Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 94

Θέμα: KTM ENDURO 690 R!

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751

    KTM ENDURO 690 R!

    Για πείτε δύο λογάκια για την εν λόγο κυρία http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2345486/

  2. #2
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    πολύ καλή και σκληρή μοτοσυκλέτα!
    ιδανική για travel enduro και όχι μόνο,από τις αντοχές του αναβάτη εξαρτάται.....αν είχες το 640 θα καταλαβαίνεις!
    οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 250mm και αυτά που γράφει στη περιγραφή είναι λίγο χαζά....
    πάρτο,θα το ευχαριστηθείς και στην πόλη!
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    To R με τον περτικαλι σκελετο εχει 275μμ αναρτησεις, το απλο εχει 250.
    Μοναδικο ελλατωμα του (που δεν διορθωνεται) ειναι οτι εχει λιγο κοντο κιβωτιο και προφανως Μιλτο δεν ταξιδευει οπως το 950. Δηλαδη απο τον Αγιο στο Ηρακλειο την ψιλοακους.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4

  5. #5
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από milvas Προβολή μηνύματος
    Για πείτε δύο λογάκια για την εν λόγο κυρία http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2345486/
    Γιατίιιι Μίλτο; Τι σκέψεις περνάνε απ' το μυαλό σου;
    Φύγαμε...

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taxydromos Προβολή μηνύματος
    τι φταιω εγω που οι διαδρομες στα ΚΤΜ αλλαζουν καθε πανσελληνο?
    (σωστος....το 09-11 R ειχε τις ψηλες)
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mtsop
    Εγγραφή
    19/10/2004
    Μηνύματα
    281
    Απ' τα αρνητικά του είναι ότι αν πας ταξιδάκι και είσαι φορτωμένος πίσω θα πρέπει να ξεφορτώνεις για να βάζεις βενζίνη.
    Άλλο ένα αρνητικό είναι η έλλειψη μανιβέλας, σε περίπτωση πτώσης τάσης μπαταρίας... κλάφτα...
    Πιο αξιόπιστος κινητήρας από τον προκάτοχό του, αλλά και πιο εξειδικευμένος ελέω ψεκασμού.
    Στα 37500χλμ μόνο 1 φορά κατέβασα μοτέρ για αλλαγή ρουλεμάν στροφάλου, αλλά πρέπει να είμαι και ο μόνος εν Ελλάδι.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    T
    Μοναδικο ελλατωμα του (που δεν διορθωνεται) ειναι οτι εχει λιγο κοντο κιβωτιο και προφανως Μιλτο δεν ταξιδευει οπως το 950. Δηλαδη απο τον Αγιο στο Ηρακλειο την ψιλοακους.
    Άγη συμφωνώ απόλυτα με αυτό,εντός ημερών θα πάρω απο φίλο να το τεστάρω ετσι ώστε να έχω ολοκληρωμένη άποψη

  9. #9
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    αν θες να πηγαίνεις ταξίδια βάζεις βάσεις και αλουμ βαλίτσες..
    ,,εμ τι να σου κάνει η κτμ... το '9 έβγαλε το κοντό αλλά δεν πούλησε μετά έβγαλε και το ψηλό αλλά φευ!
    τελικά το '12 βγάζει ένα μόνο το R χαμηλωμένο να το καβαλάνε κ οι κοντοί με ωραία γραφικά μπας και πουλήσει,,
    τώρα ψάχνεται στην Ινδία για adventure!
    πάντως για σκληρές ονοφάδες είναι μανάμ η μοτό!
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από foogr01 Προβολή μηνύματος
    Γιατίιιι Μίλτο; Τι σκέψεις περνάνε απ' το μυαλό σου;
    Αφού ξέρεις ότι δέν κάθομαι στα αυγά μουΣκέψεις κάνω Γιώργο

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mtsop Προβολή μηνύματος
    Άλλο ένα αρνητικό είναι η έλλειψη μανιβέλας, σε περίπτωση πτώσης τάσης μπαταρίας... κλάφτα...

    Στα 37500χλμ μόνο 1 φορά κατέβασα μοτέρ για αλλαγή ρουλεμάν στροφάλου, αλλά πρέπει να είμαι και ο μόνος εν Ελλάδι.
    Εντάξει αυτό ισχύει και στα 950/990.

    Γιατί?

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    [QUOTE=taxydromos;2434456]
    μπας και πουλήσει,,
    Αυτό με φοβίζει,άσε να το πάρω 2-3 μέρες και βλέπουμε

  13. #13
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από milvas Προβολή μηνύματος

    Αυτό με φοβίζει,άσε να το πάρω 2-3 μέρες και βλέπουμε
    Ρε, θα πουλήσεις τον έρωτα; Το γαλάζιο..; Δε μπορείς να κάτσεις φρόνιμα μου φαίνεται!


  14. #14
    Μια χαρά έχει πουλήσει το μηχανάκι στο εξωτερικό, εκεί η ΚΤΜ δεν προλαβαίνει να παραδίνει σε πελάτες και η λίστα αναμονής είναι πάνω από 2 μήνες. Στο Ελλάντα, ο έλληνας τα βλέπει αλλιώς τα πράγματα ....

    Το 690 ταξιδεύει μια χαρά, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις. Ψάξε Noah Horak (RoninMoto), Jaba Mundus, Chasing horizons να δεις 690 να κάνουν το γύρο του κόσμου. Υπάρχουν και άλλοι πολλοί, αυτοί μου έρχονται τώρα στα γρήγορα.

    Ότι μηχανάκι φίλου καβαλήσεις, έχε στα υπόψη τα εξής: υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές στη συμπεριφορά και στην αίσθηση ανάμεσα στις 3 γενιές του μοντέλου: 08-09 (πολλά θεματάκια), στα '10-'11 καλύτερα, και τα '12-'13 είναι στην ουσία διαφορετική μοτοσικλέτα. Μεγαλύτερος κινητήρας (πραγματικά 690 κ.εκ. έναντι 650 των προηγούμενων), εντελώς διαφορετική χαρτογράφηση χωρίς σβησίματα και περισσότερη δύναμη, άλλες αναρτήσεις, άλλο κόψιμο τιμονιού, βελτιωμένη σέλα. Αν οδηγήσεις παλιότερο θα κρίνεις άδικα τα '12-13. Υπάρχει μεγάλη διαφορά (έτσι γράφουν στα ξένα φόρα όσοι έχουν οδηγήσει 2 γενιές)

    Τέλος, αν σκοπεύεις να πάρεις καινούριο, το μοντέλο 2014 είναι ξανά μανά μια διαφορετική μοτοσικλέτα: Ξανά άλλες αναρτήσεις με ξεχωριστή λειτουργία επαναφοράς-συμπίεσης στα δυο πιρούνια. Όσοι πρόλαβαν και το οδήγησαν λένε ότι επιτέλους η ανάρτηση μαλάκωσε και αποσβένει σωστά. Ξανά βελτιωμένος κινητήρας, ο δίμπουζος του duke, με +4 άλογα, μειωμένη κατανάλωση και φοβερά ομαλή απόδοση χωρίς κραδασμούς. Ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire. Νέα σέλα (πιο άνετη). ΑΒS με επιλογή απενεργοποίησης εντελώς ή σε mode enduro (μπροστά ον, πίσω οφφ). Αλλαγές σε αισθητήρες. Και πολλές άλλες μικροβελτιώσεις που δεν αναγράφονται στο press kit. H τελευταία μεγάλη διαφοροποίηση είναι η αλλαγμένη καλωδίωση και η κεντρική μονάδα είναι πλέον CANBUS. Για κάποιους αυτό είναι αρνητικό γιατί πλέον δεν υπάρχει συμβατότητα με tuneECU.

    Aαααα, θέλω 2 παρακαλώ !
    Τελευταία τροποποίηση από road spirit; 19/02/2014 στις 13:06.

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Ρε, θα πουλήσεις τον έρωτα; Το γαλάζιο..; Δε μπορείς να κάτσεις φρόνιμα μου φαίνεται!

    Α ρε Μιχαλάκη,εντάξει σκέψεις κάνω μωρέ,το 950 που έχω τώρα είναι η μεγάλη μου:a07:καψούρα όπως λές,δεν πάω καθόλου καλά να λές:rotflmao:

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF