Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 50

Θέμα: MV Agusta 800 vs ...

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    α) κι ομως η συλλεκτικη αξια το dd θα ειναι παντα μεγαλυτερη.
    Δεν υπάρχει περίπτωση..Δες εδώ πουλιόταν ένα μεταχειρισμένο το 2008,διάβασε να χαζέψεις:
    http://www.speedzilla.com/forums/cla...nado-sale.html

    1 OF ONLY 5 EVER MADE,AND SOLD TO A FEW SELECTED BY YOSHIMURA(THE OWNER IS A SUZUKI/YOSHIMURA FACTORY RIDER)
    BIKE HAS 2000KM ON THE CLOCK.OWNER WANTS 100,000US FOR IT(maybe can negotiate a little bit!)
    PLEASE CHECK THIS LINK FOR DETAILS

    "this will be the only one ever for sale
    1 is at Yoshimura,one is a friend of the guy selling this(that bike has had some damage)and 2 more in collections"

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    γ) υποθεση κανεις.
    Κάτι μου λέει ότι η υπόθεση(αξιοπιστία δηλαδή) είναι πολύ, μα πάρα πολύ πιθανό να'ναι αληθής...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    δ)
    1) ουτε για πλακα. με κοστος 4αδα μπιελες 10000 που εχει ενα wsbk και μην συνεχισουμε πιστονια κλπ
    2) την χανει οταν γινεται αγωνιστικο
    3)aftermarket? για το tornado μιλαμε η για καποιο αλλο?
    ε) στανταρ....
    1)Φίλε τί λες; Έρχεται με μπιέλες carillo από μαμά. Ρε συ για το tornado μιλάμε! Αυτές δεν κάνουν 10000!
    2)Ελάχιστα. Εδώ υπάρχουν ένα σωρό gsxr βελτιωμένα από έλληνες και βγάζουν πάρα πολλά χιλιόμετρα,οπότε αν ετοιμαστεί και δεθεί από τοYoshimura team japan δε θα υπάρξει θέμα.
    Μην ξεχνάς ότι στα endurance( αγώνες που δείχνουν την αξιοπιστία ) η suzuki πάει καλύτερα απ' όλους.

    Αλλιώς, ας τρέξει το desmo endurance !
    3)Ναι,γι' αυτό.Λίγο απίθανο βέβαια να χρειαστεί aftermarket αλλά κάθε αγωνιζόμενος έχει άλλα γούστα.

    Ξαναλέω, αν μιλάμε για να κατέβεις σοβαρά σε αγώνες, δεν μπορείς να το κάνεις με κανένα μαμά μηχανάκι, όσο τούμπανο και να'ναι αυτό.

  2. #32
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Χμμμμ!
    Μετα απο τοσες τοποθετησεις,τεχνικα χαρακτηριστικα,αναλυσεις
    σε αυτο το νημα κατεληξα στο συμπερασμα οτι......................το



















































    πρεσοσυστημα της Singer πρεπει να Γ@μει..........
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  3. #33
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Δεν υπάρχει περίπτωση..Δες εδώ πουλιόταν ένα μεταχειρισμένο το 2008,διάβασε να χαζέψεις:
    http://www.speedzilla.com/forums/cla...nado-sale.html

    1 OF ONLY 5 EVER MADE,AND SOLD TO A FEW SELECTED BY YOSHIMURA(THE OWNER IS A SUZUKI/YOSHIMURA FACTORY RIDER)
    BIKE HAS 2000KM ON THE CLOCK.OWNER WANTS 100,000US FOR IT(maybe can negotiate a little bit!)
    PLEASE CHECK THIS LINK FOR DETAILS

    "this will be the only one ever for sale
    1 is at Yoshimura,one is a friend of the guy selling this(that bike has had some damage)and 2 more in collections"


    Κάτι μου λέει ότι η υπόθεση(αξιοπιστία δηλαδή) είναι πολύ, μα πάρα πολύ πιθανό να'ναι αληθής...


    1)Φίλε τί λες; Έρχεται με μπιέλες carillo από μαμά. Ρε συ για το tornado μιλάμε! Αυτές δεν κάνουν 10000!
    2)Ελάχιστα. Εδώ υπάρχουν ένα σωρό gsxr βελτιωμένα από έλληνες και βγάζουν πάρα πολλά χιλιόμετρα,οπότε αν ετοιμαστεί και δεθεί από τοYoshimura team japan δε θα υπάρξει θέμα.
    Μην ξεχνάς ότι στα endurance( αγώνες που δείχνουν την αξιοπιστία ) η suzuki πάει καλύτερα απ' όλους.

    Αλλιώς, ας τρέξει το desmo endurance !
    3)Ναι,γι' αυτό.Λίγο απίθανο βέβαια να χρειαστεί aftermarket αλλά κάθε αγωνιζόμενος έχει άλλα γούστα.

    Ξαναλέω, αν μιλάμε για να κατέβεις σοβαρά σε αγώνες, δεν μπορείς να το κάνεις με κανένα μαμά μηχανάκι, όσο τούμπανο και να'ναι αυτό.
    για να σου δειξω το λαθος σου θα σου ξαναπω οτι οι carillo που φοραει το γιοσι δεν εχουν σχεση με wsbk μαλλον. στο παγκοσμιο η αξιοπιστια δεν ειναι το ζητουμενο.

  4. #34
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Ως εκ τούτου καταλαβαίνω κι εκτιμώ έναν που παίρνει DD επειδή το γουστάρει. Είναι πολύ ωραίο και γρήγορο.
    Αν όμως κάποιος θεωρεί ότι αποκτώντας το θα κατέβει σε πίστες και θα τους πάρει τα σώβρακα,κάπου κάνει λάθος εκτίμηση...
    Βασικά, δεν εκτιμάς κανέναν, αυτό που λες είναι οτι πιάστηκε μαλάκας γιατί δεν μπορεί να πάει σε πίστα να περάσει τα gsxr

    Επίσης, αγνοείς οτι ένα κάτοχος DD ξέρει οτι αγοράζει ένα συλλεκτικό replica μηχανάκι και έχει χεσμένους τους αγώνες. Γιατί αν τον ενδιέφεραν οι αγωνες θα έπαιρνε τότε ένα 1098R ή αν ήταν πιο φραγκάτος και πιο γρήγορος τις υπόλοιπες εκδόσεις που είναι για πιο γρήγορα αγοράκια.

    Το DD ανήκει στην κατηγορία του NR ή κάποιων άλλων λίγων συλλεκτικών οχημάτων που δεν έχουν "νόημα ύπαρξης" για τους περισσότερους, αλλά έχουν για τους ιδιοκτήτες τους.

    Οι υπόλοιποι να ΄χαμε να λέγαμε για τα gixxer και το value for money σαν να μιλάμε για πλυντήρια.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Βασικά, δεν εκτιμάς κανέναν, αυτό που λες είναι οτι πιάστηκε μαλάκας γιατί δεν μπορεί να πάει σε πίστα να περάσει τα gsxr

    Επίσης, αγνοείς οτι ένα κάτοχος DD ξέρει οτι αγοράζει ένα συλλεκτικό replica μηχανάκι και έχει χεσμένους τους αγώνες. Γιατί αν τον ενδιέφεραν οι αγωνες θα έπαιρνε τότε ένα 1098R ή αν ήταν πιο φραγκάτος και πιο γρήγορος τις υπόλοιπες εκδόσεις που είναι για πιο γρήγορα αγοράκια.

    Το DD ανήκει στην κατηγορία του NR ή κάποιων άλλων λίγων συλλεκτικών οχημάτων που δεν έχουν "νόημα ύπαρξης" για τους περισσότερους, αλλά έχουν για τους ιδιοκτήτες τους.

    Οι υπόλοιποι να ΄χαμε να λέγαμε για τα gixxer και το value for money σαν να μιλάμε για πλυντήρια.
    Βασικά βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα για πράγματα που έχω δηλώσει ξεκάθαρα τις απόψεις μου,τόσο για την ιδιαιτερότητα της ρέπλικας αυτής όσο και για τις δυνατότητές της.
    Το γιατί είναι δικό σου θέμα.


    Το DD σε καμμιά περίπτωση δεν είναι στην κατηγορία του NR:δεν είναι τόσο επαναστατικό τεχνολογικά, ούτε παράχθηκε σε τόσο μικρούς αριθμούς(κατασκευάστηκαν 300 NR ενώ 1500 dd) ώστε να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα σπάνιο(unobtanium κατά βάση).

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    για να σου δειξω το λαθος σου θα σου ξαναπω οτι οι carillo που φοραει το γιοσι δεν εχουν σχεση με wsbk μαλλον. στο παγκοσμιο η αξιοπιστια δεν ειναι το ζητουμενο.
    Φίλε έλεος πια,συγκρίνουμε tornado με dd!
    Είπα πουθενά για συμμετοχή στο wsbk με το tornado;

    Διάβασε τί γράφω και μετά απαντάς.

  7. #37
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Βασικά βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα για πράγματα που έχω δηλώσει ξεκάθαρα τις απόψεις μου,τόσο για την ιδιαιτερότητα της ρέπλικας αυτής όσο και για τις δυνατότητές της.
    Το γιατί είναι δικό σου θέμα.


    Το DD σε καμμιά περίπτωση δεν είναι στην κατηγορία του NR:δεν είναι τόσο επαναστατικό τεχνολογικά, ούτε παράχθηκε σε τόσο μικρούς αριθμούς(κατασκευάστηκαν 300 NR ενώ 1500 dd) ώστε να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα σπάνιο(unobtanium κατά βάση).
    Οι λόγοι που σου απάντησα, ήταν εξαιτιάς του μηδενισμού της σύγκρισης του DD που κάνεις συγκρίνοντας μια μοτό για πλούσιους συλλέκτες με stock SS. Δεν φτιάχτηκε για να κυνηγήσει αγώνες, αφού η ίδια η ducati έδινε πιο κατάλληλα και φτηνότερα μηχανάκια για αυτό.
    Και στην πίστα, τουλάχιστον Σέρρες που το έτρεξε ο Μπούστας, είχε κάνει 1:21.5 αν θυμάμαι καλά, με κύριο περιορισμό τις περιορισμένες επιλογές που είχαν σε 16.5" λάστιχα.

    Το NR ήταν μηχανάκι επίδειξης μηχανολογικής τεχνολογίας, όπως το DD είναι μηχανάκι επίδειξης αγωνιστικής φιλοσοφίας. Κανένα απ΄τα δύο δεν έφερε καμμία επανάσταση παρά μόνο στο image των ιδιοκτητών τους.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #38
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Φίλε έλεος πια,συγκρίνουμε tornado με dd!
    Είπα πουθενά για συμμετοχή στο wsbk με το tornado;

    Διάβασε τί γράφω και μετά απαντάς.
    παρερμηνευσα το τι εννοουσες αξιοπρεπη συμμετοχη σε αγωνες. αν μιλαμε για ελλαδισταν οκ. εδω πηρε πρωταθλημα ο Πιππος με κτμ...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Οι λόγοι που σου απάντησα, ήταν εξαιτιάς του μηδενισμού της σύγκρισης του DD που κάνεις συγκρίνοντας μια μοτό για πλούσιους συλλέκτες με stock SS. Δεν φτιάχτηκε για να κυνηγήσει αγώνες, αφού η ίδια η ducati έδινε πιο κατάλληλα και φτηνότερα μηχανάκια για αυτό.
    Και στην πίστα, τουλάχιστον Σέρρες που το έτρεξε ο Μπούστας, είχε κάνει 1:21.5 αν θυμάμαι καλά, με κύριο περιορισμό τις περιορισμένες επιλογές που είχαν σε 16.5" λάστιχα.

    Το NR ήταν μηχανάκι επίδειξης μηχανολογικής τεχνολογίας, όπως το DD είναι μηχανάκι επίδειξης αγωνιστικής φιλοσοφίας. Κανένα απ΄τα δύο δεν έφερε καμμία επανάσταση παρά μόνο στο image των ιδιοκτητών τους.
    ψιτ μαστορα... μην το ξεφτιλιζεις... οβαλ πιστονια 32 βαλβιδες...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nr.jpg 
Προβολές:	70 
Μέγεθος:	13,8 KB 
ID:	309730

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nr750.JPG 
Προβολές:	71 
Μέγεθος:	57,9 KB 
ID:	309731

    λογικα θα ανεβει κι ενα μοτερ σε βιδες απο rc 166 που το πατησα καταλαθος.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων nr750.jpg‎  

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος

    ψιτ μαστορα... μην το ξεφτιλιζεις... οβαλ πιστονια 32 βαλβιδες...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nr.jpg 
Προβολές:	70 
Μέγεθος:	13,8 KB 
ID:	309730

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nr750.JPG 
Προβολές:	71 
Μέγεθος:	57,9 KB 
ID:	309731

    λογικα θα ανεβει κι ενα μοτερ σε βιδες απο rc 166 που το πατησα καταλαθος.
    Καλά ναι εντυπωσιακό και τεχνολογική βιτρίνα , το κάνανε επειδή μπορούσανε αλλά καλά τα λέει ο Βύρων ΔΕΝ έφερε καμμία επανάσταση απο την άποψη ότι δεν προσέφερε κάτι γενικά στην τεχνολογίας των μοτοσικλετών .
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #40
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Καλά ναι εντυπωσιακό και τεχνολογική βιτρίνα , το κάνανε επειδή μπορούσανε αλλά καλά τα λέει ο Βύρων ΔΕΝ έφερε καμμία επανάσταση απο την άποψη ότι δεν προσέφερε κάτι γενικά στην τεχνολογίας των μοτοσικλετών .
    Εννοείται οτι αυτό θέλω να πω. Το NR ήταν μια μηχανολογική υπέρβαση από έναν κατασκευαστή που μπορούσε να το κάνει. Το είδαμε, το θαυμάσαμε, και τέλος. Απ΄τις 500 φεύγα πατέντες που κατέθεσε η Honda, πέρασε κάποια σε μηχανάκια παραγωγής?

    Σαφώς θα ήθελα ένα για να το θαυμάζω, όπως θα ήθελα και μια GTO,ένα Supermono, ένα DD, ένα RC-30 ή ένα έργο τέχνης. Κανένα απ΄αυτά όμως δεν τα αγοράζεις γιατι είναι ανταγωνιστικά ούτε ψάχνεις value for money γιατί δεν υπάρχει.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #41
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Εννοείται οτι αυτό θέλω να πω. Το NR ήταν μια μηχανολογική υπέρβαση από έναν κατασκευαστή που μπορούσε να το κάνει. Το είδαμε, το θαυμάσαμε, και τέλος. Απ΄τις 500 φεύγα πατέντες που κατέθεσε η Honda, πέρασε κάποια σε μηχανάκια παραγωγής?

    Σαφώς θα ήθελα ένα για να το θαυμάζω, όπως θα ήθελα και μια GTO,ένα Supermono, ένα DD, ένα RC-30 ή ένα έργο τέχνης. Κανένα απ΄αυτά όμως δεν τα αγοράζεις γιατι είναι ανταγωνιστικά ούτε ψάχνεις value for money γιατί δεν υπάρχει.
    κοιτα για την επαναστατικοτητα θα συνεχισω να επιμενω μιας και μετα την επιτυχια του στους αγωνες αντοχης απαγορευτηκαν τα οβαλ εμβολα. φυσικα στα gp δεν ειχε τυχη με τα διχρονα οταν ετρεχε.. σημερα ομως??? το ιδιο εγινε και με τις μπιελες της χοντα στην f1 οπου με τους κανονισμους απαγορεψαν το πλεονεκτημα του ανω σφαιρικου συνδεσμου.

  12. #42
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    κοιτα για την επαναστατικοτητα θα συνεχισω να επιμενω μιας και μετα την επιτυχια του στους αγωνες αντοχης απαγορευτηκαν τα οβαλ εμβολα.
    Τη ποιά? Εναν αγώνα στη Suzuka 500 κέρδισε το 1981 και έναν τοπικό της Αυστραλίας, Swan κάτι. Για ποιά επιτυχία μιλάς?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #43
    Αfricaνος και Τζεντλεμαν Το avatar του/της montechristo
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    179
    Κι ομως πολλες απο τις "επαναστασεις" που ειδαμε για πρωτη φορα στο NR, περασαν με τον ενα ή τον αλλο τροπο στην παραγωγη, οι εξατμισεις στην ουρα πχ.

    Ειναι απλο, ο σκοπος τετοιων μοτοσυκλετων δεν ειναι να βγουν πρωτες σε αγωνες. Ειναι να κανουν ολους μας να μενουμε με ανοιχτο το στομα οταν τις αντικρυζουμε και μετα να "ονειρευομαστε". Ακομη θυμαμαι την NR στο βαθρο στο τοτε Show Μοτοσυκλετας... Dream machines ειναι βασικα λοιπον, για εμας αλλά και για αυτους που τις σχεδιαζουν-κατασκευαζουν... Γιατι τις φτιαχνουν θα πειτε τοτε?? Η απαντηση ειναι απλη:

    ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ...
    Benelli TRK 502 X 2020 - Honda SH 150 2009

  14. #44
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Τη ποιά? Εναν αγώνα στη Suzuka 500 κέρδισε το 1981 και έναν τοπικό της Αυστραλίας, Swan κάτι. Για ποιά επιτυχία μιλάς?
    http://www.fasterandfaster.net/2013/...-given-up.html

    αυτο? http://world.honda.com/V4-story/03/popup/06.html
    http://world.honda.com/V4-story/pc/08/popup/21.html

    και το 87 ετρεξε αλλα εγκατελειψε. τεσπα. καπου εχω ενα μοτο που λεει πως ηταν στη κορυφη με αλλα δυο χοντα vfr αν θυμαμαι καλα. πανε πολλα χρονια που το ειχα διαβασει. το 81 κερδισε το 500. τεσπα για τους κανονισμους αν και δνε κανω λαθος οτι απαγορεψαν τα οβαλ εμβολα κανω λαθος στο οτι ηταν ο λογος που σταματησε η nr.

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Οι λόγοι που σου απάντησα, ήταν εξαιτιάς του μηδενισμού της σύγκρισης του DD που κάνεις συγκρίνοντας μια μοτό για πλούσιους συλλέκτες με stock SS. Δεν φτιάχτηκε για να κυνηγήσει αγώνες, αφού η ίδια η ducati έδινε πιο κατάλληλα και φτηνότερα μηχανάκια για αυτό.
    Και στην πίστα, τουλάχιστον Σέρρες που το έτρεξε ο Μπούστας, είχε κάνει 1:21.5 αν θυμάμαι καλά, με κύριο περιορισμό τις περιορισμένες επιλογές που είχαν σε 16.5" λάστιχα.

    Το NR ήταν μηχανάκι επίδειξης μηχανολογικής τεχνολογίας, όπως το DD είναι μηχανάκι επίδειξης αγωνιστικής φιλοσοφίας. Κανένα απ΄τα δύο δεν έφερε καμμία επανάσταση παρά μόνο στο image των ιδιοκτητών τους.
    Αν διάβαζες τη συζήτηση θα'βλεπες ότι δεν έκανα αυτό που λες.
    Είχα ήδη αναφέρει αρκετές φορές για το 1098 που το προτιμούσαν για αγώνες.

    Τώρα γι'αυτά που γράφεις για το NR κάνεις απλά λάθος.

    Καταρχήν έκατσες και μέτρησες και διαπίστωσες ότι καμμιά απ'τις 500 πατέντες δεν πέρασαν σε μηχανάκια παραγωγής;


    Μόνο και μόνο που άλλαξαν τους κανονισμούς για να μην πάθουν κωλονοσκόπηση απ' τα οβάλ έμβολα και τις άλλες καινοτομίες του NR, αποδεικνύει την αξία του.

    1)Το DD είναι μια GP replica επειδή προσεγγίζει το σχεδιασμό του μηχανακιού(κυρίως layout πλαισίου) που είχαν για τα GP εκείνα τα χρόνια.
    Στο θέμα μοτέρ δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.
    2)Το NR είναι μια διαστημική εκ του μηδενός δημιουργία απ' όποια σκοπιά και αν το δεις,απέχει παρασάγγας απ' ο,τιδήποτε άλλο.

    Το 2 είναι απείρως δυσκολότερο απ' το 1.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. MV Agusta Turismo Veloce 800
    από MG-KTiNoS στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2016, 12:06
  2. MV Agusta Rivale 800
    από endopandou στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2013, 21:35
  3. MV Agusta F3 800
    από Z-rider στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2013, 11:17
  4. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2009, 12:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF