Φωτοσοπια ειναι!!! Οι 3 αριστερα με τους 3 δεξια ειναι κολημενοι στην φωτο του κανονικου μοτερ ,αν το προσεξεις καλυτερα φαινεται!! Ασε που και τα δυο προσθετα ειναι η δεξια μερια που στην αριστερη ειναι ανεστραμενη.
Παντως θα ειχε πλακα ενα τετοιο !! ασε που δεν θα χρειαζοσουν καν σταντ!!
Πανο να ξερεις οτι ΖΗΛΕΥΩΩΩ!!!!
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί ,ρε τους Γάλλους δεν αξιώθηκαν να έχουν ούτε μια σοβαρή βιομηχανία μοτό ,όχι ότι δεν τις αγαπούν πάντως ...
http://riviere67.free.fr/ACCUEIL-GB.html
Εχει ξαναμπεί σε κάποιο trivia με 3cyl. Δυστυχώς δεν δουλεύουν οι σελίδες των racing 3cyl.
ΥΓ. Εχει αναφορά στο SUZUKI RP 68 1968 που λέγαμε.
3 cylinders - 2 stroke, liquide cooled, 50 cm3, 19 HP at 20 000 rpm, 170 km/h, 14 speeds gear box.
Still a plan destined to fail, because of FIM's decision to restrict to 1 the number of cylinders and to 6 the number of speeds for the 50 cc class for 1968. This bike was ready in the course of 1967, but Suzuki didn't find it useful to continue its development and was shelved indefinitely < br> Unfortunately no pics available.
Περίεργο που δεν έχει φωτό όμως.
Tελικα ποια ητανε η αναγκη για τη δημιουργια των τρικυλινδρων?
Το κανανε για λογους κοστους,το κανανε για να μειωσουνε βαρος,το κανανε για να το κανουνε?
απο δω και στο εξης χρωστας ... 6 καφεδες
( η 6000 στροφες και ενα μαρλμπορα να καπνιζει πανω στο ρεζερβουαρ στα ορθια )
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
Φτώχεια καταραμένη και γω μ' ένα resleeving χιτώνια και μια ανακατασκευή στροφάλου είπα ότι κάτι έκανα ...
http://www.huffingtonpost.gr/2015/04...=24MediaWidget