Σελίδα 32 από 38 ΠρώτοΠρώτο ... 222728293031323334353637 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 466 έως 480 από 565

Θέμα: MotoGP 2014 Pre-Season

  1. #466
    Το γ@μησαν το θέμα...πόσο θέλω να κόψει κώλους η Ducati ..ακόμη και με τις τρικλοποδιές που βάζουν τώρα...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  2. #467
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Τα politics στα Motogp δινουν και παίρνουν.
    Λες και δεν το περίμεναν όταν έφτιαξαν τους κανονισμούς της open.
    Το θέμα είναι βέβαια να είναι πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, και με την Ducati στην Open θα είναι. Ομως υποτίθεται οτι η Open φτιάχτηκε με σκοπό να μειωθεί το κόστος και είναι στην ουσία ενα μεταβατικό στάδιο μεχρι να τρέχουν όλοι υποχρεωτικά με control ecu και να είναι και πάλι πρωτάθλημα με μια κατηγορία.
    Το κόστος της Ducati Open, οχι μόνο δεν είναι μικρότερο των factory αλλά μπορεί βασει των κανονισμών να είναι και πολύ μεγαλύτερο, λόγω περισσότερων κινητήρων και απεριόριστων δοκιμών.
    Kαι πάλι όμως το ότι το πρωτάθλημα θα αποκτήσει ενδιαφέρον είναι σιγουρα θετικό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Τα politics στα Motogp δινουν και παίρνουν.
    Λες και δεν το περίμεναν όταν έφτιαξαν τους κανονισμούς της open.
    Το θέμα είναι βέβαια να είναι πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, και με την Ducati στην Open θα είναι. Ομως υποτίθεται οτι η Open φτιάχτηκε με σκοπό να μειωθεί το κόστος και είναι στην ουσία ενα μεταβατικό στάδιο μεχρι να τρέχουν όλοι υποχρεωτικά με control ecu και να είναι και πάλι πρωτάθλημα με μια κατηγορία.
    Το κόστος της Ducati Open, οχι μόνο δεν είναι μικρότερο των factory αλλά μπορεί βασει των κανονισμών να είναι και πολύ μεγαλύτερο, λόγω περισσότερων κινητήρων και απεριόριστων δοκιμών.
    Kαι πάλι όμως το ότι το πρωτάθλημα θα αποκτήσει ενδιαφέρον είναι σιγουρα θετικό.
    Παιδιά, αυτό με τη μείωση τους κόστους λίγο να το συζητήσουμε διότι ορισμένα πράγματα δεν μου κολλάνε.....δηλαδή πώς γίνεται να έχεις τη δυνατότητα να βγάλεις 5 αγωνιστικά (ανα σεζόν και σφραγισμένα από εξέλιξη) μοτέρ 1000cc, με 20λίτρα καύσιμο και 260+? άλογα και να σου βγάζει μια αυτονομία 120κμ σχεδόν με τέρμα γκάζι (σε αγώνα 25 γύρους στο Qatar 134,5κμ ας πούμε 22γ. 118,4κμ αγώνας, +1γ για να πάνε στο γκριν πρίν τον αγώνα, +1γ. προθέρμανσης, +1γ. γύρος θριάμβου), μετά είναι για 2 σέσσιον την Παρασκευή, 2 το Σάββατο και 2 ουσιαστικά την Κυριακή, επί 18αγώνες χωρίς να έχεις ξοδέψει τη μάνα σου και τον πατέρα σου σε εξέλιξη. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Οπότε μια τέτοια μηχανή θα έβγαζε και 300κμ αυτομονία σε ταξίδι...με 10 χρόνια εγγύηση....

    Και τελικά δεν μπορούνε να ανταποκριθούνε όλες οι εταιρίες σε τέτοια μεγέθη... Αλλά αυτό που ουσιαστικά συμβαίνει είναι το διαφαινόμενο ρήγμα στην ιαπωνική συμφωνία κυρίων.
    Τελευταία τροποποίηση από H.A.Balafoutre; 06/03/2014 στις 12:33.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  4. #469
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Το θέμα είναι ότι όταν έχεις ένα Χ budget για μια αγωνιστική χρονιά, τότε αν σου κόψουν 9 από τα 10 πράγματα που θα μπορούσες να εξελίξεις, τότε όλα τα φράγκα θα πάνε στο 10ο. Αυτό είναι ντε φάκτο, η εξέλιξη δεν σταματάει ποτέ. Τώρα η Honda βρήκε ένα έξυπνο πάτημα ότι η Open θα ήταν φτηνή, όμως η Ducati με την επιλογή της αυτή καταργεί το πνεύμα της Open. Εφόσον οι κανονισμοί το επιτρέπουν, στα @@ μας/τους.

    Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το πείσμα της Honda με τα ηλεκτρονικά και την απειλή για αποχώρηση αν πάει το πρωτάθλημα σε control λογισμικό. Αφού και πάλι το καλύτερο μηχανάκι θα έχεις, το πιο δυνατό, θα χεις τον Marquez, ίσως και τον Lorenzo, ε τι σε νοιάζει... Εδώ βρήκες τρόπο να "παρακάμψεις" τον κανονισμό για το κιβώτιο, τα άλλα σε νοιάζουν?

  5. #470
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Το θέμα είναι ότι όταν έχεις ένα Χ budget για μια αγωνιστική χρονιά, τότε αν σου κόψουν 9 από τα 10 πράγματα που θα μπορούσες να εξελίξεις, τότε όλα τα φράγκα θα πάνε στο 10ο. Αυτό είναι ντε φάκτο, η εξέλιξη δεν σταματάει ποτέ. Τώρα η Honda βρήκε ένα έξυπνο πάτημα ότι η Open θα ήταν φτηνή, όμως η Ducati με την επιλογή της αυτή καταργεί το πνεύμα της Open. Εφόσον οι κανονισμοί το επιτρέπουν, στα @@ μας/τους.

    Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το πείσμα της Honda με τα ηλεκτρονικά και την απειλή για αποχώρηση αν πάει το πρωτάθλημα σε control λογισμικό. Αφού και πάλι το καλύτερο μηχανάκι θα έχεις, το πιο δυνατό, θα χεις τον Marquez, ίσως και τον Lorenzo, ε τι σε νοιάζει... Εδώ βρήκες τρόπο να "παρακάμψεις" τον κανονισμό για το κιβώτιο, τα άλλα σε νοιάζουν?
    ναι. γιατι αμα εχει σκασει τα λεφτα του δρακου των χομπιτ σε εξελιξη ηλεκτρονικων κι ερχεται η μαλακια η ντορνα και λεει στοπ τους νοιαζει. που η ντουλαπι δεν εχει τα ιδια και θα την εξισωσουν με το χρεπι.. τα ηλεκτρονικα δυστυχως ειναι η εξελιξη τα τελευταια χρονια και χαρη σε αυτα ριχνουν τοσο πολυ τους χρονους.

  6. #471
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Το θέμα είναι οτι η Dorna έχει αποφασίσει να περιορίσει τα ηλεκτρονικά και αυτό θα το κάνει σταδιακά.
    Την βολεύει που τώρα όλοι οι κατασκευαστες θα εχουν φέτος μηχανάκι με την control ecu, ωστε να ξερουν όλοι πως να την δουλέψουν.
    Βέβαια το τυράκι είναι φανερό, η φάκα όμως δεν φαίνεται.
    Ο απώτερος σκοπός είναι να πεσουν οι ταχύτητες, οπότε μην σας κάνει εντύπωση αν τα τελέυταία ρεκόρ για καθε πίστα γραφτούν φέτος η μεχρι του χρόνου.
    Μετα δεν θα πλησιάζονται κάν!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #472
    Σωστά τα λέει ο Antonisss....αφού ότι και να γίνει πάλι ή θα κερδίζουν ή θα είναι 2-3 θέση...τι φοβούντε...αφού πάλι η διαφορά στην εξέλιξη υπέρ τους θα είναι. Άλλο πράγμα να είσαι σε θέση να κερδίζεις με 5 μοτέρ (σφραγισμένα) όλο το χρόνο και 20 λίτρα καυσίμου με οποιαδήποτε ηλεκτρονικά κι άλλο, σαφώς υποδεέστερο, να είσαι με 12 και εξελίξιμα και 24 λίτρα καυσίμου και σπέκ ηλεκτρονικά...ο καθένας το καταλαβαίνει, ότι η διαφορά πάντα θα είναι υπέρ τους...πάλι οι καλήτεροι θα είναι.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  8. #473
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    πάλι οι καλήτεροι θα είναι.
    Κανείς δεν αμφιβάλλει οτι η Honda μπορεί να πρωταγωνιστεί στα Motogp στον αιώνα των αιώνων αν το θέλει.
    Το θέμα που θέτει η ίδια η Honda είναι οτι οταν γίνει υποχρεωτική η χρήση control ecu απ όλους, δεν θα εχει κίνητρο να τρεχει καν.
    Εχει ένα δίκιο σε αυτό, αλλά αμφιβάλλω οτι θα κανει πράξη τις απειλές. Αν όμως τελικά το κάνει και φύγει τότε το πρωτάθλημα θα είναι για κλάμματα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #474
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Κανείς δεν αμφιβάλλει οτι η Honda μπορεί να πρωταγωνιστεί στα Motogp στον αιώνα των αιώνων αν το θέλει.
    Το θέμα που θέτει η ίδια η Honda είναι οτι οταν γίνει υποχρεωτική η χρήση control ecu απ όλους, δεν θα εχει κίνητρο να τρεχει καν.
    Εχει ένα δίκιο σε αυτό, αλλά αμφιβάλλω οτι θα κανει πράξη τις απειλές. Αν όμως τελικά το κάνει και φύγει τότε το πρωτάθλημα θα είναι για κλάμματα.
    Στα WSBK πάντως που είναι τελευταίοι...τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε τις καλύτερες χρονιές ever. Απλά είναι στημένο έτσι το Motogp που το αντίστοιχο της F1, θέλουνε να λέει συνέχεια χονδα. Αλλά επαναλαμβάνω, αν μείνουνε οι κανόνες έτσι όπως είναι τώρα, δηλαδή ελεύθερα ηλεκτρονικά για τις Factory ομάδες και τους περιορισμούς σε κινητήρες και λίτρα καυσίμου κτλ, και σπέκ ηλεκτρονικά για τους άλλους OPEN και 24 λίτρα, 12 κινητήρες εξελίξιμους....τι πρόβλημα έχει η χονδα. Διότι το θέμα τους με την open το εστιάζουνε με την λάθος ερμηνεία του κανονισμού και το κόστος, όπου αυτές οι δικαιολογίες δεν θα μπορέσουνε ποτέ να τους αγγίξουνε σε καθαρά επίπεδο επιδόσεων...άρα τι ζόρι τραβάνε?
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  10. #475
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Στα WSBK πάντως που είναι τελευταίοι...τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε τις καλύτερες χρονιές ever. Απλά είναι στημένο έτσι το Motogp που το αντίστοιχο της F1, θέλουνε να λέει συνέχεια χονδα. Αλλά επαναλαμβάνω, αν μείνουνε οι κανόνες έτσι όπως είναι τώρα, δηλαδή ελεύθερα ηλεκτρονικά για τις Factory ομάδες και τους περιορισμούς σε κινητήρες και λίτρα καυσίμου κτλ, και σπέκ ηλεκτρονικά για τους άλλους OPEN και 24 λίτρα, 12 κινητήρες εξελίξιμους....τι πρόβλημα έχει η χονδα. Διότι το θέμα τους με την open το εστιάζουνε με την λάθος ερμηνεία του κανονισμού και το κόστος, όπου αυτές οι δικαιολογίες δεν θα μπορέσουνε ποτέ να τους αγγίξουνε σε καθαρά επίπεδο επιδόσεων...άρα τι ζόρι τραβάνε?
    Το να συγκρίνεις τα WSBK με MotoGP το θεωρώ λάθος. Στα WSBK εχει πραγματικά πολύ καλό θέαμα, στον τελευταίο αγώνα στις 5 πρωτες θεσεις ηταν 5 διαφορετικοί κατασκευαστες σε καποια φάση. Ομως ειναι ενα πρωτάθλημα με πάρα πολλούς περιορισμούς και με πολύ λίγες εργοστασιακές συμμετοχές.
    To Τοπ πρωτάθλημα ειναι το Motogp και εκεί πασχει το θέαμα εδω και καποια χρόνια, οπότε γίνεται προσπάθεια να ξαναποκτήσει ενδιαφέρον. Τα αποτελέσματα αυτης της προσπάθειας μεχρι τώρα είναι απογοητευτικά, και εκει ειναι το θέμα.
    Τωρα το πως θα παρεμείνει top προωτάθλημα είναι κι αυτό ένα θέμα. Εχει μονομάρκα ελαστικών και δεν υπαρχει συναγωνισμός και πραγματική εξέλιξη στα λάστιχα, έχει περιορισμούς στου ςκινητήρεςς και δοκιμές, σε λίγο θα έχιε και control ecu.
    Ετσι τα WSBK που σε αρκετές πίστες είναι κοντά στους χρόνους των MotoGP, θα βρεθούν να είναι και πιο γρήγορα! Αυτό όμως δεν λέγεται ενδιαφέρον πρωτάθλημα αλλά απαξίωση.

    Το άλλο που λες, 'αν μείνουνε οι κανόνες έτσι όπως είναι τώρα' δεν παίζει. Ειναι απλά το μεταβατικό στάδιο και είναι ήδη αποφασισμένο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #476
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Το αστείο είναι ότι ξοδεύεις τρελά ποσά για τα ηλεκτρονικά και έρχεται η Bridgestone, σου δίνει ένα σκατολάστιχο και ξαφνικά βρίσκεσαι να απορείς...

  12. #477
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    ναι. γιατι αμα εχει σκασει τα λεφτα του δρακου των χομπιτ σε εξελιξη ηλεκτρονικων κι ερχεται η μαλακια η ντορνα και λεει στοπ τους νοιαζει. που η ντουλαπι δεν εχει τα ιδια και θα την εξισωσουν με το χρεπι.. τα ηλεκτρονικα δυστυχως ειναι η εξελιξη τα τελευταια χρονια και χαρη σε αυτα ριχνουν τοσο πολυ τους χρονους.
    Σκέψου ότι ο Dovizioso που δοκίμασε back to back τα 2 λογισμικά είπε ότι το λογισμικό της Open είναι λίγο χειρότερο στο traction και στο wheelie και με το μαλακότερο ελαστικό έκανε σχεδόν τον ίδιο χρόνο με το Factory... Δηλαδή για να στο πω πιο απλά, με τα λεφτά που θα γλύτωνες από τα ηλεκτρονικά, θα πίεζες τη Bridgestone να φτιάξει ένα σοβαρό ελαστικό και θα σουν στον ίδιο χρόνο με πόσα λεφτά λιγότερα. Στόχος επετεύχθη.

    Γνωστό ότι η Honda γουστάρει να επιδεικνύει την υπεροχή της τεχνολογικά, αλλά στο τέλος θα φτάσει είτε να τρέχει μόνη της ή να αποχωρήσει λόγω ηλίθιου πείσματος. Πολύ καλό παράδειγμα του τι μπορείς να επιτύχεις με "λιγότερα" είναι η F1 που τρέχαν εδώ και χρόνια με περιορισμό στροφών και πάγωμα εξέλιξης κινητήρων. Βέβαια τα λεφτά που θα πηγαίναν στους κινητήρες πήγαν σε άλλες απίστευτες καινοτομίες, αλλά όπως ανέφερα και παραπάνω, όταν έχεις τα λεφτά, θα τα ξοδέψεις αλλού...

  13. #478

  14. #479
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος

    Αστεία πράγματα...
    Μπαινω στο merge...
    "Γιαννη αφησε τον δικο μου"
    εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
    μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
    κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
    ---------------------------------------------
    Professor Einstein, does New York stop by this train?

  15. #480
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Lol, όσο πάει και γίνεται πιο "γελοίο" το θέμα. Κάτι ακούγεται για κατηγορία Factory 2, μετά την κίνηση της Ducati, η οποία θα περιλαμβάνει μόνο την.... ναι, καλά καταλάβατε, την Ducati... Εάν πάρουν μία νίκη ή 2 2ες ή 3 3ες, τότε πέφτουν στα 22.5 λίτρα και 9 κινητήρες. Γαμώ τη Honda γαμώ...
    ΕΓΩΩΩΩ ΣΑΣ ΤΑΑΑΑΑ ΛΕΓΑΑΑΑΑΑΑ
    ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΓΡΑΦΑΤΕ

    (φωνή απ το υπερπέραν)



    Τέσπα το πνεύμα της Όπεν για τη Χόντα είναι ότι πρέπει να έχουν μηχανάκια
    τα οποία να μην πλησιάζουν καν τα φάκτορι.
    ΑΝ κάποιος βρει κάτι "άλλο" τότε πρέπει να "συνετιστεί" μακάρι αλλάζοντας πάλι το νόμο?
    Δεν υπάρχει κανένα πνεύμα, εκτώς αν είσαι μέντιουμ.
    Υπάρχει νόμος που επιτρέπει ή δεν επιτρέπει.
    Τ άλλα ΟΛΑ που λένε είναι κουραφέξαλα και το μόνο που καταφέρνουν
    είναι να γίνονται καρνάβαλοι.
    Η εποχή του Ντούχαν έχει περάσει.
    Ας ψαχτούν λοιπόν μόνοι τους μπας και καταλάβουν το πνεύμα των μοτο τζι πι και των αγώνων
    γενικά.
    Οι αχώνευτοι



    υγ
    Φυσικά και η Χόντα μπορεί σε πριβέ πίστα να κάνει όσα τεστ γουστάρει
    χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανένας.
    Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 06/03/2014 στις 15:35.
    ανανήψαντας

Παρόμοια θέματα

  1. SBK 2014 pre season
    από endopandou στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 93
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2014, 19:33
  2. MotoGP 2013 Pre-Season
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 666
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2013, 01:44
  3. 2014 SUZUKI MOTOGP PROTOTYPE!
    από RaGe_Raptor στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2012, 11:24
  4. MotoGP 2006 Compilation v2.0 (Full Season)
    από vassilis88 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2007, 18:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF