Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 37

Θέμα: Ανέβασμα από 1η σε hornet (newbie)

  1. #1
    Ψαρούλης Το avatar του/της Sele
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    101

    Ανέβασμα από 1η σε hornet (newbie)

    Καλημέρα/καλησπέρα παιδιά, φρεσκότατος κάτοχος Hornet ('06) και παλεύω να του πάρω το κολάι.

    Μια χαρά (σχετικά) όλα, αυτό όμως που για την ώρα δεν έχω καταφέρει να συνηθίσω είναι το ανέβασμα ταχυτήτων και κυρίως από 1η. Ο Blitzer (τον οποίο έχω πρήξει but who cares ) μου είπε να ανεβάζω στις +5k (και πιο κοντά στις 6k) στροφές και ενώ για τις υπόλοιπες ταχύτητες το εφαρμόζω χωρίς πρόβλημα, αισθανόμενος το ανέβασμα ομαλό, σε ότι αφορά την 1η νιώθω ότι για να φτάσω 5k πιέζω υπερβολικά το μηχανάκι. Πολύ μουγκρητό, πολύ νεύρο και αίσθηση ότι το μηχανάκι θέλει να φύγει και εγώ διατηρώντας την 1η το "κρατάω" πίσω και το πιέζω..
    Εγώ αυτή τη στιγμή έχω την αίσθηση ότι το πονάω/φθείρω (ανεβάζοντας στις 5k), αλλά ο Blitzer μου είπε ότι αντιθέτως το να αλλάζω χαμηλότερα είναι που φθείρει το μηχανάκι, καθότι πολύστροφο.
    Είναι ιδέα μου όλο αυτό λόγω απειρίας και απλά πρέπει να σκάσω και να κολυμπήσω μέχρι να το συνηθίσω;

    Ευχαριστώ
    I suppose it will all make sense when we grow up

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Σε ανοιχτό δρόμο 5+ είναι οκ, μεσα στην πόλη είναι μαλλον πολλές.
    Ποιό ακριβως είναι το πρόβλημά σου δεν έχω καταλάβει πάντως.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Πολλές μου φαίνονται οι 5000 για αλλαγή από 1η σε 2α, αν δεν το κυνηγάς. Δοκίμασε από πιο χαμηλά.
    Think faster than you ride

  4. #4
    Ψαρούλης Το avatar του/της Sele
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Σε ανοιχτό δρόμο 5+ είναι οκ, μεσα στην πόλη είναι μαλλον πολλές.
    Ποιό ακριβως είναι το πρόβλημά σου δεν έχω καταλάβει πάντως.
    Ότι κι εμένα μου φαίνονται πολλές για κίνηση μέσα στην πόλη και το ερώτημα είναι εάν ανεβάζοντας πχ στις 4k, όπως το νιώθω ότι πρέπει, δεν κάνω κακή χρήση/λάθος.
    I suppose it will all make sense when we grow up

  5. #5
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sele Προβολή μηνύματος
    Ότι κι εμένα μου φαίνονται πολλές για κίνηση μέσα στην πόλη και το ερώτημα είναι εάν ανεβάζοντας πχ στις 4k, όπως το νιώθω ότι πρέπει, δεν κάνω κακή χρήση/λάθος.
    Για αρχή, σταμάτα να κοιτάς το στροφόμετρο για να κάνεις αλλαγή και "άκου" το μοτερ σου. Το πολύ πολύ να ανεβάσεις μια, πιο γρήγορα απ΄ότι σηκώνει και θα ψιλοκρεμάσει. No big deal.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #6
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Εγω δηλαδή που αλλάζω πρώτη δευτέρα στις τρεις να το ετοιμάζω για σκραπ?

  7. #7
    Ψαρούλης Το avatar του/της Sele
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Για αρχή, σταμάτα να κοιτάς το στροφόμετρο για να κάνεις αλλαγή και "άκου" το μοτερ σου. Το πολύ πολύ να ανεβάσεις μια, πιο γρήγορα απ΄ότι σηκώνει και θα ψιλοκρεμάσει. No big deal.
    E ναι ντάξει αυτός θα έπρεπε να είναι ο τρόπος, απλά επειδή δεν έχω ακόμα μάθει να "ακούω" λόγω απειρίας, εκεί που νομίζω εγώ ότι ζητάει την αλλαγή, μπορεί να έχει/θέλει κι άλλο και να βιάζομαι να ανεβάσω.
    I suppose it will all make sense when we grow up

