ημαρτον με την αηδια!
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Τρουπ δεν είναι η αηδία το θέμα.
Είναι πως εκεί που ροχαλίζουν όλοι οι μεγάλοι, ένας ημιάγνωστος κινέζος έβγαλε ένα μικρό adventure. Το "ταμάμ" μηχανάκι για RTW τύπου Βροχίδη και όχι μόνο. Ξέχνα για λίγο θέματα αξιοπιστίας και εκτέλεσης. Η ιδέα είναι άψογη, μικρό μοτέρ, μικρό βάρος, έτοιμο για φόρτωμα, με προστασία για ταξίδι κλπ. Έτοιμο, θεωρητικά το παίρνεις και φεύγεις, δεν περνάς ένα χρόνο να το φτιάχνεις. (ντάξει το ξέρω ότι είναι ωραίο ΚΑΙ αυτό, αλλά δεν μπορούν όλοι να το κάνουν).
Και θ'αναφωνήσω μαζί με πολύ κόσμο σε -ξένα κυρίως- φόρα: Οι μεγάλοι, γιατί κοιμούνται; Ένα τζαπάν τέτοιο, στα λεφτά του τενερέ 660 έστω, θα σπάσει ταμεία ή όχι;
Το μηχανάκι είναι μιά κόπια gs για την καφετέρια του Πεκίνου.
μικρός κινητήρας αδύναμος χωρίς ροπή τεράστιο βάρος και όγκος.
Σκέτη μόστρα.
Νομιζω, πρεπει να ειναι κατω απο την τιμη του tenere για να αρχισει να γινεται ελκυστικο. Δηλαδη αν ειναι 1000EUR κατω απο το 660 και σου δινει και τα ολα τα extra στο πακετο, τοτε το συζηταμε. Την ιδια δουλεια κανουν απλα το δευτερο ειναι 660. Μη με παρεξηγήσετε ειμαι απο αυτουσ που τη θελουν αυτη τη κατηγορια. Αλλα αν ξεκινησουν απο τις τιμες του tenere δε θελω να ξερω μεχρι που μπορει να φτασουν. Δες V-Strom.
Και το Tenere δεν ειναι φτηνό μηχανακι.
http://www.mototriti.gr/data/news/pr...shen_99745.asp
sorry εαν εχει ξαναμπει
Αρα μην εχετε αμφοβολιες για την ποιοτητα![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Σιγουρα ειναι μοστρα...δεν ειναι για πολλα.
Και ποιος θα το αγοραζε ενω μπορεις να παρεις (π.χ.) ενα αθανατο ΧΤ με 1500-2000?
Εστω και ενα KουLουRι 650...
Και XLR, XR...κλπ κλπ
Καλυτερα μεταχειρισμενο παρα ψοφιο...
CSC RX3 Recieves CARB Approval
CSC Motorcycles announced today that the California Air Resources Board (CARB) approved its new RX3 adventure touring motorcycle. With its recent approval by the United States Environmental Protection Agency, the CSC RX3 motorcycle is now approved in all 50 US states.
“We were confident that the RX3 would be approved by CARB,” said Steve Seidner, CSC President and Chief Executive Officer. “The RX3 motorcycle is a very clean-running bike, with fuel injection, a catalytic converter, and volatile emissions containment features, so we never had any doubts it would be approved.
It passed all of its exhaust and volatile emissions tests. It’s a great bike and we thank both CARB and the US EPA for acting expeditiously on our submittal. We are now turning our attention to Canada, the next country in which we are certifying the RX3.”
We are breaking new ground with our path to market on this motorcycle, which is one of the reasons we can offer it at such an attractive price,” Seidner continued. “We sell direct to the consumer, the motorcycle has a two-year, unlimited-mileage warranty, and we include a shop manual with every motorcycle we sell.
We don't have exorbitant delivery or dealer setup fees. Our website includes detailed “how to” instructions for all required routine maintenance actions, including valve adjustment, oil changes, and more.
Our intent is to empower our riders to be self-sufficient, without being chained to a dealer network. We stock enough parts to build the motorcycles from the ground up, so there will never be a situation where we don’t have parts in stock. The price is right and the CSC RX3’s quality is world class. Anyone who says otherwise has not seen the bikes.”
gallery2
“We will always put our riders first,” Seidner said, “and we’ve configured the motorcycle the way our riders want it. That includes a 17-inch rear wheel, 12-volt accessory outlets under the seat, and a 300-watt alternator. These are all things that are important to serious adventure touring riders, and they are all included with the motorcycle at no extra charge.
“I really like this motorcycle,” Seidner said. “We put several hundred miles on the bikes just last weekend on a ride through the Mojave Desert. The bikes will run all day long at 75 mph and we averaged 71.4 miles per gallon on that trip.
The three US magazines that tested our RX3 motorcycles had good things to say about the bike. The RX3 is a game changer in this industry. We’re very excited about it.” CaliforniaScooterCo.com
CSC RX3 is now approved for sale in all 50 US states.
http://adventuremotorcycle.com/spotl...l#.VN5LYvnF_N4
για 250 ειναι καλο μηχανακι παντως.κανα 20αρι κιλα αφαιρεις απο καγκελαρια κτλπ.παντως εχει καλες κριτικες παντου.
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
This is the bike that we can call a sport touring bike.
Θεουλης. Αλλα σε βαζει και σε σκεψεις για το στρεβλο της ημεδαπης φιλοσοφιας.
Για μένα αυτού του τύπου τα μηχανάκια είναι λουκούμι για την πόλη.
-Περιορισμένα κυβικά για χαμηλή κατανάλωση και λοιπά έξοδα (συντήρηση, τέλη, ασφάλεια), αλλά ικανά για να κινείσαι με 120 δικάβαλος
-Αναρτήσεις ικανές να ανταπεξέλθουν στους άθλιους δρόμους μας (έχω δεινοπαθήσει με το σκούτερ)
-Σχετικά άνετη σέλα, οκ δεν είναι σέλα σκούτερ αλλά δεν είναι και σαν XR, KLX, DR, XT κτλ
-Δυο μικρές πλαϊνές βαλίτσες ώστε να μην αυξάνουν πολύ το πλάτος, αλλά να μπορείς να κουβαλάς μόνιμα, τουλάχιστον το χειμώνα, 2 σετ αδιάβροχα (εγώ κυκλοφορώ 2κάβαλος),2 σετ αδιάβροχες γκέτες, γάντια, χαρτιά. Σε μια μεγάλη βαλίτσα που μπαίνει σε οποιοδήποτε μηχανάκι χωράνε όλα αυτά αλλά όχι +2 κράνη.
-Μεγάλη ζελατίνα για ευνόητους λόγους. Τα XR, KLX κτλ δε παίρνουν μεγάλη ζελατίνα, αλλά και να παίρνουν δε τους πάει.
Αν αυτό το μηχανάκι δεν ήταν κινέζικης εταιρίας αλλά κάποιας εγνωσμένης ποιότητας εταιρίας και κόστιζε μέχρι 4990€, θα ήταν το απόλυτο budget all-around μηχανάκι. Γιατί εδώ που τα λέμε είναι και κουκλί!
Αν σε κάποιους αυτή η τιμή φαίνεται χαμηλή για ένα τέτοιο μηχανάκι, να θυμίσω ότι
το Duke 390 ABS με σούπερ περιφερειακά και μεγαλύτερο κινητήρα κοστίζει 5350€,
το KLX 250 (το προηγούμενο μοντέλο) στα 4990€,
το Z 250 SL στα 4290€,
το CBR250R στα 3990€,
το Wolf 250i της SYM στα 3895€ (δεν έχω κανένα ενδοιασμό για την αξιοπιστία της SYM όντας κάτοχος ενός GTS 300 που στα 57.000km δεν έχει κάνει κιχ),
το Inazuma 250 είναι σήμερα στα 3595€
Μπορεί στα περισσότερα απ αυτά να μην είναι αυτή η αρχική τους τιμή, αλλά δε φαντάζομαι να μπαίνουν και μέσα στην τιμή που τα πουλάνε. Και στο κάτω κάτω υπάρχει πολύ αέρας από τα 3595 μέχρι τα 4990.
Μια χαρά ειναι το μηχανάκι βρε παιδιά.Τα σχόλια ο,τι με αυτά τα λεφτά έπαιρνες αυτο,εκείνο,το άλλο,θυμίζουν τη κλασσική ατάκα 'με τόσα λεφτά έπαιρνες αμάξι' και την κλασσική απάντηση 'εγω μηχανάκι ήθελα'.Εστι είναι και εδώ.Αυτός που το θέλει, απλά θα το παρει χωρις να κοιτάξει τι άλλο θα μπορούσε να πάρει.Θα το πάρει γιατί του άρεσε.Ελευθερία επιλογών λέγεται.Τα βαλιτσάκια του για ένα διήμερο-τρίημερο απόδρασης μια χαρά είναι εκτός αν, έχεις γυναίκα μαζί οπου ίσως, ξεχάσετε να πάρετε το πιάνο μαζί.Τίμια πρόταση σε τίμια τιμή.Δε σου βγηκε καλό;Επιλογή σου ήταν.Βγήκε καλό;Πάλι επιλογή σου ήταν.
Φίου φίου φι φι φίου