Οξύμωρο το πιο ολοκληρωμένο σύνολο του τεστ (πλαίσιο,αναρτήσεις,φρένα,κινητήρας) να χαρακτηρίζεται προκάτ.
Μάλλον οφείλεται στα κολλήματα που λέγαμε...
Οξύμωρο το πιο ολοκληρωμένο σύνολο του τεστ (πλαίσιο,αναρτήσεις,φρένα,κινητήρας) να χαρακτηρίζεται προκάτ.
Μάλλον οφείλεται στα κολλήματα που λέγαμε...
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Χμμμ πουθενα δεν μιλησα για συγκεκριμένα μοντέλα και ούτε για το gsxr. Είπα γενικά ποια είναι η αισθηση μου. Απλα και κατανοητά. Όπως η Ducati και η MV πουλάει μούρη και καλά κάνει ετσι και τα japan πουλάνε οτι δεν σπανε δεν χαλάνε και οτι στοχεύουν σε ένα πιο ευρύ κοινό και πάλι καλά κάνουν. Όπως μου την βιδώνουν οι Ducataκιδες ή οι ΒΜWδακηδες που αμα το τεστ δεν βγάλει πρώτη την Ducati ή την BMW αμέσως είναι για τα μπάζα έτσι μου την βιδώνουν και οι αντίθετοι που όποιος του θίξει τα japan παιρνούν την κατάνα και γιουργια.
Α! Και κανενα (πόσο μάλλον το αρχικό αλλά όυτε και αυτο) μου πόστ δεν πήγαινε σε εσένα. Ενα γενικο σχόλιο έκανα για τους μεν και τους δε.
Αλλά νομίζω όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται.
Anyway καλα να είματε να καβαλάμε οτι γουστάρει ο καθένας![]()
Κανένα ποστάκι σου δεν εξέλαβα προσωπικά.χάριν συζητήσεως σου απαντάω. Λογικό είναι στο θρεντ που γράφουμε να αναφερόμαστε στις συγκεκριμένες μοτοσικλέτες .
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
"cool factor - 93,33" ....
ρε τι λένε οι θεοί. το μετράνε και σε δεκαδικά λεμε.
Αν δεν βγαζαν ''παρε κοσμε μηχανακια'' οι ιαπωνες θα ειχαμε μεινει στην δεκαετια του 50...
Απο την αλλη...αμα δεν εχεις αξιοπιστια/δεν σπαω/δεν χαλαω...που θα πονταρεις? στο ''ιματζ''...στο ''εξκλουσιβιτυ''[σικ] (ειδικα οι ιταλοι...και στα σουπερκαρς τα ιδια...η τιμη κανει κατι να γινεται αυτοματα σπανιο και θεμιτο...αλλα αμα εισαι ιαπωνας βγαζεις ενα GT-R και περνεις κεφαλια με τα μισα τουλαχιστον λεφτα...)
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
φιλαρακι αμα σ'αρεσει το gtr, πηγαινε εδω και πες τα...![]()
Απο τα λιγα που διαβασα...τι να πω...απλα μαλλον πολλοι ξεχνανε οτι η μηχανολογικη ερευνα και η συνεπαγωμενη αποδοση εξαρτωνται παντα απο το κοστος...
Αλογα προς Ευρω...
Αμα βαλουμε και στην εξισωση χρονους (π.χ. Nurburgring) προς τιμη...απλα ΔΕΝ...
Το αντιστοιχο του GT-R θα ηταν να εβγαινε χιλιαρι με τιμη παπιου...
![]()
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 06/03/2014 στις 08:59.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Πωωωω ρε φίλε μην μπει ένα VS ανάμεσα σε 2-3 μοντέλα... θα φτάσει 300 σελίδες πριν κλειδωθεί!
Ρε μάγκες πιο Γιαπωνεζάκιας απο εμένα δεν υπήρχε!
Τα χρόνια που λιώναμε στις πίστες πάνε... είτε γιατί αυτές κλείνουν είτε γιατί αυτές τις εποχές ποιός έχει λεφτά για λάστιχα, trackday αναλώσιμα και εξοπλισμούς ?
Οπότε τα SS πια έχουν πάλι την παλιά τους χρήση.... καφετέρια και καμία απολαυστική βόλτα σε κανα κλειστό στροφιλίκι...(που εκεί βασιλεύουν και αλλα ήδη μοτοσυκλετών).
Και στην βόλτα δεν σε νοιάζουν τα δέκατα του δευτερολέπτου που θα κόψεις σε μία στροφή!
Στην καφετέρια σε νοιάζει να είσαι Ποζεράς! ομορφιά και σπανιότητα...
Σου δίνουν ΤΣΑΜΠΑ λοιπόν ένα Panigale 899, ένα Augusta f3 800 και ένα GSXR 750.... ποιός θα διαλέξει το GSXR?
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου