Είπα το λογικό:δεν είναι δίκαιο να θεωρούμε ως μέτρο σύγκρισης την ιπποδύναμη που βγάζει ένα μηχανάκι όταν φοράει ΜΗ street legal πράγματα,ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ.
Αν πάλι θέλετε να βάλετε τα μη street legal ανταλλακτικά μέσα, τότε δώστε στο gsxr την ευκαιρία να φορέσει yoshi japan πραγματάκια και στο cbr hrc αντίστοιχα.
Αλλιώς κάνετε ζαβολιές.
Ολόκληρο το yosh japan kit να βάλεις , πάλι θα σου περισσέψουν πολλά λεφτά και το dd θα βλέπει το μπουρί του.
Αν πάλι θες συλλεκτικό,πάρε ένα suzuki gsxr endurance, ή κάνε κλικ εδώ:
http://www.yoshimura-jp.com/en/complete/index.html#
Επιπλέον αν δεχθούμε την παράμετρο αγωνιστικών εξαρτημάτων απ'τη μαμά εταιρεία, ε τότε συγγνώμη αλλά ο παράγοντας κόστος θα μπει στο παιχνίδι.
Αν πάλι αδιαφορείτε για τον παράγοντα κόστος, πώς εξηγείτε το γεγονός ότι ακόμα και όσοι δεν φείδονται χρημάτων και θέλουν αποτέλεσμα δεν ασχολούνται με το DD αλλά προτιμούν γιαπωνέζικα ή-οι πλέον φανατικοί ντουκατίστι- το 1098;
Το τί κάνουν οι dd αγοραστές δε με αφορά,δε μου πέφτει λόγος.
Το γουστάρουν,το πήραν καλά κάνανε.
Απλά -το αναφέρω τελευταία φορά- τα νούμερα που ανακοινώνει η Ντουκάτι είναι αμφισβητήσιμα.
Πιο απλά δεν κάθομαι να το εξηγήσω.
ΥΓ:από agusta μόνο senna edition, για προφανείς λόγους και ας βγαίνει 3 βόλτες το χρόνο.