καλησπερα φιλε.Εγω θα σ πω την εμειρια μου με hornet(cb600fa-abs) 2008
Σε γενικες γραμμες ειναι αξιοπιστο μηχανακι και δεν θα σου παρουσιασει προβλημα αμα το προσεχεις και το συντηρης σωστα,εχει ικανοποιητικες
αναρτησεις(εξερετικες για καθημερινη οδηγηση)πολυ καλα φρενα που δεν κουραζονται ακομα και μετα απο πολυ πιεση,abs που δουλευει σωστα.η σελα ειναι μεγαλη και ανετη(για τα δεδομενα τις κατηγοριας)και το σωμα τοποθετηται σε ορθια θεση.Ο κινιτηρας ειναι γραμικος και πολυ ελαστικος χωρις ξεσπασματα σε κανενα φασμα των στροφων,μπορεις να κινησαι με 3η στο κιβωτιο και 20 χιλ/ωρα χωρις να σβησει αλλα μετα τις 5κ/rpm αρχιζει και αγριευειι.Ο συμπλεκτης ειναι μαλακας και ξεκουραστος.Στο ταξιδι μεχρι τα 140 εισαι κιριλε μετα λογο αερα γινετε κουραστικο αν και το καρουμπαλο/κοντερ βοηθαει καπως.
Το μηχανακι ειμαι 4κιλινδρο οποτε ξεχνας την λεξη οικονομια ειδικα μεσα στην πολη θα καις 8-10 λιτρα στα 100 σε ταξιδι θα εισαι γυρο στα 6 τα σερβις/ανταλακτικα του ειναι σχετικα ακριβα ειδικα αν πας σε αντιπροσωποια.Εγω εχω κανει 78.000 απροβληματισμα χιλιομετρα και συνεχιζω αυτα απο μετα για το συγκεκριμενο μοτο
Υ.Γ.Οταν ακους οτι 100 αλογα(90 κατι)ειναι πολλα για πρωτη μηχανη ΜΗΝ τους ακους.θυμαμαι που καποτε ημουν στην θεση σου και με λεγανε το ιδιο και εγω τους ακουσα και πηρα για πρωτη μηχανη ενα husqvarna smr510 με τα ταπεινα 52αλογα που εχει:a39:
παντα ορθιος αγορινα οτι και να παριες θα το καταευχαριστηθης
Βρε Μπομπ Σφουγγαράκη, 8 με 10 λίτρα εντός; Σε φαγουριζει συχνά η παλάμη;![]()
Οχι ιδιατερα ειναι αρκετα συντηριτικος οδηγος αλλα η αυτονομια σε μενα ειναι 180 με 200 χιλιομετρα περιπου μεσα στην πολη και με το 19 ντεποζιτο του χορνετ(17.5) περιπου τοσο δεν ειναι?
Σταματα ξεκινα ολη την ωρα....διορθωστε με αμα κανω λαθος
Καλημέρα σας, πάει λίγο καιρός από τότε που άνοιξα το θέμα.
Έψαξα όλες τις προτάσεις, ωστόσο βρήκα μια καλή ευκαιρία και πήρα ένα BMW F650 GS Dakar '06 @ 36Κ km.
Το έχω από χθές το βράδυ στα χέρια μου και γενικά είναι θετική η εμπειρία από τα 20-30 km που έχω κάνει. Είναι ψηλό, αλλά δεν με απασχόλησε τόσο πολύ, θα το χαμηλώσω μέσα στην εβδομάδα όσο επιτρέπει η ανάρτηση για ασφάλεια
Το μηχανάκι πέρασε service, ωστόσο ίσως αντιμετωπίζω ένα θέμα με την λυχνία βενζίνης. Το ντεπόζιτο είναι γεμάτο και ανάβει συνέχεια, ξέρετε από που μπορεί να προέρχεται η λάθος ένδειξη;
Στο γκάζι που αναφέρθηκα πιο πάνω, προς το παρόν έμεινα ικανοποιημένος, ειδικά για πρώτο μηχανάκι.
Τη άλλο πρέπει να κοιτάξω που μπορεί να μην το είχαν κοιτάξει στο service (δεν ήμουν παρόν);
Καλημέρα και καλορίζικο!!! Το θέμα με την ενδεικτική λυχνία το έκανε από που το αγόρασες ή μετά το service;
Το πήρα από το service και όλα ήταν μια χαρά, μετά από 10KM μου άναψε το λαμπάκι και πήγα να βάλω βενζίνη. Μπήκαν με το ζόρι 3€ και το λαμπάκι έσβησε για λίγο, ωστόσο μετά από 5 KM πάλι άναψε.