Φυσικά και νοιάζεται γιατί είναι προ.
Μια μέρα ίσως ξαναπάει πίσω.
(είπε και μια πολύυυυ μεγάλη κουβέντα, πλήρωσε η Ντουκάτι την απόλυση Πρετσιόζι)
![]()
Φυσικά και νοιάζεται γιατί είναι προ.
Μια μέρα ίσως ξαναπάει πίσω.
(είπε και μια πολύυυυ μεγάλη κουβέντα, πλήρωσε η Ντουκάτι την απόλυση Πρετσιόζι)
![]()
ανανήψαντας
από τη μια η ducati που προτιμάει εξέλιξη του κινητήρα κι από την άλλη η Suzuki (που μαζί με τους άλλους Ιάπωνες) προτιμάει εξέλιξη ηλεκτρονικών και πιστεύει πως εκεί είναι το μέλλον και γι'αυτόν ακριβώς το λόγο δε μπαίνει στην όπεν..και ετοιμάζουν πόλεμο στον καρμέλο που θέλει spec ecu για όλους.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Το θέμα είναι ότι στο παιχνίδι των Honda-Yamaha κανείς δεν μπορεί να σταθεί με αξιώσεις...
Εύχομαι αυτό που θέλει ο Carmelo να περάσει και να μην αρχίσει η Honda τα αντίστοιχα της Ducati στα SBK. Ξέρουμε ότι στα λεφτά η Honda δεν έχει αντίπαλο, αλλά αυτό δεν είναι προς το καλό του πρωταθλήματος πια...
Χθές-προχθές, οδηγούμενος από ένα λίνκ ενός συνφορουμίτη, ανακάληψα αυτόν τον Kevin Cameron... Διαβάζοντας 3-4 άρθρα του συμφώνησα μαζί του σε πολλά πράγματα, όπου μάλιστα είχα γράψει κάτι ψύγματα εδώ κι εκεί αλλά όπως τα γράφει ο τύπος αυτός...έχω πάθει πλάκα. Και λέει αλήθειες.
http://www.cycleworld.com/2013/08/01...ng-technology/
Okay, maybe I’m building castles in the air, but the drawing is suggestive. And the Ducatis are a second a lap slow. If Honda can do it, Ducati, whose engineers are just as intelligent and well-educated, should be able to do it, too. To add an element of crudity to the discussion, an extra 30 million R&D dollars wouldn’t hurt, either. MotoGP is not a contest of equals.
http://www.cycleworld.com/2014/01/29...open-strategy/
This is no harder to understand than any other clash of cultures. In Japan, Honda’s primacy is accepted, with Yamaha, Suzuki, and Kawasaki lining up behind Honda in that order. It is believed that the four Japanese motorcycle producers agreed to participate in the new series for a period of 10 years. The Japanese factories formed the MSMA (Motorcycle Sports Manufacturers’ Association) to represent them to the FIM and Dorna. Just as Honda always hires the top one percent of graduate engineers from Tokyo University every year and assumes they will be first to originate and apply new technologies, so, too, Honda assumes that its “recommendations” will have the force of law in MSMA. To Westerners, this seems undemocratic, but in Japan, it is considered right and proper
Except for Ducati. The Borgo Panigalians went for broke on 800cc bore/stroke, revs, and horsepower, and put Casey Stoner on its bike. Previously known mainly for losing the front end, Stoner attained instant mastery on the Ducati, winning 10 races and the 2007 championship. This made embarrassing nonsense of Honda’s top Todai grads, its R&D expertise, and its 40-year reputation in racing. Mother Nature is not the only one you mustn’t fool!
As we know, Ducati later got its come-uppance. Ducati originally adopted Bridgestone tires because it believed that company would give better R&D than giant Michelin, who was supplying most of the paddock. But when Michelin faltered and Bridgestone was made the spec tire for all of MotoGP, as “everyman’s tire,” they could no longer work as well on Ducatis. Stoner won fewer races every year until he was hired away by—you guessed it—Honda. Then, sproing!, he immediately won 10 races and the championship. God was in His Heaven, and all was well with the world.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Οι Factorαίοι Yamahαίοι παραπονιούνται άσχημα για τη νέα γενιά Bridgestone... Προλαβαίνουν να το γυρίσουν Open να πάρουν το μαλακό ελαστικό?!!![]()
Καλά να πάθουν.
Για όλα όσα τους πάνε στραβά φταίνε αυτοί και μόνο αυτοί.
Όταν συμφωνούσαν στους κανονισμούς που ουσιαστικά πέταγαν έξω όλους τους μικρούς ήταν καλά.
Έτσι όμως έμειναν μόνο αυτοί και η Honda, οπότε ας μαντέψουν τώρα ποιος είναι ο μικρός ανάμεσά τους...
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Σε αυτούς που έχουν μικρότερες δυνατότητες από ότι η Yamaha και η Honda να ρίχνουν λεφτά.
Δεν ξέρω πως έγινε αντιληπτό το «μικροί», προφανώς όμως δεν εννοώ κάποιον απλό βελτιωτή, αλλά τα εργοστάσια που δεν έχουν τις ίδιες οικονομικές δυνατότητες με τη Yamaha και τη Honda.
Θεωρώ αυτονόητο το πλαίσιο μέσα στο οποίο γίνεται να χρησιμοποιηθεί ο όρος «μικρός» για το MotoGP της τελευταίας δεκαετίας.
Όσο για την έρευνα, προφανώς το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει δεν είναι το τι κάνει το μοτέρ της με Yamaha 24 λίτρα, αλλά το ότι τα εργοστασιακά της τρώνε τη σκόνη του Open.
Και αν γι αυτό φταίει η Bridgestone, ακόμα καλύτερα.
Όταν ψήφιζαν τη μονομάρκα στα λάστιχα για να μην μπορεί η Ducati να έχει δικό της λάστιχο και έθαψαν τον ανταγωνισμό καλά ήταν.
Ας παρακαλέσουν λοιπόν τώρα τη Bridgestone, Η Ducati την παρακαλάει ήδη τρία χρόνια.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Θεωρείς οτι είναι πρόβλημα για την Yamaha factory οτι ενα low budget μηχανακι Yamaha είναι κοντά στα εργοστασιακά?
Μπορεί και να τα περάσει, αλλά δεν το νομίζω. Τα Tech3 ναι, θα τα περάσει αρκετες φορές φέτος απ οτι φαίνεται.
Διαφήμιση είναι και μάλιστα η καλύτερη. Εκτός του οτι θα είναι πανετοιμη για το Control ECU που ερχεται.
Εχεις διαβασει πως το βλέπει ο Poncharal?
http://motomatters.com/interview/201...e_open_ya.html
Δες το σε πιο μακρύ ορίζοντα και θα δείς οτι εχουν πετύχει διάνα στην Yamaha.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Παράπονα για τη Bridgestone υπάρχουν εδώ και 2-3 χρόνια... Το 11 ήταν που αν έκανες μισό γύρο χαλαρός και μετά πήγαινες να το πιέσεις σε πούλαγε γιατί είχε χάσει θερμοκρασία, για το μπροστινό κάνανε παράπονο ( Στόνερ πρώτα όταν ήταν στην Χόντα και Ρόσσι αργότερα) ότι ο σκελετός ήταν μαλακός, η Honda είχε προβλήματα chatter όταν λίγο πριν την αρχή του 12 η Bridgestone άλλαξε ξαφνικά τα specs του μπροστινού ελαστικού κοκ...
Όλα αυτά προφανώς είναι αποτελέσματα μονομάρκας - έλλειψης ανταγωνισμού
Καλά ρε παιδιά...τι λέτε...κι ο Ντάνι δεν έκανε καλούς χρόνους την πρώτη μερα. Μπορεί να είναι γενικό το θέμα. Μην βιάζεστε.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Ο JL99 ήταν τόσο τσαντισμένος σήμερα με τα Bstone που δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις...
Μάλιστα...ξεκινάμε πάρα πολύ ωραία...χαχαχαχαααα
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.