Του απάντησα γιατί με ρώτησε μέσω π.μ. αλλά έχεις δίκιο μπορεί να σωθεί και κανένας άλλος.
Πραγματικά δεν το πίστευα ότι θα διορθωθεί το κούνημα μόνο με αλλαγή ελαστικών, έλεγχο ζαντών και σωστή τοποθέτηση…
Την πρόταση-λύση μου την είπε ο Μπούκης και τα λάστιχα με την σωστή κορώνα και γεωμετρία για το cbf ήταν τα Pirelli Angel.
Το δικό σου είναι το προηγούμενο μοντέλο, στο επόμενο ('08 και μετά) μάκρυναν το ψαλίδι για μεγαλύτερη ευστάθεια, ίσως έχει να κάνει κι αυτό.
... και όταν λέμε ότι με τους "αγγέλους" διορθώθηκε το κούνημα, εννοείται με ή χωρίς βαλίτσα;
ρωτάω γιατί όταν πήρα καινούργιο το μηχανάκι τον 4ο/13, μετά από 3000 που εντελώς τυχαία άφησα το τιμόνι από τα χέρια μου, για πρώτη φορά αισθάνθηκα το κούνημα. σημειώνω ότι ΔΕ φορούσα βαλίτσα.
πήγα στον αντιπρόσωπο της Bridgestone και διαπιστώσαμε ότι τα ΒΤ-21 είχαν πρόβλημα (το εμπρός) και μάλιστα μου έκαναν επιστροφή περίπου 70€.
τότε έβαλα τα νέα (τότε) ΒΤ-30. χωρίς βαλίτσα ... βράχος, με βαλίτσα ... ένα ελαφρό κούνημα, τώρα στα 12000, πάλι βράχος χωρίς βαλίτσα αλλά το κούνημα με βαλίτσα έχει γίνει έντονο.
μανώλης - Honda CBF 600Si C-ABS
http://www.satoracing.com/handlebarends_ducati.htm
^^^αντιβαρα για ολα τα γουστα και διαθεσεις (και τα inserts του τιμονιου αν χρειαζεσαι)
http://www.satoracing.com/handlebarends_ducati.htm
^^^νομιζω αυτο χρειαζεσαι (αυτα με 53$ ειναι ο ποιο βαρυς συνδυασμος bar-ends μαζι με μακρια inserts)
Εκτός του ότι είναι πανάκριβα και παίζει να περάσουν και απο τελωνείο και να γίνουν ακόμα ακριβότερα, δεν τα βλέπω να ταιριάζουν σε τιμόνι Honda με την καμμία.
Επίσης δεν αναφέρουν καν το βάρος, εκτός απο τα inserts που προσθέτουν 7 ουγγιές δηλαδή κοντά 200 γραμμάρια.
Υπαρχουν στην αγορά αντίβαρα με ικανό βάρος και με adaptors για καθε μάρκα μοτοσυκλέτας με πολύ μικρότερο κόστος.
Εγω είχα παρει παλιότερα απο τον Τόγελο αυτά εδω:
http://www.louis.de/_308aaf825c37765...nr_gr=10005376
Ειναι πολύ ποιοτικά και έχουν και αρκετό βάρος (260γραμμάρια το ένα). Επίσης εχουν τους κατάλληλους adaptors.
Να σημειωθεί οτι τα περισσότερα γυμνά 4κυλινδρα Honda έχουν ήδη εσωτερικά αντίβαρα στα original τιμόνια τους, εκτός απο αυτα που φαίνονται στην ακρη του τιμονιού.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ειναι ''πανακριβα'' στα 53$ (35-37ευρω) το σετ αντιβαρα μαζι με inserts ,οταν τα αλλα απο τογελο κανουν 26ευρω μονο τα αντιβαρα?
Το τελωνειο ειναι ρισκο...και συνηθως δεν ασχολουνται οταν βλεπουν ''κινεζικα/ιαπωνεζικα'' γραμματα![]()
Τα μαμισια ειναι 130γρμ. το ενα και ολα τα ''weighed'' αντιβαρα που εχω δει ειναι 260γρμ.
Οσο για το αν ταιριαζουν ,ας μετρησει διαστασεις τιμονιου και ας παρει το καταλληλο μεγεθος.
Ετσι και αλλιως δικη του ειναι η αποφαση για το τι θελει. Δεν βλαπτει μια εξτρα πιθανη επιλογη νομιζω...
OK δεν είχα σκοπό να επιμείνω, αλλά τωρα πρεπει να το ξεκαθαρίσω γιατί επειμενεις χωρίς να το ξέρεις το θέμα.
Ναι τα satoracing ειναι ακριβά στα 53 USD + μεταφορικά. Αν περασει κι απο τελωνείο κλάφτα.
Το βασικό όμως είναι οι αντάπτορες. Στα original τιμόνια Honda αυτα τα αντίβαρα που πουλάει η sato racing απλά ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ!!
Tα Kelermann είναι 260 γραμμάρια το ένα και είναι ικανότατο το βάρος τους.
Oι αντάπτορες για τα Honda δεν είναι λαστιχάκια, καμμία σχέση!.
Eδω φαίνεται πως είναι οι αντάπτορες για τιμόνι Honda.
Στην φωτό φαίνεται οτι περιέχει το κουτί με τα Kelermann ωστε να μπαίνουν σε οποιοδήποτε μηχανάκι.
Για Honda χρησιμοποιούνται αυτα με την εγκοπή (βλέπε βέλος) η οποία εφαρμόζει στην αντίστοιχη εγκοπή του τιμονιού.
Δεν είναι κούφιο το τιμόνι να βαλεις αντίβαρα με κυλινδρικά λάστιχα.
Eχω ασχοληθεί γιατί εχω Hornet 900 και άλλαξα και τιμόνι και αντίβαρα κλπ κι έτσι το ξέρω το θέμα.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
^
^
^
Ο ανταπτορας που δειχνει το βελακι ξερεις που κουμπωνει/εφαρμοζει με τη βιδα ,ετσι?
οκ......εφοσων ξερεις που κουμπωνει/εφαρμοζει ,θα πρεπει να ξερεις οτι αυτο το που βγαινει κιολας και μπαινουν τα ινσερτς.
Και τα τιμονια και τα κλιπον κουφια ειναι...εχουν μεσα μαμισια ινσερτς (που ειναι αρκετα δυσκολο να τα βγαλεις ,αλλα βγαινουν) και βαζεις τα sato.
Αμα καποιον δεν τον ενοχλουν οι κραδασμοι μπορει να βγαλει και αυτα και να βαλει αντιβαρα με λαστιχακια...ναι ,σαν αυτα στην εικονα που δειχνεις...τα 6 αριστερα.
Υ.Γ. Τα 53$ ειναι τιμη αντιβαρα+ινσερτς...και δεν εχω δει καλυτερη τιμη
Για να καταλάβω.
sapila racing στη φώτο που δείχνεις με το βελάκι, είναι αντάπτορας στη φώτο 1 (παρακάτω),ε;
IRA57 υποστηρίζεις ότι μπορείς να αλλάξεις το inner weight στις φώτο 3 και 4;
ξέρουμε το βάρος αυτό, ώστε να κάνουμε σύγκριση με τα 7oz=200g;
μανώλης - Honda CBF 600Si C-ABS
ωχ θα με βαλετε να ζυγιζω αυριο τα μαμα? τα εσωτερικα χοντα δεν βγαινουν ευκολα και δνε ειναι ελαφρια. απο ολα τα ντιβαρα που εχω (καμια 10αρια) τα μαμα χοντα ειναι τα πιο βαρια.
Ναι, αυτα στις φωτο 3,4 βγαινουν.
Οι οδηγιες ειναι διπλα στην φωτο 3 που εβαλες (ξεασφαλιζεις,ψεκαζεις,βιδωνεις λιγο και τραβας)
Δυστυχως δεν τα εχω ζυγισει τα δικα μου (θα τα ζυγιζω καποια στιγμη ,αλλα δεν μπορω να παρω ορκο για ποτε).
Η Sato (που δεν ειναι καμια τυχαια εταιρεια) παντως ισχυριζεται οτι ειναι βαρυτερα τα δικα της ινσερτς.
Υ.Γ. Η κομπογιανιτικη (αλλα τσαμπε) λυση ειναι αυτη που εκανα στο Παπινσον που δεν ειχε τπτ...εβαλα μεσα σε ενα σωληνα ελαστικο που ειχα και ταιριαζε η διαμετρος μερικα αχρειαστα καρυδακια και μια παλια καδενα εκκεντροφορων (γενικως ο,τι βαρυ αχρειαστο βρηκα μπροστα μου) και τα εχωσα μεσα...![]()
Τελευταία τροποποίηση από IRA57; 08/03/2014 στις 02:14.