι και το μαθαίνεις.

    Η Ducati για το Desmosedici RR ανακοίνωνε ιπποδύναμη με την ανοιχτή εξάτμιση μόνο.
    200hp - 147.1kW @ 13800rpm (with 102dB race pipe)

    Νομίζω οτι το να ανακοινώνει ιπποδύναμη με εξάτμιση που την έχεις πάρει μαζί με την μοτοσυκλέτα (αφού συμπεριλμβάνεται στην τιμή αγοράς) είναι όσο να'ναι διαφορετικό απ' το σενάριο που περιγράφεις με το GSXR και την εξάτμιση Yoshimura.
    Καλημέρες.

    Κοίτα,απ'τη στιγμή που με την ανοιχτή δεν είναι road legal δεν είναι δίκαιο,άσχετα αν στη δίνει με την τιμή αγοράς.
    Με την ανοιχτή δεν κυκλοφορεί τηρώντας προδιαγραφές,οπότε άνετα σου λέει κάποιος να βάλω μη road legal Yoshimura japan καλούδια να'ναι δίκαια η σύγκριση.
    Αν πάλι το πας στην τιμή αγοράς,ξέρεις πόσα πιο τούμπανα gsxr αντιστοιχούν σ' ένα μόνο desmo;

    Τα 200 άλογα ακόμα και με την μη street legal εξάτμιση αμφισβητούνται κατά κόρον πάντως,το ότι μου παραθέτεις δεδομένα από βικιπαιδεία δεν αποδεικνύει τίποτε.

    Από περιέργεια πώς στέκεται δίπλα σε BMWS1000rr ;

  6. #6
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Αγαπητέ φίλε, σου έγραψα και σου έγραψαν τι έλεγε ο κατασκευαστής, και τι τελικά αποδίδουν τόσο το Ducati όσο και για το MV και εσύ επιμένεις να γράφεις δικές σου θεωρίες ώς απόλυτος ή καλύτερα, μοναδικός παντογνώστης.
    Τι σχέση έχει τώρα το τι ανακοίνωσε η Ducati με το αν είναι ταχύτερο ή όχι απο το s1000 ή απο full kit sbk δε καταλαβαίνω.
    MotoGP replica έφτιαξε η Ducati, μια ομολογουμένως μοναδική μοτοσυκλέτα για λίγους και εκλεκτούς, και ανακοίνωσε τις προδιαγραφές τις.
    Τώρα αν το δικό σου D16 δε περνάει το s1000r ή δε βγάλει 200 άλογα, ε, κάνε μήνυση στο εργοστάσιο. Τι άλλο να σου πώ.

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Καλημέρες.

    ...
    Αν πάλι το πας στην τιμή αγοράς,ξέρεις πόσα πιο τούμπανα gsxr αντιστοιχούν σ' ένα μόνο desmo;
    Εγω το μόνο που ξέρω είναι πως μόνο το πηρούνι του DD (το οποίο κοστίζει μόνο του χωρίς πλάκες τροχούς φρένα κλπ σχεδόν όσο ενα GSXR1000), είναι τόσο εντυπωσιακό στην απόδοσή του που αν είχα τόσα λεφτά να μου περισσεύουν θα το είχα παρει.
    Τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λεγαμε.

    Μην παρεις Agusta παρε ενα GSXR να σαι ήσυχος.

    Βαλε και φρένα μετά όμως γιατί δεν έχει, βάλε και κανα πηρούνι, βάλε και κανα αμορτισέρ, βάλε και τροχούς, γιατί μονο με την εξάτμιση δεν γίνεται τίποτα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    και το θεμα ηταν για ενα αγκουστα ναι?

  9. #9
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Εγω το μόνο που ξέρω είναι πως μόνο το πηρούνι του DD (το οποίο κοστίζει μόνο του χωρίς πλάκες τροχούς φρένα κλπ σχεδόν όσο ενα GSXR1000), είναι τόσο εντυπωσιακό στην απόδοσή του που αν είχα τόσα λεφτά να μου περισσεύουν θα το είχα παρει.
    Τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λεγαμε.

    Μην παρεις Agusta παρε ενα GSXR να σαι ήσυχος.

    Βαλε και φρένα μετά όμως γιατί δεν έχει, βάλε και κανα πηρούνι, βάλε και κανα αμορτισέρ, βάλε και τροχούς, γιατί μονο με την εξάτμιση δεν γίνεται τίποτα. [/QUOTE

    η παρε απο την ten kate ενα cbr ετοιμο στα 40000...
    Τελευταία τροποποίηση από VANDA; 13/02/2014 στις 13:36.

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    Εγω το μόνο που ξέρω είναι πως μόνο το πηρούνι του DD (το οποίο κοστίζει μόνο του χωρίς πλάκες τροχούς φρένα κλπ σχεδόν όσο ενα GSXR1000), είναι τόσο εντυπωσιακό στην απόδοσή του που αν είχα τόσα λεφτά να μου περισσεύουν θα το είχα παρει.
    Τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λεγαμε.

    Μην παρεις Agusta παρε ενα GSXR να σαι ήσυχος.

    Βαλε και φρένα μετά όμως γιατί δεν έχει, βάλε και κανα πηρούνι, βάλε και κανα αμορτισέρ, βάλε και τροχούς, γιατί μονο με την εξάτμιση δεν γίνεται τίποτα. [/QUOTE

    η παρε απο την ten kate ενα cbr ετοιμο στα 40000...
    Βαλτός είσαι?
    Δεν κυκλοφοράει στο δρόμο αυτό και θα παμε φυλακή, θα μας κατασχέσουν και το μηχανακι.

    Το χέσαμε το θέμα....
    Τελευταία τροποποίηση από VANDA; 13/02/2014 στις 13:36.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DimST Προβολή μηνύματος
    Αγαπητέ φίλε, σου έγραψα και σου έγραψαν τι έλεγε ο κατασκευαστής, και τι τελικά αποδίδουν τόσο το Ducati όσο και για το MV και εσύ επιμένεις να γράφεις δικές σου θεωρίες ώς απόλυτος ή καλύτερα, μοναδικός παντογνώστης.
    Τι σχέση έχει τώρα το τι ανακοίνωσε η Ducati με το αν είναι ταχύτερο ή όχι απο το s1000 ή απο full kit sbk δε καταλαβαίνω.
    MotoGP replica έφτιαξε η Ducati, μια ομολογουμένως μοναδική μοτοσυκλέτα για λίγους και εκλεκτούς, και ανακοίνωσε τις προδιαγραφές τις.
    Τώρα αν το δικό σου D16 δε περνάει το s1000r ή δε βγάλει 200 άλογα, ε, κάνε μήνυση στο εργοστάσιο. Τι άλλο να σου πώ.
    Δεν καταλαβαίνω το ύφος της απάντησής σου...
    Δικαιούμαι ή όχι ν'αμφιβάλλω για κάποια νούμερα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές;
    Ούτε παντογνώστης το παίζω ούτε τίποτα.

    Το αν είναι ταχύτερο από s1000rr απαγορεύεται να το ρωτήσω ή μήπως πρέπει ντε και καλά να συνδέεται με το τί ανακοινώνει η ducati;

    Ναι, το desmo είναι ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα.

    Απ'τη στιγμή που το γυρίζεις σε προσωπικό επίπεδο(εντελώς αναίτια) να ενημερώσω ότι ούτε έχω,ούτε θέλω desmo.

    Γιατί πριζώνεσαι,αντιπρόσωπος της ducati και της agusta είσαι;
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 13/02/2014 στις 12:04.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Εγω το μόνο που ξέρω είναι πως μόνο το πηρούνι του DD (το οποίο κοστίζει μόνο του χωρίς πλάκες τροχούς φρένα κλπ σχεδόν όσο ενα GSXR1000), είναι τόσο εντυπωσιακό στην απόδοσή του που αν είχα τόσα λεφτά να μου περισσεύουν θα το είχα παρει.
    Τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λεγαμε.

    Μην παρεις Agusta παρε ενα GSXR να σαι ήσυχος.

    Βαλε και φρένα μετά όμως γιατί δεν έχει, βάλε και κανα πηρούνι, βάλε και κανα αμορτισέρ, βάλε και τροχούς, γιατί μονο με την εξάτμιση δεν γίνεται τίποτα.
    Δεν είμαι σε οδηγικό επίπεδο να εκμεταλλευτώ το πηρούνι της.
    Εξήγησέ μου το εξής:γιατί αυτοί που έχουν την ικανότητα να το εκμεταλλευτούν,προτιμούν να τα χώσουν σε gsxr και να κερδίζουν αγώνες και δεν παίρνουν κατευθείαν ένα desmo;
    Η τελική τιμή είναι χαμηλότερη,το αποτέλεσμα καλύτερο και η αξιοπιστία ανώτερη.
    Δε το ισχυρίζομαι εγώ,τ'αποτελέσματα το αποδεικνύουν.

    Αν κάποιος γουστάρει το desmo μεγειά του και καλές βόλτες.
    Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να δεχόμαστε άκριτα τους ισχυρισμούς της ducati.

  13. #13
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Βαλτός είσαι?
    Δεν κυκλοφοράει στο δρόμο αυτό και θα παμε φυλακή, θα μας κατασχέσουν και το μηχανακι.

    Το χέσαμε το θέμα....
    xaxaxxaxaxa ε μωρε.. παρε κι ενα ελληνικο πλαισιομε αδεια.. σιγα το πραμα.. εχεις 40.000 χηνες και κολλησαμε σε δυο ακομα... χαχαχαχχαχαχαχα παντως θα περναει d16 η οχι?
    Τελευταία τροποποίηση από VANDA; 13/02/2014 στις 13:36.

  14. #14
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Δεν είμαι σε οδηγικό επίπεδο να εκμεταλλευτώ το πηρούνι της.
    Εξήγησέ μου το εξής:γιατί αυτοί που έχουν την ικανότητα να το εκμεταλλευτούν,προτιμούν να τα χώσουν σε gsxr και να κερδίζουν αγώνες και δεν παίρνουν κατευθείαν ένα desmo;
    Η τελική τιμή είναι χαμηλότερη,το αποτέλεσμα καλύτερο και η αξιοπιστία ανώτερη.
    Δε το ισχυρίζομαι εγώ,τ'αποτελέσματα το αποδεικνύουν.


    Αν κάποιος γουστάρει το desmo μεγειά του και καλές βόλτες.
    Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να δεχόμαστε άκριτα τους ισχυρισμούς της ducati.
    στοιχειοθετησε μου τα μαυρισμενα η παψε να μιλας. δεν εγραψες νομιζω, θεωρ, πιστευω.. αρα το λες σα να'ναι δεδομενο. πχ εδω εχει καποιες τιμες για καποια μηχανακια που συμμετεχουν σε παγκοσμιο πρωταθλημα. και δεν κοστιζουν λιγοτερο απο μια d16 ουτε ειναι πιο αξιοπιστα. και δεν τα γουσταρω μια τα ντουφατι κι ουτε τα θεωρω αξιοπιστα οκ? χοντακιας ειμαι αλλα να μην διαβαζω κι οτι να'ναι...

    να μεταφερθει παρακαλω η κουβεντα ολη στις διαμαχες και να μεινουν μονο τα σχετικα. ετσι κι αλλιως ειναι ελαχιστα.
    Τελευταία τροποποίηση από motomaniac; 13/02/2014 στις 16:04. Αιτία: μαυρισμα

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    στοιχειοθετησε μου τα μαυρισμενα η παψε να μιλας. δεν εγραψες νομιζω, θεωρ, πιστευω.. αρα το λες σα να'ναι δεδομενο. πχ εδω εχει καποιες τιμες για καποια μηχανακια που συμμετεχουν σε παγκοσμιο πρωταθλημα. και δεν κοστιζουν λιγοτερο απο μια d16 ουτε ειναι πιο αξιοπιστα. και δεν τα γουσταρω μια τα ντουφατι κι ουτε τα θεωρω αξιοπιστα οκ? χοντακιας ειμαι αλλα να μην διαβαζω κι οτι να'ναι...

    να μεταφερθει παρακαλω η κουβεντα ολη στις διαμαχες και να μεινουν μονο τα σχετικα. ετσι κι αλλιως ειναι ελαχιστα.
    Πριν μου πεις να σταματήσω να μιλάω δείξε μου τα μαυρισμένα.
    Το desmo κόστιζε 60000.
    Με 60000 έφτιαχνες αγωνιστικό ένα gsxr,ήταν γρηγορότερο και πάλι σου περισσεύανε λεφτά για τρέιλερ,διακοπές,μπύρες.
    Αυτό είναι δεδομένο όχι κουβέντα ό,τι να'ναι.

    Εκτός και αν θεωρείς ότι ένα μαμά desmo των 60000 είναι γρηγορότερο ενός ten kate των 40000..

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. MV Agusta Turismo Veloce 800
    από MG-KTiNoS στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2016, 12:06
  2. MV Agusta Rivale 800
    από endopandou στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2013, 21:35
  3. MV Agusta F3 800
    από Z-rider στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2013, 11:17
  4. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2009, 12:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF