NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
2014 test 2 , day 3
http://youtu.be/dQiEgE6bezk
Πρώτος ο Χόρχες στο τεστ της Bridgestone στο Phillip island , δεύτερος ο Καλ και τρίτος ο Ρόσσι
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
19 και σημερα....
18 και σημερα....![]()
MotoGP Phillip Island test: Rossi shows blistering race pace
05/03/2014
- See more at: http://www.bikesportnews.com/news-de....kBi3w1VY.dpuf
Forza vale!!!!!!!
Μέχρι στιγμής όλα δείχνουν ότι θα δούμε τον παλιό Ρόσσι φέτος..αν μπορεί να κρατάει ανταγωνιστικό ρυθμό μέχρι τέλους .
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Όσο τον θυμάμαι στον πρώτο αγώνα του '13 Qatar πραγματικά ήταν σαν ταύρος ο Vale. Μετά όμως δεν ξέρω τι παίχτηκε,ίσως είναι και θέμα ψυχολογίας.
«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58
Μα αφού η Χόντα έχει μηχανάρα-πιλοτάρα τι πρόβλημα έχεις ρε Σούπο?
http://www.gpone.com/en/201403041288...pen-rules.html
Μήπως να το κάνουμε μονομάρκα?
Να τρέχεις εσύ και 5 6 πελάτες να μην έχουμε πρόβλημα?
υγ
Ένα πράμα δε μπόρεσα να καταλάβω ποτέ...
Πως τους έφυγε ο Ρόσσι???
ΕΠΡΕΠΕ να τον είχαν βγάλει θετικό στο αντιντόπινγκ, κάτι ρε παιδί μου....
![]()
ανανήψαντας
17 και σημερα
Είναι θέμα ερμηνείας του νόμου...από την εξής άποψη, η διαφορά στο μπάτζετ για να φτάσει η χονδα δεδομένες επιδόσεις με 20 λίτρα και 5 κινητήρες το χρόνο σε σχέση με τα 24 λίτρα και τους 12 κινητήρες το χρόνο στην OPEN, είναι τόσο μεγάλη, που δεν εμφανίζεται στους χρόνους. Με το δικό της το πελατιειακό φαίνεται η διαφορά, άσχετα αν με τον Στόνερ ήτανε (και το διαφημίζανε) στο 0.3sec, αλλά εκεί πίστευαν θα ήτανε και οι άλλοι κι εννοώ στους χρόνους που έχουνε τώρα τα πελατειακά τους. Γι'αυτό και στο πρώτο, το βασικό επίπεδο εξέλιξης, μπορείς και το αγοράζεις και το κρατήσεις αν θέλεις. Στο επόεμενο επίπεδο εξέλιξης, εκείνο των χρόνων του Stoner, δεν αγγίζεις ούτε βίδα.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Lol, όσο πάει και γίνεται πιο "γελοίο" το θέμα. Κάτι ακούγεται για κατηγορία Factory 2, μετά την κίνηση της Ducati, η οποία θα περιλαμβάνει μόνο την.... ναι, καλά καταλάβατε, την Ducati... Εάν πάρουν μία νίκη ή 2 2ες ή 3 3ες, τότε πέφτουν στα 22.5 λίτρα και 9 κινητήρες. Γαμώ τη Honda γαμώ...