Για πείτε δύο λογάκια για την εν λόγο κυρία http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2345486/![]()
Για πείτε δύο λογάκια για την εν λόγο κυρία http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2345486/![]()
πολύ καλή και σκληρή μοτοσυκλέτα!
ιδανική για travel enduro και όχι μόνο,από τις αντοχές του αναβάτη εξαρτάται.....αν είχες το 640 θα καταλαβαίνεις!
οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 250mm και αυτά που γράφει στη περιγραφή είναι λίγο χαζά....
πάρτο,θα το ευχαριστηθείς και στην πόλη!
[font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]
My Dirty Blog!!
^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب
Athenians Enduro Lovers
Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..
Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!
Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
[color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]
To R με τον περτικαλι σκελετο εχει 275μμ αναρτησεις, το απλο εχει 250.
Μοναδικο ελλατωμα του (που δεν διορθωνεται) ειναι οτι εχει λιγο κοντο κιβωτιο και προφανως Μιλτο δεν ταξιδευει οπως το 950. Δηλαδη απο τον Αγιο στο Ηρακλειο την ψιλοακους.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
[font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]
My Dirty Blog!!
^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب
Athenians Enduro Lovers
Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..
Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!
Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
[color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]
Απ' τα αρνητικά του είναι ότι αν πας ταξιδάκι και είσαι φορτωμένος πίσω θα πρέπει να ξεφορτώνεις για να βάζεις βενζίνη.
Άλλο ένα αρνητικό είναι η έλλειψη μανιβέλας, σε περίπτωση πτώσης τάσης μπαταρίας... κλάφτα...
Πιο αξιόπιστος κινητήρας από τον προκάτοχό του, αλλά και πιο εξειδικευμένος ελέω ψεκασμού.
Στα 37500χλμ μόνο 1 φορά κατέβασα μοτέρ για αλλαγή ρουλεμάν στροφάλου, αλλά πρέπει να είμαι και ο μόνος εν Ελλάδι.
αν θες να πηγαίνεις ταξίδια βάζεις βάσεις και αλουμ βαλίτσες..
,,εμ τι να σου κάνει η κτμ... το '9 έβγαλε το κοντό αλλά δεν πούλησε μετά έβγαλε και το ψηλό αλλά φευ!
τελικά το '12 βγάζει ένα μόνο το R χαμηλωμένο να το καβαλάνε κ οι κοντοί με ωραία γραφικά μπας και πουλήσει,,
τώρα ψάχνεται στην Ινδία για adventure!
πάντως για σκληρές ονοφάδες είναι μανάμ η μοτό!
[font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]
My Dirty Blog!!
^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب
Athenians Enduro Lovers
Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..
Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!
Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
[color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]
[QUOTE=taxydromos;2434456]
μπας και πουλήσει,,
Αυτό με φοβίζει,άσε να το πάρω 2-3 μέρες και βλέπουμε![]()
Μια χαρά έχει πουλήσει το μηχανάκι στο εξωτερικό, εκεί η ΚΤΜ δεν προλαβαίνει να παραδίνει σε πελάτες και η λίστα αναμονής είναι πάνω από 2 μήνες. Στο Ελλάντα, ο έλληνας τα βλέπει αλλιώς τα πράγματα ....
Το 690 ταξιδεύει μια χαρά, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις. Ψάξε Noah Horak (RoninMoto), Jaba Mundus, Chasing horizons να δεις 690 να κάνουν το γύρο του κόσμου. Υπάρχουν και άλλοι πολλοί, αυτοί μου έρχονται τώρα στα γρήγορα.
Ότι μηχανάκι φίλου καβαλήσεις, έχε στα υπόψη τα εξής: υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές στη συμπεριφορά και στην αίσθηση ανάμεσα στις 3 γενιές του μοντέλου: 08-09 (πολλά θεματάκια), στα '10-'11 καλύτερα, και τα '12-'13 είναι στην ουσία διαφορετική μοτοσικλέτα. Μεγαλύτερος κινητήρας (πραγματικά 690 κ.εκ. έναντι 650 των προηγούμενων), εντελώς διαφορετική χαρτογράφηση χωρίς σβησίματα και περισσότερη δύναμη, άλλες αναρτήσεις, άλλο κόψιμο τιμονιού, βελτιωμένη σέλα. Αν οδηγήσεις παλιότερο θα κρίνεις άδικα τα '12-13. Υπάρχει μεγάλη διαφορά (έτσι γράφουν στα ξένα φόρα όσοι έχουν οδηγήσει 2 γενιές)
Τέλος, αν σκοπεύεις να πάρεις καινούριο, το μοντέλο 2014 είναι ξανά μανά μια διαφορετική μοτοσικλέτα: Ξανά άλλες αναρτήσεις με ξεχωριστή λειτουργία επαναφοράς-συμπίεσης στα δυο πιρούνια. Όσοι πρόλαβαν και το οδήγησαν λένε ότι επιτέλους η ανάρτηση μαλάκωσε και αποσβένει σωστά. Ξανά βελτιωμένος κινητήρας, ο δίμπουζος του duke, με +4 άλογα, μειωμένη κατανάλωση και φοβερά ομαλή απόδοση χωρίς κραδασμούς. Ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire. Νέα σέλα (πιο άνετη). ΑΒS με επιλογή απενεργοποίησης εντελώς ή σε mode enduro (μπροστά ον, πίσω οφφ). Αλλαγές σε αισθητήρες. Και πολλές άλλες μικροβελτιώσεις που δεν αναγράφονται στο press kit. H τελευταία μεγάλη διαφοροποίηση είναι η αλλαγμένη καλωδίωση και η κεντρική μονάδα είναι πλέον CANBUS. Για κάποιους αυτό είναι αρνητικό γιατί πλέον δεν υπάρχει συμβατότητα με tuneECU.
Aαααα, θέλω 2 παρακαλώ !
Τελευταία τροποποίηση από road spirit; 19/02/2014 στις 13:06.
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις