TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!
Πλακα κανεις ετσι?
''Σχιστα'' φωτα,μονομπρατσο,εξατμισεις στην ουρα ειχαν πολλα ντουκατι στο παρελθον?
Απλα του βγηκαν ποιο ''σεξυ'' οι αναλογιες λογω λεπτου V2 κινητηρα εναντι του ''χοντρου'' V4οβαλ εμβολων.
Υ.Γ. Αλλο πραγμα σημαινει ''αντιγραφη'' και αλλο το ''μοιαζουν''
Τελευταία τροποποίηση από IRA57; 08/03/2014 στις 13:34.
εχουν δυο ροδες, εχουν κλιπον, καινε βενζινη...ελεος φιλε...τωρα αμα εσυ δε καταλαβαινεις τι σημαινει εμπνευση δε θα κατσω να σου μαθω εγω...το nr ειναι σα φακλανα μπροστα στο 916 και εσυ το βλεπεις και αντιγραμενο...μαλιστα...
Αντιγραφή δεν είναι.Ότι σαν σχέδιο άντλησε πολλά στοιχεία όμως,ναι. Φυσικά όταν το κάνουν αυτό οι Ιταλοί είναι "ιταλικό στύλ και φινέτσα" όταν το κάνουν οι Ιάπωνες είναι απλά για τα μπάζα. Double standards μήπως;
Ξερω τι σημαινει εμπνευση και εμπνευσμενο σχεδιο (βλεπε Ντουκατι 999)...και ξερω τι σημαινει αντιγραφη...
Τα χαρακτηριστικα στοιχεια του 916 που ετρεχαν τα σαλια απο οποιον το εβλεπε ηταν αυτα που αντιγραφτηκαν απο NR δλδ σχιστα φωτα,μονομπρατσο και εξατμισεις στην ουρα...τα οποια ξαφνικα εγιναν και trademark της ducati και οταν τα ξαναεφαρμοσε η Χοντα λεγαν οτι αντεγραψε τη Ντουκατι...μη χεσω...
Το NR εχει V4 κινητηρα με οβαλ εμβολα και εξατμιση 8-4-2-1-2...εννοειται οτι θα ειναι ποιο φαρδυ απο ενα V2 με σωληνωτο πλαισιο...μακαρι το 916 να ειχε την μιση τεχνολογια του NR...
Η αντιγραφη ιδιαιτερων χαρακτηριστικων/στοιχειων αυτο δεν ειναι?
Και να συμπληρωσω στο 2ο που λες οτι για χρονια (και ακομα συμβαινει) οποιο ιαπωνεζικο ειχε/εχει π.χ.εξατμιση στην ουρα ειχε/εχει ''ιταλικο στυλ''....μη χεσω...
π.χ. οταν βγηκε το cbr1000rr με εξατμιση στην ουρα διαβαζαμε για αντιγραφη ιταλικου στυλ...το ποιος αντεγραψε ποιον ειναι ολοφανερο...
Aντιγραφή για μένα είναι το να πάρεις ένα σχέδιο,να αλλάξεις 2-3 πράγματα και να το πασάρεις στην αγορά.Έμπνευση είναι να πάρεις ένα σχέδιο,και βασιζόμενος σε κάποια στοιχεία του,τα εξελίσσεις.Αντιγραφή τύπου κινέζων δεν είναι,έμπνευση σίγουρα.
Θεωρητικα ναι...
Στην συγκεκριμενη περιπτωση στην πραξη εγινε το...
Πεταω τα παλια σχεδια...και πανω στο ιδιο μοτερ και σκελετο (στην ουσια) με του 888 βαζω μονομπρατσο,εξατμιση στην ουρα και σχιστα φωτα...και μετα ''ενωνω τις τελειες'' που λενε...
Επρεπε να αντιγραψουν και το μοτερ (εδω γελαμε) για να το πουμε αντιγραφη?
Η Χοντα επισης ηθελε να δωσει εναν ''αερα'' απο την παραδοση που εχει στους αγωνες αντοχης με το μονομπρατσο.
Αν βαλουμε τις λεξεις ''Ντουκατι'' με ''αγωνες αντοχης'' στην ιδια προταση ομως μονο για ανεκδοτο θα μιλαμε.
...πάντως αν εξαιρέσει κανείς τις εξατμίσεις κάτω από την ουρά και τα VFR 750 του 90΄είχαν "σχιστά" φώτα και μονόμπρατσο, άρα με αυτή την λογική, η σχεδιάση του NR, αντλεί πολλά στοιχεία από εκεί:
Παρθενογέννεση δεν υπάρχει σε τίποτα, όλοι συνειδητά ή ασυνείδητα από κάτι επηρρεάζονται και δημιουργούν, το σενάριο ώστοσο στη περίπτωση ΝR750 - 916, είναι πάρα πολύ τραβηγμένο για να θωρηθεί "αντιγραφή"... ότι και αν έκανε ο Tamburini, ακόμα και αν όντως επηρρεάστηκε από τη σχεδιάση του Honda, η δική του εκδοχή είναι τόσο προχωρημένη και εξελιγμένη που πρέπει να προσπαθήσεις για να βρεις σχεδιαστικούς δεσμούς.
Ότι και να λέμε ο τύπος έτσι και αλλιώς έχει σχεδιάσει την ομορφότερη μοτοσικλέτα όλων των εποχών (MV Agusta F4), οπότε επηρρεάστηκε ή όχι στο 916, το θέμα είναι ότι το έχει περισσότερο απο κάθε άλλο...
Προσωπικα θεωρω οτι το NR εχει ''γερασει ποιο καλα'' που λενε και απο το 916 και απο το F4 που πλεον δειχνουν πολυ ξεπερασμενα...οχι οτι δεν δειχνει και το NR τα χρονακια του...Δυσκολα μπορω να σκεφτω μηχανακια που να εχουν γερασει τοσο ομορφα οσο το Aprilia RS250 που ακομα δειχνει σαν να σχεδιαστηκε χτες!
Ε οχι και ''προχωρημενο'' το 916 σε σχεση με το NR ρε παιδια...καποιες τεχνολογιες που ειχε το ΝR δεν τις εχουν ουτε τα σημερινα...
Υ.Γ. Ο,τι και να λεμε...οταν ο ιδιος ο Ταμπουρινηςεχει ''αναγκαστει'' να πει οτι απο το NR ''εμπνευστηκε'' (στον καλλιτεχνικο χωρο ξερουμε ποσο λεπτη γραμμη ειναι το εμπνευστηκα με το αντεγραψα ετσι?) τα στοιχεια που καποιοι θεωρουν ως ''ταυτοτητα'' της 916 τοτε...
Y.Γ. Το 90 παρουσιαστηκε η NR στο Τοκυο.Το VFR ειναι ο,τι ποιο συγγενικο ειχε η Χοντα στο NR ,λογικο ειναι να τα μοιραζονται.
VFR με οβαλ εμβολα εναι υπο μια εννοια το NR.
Τελευταία τροποποίηση από IRA57; 08/03/2014 στις 20:23.
απο τον ελεγχο ποιοτητας καθρεπτων panigale...
http://seriouslyforreal.com/wp-conte...1600x12003.jpg
Τσάμπα κουράζεσαι.
Οι Ιάπωνες αντέγραψαν σε αηδιαστικό βαθμό τους Ευρωπαίους, ιδίως κατά τις δεκαετίες 60-70, ενώ ελάχιστες διατάξεις κινητήρα δεν είχαν δοκιμαστεί από τους Ευρωπαίους μέχρι την δεκαετία του 50. Για πλαίσια, ας μην μιλήσουμε καλύτερα...
Απλά οι Ιάπωνες κατάφεραν να τις κάνουν να δουλέψουν με αξιοπιστία. Ούτε λίγο, ούτε μικρό είναι αυτό.
Τα μονόπρατσα ήταν πατέντα της γαλλικής ELF. Σαν σχεδίαση υπήρχαν από καταβολής μοτοσυκλετών σε μικρού κυβισμού μοτό.
Οι εξατμίσεις κάτω απ΄την ουρά, δεν είναι της Honda και του NR, ούτε του 916. Σαν σχεδίαση μπήκε στα αγωνιστικά δίχρονα, με το Suzuki XR14, σχεδίαση που τα ακολούθησε μέχρι και τα παραγωγής RGΓ500
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος, οτι δεν υπάρχει κάποιο αγωνιστικό του 50-60 που το είχε πρωτοδοκιμάσει..