Καλώς τον! Ωραία, όσο πάμε γινόμαστε περισσότεροι!!

Λοιπόν, είσαι σίγουρος ότι μπούκωσε η εξάτμιση του 251; Δύσκολα μπουκώνει, δεν είναι σαν τα γιαπωνέζικα δίχρονα... ο δε λαιμός δε μπουκώνει με τίποτα, είναι πολύ φαρδύς!
Η κλασική μέθοδος ξεμπουκώματος είναι βγάλσιμο και κάψιμο, είτε με κάνα φλόγιστρο, είτε αν είσαι σε χωριό μέσα σε κάνα βαρέλι με παλιόξυλα! Όλη η μάκα που υπάρχει μέσα θα ξεραθεί και ύστερα με υπομονή και προσεκτικό χτυπηματάκι με ματσόλα θα αρχίσουν να βγαίνουν κομμάτια από μέσα!
ΟΜΩΣ:
Στο δικό μου 251 είτε το πηγαίνω 1η/2η μέσα στην πόλη, είτε το βγάζω ταξίδι στην εθνική, δεν έχω δει σημαντική διαφορά επιδόσεων, που θα μπορούσε να οφείλεται σε μπούκωμα! Αντιθέτως, όποτε είδα συμπτώματα "κατάπτωσης" στο μηχανάκι, ήταν από καρμπυρατέρ ή/και μπουζί, οπότε με ένα καθάρισμα και των 2, ή αλλαγή μπουζί/ρύθμιση καρμπ λυνόταν το πρόβλημα. Προτείνω λοιπόν πριν αρχίσεις να καις εξατμίσεις να το ψάξεις από εκεί μεριά, ίσως αν χρειαστεί να ρυθμίσεις/καθαρίσεις και πλατίνες, αν δεν είσαι με ηλεκτρονική! Να σημειώσω εδώ ότι παλιότερα είχα θεματάκια με συμπτώματα που ενίοτε θύμιζαν μπούκωμα, αλλά οφείλονταν σε κακή τοποθέτηση μπουζοκαλωδίου/πίπας από "χαρισματικό" γνωστό και μη εξαιρετέο μάστορα ειδικευμένο στα δικά μας και ταλαιπωρήθηκα για καιρό (πλήρωσα κι ένα κάρο λεφτά και έχασα πολύ χρόνο στο πήγαινε-έλα), μέχρι ο αρχηγός να καταλάβει τι πατάτα είχε κάνει...
Υ.Γ. Αν τελικά είναι πράγματι ψιλο-μπουκωμένο (δε μιλάμε για βουλωμένο), η καλύτερη λύση είναι ένα μικρό ταξιδάκι καμιά 100αριά χμ και λίγο άνοιγμα στο γκαζάκι, θα γυρίσεις και θα εχει καθαρίσει όλο το σύστημα!
Πάντα όρθιος, καλές βόλτες!!
