Σελίδα 33 από 38 ΠρώτοΠρώτο ... 232829303132333435363738 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 481 έως 495 από 565

Θέμα: MotoGP 2014 Pre-Season

  1. #481
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    υγ
    Φυσικά και η Χόντα μπορεί σε πριβέ πίστα να κάνει όσα τεστ γουστάρει
    χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανένας.
    αυτό δεν είναι κάτι καινούριο, το κάνουν όλες οι εταιρείες, αλλά με τους αναβάτες εξέλιξης (Stoner κ έτσι )

  2. #482
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    "The trigger for the latest spat over the Open class was the introduction of a new, much more sophisticated software package brought to Sepang 2 by Magneti Marelli. Initial reports were that the new package was basically Ducati's ECU software, handed over to Magneti Marelli." από Motomatters.

    Spec software και @@ μύδια δηλαδή...

  3. #483
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    "The trigger for the latest spat over the Open class was the introduction of a new, much more sophisticated software package brought to Sepang 2 by Magneti Marelli. Initial reports were that the new package was basically Ducati's ECU software, handed over to Magneti Marelli." από Motomatters.

    Spec software και @@ μύδια δηλαδή...
    Δεν είναι έτσι.
    Εχουν το νεο software να τρεχει σε backgound ωστε να μπορούν να εκπαιδυτούν πανω του οι μηχανικοί.
    Δεν το χρησιμοποιούν όμως.
    Εδω τα λέει καθαρά ο Mat Oxley:
    'But neither the Ducati riders nor any other Open riders used the 2014 software at Sepang. They had the new software loaded into their ECUs, but only running in background mode, while the bikes were controlled by the final version of the 2013 Open software.'

    από εδω
    http://www.motorsportmagazine.com/ra...en-for-ducati/

    Οι μικρές ομάδες, για τις οποίες κανονικά προοριζόταν η Open, δεν έχουν το αναγκαίο ανθρωπινο δυναμικό για να δουλέψουν την αναβαθισμένη control ecu, κι έτσι όλοι θα τρέχουν με την normal, τουλάχιστον για ένα διάστημα.
    Στην ουσία αυτές οι ομάδες λέει οτι έχουν ένα άτομο για τα ηλεκτρονικά, αλλά η updated θέλει κι αλλους.

    Tώρα διαβάζω οτι αντί να παμε προς την μία κατηγορία, τώρ θα έχουμε 3.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 06/03/2014 στις 20:26.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #484
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    και η απάντηση της Ντουκάτι...
    Εμείς ακολουθήσαμε τον κανονισμό που δημοσιεύτηκε μήνες πριν
    Πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι η όπεν έχει φτιαχτεί ΜΟΝΟ για ιδιώτες
    Πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι η όπεν είναι μια κατηγορία χαμηλού κόστους
    Εξαίρεση στο πρωτάθλημα είναι τα πρωτότυπα, όχι εμείς


    Μονομάρκα ρεεεεε διΟχτε τους όλους...
    ανανήψαντας

  5. #485
    Eυλογημένο μέλος Το avatar του/της Billymuse
    Εγγραφή
    24/11/2011
    Μηνύματα
    3.955
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    και η απάντηση της Ντουκάτι...
    Εμείς ακολουθήσαμε τον κανονισμό που δημοσιεύτηκε μήνες πριν
    Πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι η όπεν έχει φτιαχτεί ΜΟΝΟ για ιδιώτες
    Πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι η όπεν είναι μια κατηγορία χαμηλού κόστους
    Εξαίρεση στο πρωτάθλημα είναι τα πρωτότυπα, όχι εμείς


    Μονομάρκα ρεεεεε διΟχτε τους όλους...
    H κλάψα της honda δεν έχει σταματημό...και ακούστε το σκεπτικό της Dorna..
    Το σκεπτικό είναι να χάνουν κάποια από τα πλεονεκτήματά τους οι OPEN ομάδες, αν αρχίζουν και πρωταγωνιστούν στους αγώνες του Πρωταθλήματος. Πιο συγκεκριμένα, η Ducati θα ξεκινήσει τη φετινή σεζόν ως OPEN, με όλα τα πλεονεκτήματα (24lt καύσιμο, 12 κινητήρες, δεν υπόκειται στο πάγωμα εξέλιξης του κινητήρα, θα κάνει απεριόριστες δοκιμές και θα έχει το ειδικό μαλακό ελαστικό) και τα μειονεκτήματα (software κοινό με όλες τις ομάδες OPEN, που διαχειρίζεται η Magneti Marelli) της κατηγορίας. Ωστόσο, αν η Ducati κερδίσει έναν αγώνα, ή πάρει δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις, τότε αυτομάτως τα 24 λίτρα θα γίνουν 22,5 και οι 12 κινητήρες ανά σεζόν θα μειωθούν σε εννέα.

    Oπότε η ducati εκει που παει να γίνει λίγο ανταγωνιστική μετα απο χρόνια της κόβουν το βήχα
    RACING Because football,basketball & golf require ONE BALL
    Viva Italia 2015 Σικελία 2016

  6. #486
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    έτσι μου ρχετε να γίνω γαύρος...
    ανανήψαντας

  7. #487
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    "The trigger for the latest spat over the Open class was the introduction of a new, much more sophisticated software package brought to Sepang 2 by Magneti Marelli. Initial reports were that the new package was basically Ducati's ECU software, handed over to Magneti Marelli." από Motomatters.

    Spec software και @@ μύδια δηλαδή...
    Για το "spec" software, εάν κάποια ομάδα θελήσει κάποια λειτουργία ή mode, τότε το ζητάει από τη Dorna και αν εκείνη κρίνει ότι δεν υπάρχει τρομερό πλεονέκτημα, το επιτρέπει. Αλλά το επιτρέπει σε όλες τις ομάδες της Open, όχι μόνο στην ομάδα που το ζήτησε... Ότι θα εξελίξει με Χ χρήμα η Ducati στο software της Open, οι άλλες θα το πάρουν απλόχερα

  8. #488
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Ρε παιδιά, η Ducati χρησιμοποιούσε ήδη ηλεκτρονικά Marelli. Υποτίθεται ότι στην Open θα δινόταν ένα απλοποιημένο σύστημα, αλλά τώρα η Ducati έχει ΚΑΙ το δικό της software, ΚΑΙ τα πλεονεκτήματα της Open (+4 λίτρα, +7 κινητήρες, +μαλακό λάστιχο, +εξέλιξη). Δεν είναι αθέμιτο αυτό;

  9. #489
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    τωρα ολο αυτο γιατι μου θυμισει WSBK περασμενων ετων που οι κανονισμοι ηταν κομμενοι-ραμμενοι στην φλουκατι?

  10. #490
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Ρε παιδιά, η Ducati χρησιμοποιούσε ήδη ηλεκτρονικά Marelli. Υποτίθεται ότι στην Open θα δινόταν ένα απλοποιημένο σύστημα, αλλά τώρα η Ducati έχει ΚΑΙ το δικό της software, ΚΑΙ τα πλεονεκτήματα της Open (+4 λίτρα, +7 κινητήρες, +μαλακό λάστιχο, +εξέλιξη). Δεν είναι αθέμιτο αυτό;
    Δεν υπάρχει αθέμιτο.
    Φτιάχνεις ένα νόμο και ότι επιτρέπεται επιτρέπεται.
    Αν εσύ δεν έφτιαξες καλά το νόμο δεν είναι οι άλλοι παράνομοι
    και ούτε μπορείς να τον αλλάζεις σε μια νύχτα, αν δε σου αρέσει το αποτέλεσμα.
    (αφού οι άλλοι τα έχουν σκάσει για τεστ, μελέτες)

    υγ
    και δεν μπορεί κάθε φορά που δεν σ αρέσει το αποτέλεσμα
    να ξανάλλάζεις το νόμο γιατί τότε θα ακούσεις τη λέξη ΣΙΚΕ το ματς.
    (1000 800 1000, μ αρέσει η μονομάρκαστα λάστιχα, δεν μ αρέσει η μονομάρκα λάστιχα, μοτέρ στη μότο 2 κοινό για όλοους κλπ)
    Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 07/03/2014 στις 07:32.
    ανανήψαντας

  11. #491
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Ρε παιδιά, η Ducati χρησιμοποιούσε ήδη ηλεκτρονικά Marelli. Υποτίθεται ότι στην Open θα δινόταν ένα απλοποιημένο σύστημα, αλλά τώρα η Ducati έχει ΚΑΙ το δικό της software, ΚΑΙ τα πλεονεκτήματα της Open (+4 λίτρα, +7 κινητήρες, +μαλακό λάστιχο, +εξέλιξη). Δεν είναι αθέμιτο αυτό;
    Γιατί είναι αθέμιτο;
    Το ότι όλες οι ομάδες της Open θα χρησιμοποιούν κοινό software, υποθέτω πως θα ισχύει ακόμα, έτσι δεν είναι; Τώρα, το αν το software αυτό δεν είναι και τόσο πίσω όσο νόμιζε στην αρχή η Honda, είναι άλλη ιστορία.
    Εξάλλου, και η Honda αν θέλει μπορεί να κάνει το ίδιο. Να δώσει και το δικό της software για την Open και να κατέβει και αυτή σαν open συμμετοχή.

    BTW, άσχετο και off-topic:
    Καλός ο καυγάς για το πάπλωμα (software), αλλά στην τελική ξέρει κανείς αν αξίζει τον κόπο να υπάρχει spec software;
    Εννοώ πως το νόημα της ίδιας της ύπαρξης του spec software είναι να το χρησιμοποιήσουν όλοι οι υπόλοιποι και να γίνει φτηνότερη η ανάπτυξη των μοτοσυκλετών, σωστά;
    Με αυτή τη λογική, δεν θα έπρεπε το software αυτό να είναι διαθέσιμο υπό κάποια ανοιχτού κώδικα άδεια ώστε να μπορεί να αναπτύσσεται συνεργατικά από όλους τους κατασκευαστές αντί να πληρώνει ξεχωριστά λεφτά ο καθένας από αυτούς για το ίδιο ακριβώς πράγμα;
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  12. #492
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    267
    Εγώ λέω να βγάλουν έναν νόμο και να λέμε για να πάρεις το πρωτάθλημα (οδηγών και κατασκευαστών) πρέπει να ξεκινάει το όνομά σου από HOΝ και να τελειώνει σε DA και να έχει το πολύ μέχρι 5 γράμματα, γιατί αυτοί οι Ιταλοί είναι τρελοί και μπορούν να ονομάσουν την DUCATI σε HOΝD-UCATI-DA......

  13. #493
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Διαβάστε εδώ τη συνέντευξη

    http://www.gpone.com/en/201403061290...ns-not-us.html

    Διαβάστε και αυτό κάτω κάτω

    http://motomatters.com/news/2014/03/...ermediate.html

    Και αυτό

    http://www.motorsportmagazine.com/ra...en-for-ducati/

  14. #494
    Θα έχουμε χρώματα φέτος όπως η F1. Το πολύ μαλακό μόνο για την όπεν/factory2Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image.jpg 
Προβολές:	87 
Μέγεθος:	82,3 KB 
ID:	311294
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #495
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.906
    και free βιντεακι

    Bridgestone unveils new colour markings
    http://www.motogp.com/en/videos/2014...olour+markings

Παρόμοια θέματα

  1. SBK 2014 pre season
    από endopandou στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 93
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2014, 19:33
  2. MotoGP 2013 Pre-Season
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 666
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2013, 01:44
  3. 2014 SUZUKI MOTOGP PROTOTYPE!
    από RaGe_Raptor στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2012, 11:24
  4. MotoGP 2006 Compilation v2.0 (Full Season)
    από vassilis88 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2007, 18:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF