Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 84

Θέμα: cbr 400 nc29 ηλεκτρικο προβλημα

  1. #31
    Μέλος Το avatar του/της honda maniac
    Εγγραφή
    17/02/2014
    Μηνύματα
    41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Αν μιλας για την γκαραζόπορτα, κατσε πρωτα να το βαλει μπροστα και μετα βγαίνει...

  2. #32
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από IRA57 Προβολή μηνύματος
    Βασικα να μην υπαρχει continuity μεταξυ τους πρεπει να δεις (αν ακουσεις μπιπ μεταξυ δυο κιτρινων καλωδιων κλαφτα- αλλα διπλοελεγξε αυτο που σουλεω αν γτ δεν ξερω αν θυμαμαι καλα).
    (*)

    Η μετρηση που πρέπει να πάρει (μεταξύ 2 καλωδιων) είναι 0,5 - 2 Ohm..
    (βραχυκυκλωμενος ή "ανοιχτός" στάτορας..)

    Εφόσον η μετρηση βρίσκεται μεταξύ των παραπάνω ορίων, κανει έλεγχο μεταξύ ενός καλωδίου (καθε φορά) και της γείωσης..
    (πρέπει να πάρει πάνω από 100 ohm με πολυ καθαρή επαφή στο σασί...)

    Αν δεν πάρει καμία ένδειξη ή εμφανίζεται 0L (ανοιχτό κύκλωμα):
    Γυρίζει το Πολύμετρο στο AC Voltage (κλίμακα τουλάχιστον 100 Vac). Συνδέει τους ακροδέκτες σε 2 από τα 3 καλώδια, βάζει μπροστά και ανεβάζει στις 5000 σ.αλ. Διαβάζει την ένδειξη. Κάνει συνολικά 3 μετρήσεις (ανά 2) στα καλώδια. :

    Αν οι 3 μετρήσεις ΔΕΝ είναι ΙΔΙΕΣ ή κάποια από αυτές είναι ΚΑΤΩ από 50 Volts (AC) έχει χαλασμενο στάτορα.
    Αν πάρει 3 ΙΔΙΕΣ μετρήσεις, όλες ΠΑΝΩ από 50 Volts (AC), αφήνει τα πηνία στην ησυχία τους..

    (*)Το "μπίπ" σε αρκετα πολύμετρα ενεργοποιείται σε τιμές μερικών Ohms, οπότε δεν μπορεί να βγαλει άκρη για το τι παίζει ..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #33
    Μέλος Το avatar του/της honda maniac
    Εγγραφή
    17/02/2014
    Μηνύματα
    41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    (*)

    Η μετρηση που πρέπει να πάρει (μεταξύ 2 καλωδιων) είναι 0,5 - 2 Ohm..
    (βραχυκυκλωμενος ή "ανοιχτός" στάτορας..)

    Εφόσον η μετρηση βρίσκεται μεταξύ των παραπάνω ορίων, κανει έλεγχο μεταξύ ενός καλωδίου (καθε φορά) και της γείωσης..
    (πρέπει να πάρει πάνω από 100 ohm με πολυ καθαρή επαφή στο σασί...)

    Αν δεν πάρει καμία ένδειξη ή εμφανίζεται 0L (ανοιχτό κύκλωμα):
    Γυρίζει το Πολύμετρο στο AC Voltage (κλίμακα τουλάχιστον 100 Vac). Συνδέει τους ακροδέκτες σε 2 από τα 3 καλώδια, βάζει μπροστά και ανεβάζει στις 5000 σ.αλ. Διαβάζει την ένδειξη. Κάνει συνολικά 3 μετρήσεις (ανά 2) στα καλώδια. :

    Αν οι 3 μετρήσεις ΔΕΝ είναι ΙΔΙΕΣ ή κάποια από αυτές είναι ΚΑΤΩ από 50 Volts (AC) έχει χαλασμενο στάτορα.
    Αν πάρει 3 ΙΔΙΕΣ μετρήσεις, όλες ΠΑΝΩ από 50 Volts (AC), αφήνει τα πηνία στην ησυχία τους..

    (*)Το "μπίπ" σε αρκετα πολύμετρα ενεργοποιείται σε τιμές μερικών Ohms, οπότε δεν μπορεί να βγαλει άκρη για το τι παίζει ..
    Δεν μπορω να βαλω μπροστα δεν εχω σπινθηρα.Ερωτηση:Oταν μιζαρω με το πολυμετρο συνδεμενο ο ενας ακροδεκτης στη φυσα των πηνιων και ο αλλος σωμα στο πλαισιο,το σωστο ειναι να δω στο πολυμετρο να ανεβενουν τα volt???Γιατι το δοκιμασα και δεν ειδα τιποτα.

  4. #34
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Δεν χρειαζεται να παρει μπρος για το παραπανω τεστ, ανοιχτος διακοπτης και run-on αρκουν

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/03/2012
    Μηνύματα
    153
    Δεν μπορω να βαλω μπροστα δεν εχω σπινθηρα.Ερωτηση:Oταν μιζαρω με το πολυμετρο συνδεμενο ο ενας ακροδεκτης στη φυσα των πηνιων και ο αλλος σωμα στο πλαισιο,το σωστο ειναι να δω στο πολυμετρο να ανεβενουν τα volt???Γιατι το δοκιμασα και δεν ειδα τιποτα.
    μετρας αντισταση οhm (Ω) οχι ταση volt...αποσυνδέουμε την φύσα του ανορθωτή εντοπίζουμε τα 3 κίτρινα καλώδια που έρχονται μεσα απο το μοτερ και αν δυο μετραμε. Δεν εχει σχεση πως θα μπουν οι ακροδεκτες. Πρεπει να βγουν 3 μετρησεις οπου πρεπει να είμαστε απο 0,5Ω μεχρι 2Ω. Μετα μετραμε ενα ενα τα κίτρινα καλώδια με την γείωση. Ακουμπα καπου πανω στο σασι τον μαυρο ακροδέκτη και τον κοκκινο σε καθε κίτρινο καλώδιο ξεχωριστά πρεπει να παρουμε σαν ένδειξη άπειρη αντίσταση.. Αν οι παραπάνω μετρήσεις ξεφεύγουν από τα όρια τότε η γεννήτρια είναι κατεστραμμένη και χρειάζετε αντικατάσταση η να παει σε τεχνίτη ο οποιος ασχολείται με περιελίξεις... Αλλα πριν ολα αυτα.... Καινουργια μπουζι εβαλες??? Τους πολλαπλασιαστες τους τσεκαρες??? Οντως και στο cbr 400 και στο cb 400 με τον διακοπτη στο off η μιζα γυρναει αλλα δεν παιρνουν ρευμα τα μπουζι.... Δεν γυρναει οταν έχουμε μεσα ταχυτητα και κατεβασμενο πλαγιοστατη... Κανονικα και με χαλασμενη γεννητρια αλλα με φορτισμενη μπαταρια επρεπε να εχεις ρευμα στα μπουζι.... Αν τσεκαρες τους πολλαπλασιαστες και αλλαξες τα μπουζι τοτε πιστευω οτι ειναι το ματι του στροφαλου.....

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    τα πηνια δεν εχουν αμεση σχεση με τον σπινθηρα
    αν δεν εχεις πουθενα σπινθηρα κοιτας τροφοδοσια ηλεκτρονικης και ματι στροφαλου

  7. #37
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stel89 Προβολή μηνύματος
    Μετα μετραμε ενα ενα τα κίτρινα καλώδια με την γείωση. Ακουμπα καπου πανω στο σασι τον μαυρο ακροδέκτη και τον κοκκινο σε καθε κίτρινο καλώδιο ξεχωριστά πρεπει να παρουμε σαν ένδειξη άπειρη αντίσταση..

    "Απειρη" αντίσταση μπορεί να πάρει (λανθασμένα) αν έχει πολύμετρο με κλίμακες και το γυρίσει στην μικρότερη...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #38
    Μέλος Το avatar του/της honda maniac
    Εγγραφή
    17/02/2014
    Μηνύματα
    41
    Παιδια ευχαριστω για της πληροφοριες,καθος δεν ξερω και πολλα απο ηλεκτρικα,σημερα πηγα τα πηνια σε ηλεκτρολογο και μου ειπε πως δεν εχουν καμια σχεση με τον σπινθηρα στα μπουζι ειναι λεει μονο για τα φωτα(?)και αυτος μου ειπε για το ματι του στροφαλου κατι που εβγαλα σημερα και θα το παω αυριο για τσεκαρισμα.Ηλεκτρονικη-μπουζι-πολαπλασιαστες-run/off, δεν ειναι εχουν τσεκαριστει,οποτε θελω να πιστευω οτι ειναι αυτο η μετα παμε για πλεξουδα

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/08/2008
    Μηνύματα
    113
    ,οταν αναστηθει το χοντακι βαλε βιντεακι να το ακουσουμε να λυσαει...

  10. #40
    Μέλος Το avatar του/της honda maniac
    Εγγραφή
    17/02/2014
    Μηνύματα
    41
    Και βεβαια θα βαλω!

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/03/2012
    Μηνύματα
    153
    "Απειρη" αντίσταση μπορεί να πάρει (λανθασμένα) αν έχει πολύμετρο με κλίμακες και το γυρίσει στην μικρότερη...
    Ναι εχεις δικιο... δυστυχως αν εχεις αυτοματο πολυμετρο λιγο πολυ τα ξεχνας αυτα....οριστε και ενα λινκ αν σε ενδιαφερει να το ψαξεις ιντερνετικα αφου εχεις σιγουρευτεί....http://www.cmsnl.com/honda-cbr400rrr.../#.Uw5m3_l_urh

  12. #42
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από honda maniac Προβολή μηνύματος
    σημερα πηγα τα πηνια σε ηλεκτρολογο και μου ειπε πως δεν εχουν καμια σχεση με τον σπινθηρα στα μπουζι ειναι λεει μονο για τα φωτα(?)και αυτος μου ειπε για το ματι του στροφαλου κατι που εβγαλα σημερα και θα το παω αυριο για τσεκαρισμα.
    Γιατί την κόβω την δουλειά πως με τα μάτια και τα κάτια που ξεκοιλιάζεις θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα ..??

    Υ.Γ.
    Τι πηνία του πήγες και τι κάτι από το ματι θα του πας..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #43
    Μέλος Το avatar του/της honda maniac
    Εγγραφή
    17/02/2014
    Μηνύματα
    41
    Παιδια γεια σας,εχω νεα,πηγα και το ματι και εκεινο καλο ειναι!Εχω φθασει στο σημειο να παρακαλαω καποιο εμφανες ανταλακτικο να φταιει για να μην μπω στο λαβυρινθο της πλεξουδας!Ευτυχως παντος ειδομεν το φως το αληθινον!!! Οταν ξανατοποθετησα το ματι,και με το φιλο ειχαμε το πολυμετρο και λεγαμε να το πιασουμε καλωδιο καλωδιο να δουμε που χανετε το ρευμα,μιζαρω και..εχω σπινθηρα τρομπα δουλευει οκ!Τι να πω μουλιασαν απο το σπρευ επαφων οι φυσες και εδωσαν,παντος αυτες υποψιαζομαι,σημερα εβαλα καρμπ,πανω το gastrol το εχω αν εχω αυριο και φιλτρο λαδιου θα γινει η αποπειρα!!!

  14. #44
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    ΑΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΝΝΝΝΝΝΝΝΝ

  15. #45
    Μέλος Το avatar του/της honda maniac
    Εγγραφή
    17/02/2014
    Μηνύματα
    41
    Λεω να καλεσω τον πατερ να του κανει και ενα τρισαγιο να με πιο ησυχος!!

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Cbr 400 Nc29 πρόβλημα με το καρμπυλατέρ!?
    από johnny_gjk στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2007, 12:38
  2. S.O.S ηλεκτρικο προβλημα
    από wolfman13 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2004, 16:22
  3. Διακενα βαλβιδων Help ! (CBR 400 AERO μοντ. 1986)
    από Stayros2 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2004, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF