Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 88

Θέμα: Ducati Diavel 2014

  1. #46
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ego_o_idios Προβολή μηνύματος
    den vazete timi i den tin ida?
    kapou 22.000 exi afto to prama?


    ama iparxi kapios pou 8a dosi toso xrima gia afto ton ntolma 8elo na ton do
    Καπου 22000 εχει η πιο καλη εκδοση. Οντως πολλα λεφτα αλλα συγκριτικα με τον ανταγωνιστη βμαξ καπου στα 25000 ειναι καλα.

    Συνεχιζω να αναρωτιεμαι γιατι μια τοσο αντι-εμπορικη κατηγορια μοτο ειναι τοσο ακριβη και τον λογο που το κοστος ειναι τοσο μεγαλο.
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  2. #47
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ναι αμα τα δεις διπλα διπλα μοιαζουν ειναι κοκκινα και τα δυο...ρε τι μπουρδες διαβαζουμε...
    Πλακα κανεις ετσι?
    ''Σχιστα'' φωτα,μονομπρατσο,εξατμισεις στην ουρα ειχαν πολλα ντουκατι στο παρελθον?
    Απλα του βγηκαν ποιο ''σεξυ'' οι αναλογιες λογω λεπτου V2 κινητηρα εναντι του ''χοντρου'' V4οβαλ εμβολων.

    Υ.Γ. Αλλο πραγμα σημαινει ''αντιγραφη'' και αλλο το ''μοιαζουν''
    Τελευταία τροποποίηση από IRA57; 08/03/2014 στις 13:34.

  3. #48
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    εχουν δυο ροδες, εχουν κλιπον, καινε βενζινη...ελεος φιλε...τωρα αμα εσυ δε καταλαβαινεις τι σημαινει εμπνευση δε θα κατσω να σου μαθω εγω...το nr ειναι σα φακλανα μπροστα στο 916 και εσυ το βλεπεις και αντιγραμενο...μαλιστα...

  4. #49
    Αντιγραφή δεν είναι.Ότι σαν σχέδιο άντλησε πολλά στοιχεία όμως,ναι. Φυσικά όταν το κάνουν αυτό οι Ιταλοί είναι "ιταλικό στύλ και φινέτσα" όταν το κάνουν οι Ιάπωνες είναι απλά για τα μπάζα. Double standards μήπως;

  5. #50
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Takata Dome Προβολή μηνύματος
    Αντιγραφή δεν είναι.Ότι σαν σχέδιο άντλησε πολλά στοιχεία όμως,ναι. Φυσικά όταν το κάνουν αυτό οι Ιταλοί είναι "ιταλικό στύλ και φινέτσα" όταν το κάνουν οι Ιάπωνες είναι απλά για τα μπάζα. Double standards μήπως;
    Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω και να αναφωνήσω δις... ΖΗΤΩ-ΖΗΤΩ.

  6. #51
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    εχουν δυο ροδες, εχουν κλιπον, καινε βενζινη...ελεος φιλε...τωρα αμα εσυ δε καταλαβαινεις τι σημαινει εμπνευση δε θα κατσω να σου μαθω εγω...το nr ειναι σα φακλανα μπροστα στο 916 και εσυ το βλεπεις και αντιγραμενο...μαλιστα...
    Ξερω τι σημαινει εμπνευση και εμπνευσμενο σχεδιο (βλεπε Ντουκατι 999)...και ξερω τι σημαινει αντιγραφη...
    Τα χαρακτηριστικα στοιχεια του 916 που ετρεχαν τα σαλια απο οποιον το εβλεπε ηταν αυτα που αντιγραφτηκαν απο NR δλδ σχιστα φωτα,μονομπρατσο και εξατμισεις στην ουρα...τα οποια ξαφνικα εγιναν και trademark της ducati και οταν τα ξαναεφαρμοσε η Χοντα λεγαν οτι αντεγραψε τη Ντουκατι...μη χεσω...

    Το NR εχει V4 κινητηρα με οβαλ εμβολα και εξατμιση 8-4-2-1-2...εννοειται οτι θα ειναι ποιο φαρδυ απο ενα V2 με σωληνωτο πλαισιο...μακαρι το 916 να ειχε την μιση τεχνολογια του NR...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Takata Dome Προβολή μηνύματος
    Αντιγραφή δεν είναι.Ότι σαν σχέδιο άντλησε πολλά στοιχεία όμως,ναι. Φυσικά όταν το κάνουν αυτό οι Ιταλοί είναι "ιταλικό στύλ και φινέτσα" όταν το κάνουν οι Ιάπωνες είναι απλά για τα μπάζα. Double standards μήπως;
    Η αντιγραφη ιδιαιτερων χαρακτηριστικων/στοιχειων αυτο δεν ειναι?
    Και να συμπληρωσω στο 2ο που λες οτι για χρονια (και ακομα συμβαινει) οποιο ιαπωνεζικο ειχε/εχει π.χ.εξατμιση στην ουρα ειχε/εχει ''ιταλικο στυλ''....μη χεσω...
    π.χ. οταν βγηκε το cbr1000rr με εξατμιση στην ουρα διαβαζαμε για αντιγραφη ιταλικου στυλ...το ποιος αντεγραψε ποιον ειναι ολοφανερο...

  7. #52
    Aντιγραφή για μένα είναι το να πάρεις ένα σχέδιο,να αλλάξεις 2-3 πράγματα και να το πασάρεις στην αγορά.Έμπνευση είναι να πάρεις ένα σχέδιο,και βασιζόμενος σε κάποια στοιχεία του,τα εξελίσσεις.Αντιγραφή τύπου κινέζων δεν είναι,έμπνευση σίγουρα.

  8. #53
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Takata Dome Προβολή μηνύματος
    Aντιγραφή για μένα είναι το να πάρεις ένα σχέδιο,να αλλάξεις 2-3 πράγματα και να το πασάρεις στην αγορά.Έμπνευση είναι να πάρεις ένα σχέδιο,και βασιζόμενος σε κάποια στοιχεία του,τα εξελίσσεις.Αντιγραφή τύπου κινέζων δεν είναι,έμπνευση σίγουρα.
    Θεωρητικα ναι...
    Στην συγκεκριμενη περιπτωση στην πραξη εγινε το...
    Πεταω τα παλια σχεδια...και πανω στο ιδιο μοτερ και σκελετο (στην ουσια) με του 888 βαζω μονομπρατσο,εξατμιση στην ουρα και σχιστα φωτα...και μετα ''ενωνω τις τελειες'' που λενε...
    Επρεπε να αντιγραψουν και το μοτερ (εδω γελαμε ) για να το πουμε αντιγραφη?

    Η Χοντα επισης ηθελε να δωσει εναν ''αερα'' απο την παραδοση που εχει στους αγωνες αντοχης με το μονομπρατσο.
    Αν βαλουμε τις λεξεις ''Ντουκατι'' με ''αγωνες αντοχης'' στην ιδια προταση ομως μονο για ανεκδοτο θα μιλαμε.

  9. #54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από IRA57 Προβολή μηνύματος
    Θεωρητικα ναι...
    Στην συγκεκριμενη περιπτωση στην πραξη εγινε το...
    Πεταω τα παλια σχεδια...και πανω στο ιδιο μοτερ και σκελετο (στην ουσια) με του 888 βαζω μονομπρατσο,εξατμιση στην ουρα και σχιστα φωτα...και μετα ''ενωνω τις τελειες'' που λενε...
    Επρεπε να αντιγραψουν και το μοτερ (εδω γελαμε ) για να το πουμε αντιγραφη?

    Η Χοντα επισης ηθελε να δωσει εναν ''αερα'' απο την παραδοση που εχει στους αγωνες αντοχης με το μονομπρατσο.
    Αν βαλουμε τις λεξεις ''Ντουκατι'' με ''αγωνες αντοχης'' στην ιδια προταση ομως μονο για ανεκδοτο θα μιλαμε.
    Δεν συμφωνώ απόλυτα στα περι αντιγραφής,αλλά δεν πειράζει.Για τους αγώνες αντοχής,και η Ducati συμμετείχε και έχω μάλιστα τεστ της 750 F1 Endurance απ'τους 2 Τροχούς.Αν εννοείς για το αν είχε επιτυχημένη παρουσία ή όχι,δεν το ξέρω αυτό.

  10. #55
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    ...πάντως αν εξαιρέσει κανείς τις εξατμίσεις κάτω από την ουρά και τα VFR 750 του 90΄είχαν "σχιστά" φώτα και μονόμπρατσο, άρα με αυτή την λογική, η σχεδιάση του NR, αντλεί πολλά στοιχεία από εκεί:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Afbeelding025.jpg 
Προβολές:	121 
Μέγεθος:	96,5 KB 
ID:	311475

    Παρθενογέννεση δεν υπάρχει σε τίποτα, όλοι συνειδητά ή ασυνείδητα από κάτι επηρρεάζονται και δημιουργούν, το σενάριο ώστοσο στη περίπτωση ΝR750 - 916, είναι πάρα πολύ τραβηγμένο για να θωρηθεί "αντιγραφή"... ότι και αν έκανε ο Tamburini, ακόμα και αν όντως επηρρεάστηκε από τη σχεδιάση του Honda, η δική του εκδοχή είναι τόσο προχωρημένη και εξελιγμένη που πρέπει να προσπαθήσεις για να βρεις σχεδιαστικούς δεσμούς.

    Ότι και να λέμε ο τύπος έτσι και αλλιώς έχει σχεδιάσει την ομορφότερη μοτοσικλέτα όλων των εποχών (MV Agusta F4), οπότε επηρρεάστηκε ή όχι στο 916, το θέμα είναι ότι το έχει περισσότερο απο κάθε άλλο...

  11. #56
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Προσωπικα θεωρω οτι το NR εχει ''γερασει ποιο καλα'' που λενε και απο το 916 και απο το F4 που πλεον δειχνουν πολυ ξεπερασμενα...οχι οτι δεν δειχνει και το NR τα χρονακια του...Δυσκολα μπορω να σκεφτω μηχανακια που να εχουν γερασει τοσο ομορφα οσο το Aprilia RS250 που ακομα δειχνει σαν να σχεδιαστηκε χτες!
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1996-aprilia-rs250-1.jpg 
Προβολές:	114 
Μέγεθος:	37,5 KB 
ID:	311477

    Ε οχι και ''προχωρημενο'' το 916 σε σχεση με το NR ρε παιδια...καποιες τεχνολογιες που ειχε το ΝR δεν τις εχουν ουτε τα σημερινα...

    Υ.Γ. Ο,τι και να λεμε...οταν ο ιδιος ο Ταμπουρινης εχει ''αναγκαστει'' να πει οτι απο το NR ''εμπνευστηκε'' (στον καλλιτεχνικο χωρο ξερουμε ποσο λεπτη γραμμη ειναι το εμπνευστηκα με το αντεγραψα ετσι?) τα στοιχεια που καποιοι θεωρουν ως ''ταυτοτητα'' της 916 τοτε...

    Y.Γ. Το 90 παρουσιαστηκε η NR στο Τοκυο.Το VFR ειναι ο,τι ποιο συγγενικο ειχε η Χοντα στο NR ,λογικο ειναι να τα μοιραζονται.
    VFR με οβαλ εμβολα εναι υπο μια εννοια το NR.
    Τελευταία τροποποίηση από IRA57; 08/03/2014 στις 20:23.

  12. #57
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.337
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από binzis Προβολή μηνύματος
    Η μηχανή είναι απλά γ@μ@τη απο κοντά και μόλις σήμερα είδα και την γραμμή παραγωγής της...
    photo or didn't happen ....
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  13. #58
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Grafton 505 Προβολή μηνύματος
    photo or didn't happen ....
    απο τον ελεγχο ποιοτητας καθρεπτων panigale...
    http://seriouslyforreal.com/wp-conte...1600x12003.jpg

  14. #59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από IRA57 Προβολή μηνύματος
    απο τον ελεγχο ποιοτητας καθρεπτων panigale...
    http://seriouslyforreal.com/wp-conte...1600x12003.jpg
    Μακάρι να έκαναν το ίδιο και στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη.

  15. #60
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από IRA57 Προβολή μηνύματος
    Θεωρητικα ναι...
    Στην συγκεκριμενη περιπτωση στην πραξη εγινε το...
    Πεταω τα παλια σχεδια...και πανω στο ιδιο μοτερ και σκελετο (στην ουσια) με του 888 βαζω μονομπρατσο,εξατμιση στην ουρα και σχιστα φωτα...και μετα ''ενωνω τις τελειες'' που λενε...
    Επρεπε να αντιγραψουν και το μοτερ (εδω γελαμε ) για να το πουμε αντιγραφη?

    Η Χοντα επισης ηθελε να δωσει εναν ''αερα'' απο την παραδοση που εχει στους αγωνες αντοχης με το μονομπρατσο.
    Αν βαλουμε τις λεξεις ''Ντουκατι'' με ''αγωνες αντοχης'' στην ιδια προταση ομως μονο για ανεκδοτο θα μιλαμε.
    Τσάμπα κουράζεσαι.
    Οι Ιάπωνες αντέγραψαν σε αηδιαστικό βαθμό τους Ευρωπαίους, ιδίως κατά τις δεκαετίες 60-70, ενώ ελάχιστες διατάξεις κινητήρα δεν είχαν δοκιμαστεί από τους Ευρωπαίους μέχρι την δεκαετία του 50. Για πλαίσια, ας μην μιλήσουμε καλύτερα...

    Απλά οι Ιάπωνες κατάφεραν να τις κάνουν να δουλέψουν με αξιοπιστία. Ούτε λίγο, ούτε μικρό είναι αυτό.

    Τα μονόπρατσα ήταν πατέντα της γαλλικής ELF. Σαν σχεδίαση υπήρχαν από καταβολής μοτοσυκλετών σε μικρού κυβισμού μοτό.
    Οι εξατμίσεις κάτω απ΄την ουρά, δεν είναι της Honda και του NR, ούτε του 916. Σαν σχεδίαση μπήκε στα αγωνιστικά δίχρονα, με το Suzuki XR14, σχεδίαση που τα ακολούθησε μέχρι και τα παραγωγής RGΓ500
    Δεν είμαι καθόλου σίγουρος, οτι δεν υπάρχει κάποιο αγωνιστικό του 50-60 που το είχε πρωτοδοκιμάσει..
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση μοτοσικλετών Ducati Diavel MY2012 & MY2013
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2012, 14:10
  2. Ανάκληση Ducati Diavel MY2011
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2011, 09:31
  3. ducati diavel
    από gixxerpap στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 92
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2011, 20:42
  4. Ανάκληση Ducati Multistrada 1200 & Diavel
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2011, 12:19

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF