χαχαχαχαχαχα οχι ρε φιλε ειναι καλα τα λιντλ!1 τρωει 10 ψωφανε!!Αλλα το κρανος απο εκει θα ειναι 3Α!για το νουμερο βεβαια θα σου πει η πωλητρια!θα ξερει να σου πει!
Ισχύει αυτό. Οι περισσότεροι φοράνε κράνος, μπουφάν, άντε και γάντια. Μέση και κάτω.. τζινάκι και αθλητικό. Φαντάζομαι παίρνουν τα ρίσκα τους, με τη λογική ότι αν χτυπήσεις το πόδι θα μελανιάσει, γυρίσει, σπάσει.. κάποια στιγμή θα επανέλθει. Αν χτυπήσεις το κεφάλι, παίζει και να μην.. επανέλθεις γενικότερα.
Κι αυτό το κάνουν οι συνειδητοποιημένοι, που ξέρουν ότι κάποια στιγμή θα τύχει η στραβή. Υπάρχουν πολλοί που ξεκινούν από το σπίτι με τη λογική 'σιγά μην πέσω εγώ' αλλά έχουν συνηθίσει να φοράνε κράνος και μπουφάν για διάφορους λόγους.. από το ότι τους ενοχλεί ο αέρας στο πρόσωπο, κρυώνουν, το βλέπουν όλο και περισσότερο γύρω τους και δεν χτυπάει στο μάτι σαν εξωγήινος πια.
Προσωπικά, εκτός από κράνος, μπουφάν, γάντια.. δεν βγάζω την μπότα από πάνω μου στη μηχανή. Και μια που όταν πέφτω χτυπάω συνήθως γόνατο, όχι σοβαρά αλλά είναι σπαστικό, έχω βάλει και επιγονατίδες στην καθημερινότητά μου. Ρόμποκοπ.
Για την dainese, δεν μου έτυχε ποτέ να χαλάσει όλο το φερμουάρ, μόνο αυτό το πραγματάκι που το ανεβοκατεβάζει σπάει, μου έτυχε και σε revit μετά από κάποια χρόνια. Κατά τα άλλα μου φαίνεται μπουφανάρα. Και σίγουρα θα υπάρχουν και φθηνότερες λύσεις, όπως και στα υπόλοιπα είδη εξοπλισμού. Ο καθένας κάνει τα κουμάντα του, την έρευνά του και προχωρά στην αγορά. Δεν νομίζω να σου τη λέει κανένας που δε θες να ακουμπήσεις 800 ευρώ για arai ή πόσα άλλα για dainese, αυτό έλειπε.
Και μια που ο μοτοσικλετιστικός εξοπλισμός δεν είναι κάτι που διαθέτει ο καθένας, εμείς κάνουμε ουσιαστικά τον έλεγχο για την αποτελεσματικότητά του και ευχόμαστε να μη χρειαστεί κιόλας. Το να λες εσύ ότι σου άνοιξε το arai στα 260 δεν είναι κάτι που προσωπικά με κάνει να το βλέπω με μισό μάτι. Είτε γιατί πιθανολογώ ότι δεν το έκλεισες καλά, είτε γιατί δεν με βλέπω να πηγαίνω ποτέ με 260 και να γυρνάω και το κεφάλι. Είναι ακριβό, ναι, αυτό είναι μεγάλο μειονέκτημα.
Κυκλοφορούν πάντως πολλά arai, έχω ακούσει διάφορα για πτώσεις στις οποίες έχει αντεπεξέλθει, και αυτό είναι κάτι. Το ίδιο ισχύει και για άλλες μάρκες, shark, agv, marushin κλπ. Τώρα πόσοι πήρανε crivit και πέσανε, χτύπησαν το κεφάλι τους και βγήκαν αλώβητοι.. ψύλλοι στα άχυρα, δεν έχω ακούσει κάτι. Μακάρι να είναι καλό. Αλλά είναι σπαστό ρε 'σεις. Οπότε, μέσα στο θέμα του θρεντ, τσάμπα μιλάμε τόσες σελίδες, πάμε για άλλα.
safety doesn't happen by accident
Άνοιξες 10 διαφορετικά θέματα το βιδεο που σου παρέθεσα έχει ένα χτύπημα το οποίο ειναι στο πάνω μέρος του κράνους οπότε άσχετο αυτο που λες
οτι δν ειναι ανοιγόμενο σα το κριβιτ. Επισης το οτι θα χτυπησεις τα άκρα σε μια πιθανή πτώση ειναι λογικό ειναι αλλα αν μου συγκρίνεις τον αγκώνα με το κεφάλι
σε θέμα ζωτικής σημασίας..πραγματικά δε ξέρω τι να πω..
Για ξαναδες τι ειπα για τα κινεζικα...που δεν βρισκονται σε σουπερ-μαρκετ αλλα πολλοι τα παιρνουν απο μοτοσυκλετομαγαζα...
Οσο για το 2ο...αυτο λεω τοση ωρα...ο ανθρωπος ρωτησε για το συγκεκριμενο κρανος γτ λογικα εχει καποια πραγματα που θελει σε φθηνη τιμη...μπορει και απλα για εφεδρικο...πρεπει να παρει ντε κ καλα αραι για εφεδρικο?
Τιποτα δεν ειναι ασχετο...ειπες για τις στρωσεις και σου απαντησα γτ εχει οσες στρωσεις εχει.
Το χτυπημα αυτο ειναι βαση καποιων προδιαγραφων?
Ασε που τετοια ''τεστ'' ειναι λιγο ασκοπα και πραπλανητικα...
Περα απο το να αντεχει ενα κελυφος, παιζει πολυ μεγαλυτερο ρολο το πως κατανεμει τις δυναμεις που του ασκουνται.
Με την λογικη σου ενα αμαξι του 60 ειναι ασφαλεστερο απο ενα του 2010+ γιατι οταν τρακαρει δεν θα γινει σμπαραλια οπως το καινουριο...Φανταζομαι ομως ξερεις κατα κανονα ποιο θα ειναι ασφαλεστερο...
Και οχι δεν λεω οτι το κριβιτ ειναι ασφαλεστερο απο το shoei ,απλα οτι το βιντεο που εστειλες δεν μου λεει τιποτα.
Δεν συγκρινα κεφαλι με αγκωνα...μιλησα για αυτους που το παιζουν δεν ξερω τι με το αραι των 800+ στο κεφαλι (πιθανον και καποιοι συνομιλητες εδω) αλλα απο κατω τζινακι και αθλητικο παπουτσακι.......αν ο αλλος φοραει κριβιτ κρανος ,μπουφαν και μποτες και παντελονι σωστο,ποιος θα ειναι ποιο καλυμενος?
Εγω φοραω μποτες γαντια μπουφαν οποτε το θεμα δεν αναφέρεται σε μενα...
Αυτα τα Νολαν Ν86 (πάνω κάτω τόσο) είναι καλά??
ανανήψαντας
Ο λόγος που ένα κράνος αραι κάνει 800+ ευρό ειναι καθαρά για πίστα(τους λόγους φαντάζομαι τους ξέρεις)..επίσης η αραι και η σοει και κανα 2 ακόμα
ειναι οι μόνες που βγάζουν κράνη με μεγέθη ανάλογα την ανάγκη του αναβάτη.. οι πιο πολλές για οικονομία βγάζουν ένα καλούπι και ανάλογα το μέγεθος
βάζουν διαφορετική επένδυση εντός ωστε να καλύψουν τη περίμετρο του κεφαλιού (άλλα μαξιλαράκια το xs άλλα το Large)
Επομένος ειναι πιο εφαρμοστό και ασφαλέστερο στο κεφάλι σου οταν έχει καλύτερη εσωτερική στήριξη.
Το χτύπημα που είδες στο βίδεο δεν αφορά μόνο την ενεργεια της πρόσκρουσης που θα περάσει εσωτερικά στη καμπίνα (ακα το εσωτερικό κέλυφος)
αλλα δείχνει οτι ενα αιχμηρό αντικείμενο δεν έφτασε στο κεφάλι σου να το αγγίξει...αν τρυπήσουν όλες οι στρώσεις και μείνει ανέπαφο το κεφάλι σου εισαι μια χαρά
για την ενέργεια που θα αποροφηθεί απο τα Layers είναι άλλα τεστ που γίνονται
τώρα αν εσύ δε το βλέπεις αυτο στο βιντεάκι και κολάς στα άλλα ..
Πόσα ευρώ στοιχίζει ένα κεφάλι ρε παιδιά;
Αν -κτύπα ξύλο- σπάσει, μπορείς να αγοράσεις ένα άλλο και να φύγεις κύριος;
κριβιτ βρε μουτρα!ακου κει αραι και σοει και τριχες!λιντλ ρε συ!ακουσα οτι θα φερει και τακακια με το κιλο!βουρ για τι σουπερ ντουπερ προσφορα!
Καλά είναι.
Έχω το N84 εδώ και 4 χρόνια και δεν έχω ούτε ένα παράπονο. Υποστήριξη αντιπροσωπείας για ανταλλακτικά, καλή υποαλλεργική επένδυση, καλή ποιότητα κατασκευής, σχετικά μέτρια προς καλή ηχομόνωση, καλός αερισμός. Προτείνω την σειρά N της Νόλαν για όποιον ψάχνει κράνος από 150 έως 200 ευρώ. Αυτά και τα Shark δίνουν το καλύτερο value for money κατά την γνώμη μου.