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sele Προβολή μηνύματος
    Ότι κι εμένα μου φαίνονται πολλές για κίνηση μέσα στην πόλη και το ερώτημα είναι εάν ανεβάζοντας πχ στις 4k, όπως το νιώθω ότι πρέπει, δεν κάνω κακή χρήση/λάθος.
    Οχι δεν κανεις λάθος.
    Εφ όσον το μηχανάκι τραβάει και με την επόμενη ταχύτητα χωρίς να σκορτσάρει είναι ΟΚ.
    Αν πχ το πας με 6η πχ και 2.500 θα δείς οτι ζορίζεται όσο ναναι, και παρ όλο που ειναι 4κυλινδρο θα είναι στο όριο του σκορτσαρίσματος.
    Το Hornet 600 έχει κινητήρα που 'ξυπνάει' καπου μετα τις 6000 στροφές, αλλά αφού είσαι άπειρος, θα έλεγα να το δοκιμάσεις σε ανοιχτό δρόμο για να καταλάβεις πως ανταποκρίνεται.
    Κατω απο τις 5000 είναι νωθρό, άσχετα αν τώρα σου φαίνεται να ουρλιάζει.

    Αν αποκτήσεις την απαιτούμενη εμπειρία και θέλεις full επιτάχυνση πχ σε εκκίνηση σε φανάρι θα ανεβάζεις στις 11.000 αλλιώς θα μείνεις πίσω απο το Z750 κι απο το TDM που σου ταχωνε. Μετά το πρόβλημα είναι να αποφύγεις την σούζα.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 27/02/2014 στις 10:01.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Εφ όσον το μηχανάκι τραβάει και με την επόμενη ταχύτητα χωρίς να σκορτσάρει είναι ΟΚ.
    +900 hornet
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #10
    Ψαρούλης Το avatar του/της Sele
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    101
    Οκ παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Λόγω ψαρίλας και μέχρι να μάθω να την οδηγάω και όχι απλά να την "τσουλάω", προσπαθώ να το πάω by the book (εξ ου και το κόλλημα με το στροφόμετρο), το οποίο προφανώς ξέρω ότι είναι χαζό μιας και δεν μιλάμε για μαθηματικές εξισώσεις αλλά τι να κάνουμε, κάποιο σημείο αναφοράς πρέπει να έχουμε και εμείς οι νέοπες στην αρχή.
    I suppose it will all make sense when we grow up

  11. #11
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sele Προβολή μηνύματος
    Οκ παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Λόγω ψαρίλας και μέχρι να μάθω να την οδηγάω και όχι απλά να την "τσουλάω", προσπαθώ να το πάω by the book (εξ ου και το κόλλημα με το στροφόμετρο), το οποίο προφανώς ξέρω ότι είναι χαζό μιας και δεν μιλάμε για μαθηματικές εξισώσεις αλλά τι να κάνουμε, κάποιο σημείο αναφοράς πρέπει να έχουμε και εμείς οι νέοπες στην αρχή.
    Πιθανότατα θα βοηθούσε να βάλεις μια ταινία στο στροφόμετρο για να μην το βλέπεις.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Mετά το πρόβλημα είναι να αποφύγεις την σούζα.
    Νομίζω υπερβαλλεις

  13. #13
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Νομίζω υπερβαλλεις
    Αμα ανοιξεις τερμα πρωτη κι ανεβασεις 2α συνεχιζοντας το καρυδωμα δε νομιζω.

    Εσυ το εχεις το χορνετ και ξερεις, αλλα απ'οσο μπορει να παει το μυαλο μου, ακομα κι αμα δε σηκωθει με καρυδωμα 1ης θα σηκωθει στην αλλαγη.

    Σπαμ ον:
    Εγω με το 400 που και σε κινηση και σε ανοιχτο δρομο αμα δεν παει 8-9χιλ δεν αλλαζω γιατι νομιζω οτι θα κατεβω να σπρωξω τί να πω ρε?
    (Οποιος πει μλκια για την τουμπα τον επνιξα)
    Σπαμ οφφφφφ

  14. #14
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Εμένα δε μου σηκώνεται πάντως

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Εμένα δε μου σηκώνεται πάντως
    Για να ξεκινήσεις γρήγορα με το 600 από σταματημένος πρέπει να ξεκινήσεις με πανω απο 7000 στροφές και να ελέγχεις την σούζα πατινάροντας, χωρίς να πατήσεις πίσω φρένο.
    Το χεις κάνει ποτέ?
    Αμα είναι να ξεκινήσεις με 2000 στροφές και να περιμένεις πότε θα ανεβάσει κλάφτα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 05/06/2012, 10:02
  2. Θόρυβος από φρένα σε Hornet 07 Abs
    από mamounias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2011, 08:10
  3. Akrapovic από ΧΤ 660 , σε Hornet 900
    από nikonian στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2009, 18:26
  4. μετατροπή από supermotard σε enduro
    από GhostDog στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2006, 18:50
  5. Ανεβασμα Του Κοφτη Σε Cbr954
    από VFR781 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2004, 10:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF