Σελίδα 8 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 149

Θέμα: 899 Panigale vs F3 800 vs GSXR 750

  1. #106
    Νέο μέλος Το avatar του/της Aerobitch
    Εγγραφή
    19/04/2013
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Επίτρεψε μου να σου πώ πως μόνο χεσμένα δεν τα έχουν τα ηλεκτρονικά! Όσοι κάνουν τέτοια τέστ θέλουν να έχει διάφορα παραφενάλια πάνω γιατί βελτιώνει και τους ίδιους. Και ναι είναι γρήγοροι και μπορεί να παίζουν και σε κανένα τοπικό πρωτάθλημα αλλα ποιός σας είπε πως δεν θέλουν να παίζουν εκ του ασφαλούς; Γιατί άλλο να έχεις 150 γαιδούρια αφημένα στις ορέξεις του χεριού σου και άλλο να είναι όμορφα βαλμένα στο μαντρί και να βγαίνουν με γλυκό τρόπο που δεν τρομάζει κανέναν. Άλλωστε με την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα χωρίς πίστα, χωρίς δρόμους κτλ.... θα ήθελα αγοράζοντας ένα τέτοιο μηχανάκι να έχω ηλεκτρονικά για να με βοηθούν στα δύσκολα!
    Ναι συμφωνώ για το οτι και αυτοι θέλουν να παιζουν εκ του ασφαλούς αλλά νομίζω οτι μπορούν να πάνε πολύ πιο γρήγορα ( με περισσότερο ρίσκο ίσως) χωρίς αυτα και εκει αναφερόμουν.
    Οσο για τα ελληνικά δεδομένα συμφωνω απόλυτα!

  2. #107
    Κανένα κόλλημα απλά είναι τόσο καλή η συνταγή του εφτάμιση που ακόμη και χωρίς ανανέωση από το 2011 τα βάζει με τους νέους..δεν το συναντάς συχνά αυτό..όσο για την τράιουμφ ναι αλλά όχι μόνο...

    @aerobitch αναλυτικότερα αργότερα
    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 04/03/2014 στις 11:47.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  3. #108
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Aerobitch Προβολή μηνύματος
    Η λύση είναι μία: MV και ομορφό είναι και βγαίνει σταθερά 2ο σε όποιο τεστ και να δείς οποτε ξεμπλέκεις μια και καλή...αν έχεις τα λεφτά

    Πάντως αν και δεν θα έπαιρνα ποτε japan δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλλημα τρώνε και οι μέν και οι δεν...μεγαλύτερο κόλλημα απ'το δικό σου?
    Το οτι η Ducati (και η κάθε ducati) βγάζει το καινούργιο μοντέλο δεν σημαίνει αυτόματα οτι είναι το πιο καλό, το πιο γρήγορο οτι τα γαμαει όλα κτλ.πληρώνεις εξέλιξη άρα περιμένεις κάτι καλύτερο
    Το suzuki είναι το πιο γρήγορο σε συγκεκριμένες πίστες και με έναν συγκεκριμένο οδηγό και πολύ καλά κάνει. True strory που λεν και στο χωρίο μου σε αρκετά τεστ με διάφορους αναβάτες επαγγελματίες και μη
    Αμα βάλεις τον Αντετοκούμπο πάνω μπορει να νοιώθει πιο άνετα στο ducati που είναι πιο μακρύ και να πηγαίνει πιο γρήγορα ξερω γω...
    Δεν πολυκαταλαβαίνω την λογική του οτι αφου το suzuki είναι μπροστα όλα τ' αλλά είναι για την καφετέρια και απο την άλλη, οτι τα τεστ είναι μουφες κι ετσ γιατι το μηχανάκι που γουστάρεις δεν είναι πρώτο. Δηλαδή αμα πάρεις το suzuki θα κουβαλάς κι ενα σημαιάκι "29 κατασκευαστες πλαισίων συνιστούν suzuki! αυτοι ξέρουν!" Και στα μέγαρα αμα σε παιρνάνε όλοι με το suzuki θα λές "ναι αλλα στα τεστ βγαίνει πρώτο!!". σε ένα μηχανάκι ο πιο αδύναμος κρίκος είναι συνήθως (καλά το μάντεψες) ο αναβάτης...ο χεράς και με βε στρομ θα σου κάνει πλάκα

    Και όπως λένε και οι πιο σοφοι εδω εσύ πόσο μπορείς να το πάς??? Το 99% ούτε στο 60-70% δεν φτάνει αυτών των μηχανακίων
    Το φτωχό μου το μυαλό λέει οτι ένας μέσος αναβάτης θα πήγαινε (πολύ) πιο γρήγορα με μια μηχανή με ηλεκτρονικά πολύ απλά λόγω της αυτοπεπείθησης που αυτα θα του έδιναν όχι απαραίτητα μπορεί να νόμιζε ότι πάει πολύ πιο γρήγορα..αυτοπεποίθηση και μάλιστα πολύ περισσότερη σου δίνει ένα ολοκληρωμένο σύνολο που γίνεται προέκταση των νεύρων σου...τώρα αν σε ένα τέτοιο σύνολο προσθέσεις κι ένα καλορυθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικών τότε έχεις το ιδανικό..σα να λέμε RSV4..δυστυχώς η aprilia δε βγάζει εφτάμιση ούτε καν εξακόσια
    Ενω οι κύριοι των τεστ προφανώς τα έχουν χεσμένα τα ηλεκτρονικά γιατι ''άσε να ξέρω εγω καλύτερα'' και προφανώς έτσι είναι!
    και προφανώς δεν είναι έτσι, κι αυτά αξιολογούνται εφόσον υπάρχουν
    MONO TRIUMPH ΡΕ!ξέρεις ποια είναι η τελευταία βελτίωση στο 675?παίρνει πιο εύκολα μπρος τα κρύα πρωινά..............
    ........
    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 04/03/2014 στις 20:30.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από boussias Προβολή μηνύματος
    Μπρε... μην κοιτάτε τα Test. Ακόμη να το καταλάβετε? Όλα μια χαρά είναι. Ανάλογα την τσέπη και το τι θέλετε. Η μηχανή είναι προσωπική επιλογή.
    My 2 cents..
    εγώ πάντως αν είχα τη δυνατότητα θα έπαιρνα ένα F4 750 1ης γενιάς και θα το έβαζα στο σαλόνι μου να το χαζεύω και να το γυαλίζω...

    για να καβαλάω έχω Gixxer...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #110
    Αυτό με την καφετέρια καλό είναι λίγο να το συζητήσουμε. Πιστεύω πως τα φόρουμ είναι καλά ως ομαδική ψυχανάλυση. Διότι πολλοί το πιάνουνε στο πληκτρολόγιο λες και είναι μια στερεοτυπική σταθερά, λες κι αν την ξεστομίσεις θα προσφέρεις την τεράστια σοφία. Και στο κάτω-κάτω τι κακό έχουνε οι μηχανές παρκαρισμένες έξω από τις καφετέριες....τουλάχιστον εκεί τις βλέπουνε οι ιδιοκτήτες χωρίς το φόβο μήπως τους τις φάνε....μα πόσο κακή κι άσχημη στερεότυπη φράση (μαζί με μερικές άλλες όπως "μόνον στην ευθεία", "ροπή" κτλ).

    Αυτό που ισχύει στις καφετέριες διαχρονικά, αναξαρτήτως κρίσεων κτλ, είναι ΤΟ γκάζι. Όλα τα άλλα είναι τίποτα, ή πιο σωστά όπως κάποιο παλικάρι, κάποτε το έγραψε, εδώ ή αλλού, οι "μεγάλες μηχανές (100άρες κτλ) πάντα έχουνε να διηγηθούνε τις καλήτερες ιστορίες". Πρώτα μετράνε τα πιο γρήγορα όπου συνήθως είναι τα πιο καινούρια με τα πολλά κυβικά μοντέλα, μετά οι στριφτεροί στο δρόμο και μετά οι στριφτεροί στην πίστα. Οι τελευταίοι είναι τελευταίοι διότι κανείς δεν θέλει να τους παίξει, αφού ξέρουνε αλήθειες. Πολλές αλήθειες. Όμως, συνήθως το γκάζι πάει με την ομορφιά, πάει συνήθως με το πιο καινούριο και φυσικά στην καφετέρια θα πας να δείξεις στους φίλους (αν υπάρχουνε ακόμη τέτοιοι) σου πρώτα και μετά όλοι οι άλλοι.

    Αλλά στην τελική, το gixxer sevenfifty, είναι το original, είναι το αρχέτυπο της νέας εποχής των SUPERBIKES. Είναι ένα 600άρι με +150 ιαπωνικά, τετρακύλινδρα σε σειρά κυβικά ρε παιδιά, που το παράξενο να είναι διαχρονικά μια πολύ ολοκληρωμένη μηχανή χωρίς φανφάρες ονόματος μάρκας, ιπποδύναμης, ροπής, εμφάνισης, μπλι-μπλι-κίων τεχνολογίας....απλότητα, ουσία και τέλος.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  6. #111
    Νέο μέλος Το avatar του/της Aerobitch
    Εγγραφή
    19/04/2013
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    .......μεγαλύτερο κόλλημα απ'το δικό σου?....
    είπε ο αμερόληπτος φίλος με το ονομα gixer!
    Πέρα απ την πλάκα δεν παιρνω japan επειδη δεν συμφωνω με την φιλοσοφία τους και σε καμία περιπτωση επειδη τα θεωρώ υποδεέστερα απο τα ευρωπαικά αν αυτο κατάλαβες. Βέβαια ένα CBR 1000 SP δεν θάλεγα όχι. Εγω το s triple το πήρα επειδη μου άρεσε πάντως και όχι επειδή ο τάδε το παέι πιο γλήγορα ή πατάει κάτω το τάδε μηχανάκι κτλ. Τέτοια κόλλήματα δεν έχω. τώρα το οτι και στα τέστ τα πάει καλα +1 και χαίρομαι να έχω ένα καλο μηχανάκι και μέχρι εκει. αλλά εγω ξέρω οτι τις δύνατοτητες του δεν θα τις φτάσω για πολύ ακόμα

    Και το daytona καλα κανει και δεν παιρνει μπροστά γιατι οταν πάρει στα τεστ λενε οτι κανει κατι κηδείες.... Άσε λοιπον να μην συγχήσει τα τζαπόνια

    Κουβέντα να γίνεται

  7. #112
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Aerobitch Προβολή μηνύματος
    ...δεν συμφωνω με την φιλοσοφία τους...
    Δλδ?

  8. #113
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από IRA57 Προβολή μηνύματος
    Δλδ?
    Μαλλον εννοει το ζεν
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Aerobitch Προβολή μηνύματος
    είπε ο αμερόληπτος φίλος με το ονομα gixer!
    Πέρα απ την πλάκα δεν παιρνω japan επειδη δεν συμφωνω με την φιλοσοφία τους και σε καμία περιπτωση επειδη τα θεωρώ υποδεέστερα απο τα ευρωπαικά αν αυτο κατάλαβες. Βέβαια ένα CBR 1000 SP δεν θάλεγα όχι. Εγω το s triple το πήρα επειδη μου άρεσε πάντως και όχι επειδή ο τάδε το παέι πιο γλήγορα ή πατάει κάτω το τάδε μηχανάκι κτλ. Τέτοια κόλλήματα δεν έχω. τώρα το οτι και στα τέστ τα πάει καλα +1 και χαίρομαι να έχω ένα καλο μηχανάκι και μέχρι εκει. αλλά εγω ξέρω οτι τις δύνατοτητες του δεν θα τις φτάσω για πολύ ακόμα

    Και το daytona καλα κανει και δεν παιρνει μπροστά γιατι οταν πάρει στα τεστ λενε οτι κανει κατι κηδείες.... Άσε λοιπον να μην συγχήσει τα τζαπόνια

    Κουβέντα να γίνεται
    Κι εσύ...από τα τόσα ιαπωνικά διάλεξες το χειρότερο.....απέναντι στα ευρωπαϊκά.....κράτα το gixxer.....

    https://www.youtube.com/watch?v=DcwGMBGfSLk
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  10. #115
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Κι εσύ...από τα τόσα ιαπωνικά διάλεξες το χειρότερο.....απέναντι στα ευρωπαϊκά.....κράτα το gixxer.....

    https://www.youtube.com/watch?v=DcwGMBGfSLk
    Δλδ το gixxer(750/1000?) θα τα πηγαινε καλυτερα?
    Ποσο κοστιζουν το καθενα στο τεστ?

    (disclaimer:αν και δεν με ψηνει κανενα μηχανακι απο αυτα, αν ηταν να δωσω τα λεφτακια μου σε ενα απο τα 4 και να εχω ησυχο το κεφαλακι μου ,το SP θα επαιρνα...αν και ξαναλεω δεν με τρελαινει)

  11. #116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Aerobitch Προβολή μηνύματος
    είπε ο αμερόληπτος φίλος με το ονομα gixer!πόσο επιφανειακό να κρίνεις κάποιον από το nickname του κι όχι από τις απόψεις που εκφράζει...
    Πέρα απ την πλάκα δεν παιρνω japan επειδη δεν συμφωνω με την φιλοσοφία τουςαυτό με τη φιλοσοφία πάλι...τί είναι??? και σε καμία περιπτωση επειδη τα θεωρώ υποδεέστερα απο τα ευρωπαικά αν αυτο κατάλαβες. Βέβαια ένα CBR 1000 SP δεν θάλεγα όχι. Εγω το s triple το πήρα επειδη μου άρεσε πάντως και όχι επειδή ο τάδε το παέι πιο γλήγορα ή πατάει κάτω το τάδε μηχανάκι κτλποιος είπε το αντίθετο???. Τέτοια κόλλήματα δεν έχω.ποιος έχει??? τώρα το οτι και στα τέστ τα πάει καλα +1 και χαίρομαι να έχω ένα καλο μηχανάκι και μέχρι εκει. αλλά εγω ξέρω οτι τις δύνατοτητες του δεν θα τις φτάσω για πολύ ακόμα

    Και το daytona καλα κανει και δεν παιρνει μπροστά γιατι οταν πάρει στα τεστ λενε οτι κανει κατι κηδείες.... Άσε λοιπον να μην συγχήσει τα τζαπόνια

    Κουβέντα να γίνεται το αυτό
    ............
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #117
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από IRA57 Προβολή μηνύματος
    Δλδ το gixxer(750/1000?) θα τα πηγαινε καλυτερα? μπααααααα...
    Ποσο κοστιζουν το καθενα στο τεστ?και το sp δεν πάει πίσω...μάλιστα το aprilia παίζει να είναι και φθηνότερο...για τα άλλα δύο άστο...

    (disclaimer:αν και δεν με ψηνει κανενα μηχανακι απο αυτα, αν ηταν να δωσω τα λεφτακια μου σε ενα απο τα 4 και να εχω ησυχο το κεφαλακι μου ,το SP θα επαιρνα...αν και ξαναλεω δεν με τρελαινει)
    εδώ είσαι ..δεν είναι sp αλλά έχει εξάτμιση καλή και τιμή συζητήσιμη....
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #118
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    εδώ είσαι ..δεν είναι sp αλλά έχει εξάτμιση καλή και τιμή συζητήσιμη....
    Εδω το 1000RR 04 που εχω, εχω καταθεσει πινακιδες...δεεεεν ειμαι για καινουριο...Ασε που με κωλοψηνει ενα μηχανακι σαν το MISSION R...και εχω την εντυπωση οτι δεν απεχουμε πολλα χρονια απο το να βγαλουν και οι Ιαπωνες (ειδικα η Χοντα εβγαλε πρωτοτυπο) κατι τετοιο σε ποιο προσιτη τιμη...

  14. #119
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αυτό που δεν λέτε τόση ώρα είναι για ποιό λόγο να πάρεις 750 +/- και όχι 1000/600;

    Θεωρητικά υπερτερεί αυτή η κατηγορία, για την ομαλότερη φθορά των ελαστικών, γιατι ταιριάζουν σε κωλόπιστες σαν τις δικές μας χωρις πολλα χλμ κ υψομετρικά, γιατι τα ηλεκτρονικά δεν ειναι και τόσο αναγκαία όπως και η περιπλοκότητα τους όσο και η γεωμετρία/βάρος τους είναι τα λιγότερα κουραστικά στη διάρκεια. Συνδυάζοντας τα με ενα πακετάκι που και σαν 1000 μοιάζει, και ταξιδάκι κάνει και δεν έχει ιδιαιτερες ανάγκες συντήρησης εχεις ίσως την μαγική συταγή για χομπίστα αν δεν έμπαινε η ματαιοδοξία στο κόλπο.
    .

    Όταν με ενα διχιλιαρο παραπάνω πέρνεις το gsxr 1000 αμφιβάλω ποιος θα περιοριστεί στα ανωτέρω.
    Τα ευρωπαϊκά πάντα έχουν την αίσθηση της μπασκλασαρίας συγκριτικά με τα μεγάλα. Στην Mv ίσως όχι αλλα στη ducati παιζει αυτό απο 748-749.
    Ενα aprc ομως τα συδυαζει ολα τα παραπάνω.

    Νομίζω είναι περιορισμένο το κοινό της κατηγορίας ή σε πολύ ψαγμένο χομπίστα/ενιαίου ή αρχάριο σουπερσπορτά δρόμου. Ο αθλητής του σαββατοκύριακου θα επιλέξει το καλύτερο δυνατό για τα λεφτά του.
    Τελευταία τροποποίηση από Stabak; 05/03/2014 στις 07:29.
    Ban 'em all

  15. #120
    Νέο μέλος Το avatar του/της Aerobitch
    Εγγραφή
    19/04/2013
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    ............
    Κούλ φίλε μου πλάκα κάνω και φυσικά ούτε σε ξέρω!
    Τώρα όσο για την φιλοσοφία οι εταιρίες απο japan μερια παντα μου έβγαζαν κάτι το προκάτ σε φάση πάρε κόσμε μηχανάκια... απρόσωπα πως το λένε... το ζεν τους που λένε και μερκοι απο πάνω
    Και τα λεφτά μου δεν θα τα έδινα ποτε εκει γι αυτο τον λόγο ακριβώς. Ενα RC30 ή ένα CBR1000sp που έχουν κάτι το ξεχωριστό αν είχα τα λεφτά θα το σκεφτόμουνα.
    Για να πώ και το άλλο πάνω σε japan έμαθα να οδηγω (bros και xt) και ειδικά το bros το συγκεκριμένο που έμαθα αν είχα λεφτά θα το ανέστηνα (μπροστινο απο cbr και εξάτμιση remus) αλλά δυστηχώς σαπίζει

Σελίδα 8 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοηθεια!..ZX6R vs GSXR 750 vs Daytona 675
    από NikosNio στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 124
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2011, 14:55
  2. VFR 800 vs Sprint St
    από tbaris στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 95
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2009, 16:03
  3. Daytona 675 vs GSXR 750
    από NikosR στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2009, 21:58
  4. MULTI 620 vs S2R 800
    από liospi στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2005, 19:10
  5. vfr 800 vs cbrxx 1100
    από gispy στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 131
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2005, 10:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF