"The trigger for the latest spat over the Open class was the introduction of a new, much more sophisticated software package brought to Sepang 2 by Magneti Marelli. Initial reports were that the new package was basically Ducati's ECU software, handed over to Magneti Marelli." από Motomatters.
Spec software και @@ μύδια δηλαδή...
Δεν είναι έτσι.
Εχουν το νεο software να τρεχει σε backgound ωστε να μπορούν να εκπαιδυτούν πανω του οι μηχανικοί.
Δεν το χρησιμοποιούν όμως.
Εδω τα λέει καθαρά ο Mat Oxley:
'But neither the Ducati riders nor any other Open riders used the 2014 software at Sepang. They had the new software loaded into their ECUs, but only running in background mode, while the bikes were controlled by the final version of the 2013 Open software.'
από εδω
http://www.motorsportmagazine.com/ra...en-for-ducati/
Οι μικρές ομάδες, για τις οποίες κανονικά προοριζόταν η Open, δεν έχουν το αναγκαίο ανθρωπινο δυναμικό για να δουλέψουν την αναβαθισμένη control ecu, κι έτσι όλοι θα τρέχουν με την normal, τουλάχιστον για ένα διάστημα.
Στην ουσία αυτές οι ομάδες λέει οτι έχουν ένα άτομο για τα ηλεκτρονικά, αλλά η updated θέλει κι αλλους.
Tώρα διαβάζω οτι αντί να παμε προς την μία κατηγορία, τώρ θα έχουμε 3.![]()
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 06/03/2014 στις 20:26.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
και η απάντηση της Ντουκάτι...
Εμείς ακολουθήσαμε τον κανονισμό που δημοσιεύτηκε μήνες πριν
Πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι η όπεν έχει φτιαχτεί ΜΟΝΟ για ιδιώτες
Πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι η όπεν είναι μια κατηγορία χαμηλού κόστους
Εξαίρεση στο πρωτάθλημα είναι τα πρωτότυπα, όχι εμείς
Μονομάρκα ρεεεεε διΟχτε τους όλους...
ανανήψαντας
H κλάψα της honda δεν έχει σταματημό...και ακούστε το σκεπτικό της Dorna..
Το σκεπτικό είναι να χάνουν κάποια από τα πλεονεκτήματά τους οι OPEN ομάδες, αν αρχίζουν και πρωταγωνιστούν στους αγώνες του Πρωταθλήματος. Πιο συγκεκριμένα, η Ducati θα ξεκινήσει τη φετινή σεζόν ως OPEN, με όλα τα πλεονεκτήματα (24lt καύσιμο, 12 κινητήρες, δεν υπόκειται στο πάγωμα εξέλιξης του κινητήρα, θα κάνει απεριόριστες δοκιμές και θα έχει το ειδικό μαλακό ελαστικό) και τα μειονεκτήματα (software κοινό με όλες τις ομάδες OPEN, που διαχειρίζεται η Magneti Marelli) της κατηγορίας. Ωστόσο, αν η Ducati κερδίσει έναν αγώνα, ή πάρει δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις, τότε αυτομάτως τα 24 λίτρα θα γίνουν 22,5 και οι 12 κινητήρες ανά σεζόν θα μειωθούν σε εννέα.
Oπότε η ducati εκει που παει να γίνει λίγο ανταγωνιστική μετα απο χρόνια της κόβουν το βήχα
Για το "spec" software, εάν κάποια ομάδα θελήσει κάποια λειτουργία ή mode, τότε το ζητάει από τη Dorna και αν εκείνη κρίνει ότι δεν υπάρχει τρομερό πλεονέκτημα, το επιτρέπει. Αλλά το επιτρέπει σε όλες τις ομάδες της Open, όχι μόνο στην ομάδα που το ζήτησε... Ότι θα εξελίξει με Χ χρήμα η Ducati στο software της Open, οι άλλες θα το πάρουν απλόχερα
Ρε παιδιά, η Ducati χρησιμοποιούσε ήδη ηλεκτρονικά Marelli. Υποτίθεται ότι στην Open θα δινόταν ένα απλοποιημένο σύστημα, αλλά τώρα η Ducati έχει ΚΑΙ το δικό της software, ΚΑΙ τα πλεονεκτήματα της Open (+4 λίτρα, +7 κινητήρες, +μαλακό λάστιχο, +εξέλιξη). Δεν είναι αθέμιτο αυτό;
τωρα ολο αυτο γιατι μου θυμισει WSBK περασμενων ετων που οι κανονισμοι ηταν κομμενοι-ραμμενοι στην φλουκατι?
Δεν υπάρχει αθέμιτο.
Φτιάχνεις ένα νόμο και ότι επιτρέπεται επιτρέπεται.
Αν εσύ δεν έφτιαξες καλά το νόμο δεν είναι οι άλλοι παράνομοι
και ούτε μπορείς να τον αλλάζεις σε μια νύχτα, αν δε σου αρέσει το αποτέλεσμα.
(αφού οι άλλοι τα έχουν σκάσει για τεστ, μελέτες)
υγ
και δεν μπορεί κάθε φορά που δεν σ αρέσει το αποτέλεσμα
να ξανάλλάζεις το νόμο γιατί τότε θα ακούσεις τη λέξη ΣΙΚΕ το ματς.
(1000 800 1000, μ αρέσει η μονομάρκαστα λάστιχα, δεν μ αρέσει η μονομάρκα λάστιχα, μοτέρ στη μότο 2 κοινό για όλοους κλπ)
Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 07/03/2014 στις 07:32.
ανανήψαντας
Γιατί είναι αθέμιτο;
Το ότι όλες οι ομάδες της Open θα χρησιμοποιούν κοινό software, υποθέτω πως θα ισχύει ακόμα, έτσι δεν είναι; Τώρα, το αν το software αυτό δεν είναι και τόσο πίσω όσο νόμιζε στην αρχή η Honda, είναι άλλη ιστορία.
Εξάλλου, και η Honda αν θέλει μπορεί να κάνει το ίδιο. Να δώσει και το δικό της software για την Open και να κατέβει και αυτή σαν open συμμετοχή.
BTW, άσχετο και off-topic:
Καλός ο καυγάς για το πάπλωμα (software), αλλά στην τελική ξέρει κανείς αν αξίζει τον κόπο να υπάρχει spec software;
Εννοώ πως το νόημα της ίδιας της ύπαρξης του spec software είναι να το χρησιμοποιήσουν όλοι οι υπόλοιποι και να γίνει φτηνότερη η ανάπτυξη των μοτοσυκλετών, σωστά;
Με αυτή τη λογική, δεν θα έπρεπε το software αυτό να είναι διαθέσιμο υπό κάποια ανοιχτού κώδικα άδεια ώστε να μπορεί να αναπτύσσεται συνεργατικά από όλους τους κατασκευαστές αντί να πληρώνει ξεχωριστά λεφτά ο καθένας από αυτούς για το ίδιο ακριβώς πράγμα;
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Εγώ λέω να βγάλουν έναν νόμο και να λέμε για να πάρεις το πρωτάθλημα (οδηγών και κατασκευαστών) πρέπει να ξεκινάει το όνομά σου από HOΝ και να τελειώνει σε DA και να έχει το πολύ μέχρι 5 γράμματα, γιατί αυτοί οι Ιταλοί είναι τρελοί και μπορούν να ονομάσουν την DUCATI σε HOΝD-UCATI-DA......
Διαβάστε εδώ τη συνέντευξη
http://www.gpone.com/en/201403061290...ns-not-us.html
Διαβάστε και αυτό κάτω κάτω
http://motomatters.com/news/2014/03/...ermediate.html
Και αυτό
http://www.motorsportmagazine.com/ra...en-for-ducati/
και free βιντεακι
Bridgestone unveils new colour markings
http://www.motogp.com/en/videos/2014...olour+markings