Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 42 από 42

Θέμα: YAMAHA TENERE 850!

  1. #31
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Πολύ απλά οτιδήποτε πάνω από δικύλινδρο μοτέρ στο χώμα πάει χαράμι καθώς ακυρώνεται το εγγενές χαρακτηριστικό πλεονέκτημα της πολυστροφίας... δεν συζητάμε για απλή διάβαση, και εξακύλινδρα goldwing θα την παλέψουν, μιλάμε για κάπως ποιο σοβαρή οδήγηση στο χώμα, οπού δεν έχει κανένα νόημα η απόδοση σε υψηλές στροφές.

  2. #32
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Πολύ απλά οτιδήποτε πάνω από δικύλινδρο μοτέρ στο χώμα πάει χαράμι καθώς ακυρώνεται το εγγενές χαρακτηριστικό πλεονέκτημα της πολυστροφίας... δεν συζητάμε για απλή διάβαση, και εξακύλινδρα goldwing θα την παλέψουν, μιλάμε για κάπως ποιο σοβαρή οδήγηση στο χώμα, οπού δεν έχει κανένα νόημα η απόδοση σε υψηλές στροφές.
    Το τελευταιο συζητιεται, εκτος κι αν μιλαμε αποκλειστικα για μηχανες μεταφορικο μεσο. Διοτι σοβαρη οδηγηση στο χωμα δεν ειναι μονο να μπορεις να πηγαινεις (αργα) στα δυσκολα, αλλα και ταπα στα 'ευκολα' κανοντας τρελα παντιλικια και εκτοξευοντας πετρες και χωμα.
    Οπως και να χει παντως, κακως επικεντωνομαστε στο μοτερ, την στιγμη που μεγαλυτερη σημασια εχει το πλαισιο, στησιμο, αναρτησεις, ψεκασμος κλπ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #33
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    αλλα και ταπα στα 'ευκολα' κανοντας τρελα παντιλικια και εκτοξευοντας πετρες και χωμα.
    Το ίδιο και στα δύσκολα

  4. #34
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Το ίδιο και στα δύσκολα
    Να μου το μαθεις αυτο πως γινεται!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #35
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Να μου το μαθεις αυτο πως γινεται!

    Εμ, εκεί θέλει και το σωστό μηχανάκι! Σε περιμένω.

  6. #36
    Ναι εννοειται οτι δεν λεμε για απλη διαβαση σε flat κτλ..παντως το triumph το ευχαριστηθηκα πιο πολυ σε στροφιλικι ασφαλτο,παρα στο χωμα..
    δεν κανει για χωματινη χρηση το μοτορι..

  7. #37
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Ναι εννοειται οτι δεν λεμε για απλη διαβαση σε flat κτλ..παντως το triumph το ευχαριστηθηκα πιο πολυ σε στροφιλικι ασφαλτο,παρα στο χωμα..
    δεν κανει για χωματινη χρηση το μοτορι..
    Μωρε ολα αυτα τα μεγαλα πλην των πορτοκαλι θελουν λιγη δουλιτσα στις αναρτησεις.
    Οσο κι αν σου φανει περιεργο η διαφορα μπορει να ειναι απο το 'δεν παει' στο 'φυσαει'.
    Το triumph συγκεκριμενα θελει και κοντυτερο γραναζωμα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Εμ, εκεί θέλει και το σωστό μηχανάκι! Σε περιμένω.
    Άμα έχεις χέρια,είσαι φούλ προπονημένος,λίγο ταλέντο(όπως 1 παληκάρι απο εδώ,τρέχει στο πανελλήνιο ΜΧ)και το λέει η καρδιά σου,έ τότε KTM 950 SE:a015:

  9. #39
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.952
    Είναι κρίμα να πάει χαράμι το 3κυλινδρος με 21" ζάντα. Να στερήσουν απ' το μηχανάκι τόσα πολλά για να κάνουμε (σχεδόν όλοι) αυτό που θα κάναμε και με 19"?

    Γιατί? Για να παριστάνει κάτι που δεν είναι ή για να νομίζουμε ότι καβαλάμε κάτι άλλο?

    Πόσοι είναι αυτοί που θέλουν ον-οφφ > των 800cc και 200kgr για να πηγαίνουν τάπα στις φλαταδούλες? Και αυτοί που το μπορούν και το θέλουν, πιστεύουν ότι θα βγάλει η γιαμαχα κάτι τόσο πολεμικό με βάρος και αναρτήσεις για σοβαρό χώμα?

    Από το να παρουσιαστεί ένα τρικύλινδρο με μεγάλες διαδρομές σε αναρτήσεις που δεν θα δουλεύουν σωστά ούτε στην άσφαλτο, ούτε στο χώμα και με 21" τροχό με σαμπρέλα για να σέρνεται σε χωμάτινα περάσματα, 1000 φορές ένα tdm style. Κάτι κοντά στο χαρακτήρα του versys 650.

    19", tubless, μικρές διαδρομές, ελαφρύ στο μάτι, όχι τόσο βαρύ στη ζυγαριά, abs, λογική κατανάλωση, απολαυστική απόδοση. Ένα μηχανάκι που ούτε στην πόλη θα πει όχι, ούτε σε ταξίδι, ουτε σε στροφιλίκι, ούτε στο χώμα.

    Ένα μηχανάκι που θα πηγαίνει 100 φορές καλύτερα στην άσφαλτο απ' το f800 και λιιιιιιγο χειρότερα στο χώμα.

    Εκτός και αν νομίζετε ότι μπορεί να βγάλει τον αντικαταστάτη του 990! Εδώ γελάνε! Ούτε το μονοκύλινδρο δεν μπόρεσε να κάνει πολεμικό ον-οφφ θα κάνει το τρικύλινδρο?

    Όποιος έχει προσπαθήσει να κατεβάσει 220 κιλά σε κατηφόρα με σαθρή κροκάλα καταλαβαίνει ότι αυτά τα μηχανάκια ή τα φτιάχνεις για τα πάντα (όπως το 990) ή τους φοράς τα ασφάλτινα για να το παίζουν τουρίστες.
    Sent from me using a computer.

  10. #40
    Μάγκες ξεφεύγουμε... στο χώμα ΝΑΙ το ιδανικό είναι το μονοκύλινδρο... και το 2κύλινδρο θα δουλέψει πιο ευχάριστα απο ένα τρικύλινδρο σε χωμάτινο περιβάλλον!

    ΑΛΛΛΑ εδώ δεν συγκρίνουμε ΜΧ ή ENDURO μηχανάκια μιλάμε για ένα ONOFF που θα τα κάνει όλα απο ΚΑΛΑ εώς ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΑ και τίποτα τέλεια γιατί όποιος θέλει Άσφαλτο να πάρει ένα R1 και αν θέλει και χώμα να πάρει ΚΑΙ ένα WR κτλ! αλλά αν θες να έχεις ένα μηχανάκι που να τα κάνει όλα πας σε κάτι τέτοιο... και με τρικύλινδρο και είτε στην άσφαλτο, ή στη φλαταδούρα θα σε αποζημιώνει!

    Και μιλάμε για 3κύλινδρο όχι για τετρακύλινδρο... χαμηλά όποιος έχει οδηγήσει ΣΠΕΡΝΕΙ!
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  11. #41
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.952
    Μπορεί η Ymaha να τον βάλει σε μια version smt παρακαλώ? Όποιος θέλει On-off να πάει να πάρει το 1200.
    Sent from me using a computer.

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.976
    Κατ' αρχάς θα πρέπει να εστιάσουμε στο ποιο θα είναι το target group των πελατών της Yamaha!
    Αν υλοποιηθεί το Project της φωτό μιλάμε για το νέο TDM και όχι για νέο Tenere. Aν χρησιμοποιηθεί το όνομα Tenere θα είναι μόνο για λόγους μάρκετινγκ. Το νέο TDM είναι απαραίτητο να έχει τρικύλινδρο, το Tenere παραγωγής με τίποτα.

    Η αποδοχή που είχε η ΚΤΜ (διαφορετικό target group, περισσότερο συνειδητοποιημένο για την επιλογή του) οφείλεται σε άλλα χαρακτηριστικά των μηχανών της και όχι στον κινητήρα (βλ. πλαίσιο-αναστήσεις). Για να υπάρξει όμως αυτό το πακέτο πρέπει η τιμή να φτάσει....
    Στις περισσότερες χώρες της Β. Ευρώπης το KTM βγαίνει στην ύπαιθρο για να κάνει τη δουλειά του και να επιστρέψει στο στάβλο του. Στις απαιτητές ώρες λειτουργίας του κινητήρα, δέχεται την φροντίδα του ιδιοκτήτη λόγω φιλοσοφίας και όχι μόνο γιατί το λέει το manual. Έτσι παραμένει και αξιόπιστο.

    Ξαναγυρνάμε στην υπόθεση εργασίας της φωτό. Αν έκανε έρευνα η Yamaha μεταξύ των πελατών της για το τι θα επιθυμούσε το κοινό ως νέο Tenere, φοβάμαι πως η πετυχημένη επιλογή θα οδηγούσε σε δύο (2) κατασκευές με παρόμοια τιμή.... και δύο (2) καταργήσεις, με αποτέλεσμα διευρυμένο target group!!!

    Ξεκινώ με τη "πολιτισμένη" έκδοση που θα περιελάμβανε οπωσδήποτε τον ελαφρύτερο και οικονομικότερο δικύλινδρο κινητήρα του MT-07, που θα έμοιαζε κατά τα λοιπά με τη μηχανή της φωτό του Project του εδώ θέματος, με σχετικά καλές αναρτήσεις και κύριο προσανατολισμό το Touring κοινό και τιμή κοντά στις 11.000€.
    Η "άγρια" έκδοση (παραγωγής) θα περιελάμβανε τον ελαφρύ μονοκύλινδρο της WR450F με έξι ταχύτητες ή κάποια εξέλιξη του και θα φορούσε κορυφαίες αναρτήσεις σε ένα πολύ καλό πλαίσιο, η τιμή θα ήταν παρόμοια, το εσωτερικό target group της Yamaha διαφορετικό.

    Για τις καταργήσεις χρειάζεται να αναφερθώ;

    Ένα νέο XT700R (βλ. Raptor) θα κάλυπτε το κενό μιας οικονομικής ψευδοεντούρο χωρίς την ανάγκη κατασκευής νέου κινητήρα, δε χρειάζεται να "κουβαλάει" το όνομα Tenere.

    Με γκάμα:
    TDM-850 (MT09) αντί για τα σημερινά TDM900 (απαρχαιομένο πλέον) και SuperTenere1200,
    XT700Z (MT07) με φιλοσοφία λίγο πιο κοντά στο χώμα από το σημερινό SuperTenere1200 κυρίως λόγο όγκου και βάρους,
    XT450Z-R αντί του σημερινού Tenere 660 (όπως θα έπρεπε να είναι),
    και XT700R που κλείνει την ψαλίδα μεταξύ σημερινού Tenere 660 και του XT660R,

    Η Yamaha μπορεί να το κάνει καθώς έχει το εύρος και θα σάρωνε την αγορά ενώ παράλληλα θα αγκάλιαζε όλα τα γούστα!

    Κάπως έτσι θα ήθελα το νέο 450άρι Tenere

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Cyril-Despres-Yamaha-YZ450F-Rally-studio-06.jpg 
Προβολές:	73 
Μέγεθος:	75,0 KB 
ID:	310660
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 27/02/2014 στις 11:33.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Tenere 660 Static Model 1:9
    από Nik0s στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2007, 14:40
  2. περί YAMAHA TRX 850 ...
    από KaTaNaS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2004, 20:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF