Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 50

Θέμα: MV Agusta 800 vs ...

  1. #16
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Αγαπητέ φίλε, πέτυχες διάνα, υπολογίζω να σου πουλήσω MV ή Desmosedici, γι'αυτό και κάθομαι και μιλάω μαζί σου....

    Στα κείμενα σου δε διάβασα κάπου αμφιβολίες αλλά για απόψεις που μάλιστα προσπαθούσες να τεκμηριώσεις.... Δεν έχει σημασία, το κουράσαμε.
    Απλά να σου απαντήσω, δε γνωρίζω αν ένα S1000 είναι ταχύτερο απο d16. Πιθανότατα και να είναι αλλά απο την άλλη...
    Απο πότε τα χρήματα που κοστίζει μια σπόρ, ειδική ή συλλεκτική μοτοσυκλέτα είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη τελική ταχύτητα ή την απόλυτη απόδοση;
    Έχει καμία σχέση μια συλλεκτική μοτοσυκλέτα βασισμένη σε προτότυπο MotoGP με ένα βελτιωμένο 1000άρι παραγωγής; Εκτός αν πιστεύεις πως υπάρχει έστω ένας απο τους 3000 που αγόρασαν D16 στο πλανήτη για να το βάλουν σε αγώνα dragster...
    Αυτά απο 'μένα.

  2. #17
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Πριν μου πεις να σταματήσω να μιλάω δείξε μου τα μαυρισμένα.
    Το desmo κόστιζε 60000.
    Με 60000 έφτιαχνες αγωνιστικό ένα gsxr,ήταν γρηγορότερο και πάλι σου περισσεύανε λεφτά για τρέιλερ,διακοπές,μπύρες.
    Αυτό είναι δεδομένο όχι κουβέντα ό,τι να'ναι.

    Εκτός και αν θεωρείς ότι ένα μαμά desmo των 60000 είναι γρηγορότερο ενός ten kate των 40000..
    με 60000 δεν φτιαχνεις αγωνιστικο 1000 για παγκοσμιο επιπεδο. με 40000 παιρνεις ενα μεταχειρισμενο λιωμενο τεν κατε

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Να τεκμηριώσω;Πουθενά,απλά εξέφρασα μια άποψη βασισμένη σε όσα έχουμε βιώσει στις ιστορίες περί κοπαδιών αλόγων στο Κάνσας σίτυ.
    Μπορεί το F3 να προσεγγίζει τα άλογα του gsxr750, δε τα φτάνει όμως.
    Τώρα αφού επιμένετε για αξιοπιστία,ας περιμένουμε να δούμε τί ποσοστό f3 θα ξεπεράσει τα 100000χλμ με τη συντήρηση ενός μέσου αγοραστή gsxr750.
    Αν δε θέλει κάποιος ας μην την ασπαστεί,με το ζόρι παντρειά δε γίνεται.

    Πουθενά δε μίλησα ούτε για τελικές,ούτε για απόλυτες επιδόσεις.

    Είπα το λογικό:δεν είναι δίκαιο να θεωρούμε ως μέτρο σύγκρισης την ιπποδύναμη που βγάζει ένα μηχανάκι όταν φοράει ΜΗ street legal πράγματα,ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ.

    Αν πάλι θέλετε να βάλετε τα μη street legal ανταλλακτικά μέσα, τότε δώστε στο gsxr την ευκαιρία να φορέσει yoshi japan πραγματάκια και στο cbr hrc αντίστοιχα.
    Αλλιώς κάνετε ζαβολιές.
    Ολόκληρο το yosh japan kit να βάλεις , πάλι θα σου περισσέψουν πολλά λεφτά και το dd θα βλέπει το μπουρί του.

    Αν πάλι θες συλλεκτικό,πάρε ένα suzuki gsxr endurance, ή κάνε κλικ εδώ:

    http://www.yoshimura-jp.com/en/complete/index.html#

    Επιπλέον αν δεχθούμε την παράμετρο αγωνιστικών εξαρτημάτων απ'τη μαμά εταιρεία, ε τότε συγγνώμη αλλά ο παράγοντας κόστος θα μπει στο παιχνίδι.

    Αν πάλι αδιαφορείτε για τον παράγοντα κόστος, πώς εξηγείτε το γεγονός ότι ακόμα και όσοι δεν φείδονται χρημάτων και θέλουν αποτέλεσμα δεν ασχολούνται με το DD αλλά προτιμούν γιαπωνέζικα ή-οι πλέον φανατικοί ντουκατίστι- το 1098;


    Το τί κάνουν οι dd αγοραστές δε με αφορά,δε μου πέφτει λόγος.
    Το γουστάρουν,το πήραν καλά κάνανε.

    Απλά -το αναφέρω τελευταία φορά- τα νούμερα που ανακοινώνει η Ντουκάτι είναι αμφισβητήσιμα.

    Πιο απλά δεν κάθομαι να το εξηγήσω.

    ΥΓ:από agusta μόνο senna edition, για προφανείς λόγους και ας βγαίνει 3 βόλτες το χρόνο.
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 13/02/2014 στις 16:40.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    με 60000 δεν φτιαχνεις αγωνιστικο 1000 για παγκοσμιο επιπεδο. με 40000 παιρνεις ενα μεταχειρισμενο λιωμενο τεν κατε
    Χμμμ...το dd των 60000 θα είναι γρηγορότερο απ'το λιωμένο ten kate των 40000;

    Ή μήπως το desmo στέκεται απέναντι σε αγωνιστικά παγκόσμιου επιπέδου;
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 13/02/2014 στις 16:42.

  5. #20
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Χμμμ...το dd των 60000 θα είναι γρηγορότερο απ'το λιωμένο ten kate των 40000;
    δεν την εχω την γνωση να σου απαντησω. μαλλον μονο ο Alan Cathcart καθως τα εχει οδηγησει και τα δυο.

  6. #21
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    παντως στα χαρτια ουτε αυτο δεν φαινεται γρηγοροτερο. http://www.yoshimura-jp.com/en/compl...o50/index.html και ποσο κανει ειπαμε?

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Κοίτα,βγάζει σε δυναμόμετρο 175 τροχό,όσα δηλαδή ένα dd με την ανοιχτή εξάτμιση.

    Kόστος όσο το dd: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=33242

    Σαφώς σπανιότερο του dd kai κάτι μου λέει ότι θ'αντέχει περισσότερο...

    Ψήνεσαι;

  8. #23
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    το γρηγοροτερο δεν εννοουσα τα αλογα. αλλα ακομα κι εστυ πιστευω οτι θα ειναι δυνατοτερο το ντουλαπι. δεν νομιζω οτι με καταλαβαινεις. το λινκ με το hrc blade που ετοιμαζει καποιος απο δω μεσα το ειδες? τις τιμες που του αναφερει το μελος ιρα τις ειδες? για να γινει ανταγωνιστικο ενα superbike εστω και μονο μιλοντας για κινητηρα το κοστος ειναι απλησιαστο. να μην μιλησουμε για αναρτησεις και φρενα ναι? κι ας φοραει καλες το και το γιοσι.

    http://www.yoshimura-jp.com/en/compl...o50/index.html

    http://www.ducati.com/bikes/desmosed...8/tech_spec.do

    τοσο δυσκολο ειναι να καταλαβει κανεις οτι τα factory δεν ειναι ευπροσιτα οικονομικα ουτε καν για την yoshimura? οχι οτι δεν μπορει αλλα ποιος να το αγορασει μετα?

  9. #24
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Κοίτα,βγάζει σε δυναμόμετρο 175 τροχό,όσα δηλαδή ένα dd με την ανοιχτή εξάτμιση.

    Kόστος όσο το dd: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=33242

    Σαφώς σπανιότερο του dd kai κάτι μου λέει ότι θ'αντέχει περισσότερο...

    Ψήνεσαι;

    178 εβγαλε ZX10 φιλου μου. και τοσα εβγαζε και αμεσως μετα την αλλαγη 3-4η. ε και???? περναει rcv 211v ?

  10. #25
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    για το d16.
    σε καποια δοκιμαστικα παρεα με τα gp τοτε
    ο colin edwart με τη m1 του τοτε,δυσκολευτηκε να το περασει,αυτος για την ακριβεια ειπε<πωπω ιδρωσα να το περασω>.


    στα τωρα,εδω ολοκληρη suzuki στα gp εχει φαει σκονη με το αγωνιστικο και παλευει στις τελευταιες θεσεις,το gsxr θα συγγκρινουμαι?


    καλυτερα αραγμα σε κανα μικρολιμανο,να το χαζευεις χωρις πινακιδα,με το λαστιχο τραπεζι και αυτοκολητο 250 αλογα................
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Να σημειωθεί ότι το tornado έχει μοτέρ του 2004!
    Το desmo μοτέρ 2006!

    Επίσης κανένας δεν είπε ότι αυτά τα παιχνίδια ειναι φτηνα.

    Αυτό που ξαναρωτάω είναι πιστεύει κανείς ότι το μαμά desmo στέκεται απέναντι σε αγωνιστικά παγκόσμιου επιπέδου;
    Το ότι είναι γαμάτη ρέπλικα δε το συζητάω(τι διάολο,άμα δεν ήταν με κόστος 60000 κάτι δεν θα πήγαινε καλά!!!)

    Όσον αφορά στα specs, τα 200 στρόφαλο είναι περίπου 175-177 τροχό,οπότε;
    Αν είναι γρηγορότερο το tornado (πίστα,όχι δοκιμή τελικής) δεν ξέρω.

    Τί πιστεύω για τα δυο αυτά;
    α)Από θέμα συλλεκτικότητας/μοναδικότητας,μόνο 5 tornado κατασκευάστηκαν,άρα ψήφος tornado.
    β)Από θέμα ομορφιάς ψήφος desmo.
    γ)Από θέμα αξιοπιστίας ψήφος tornado.
    δ)Από θέμα εμπλοκής σε αγώνες ψήφος tornado διότι
    1)ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα μέχρι και στο σκλαβενίτη.
    2)μοτέρ που έχει αποδείξει την αξιοπιστία του
    3)ένα σωρό aftermarket διαθέσιμα να το κάνεις όπως θες
    ε)Από θέμα γκαύλας είναι εντελώς προσωπικό...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    178 εβγαλε ZX10 φιλου μου. και τοσα εβγαζε και αμεσως μετα την αλλαγη 3-4η. ε και???? περναει rcv 211v ?
    Προφανώς όχι διότι το rcv211 βγάζει περισσότερα και είναι ελαφρύτερο.Δεν καταλαβαίνω πού το πας...

    Το θέμα είναι ότι καμμιά ρέπλικα δεν μπορεί να σταθεί σε υψηλό επίπεδο αγωνιστικό χωρίς να σκάσεις και άλλα λεφτά,απλά δε γίνεται.

    Ως εκ τούτου καταλαβαίνω κι εκτιμώ έναν που παίρνει DD επειδή το γουστάρει. Είναι πολύ ωραίο και γρήγορο.
    Αν όμως κάποιος θεωρεί ότι αποκτώντας το θα κατέβει σε πίστες και θα τους πάρει τα σώβρακα,κάπου κάνει λάθος εκτίμηση...


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    για το d16.
    σε καποια δοκιμαστικα παρεα με τα gp τοτε
    ο colin edwart με τη m1 του τοτε,δυσκολευτηκε να το περασει,αυτος για την ακριβεια ειπε<πωπω ιδρωσα να το περασω>.

    στα τωρα,εδω ολοκληρη suzuki στα gp εχει φαει σκονη με το αγωνιστικο και παλευει στις τελευταιες θεσεις,το gsxr θα συγγκρινουμαι?
    καλυτερα αραγμα σε κανα μικρολιμανο,να το χαζευεις χωρις πινακιδα,με το λαστιχο τραπεζι και αυτοκολητο 250 αλογα................
    Τα motogp μηχανάκια έχουν τόση σχέση με το dd και ένα full Yoshi gsxr όση ένα ταξί με mountain bike...

  12. #27
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Είπα το λογικό:δεν είναι δίκαιο να θεωρούμε ως μέτρο σύγκρισης την ιπποδύναμη που βγάζει ένα μηχανάκι όταν φοράει ΜΗ street legal πράγματα,ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ.

    Αν πάλι θέλετε να βάλετε τα μη street legal ανταλλακτικά μέσα, τότε δώστε στο gsxr την ευκαιρία να φορέσει yoshi japan πραγματάκια και στο cbr hrc αντίστοιχα.
    Αλλιώς κάνετε ζαβολιές.
    Ολόκληρο το yosh japan kit να βάλεις , πάλι θα σου περισσέψουν πολλά λεφτά και το dd θα βλέπει το μπουρί του.

    Αν πάλι θες συλλεκτικό,πάρε ένα suzuki gsxr endurance, ή κάνε κλικ εδώ:

    http://www.yoshimura-jp.com/en/complete/index.html#

    Επιπλέον αν δεχθούμε την παράμετρο αγωνιστικών εξαρτημάτων απ'τη μαμά εταιρεία, ε τότε συγγνώμη αλλά ο παράγοντας κόστος θα μπει στο παιχνίδι.

    Αν πάλι αδιαφορείτε για τον παράγοντα κόστος, πώς εξηγείτε το γεγονός ότι ακόμα και όσοι δεν φείδονται χρημάτων και θέλουν αποτέλεσμα δεν ασχολούνται με το DD αλλά προτιμούν γιαπωνέζικα ή-οι πλέον φανατικοί ντουκατίστι- το 1098;


    Το τί κάνουν οι dd αγοραστές δε με αφορά,δε μου πέφτει λόγος.
    Το γουστάρουν,το πήραν καλά κάνανε.

    Απλά -το αναφέρω τελευταία φορά- τα νούμερα που ανακοινώνει η Ντουκάτι είναι αμφισβητήσιμα.

    Πιο απλά δεν κάθομαι να το εξηγήσω.

    ΥΓ:από agusta μόνο senna edition, για προφανείς λόγους και ας βγαίνει 3 βόλτες το χρόνο.
    Ξερεις κάτι?
    Μόνο εσύ μπήκες στην διαδικασία να συγκρίνεις το Ducati Desmosedici με GSXR1000 και μάλιστα σε thread για Agusta.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #28
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Δεν πειράζει! Συνεχίστε ρε σεις, προσωπικά σας ευχαριστώ μου θυμίσατε καλές εποχές που τσακωνόμασταν για μηχανάκια

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Ξερεις κάτι?
    Μόνο εσύ μπήκες στην διαδικασία να συγκρίνεις το Ducati Desmosedici με GSXR1000 και μάλιστα σε thread για Agusta.
    Μην ξεχνάς το Tornado!
    http://avioners.net/wp-content/uploa..._retracted.jpg

  15. #30
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Να σημειωθεί ότι το tornado έχει μοτέρ του 2004!
    Το desmo μοτέρ 2006!

    Επίσης κανένας δεν είπε ότι αυτά τα παιχνίδια ειναι φτηνα.

    Αυτό που ξαναρωτάω είναι πιστεύει κανείς ότι το μαμά desmo στέκεται απέναντι σε αγωνιστικά παγκόσμιου επιπέδου;
    Το ότι είναι γαμάτη ρέπλικα δε το συζητάω(τι διάολο,άμα δεν ήταν με κόστος 60000 κάτι δεν θα πήγαινε καλά!!!)

    Όσον αφορά στα specs, τα 200 στρόφαλο είναι περίπου 175-177 τροχό,οπότε;
    Αν είναι γρηγορότερο το tornado (πίστα,όχι δοκιμή τελικής) δεν ξέρω.

    Τί πιστεύω για τα δυο αυτά;
    α)Από θέμα συλλεκτικότητας/μοναδικότητας,μόνο 5 tornado κατασκευάστηκαν,άρα ψήφος tornado.
    β)Από θέμα ομορφιάς ψήφος desmo.
    γ)Από θέμα αξιοπιστίας ψήφος tornado.
    δ)Από θέμα εμπλοκής σε αγώνες ψήφος tornado διότι
    1)ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα μέχρι και στο σκλαβενίτη.
    2)μοτέρ που έχει αποδείξει την αξιοπιστία του
    3)ένα σωρό aftermarket διαθέσιμα να το κάνεις όπως θες
    ε)Από θέμα γκαύλας είναι εντελώς προσωπικό...


    Προφανώς όχι διότι το rcv211 βγάζει περισσότερα και είναι ελαφρύτερο.Δεν καταλαβαίνω πού το πας...

    Το θέμα είναι ότι καμμιά ρέπλικα δεν μπορεί να σταθεί σε υψηλό επίπεδο αγωνιστικό χωρίς να σκάσεις και άλλα λεφτά,απλά δε γίνεται.

    Ως εκ τούτου καταλαβαίνω κι εκτιμώ έναν που παίρνει DD επειδή το γουστάρει. Είναι πολύ ωραίο και γρήγορο.
    Αν όμως κάποιος θεωρεί ότι αποκτώντας το θα κατέβει σε πίστες και θα τους πάρει τα σώβρακα,κάπου κάνει λάθος εκτίμηση...



    Τα motogp μηχανάκια έχουν τόση σχέση με το dd και ένα full Yoshi gsxr όση ένα ταξί με mountain bike...

    τα motogp εχουν οντως σχεση με το dd οση εχει το tornado με ενα wsbk. τελος.

    για τα αλλα
    α) κι ομως η συλλεκτικη αξια το dd θα ειναι παντα μεγαλυτερη. οπως ειναι ακομα ενα nr 750 ας πουμε!
    β) υποκειμενικο
    γ) υποθεση κανεις.
    δ)
    1) ουτε για πλακα. με κοστος 4αδα μπιελες 10000 που εχει ενα wsbk και μην συνεχισουμε πιστονια κλπ
    2) την χανει οταν γινεται αγωνιστικο
    3)aftermarket? για το tornado μιλαμε η για καποιο αλλο?
    ε) στανταρ....

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. MV Agusta Turismo Veloce 800
    από MG-KTiNoS στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2016, 12:06
  2. MV Agusta Rivale 800
    από endopandou στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2013, 21:35
  3. MV Agusta F3 800
    από Z-rider στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2013, 11:17
  4. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2009, 12:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF