Κανένα κόλλημα απλά είναι τόσο καλή η συνταγή του εφτάμιση που ακόμη και χωρίς ανανέωση από το 2011 τα βάζει με τους νέους..δεν το συναντάς συχνά αυτό..όσο για την τράιουμφ ναι αλλά όχι μόνο...
@aerobitch αναλυτικότερα αργότερα![]()
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 04/03/2014 στις 11:47.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Αυτό με την καφετέρια καλό είναι λίγο να το συζητήσουμε. Πιστεύω πως τα φόρουμ είναι καλά ως ομαδική ψυχανάλυση. Διότι πολλοί το πιάνουνε στο πληκτρολόγιο λες και είναι μια στερεοτυπική σταθερά, λες κι αν την ξεστομίσεις θα προσφέρεις την τεράστια σοφία. Και στο κάτω-κάτω τι κακό έχουνε οι μηχανές παρκαρισμένες έξω από τις καφετέριες....τουλάχιστον εκεί τις βλέπουνε οι ιδιοκτήτες χωρίς το φόβο μήπως τους τις φάνε....μα πόσο κακή κι άσχημη στερεότυπη φράση (μαζί με μερικές άλλες όπως "μόνον στην ευθεία", "ροπή" κτλ).
Αυτό που ισχύει στις καφετέριες διαχρονικά, αναξαρτήτως κρίσεων κτλ, είναι ΤΟ γκάζι. Όλα τα άλλα είναι τίποτα, ή πιο σωστά όπως κάποιο παλικάρι, κάποτε το έγραψε, εδώ ή αλλού, οι "μεγάλες μηχανές (100άρες κτλ) πάντα έχουνε να διηγηθούνε τις καλήτερες ιστορίες". Πρώτα μετράνε τα πιο γρήγορα όπου συνήθως είναι τα πιο καινούρια με τα πολλά κυβικά μοντέλα, μετά οι στριφτεροί στο δρόμο και μετά οι στριφτεροί στην πίστα. Οι τελευταίοι είναι τελευταίοι διότι κανείς δεν θέλει να τους παίξει, αφού ξέρουνε αλήθειες. Πολλές αλήθειες. Όμως, συνήθως το γκάζι πάει με την ομορφιά, πάει συνήθως με το πιο καινούριο και φυσικά στην καφετέρια θα πας να δείξεις στους φίλους (αν υπάρχουνε ακόμη τέτοιοι) σου πρώτα και μετά όλοι οι άλλοι.
Αλλά στην τελική, το gixxer sevenfifty, είναι το original, είναι το αρχέτυπο της νέας εποχής των SUPERBIKES. Είναι ένα 600άρι με +150 ιαπωνικά, τετρακύλινδρα σε σειρά κυβικά ρε παιδιά, που το παράξενο να είναι διαχρονικά μια πολύ ολοκληρωμένη μηχανή χωρίς φανφάρες ονόματος μάρκας, ιπποδύναμης, ροπής, εμφάνισης, μπλι-μπλι-κίων τεχνολογίας....απλότητα, ουσία και τέλος.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
είπε ο αμερόληπτος φίλος με το ονομα gixer!
Πέρα απ την πλάκα δεν παιρνω japan επειδη δεν συμφωνω με την φιλοσοφία τους και σε καμία περιπτωση επειδη τα θεωρώ υποδεέστερα απο τα ευρωπαικά αν αυτο κατάλαβες. Βέβαια ένα CBR 1000 SP δεν θάλεγα όχι. Εγω το s triple το πήρα επειδη μου άρεσε πάντως και όχι επειδή ο τάδε το παέι πιο γλήγορα ή πατάει κάτω το τάδε μηχανάκι κτλ. Τέτοια κόλλήματα δεν έχω. τώρα το οτι και στα τέστ τα πάει καλα +1 και χαίρομαι να έχω ένα καλο μηχανάκι και μέχρι εκει. αλλά εγω ξέρω οτι τις δύνατοτητες του δεν θα τις φτάσω για πολύ ακόμα
Και το daytona καλα κανει και δεν παιρνει μπροστά γιατι οταν πάρει στα τεστ λενε οτι κανει κατι κηδείες.... Άσε λοιπον να μην συγχήσει τα τζαπόνια
Κουβέντα να γίνεται![]()
Κι εσύ...από τα τόσα ιαπωνικά διάλεξες το χειρότερο.....απέναντι στα ευρωπαϊκά.....κράτα το gixxer.....
https://www.youtube.com/watch?v=DcwGMBGfSLk
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Δλδ το gixxer(750/1000?) θα τα πηγαινε καλυτερα?
Ποσο κοστιζουν το καθενα στο τεστ?
(disclaimer:αν και δεν με ψηνει κανενα μηχανακι απο αυτα, αν ηταν να δωσω τα λεφτακια μου σε ενα απο τα 4 και να εχω ησυχο το κεφαλακι μου ,το SP θα επαιρνα...αν και ξαναλεω δεν με τρελαινει)
εδώ είσαι ..δεν είναι sp αλλά έχει εξάτμιση καλή και τιμή συζητήσιμη....
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Εδω το 1000RR 04 που εχω, εχω καταθεσει πινακιδες...δεεεεν ειμαι για καινουριο...Ασε που με κωλοψηνει ενα μηχανακι σαν το MISSION R...και εχω την εντυπωση οτι δεν απεχουμε πολλα χρονια απο το να βγαλουν και οι Ιαπωνες (ειδικα η Χοντα εβγαλε πρωτοτυπο) κατι τετοιο σε ποιο προσιτη τιμη...
Αυτό που δεν λέτε τόση ώρα είναι για ποιό λόγο να πάρεις 750 +/- και όχι 1000/600;
Θεωρητικά υπερτερεί αυτή η κατηγορία, για την ομαλότερη φθορά των ελαστικών, γιατι ταιριάζουν σε κωλόπιστες σαν τις δικές μας χωρις πολλα χλμ κ υψομετρικά, γιατι τα ηλεκτρονικά δεν ειναι και τόσο αναγκαία όπως και η περιπλοκότητα τους όσο και η γεωμετρία/βάρος τους είναι τα λιγότερα κουραστικά στη διάρκεια. Συνδυάζοντας τα με ενα πακετάκι που και σαν 1000 μοιάζει, και ταξιδάκι κάνει και δεν έχει ιδιαιτερες ανάγκες συντήρησης εχεις ίσως την μαγική συταγή για χομπίστα αν δεν έμπαινε η ματαιοδοξία στο κόλπο.
.
Όταν με ενα διχιλιαρο παραπάνω πέρνεις το gsxr 1000 αμφιβάλω ποιος θα περιοριστεί στα ανωτέρω.
Τα ευρωπαϊκά πάντα έχουν την αίσθηση της μπασκλασαρίας συγκριτικά με τα μεγάλα. Στην Mv ίσως όχι αλλα στη ducati παιζει αυτό απο 748-749.
Ενα aprc ομως τα συδυαζει ολα τα παραπάνω.
Νομίζω είναι περιορισμένο το κοινό της κατηγορίας ή σε πολύ ψαγμένο χομπίστα/ενιαίου ή αρχάριο σουπερσπορτά δρόμου. Ο αθλητής του σαββατοκύριακου θα επιλέξει το καλύτερο δυνατό για τα λεφτά του.
Τελευταία τροποποίηση από Stabak; 05/03/2014 στις 07:29.
Ban 'em all
Κούλ φίλε μου πλάκα κάνω και φυσικά ούτε σε ξέρω!
Τώρα όσο για την φιλοσοφία οι εταιρίες απο japan μερια παντα μου έβγαζαν κάτι το προκάτ σε φάση πάρε κόσμε μηχανάκια... απρόσωπα πως το λένε... το ζεν τους που λένε και μερκοι απο πάνω
Και τα λεφτά μου δεν θα τα έδινα ποτε εκει γι αυτο τον λόγο ακριβώς. Ενα RC30 ή ένα CBR1000sp που έχουν κάτι το ξεχωριστό αν είχα τα λεφτά θα το σκεφτόμουνα.
Για να πώ και το άλλο πάνω σε japan έμαθα να οδηγω (bros και xt) και ειδικά το bros το συγκεκριμένο που έμαθα αν είχα λεφτά θα το ανέστηνα (μπροστινο απο cbr και εξάτμιση remus) αλλά δυστηχώς σαπίζει