Φυσικά και είναι δικαίωμα του καθενός να πηγαίνει με 30 ή 200 ή 300, όσο δεν ενοχλεί κάποιον.
Κατά τ'άλλα κι εγώ βάζω κάμερα και πηγαίνω με 70. Ας μην κατηγορούμε τους καμεράτους ^^
Life begins at 45°.
Oταν απο ολα τα παραπανω που εγραψα πιστευεις οτι θελω να δικαιολογησω τον αυτοχειρα με την καμερα.....??
Σου εδωσα μια ευκαιρεια να το καταλαβεις.....Μια Δυο.... Τρεις...???
Ασε με λοιπον εγω να περιοριστω στις εντουραδες κοιταξε ομως και εσυ να περιοριστεις στην ανανεωση καρτας της εθελ ( και με προσοχη γιατι και καποια απο αυτα τα λεωφορεια εχουν στο....κοπκιτ.... καμερα.... ) Αποφευγετα ...
![]()
Τελευταία τροποποίηση από STOYBI; 11/03/2014 στις 10:27.
Τωρα να σου πω οτι στο βιντεο κυριως στο τελος του στο υπαρχουν αρκετοι ορθιοι.....
Τωρα να σου πω οτι εχουν σταματησει παραπολλα αυτοκινητα μια χαρα και σε ταξη για να εχει ΜΟΛΙΣ γινει το ...οτι εχει γινει....
Τωρα να σου ξαναπω και εσενα οτι δεν αναφερομαι μονο στο συγκεκριμενο βιντεο.....
Ρε μπαγάσα μ' έκανες και γέλασα άκου ΕΘΕΛ ,έχω να μπω σε τέτοιο πράγμα από τότε που επίσημα οδηγώ δίτροχο (1981) αλλά και πάλι τι να σου πούμε εμείς όταν αισίως έχεις φτάσει τα 93 ,ζωή να χεις .
ΥΓ 1. για την αυτοχειρία του μάγκα δεν καίγομαι γι αυτούς που θα πάρει ενδεχομένως στο λαιμό του με ενδιαφέρει.
ΥΓ 2. Να μην ξεχάσω να σ' ευχαριστήσω για τις ευκαιρίες.
Τα post τα δικά μου και τα δικά σου, αφορούν το συγκεκριμένο βίντεο. Αν είναι να ανοίξουμε κουβέντα περί οδηγικής συμπεριφοράς και τρία πουλάκια να την κάνουμε.
Προφανώς και κανείς δεν υποστηρίζει το να σταματάει κάποιος όπου γουστάρει ή να συζητάει όπως είπες σε προηγούμενο ποστ.
Αλλο αυτό όμως, και άλλον να το σταματήσει κάποιος/κάποιοι επειδή έχει συμβεί κάτι μπροστά σου.
Τα αυτοκίνητα είναι σε τάξη, επειδή με τα 80-100 που πάνε στον δρόμο αυτό (στις κεραίες είναι μάλλον), μπορούν να σταματήσουν σε τάξη.
Και πιθανότατα σε τάξη θα μπορούσε να σταματήσει και ο 270, όπως έκανε και ο μπροστινός του χωρίς δράματα και χωρίς να περάσει φίλερ δίπλα απ΄τον κόσμο.
Όποιος γουστάρει να πηγαίνει με +όσα στον δρόμο, θεωρώ οτι γνωρίζει πως παίρνει πολλά ρίσκα. Big games are for big boys...
Οι χριστοπαναγίες επειδή έχει γίνει ατύχημα, βγήκε κατσίκα, έσκασε το λάστιχο του μπροστινού, άλλαξε λωρίδα χωρίς φλας και τους χάλασε το γυρολόγιο ή χεστήκανε πάνω τους, είναι για γέλια πραγματικά.
Τον ''πολισμαν'' που δεν κουνηθηκε ρουπι τον προσεξε κανεις? Σε αντιθεση με τον ''αντωνιο εκλασαμεντες'' που εγινε Κομανετσι και πηδηξε τη μπαρα...χαχαχαχαχαχα
Η συζητηση ειναι περιττη...
Πρωτα φταινε οι σταματημενοι που δεν εβαλαν τριγωνο και μετα φταιει και ο αλλος που πηγαινε με 270+ (και ποιος εδω με SS δεν το χει κανει αυτο?εμενα απο τα 50+χιλ.χιλ. που εχει το cbr τα 15-20χιλ.χιλ. ,και λιγα λεω, ετσι και χειροτερα εχουν γινει)
Μου εχει τυχει.
Συγκεκριμενα στο Μενιδι.
Ετρεχα με φιλο να προλαβουμε ferry boat και πηγαιναμε με γρηγορο ρυθμο.
Και βλεπουμε πριν τη στροφη μια να χοροπηδαει και να κουναει χερια.
Κοψαμε και αμεσως μετα τη στροφη βλεπουμε νταλικα να εχει ντελαπαρει ερχομενη απο το αντιθετο ρευμα και να εχει μπει στο δικο μας.
Εκεινη την ωρα εβγαινε ο οδηγος απο μεσα.
Αν δεν ηταν η γυναικα στη στροφη το πιο πιθανο να μπαιναμε στη καμπινα μαζι με τον οδηγο.
Και στο συγκεκριμενο κομματι δε τρεχαμε γιατι ειναι στροφες με γυαλι ασφαλτο.
Εκει δηλαδη γιατι ειχαν το μυαλο να κανουν το βασικο?
+όσα
Σύντομη ιστοριούλα
Τρίτη του Πάσχα,πριν κανα δυο χρόνια και επιστροφή Αθήνα απο ΕΟ Αθηνων-Λαμίας.
Κίνηση σχεδον καθόλου σε όλο το δρόμο απο Θεσσαλονίκη,ειδικα δεδομένης της ημέρας ωσπου φτάνω Μαλακάσα στις στροφές και πεφτω σε κίνηση.Εντάξει λεω δεν είναι τίποτα χαλαρά και θα φτασουμε.Και οι τρείς λωρίδες κολλημένες και πηγαίνουμε με 5-10 χλμ χωρίς να βλέπουμε μπροστά.Ωσπου φτάνω στη στροφή και τι βλέπω;;;;;
Έχει γίνει ατύχημα,αρκετα σοβαρο, στο αντίθετο ρευμα και οι δικοι μας έχουν κόψει και κοιτάνε....
Μιλάμε μου έπεσε το σαγώνι...
Άλλο σκηνικο πιο προσφατο.
Λενορμαν στην έξοδο της υπόγειας στο ρευμα προς Περιστέρι (εκει που απαγορεύεται να συνεχισεις ευθεία και πρέπει να πας απο Πέτρας)
Ενας τύπος έχει ρίξει 2 παιδιά με μηχανάκι και έχουνε σταματήσει καμια δεκαριά οι οποιοί μόνο χαζεύουνε χωρίς να κάνουνε τιποτα.Εννοείται τα αυτοκίνητα μες τη μέση και τα παιδιά κάτω στο δρόμο.Σταμ΄τησα μόνο και μόνο για να ανοιξω λίγο το δρόμο γιατί κι όποιος ερχόταν ήθελε να κοιτάξει κι αυτός....
Μετα απο αυτά,κι απο άλλα που έχω δει στα αρκετα χιλιομετρα που έχω κάνει ανα την Ελλαδα,κυρίως με αυτοκίνητο,αλλα και με μηχανή εχω καταλήξει σε 2 συμπεράσματα.
1- Είμασε αιμοδιψείς!Ναι και δε σηκώνω κουβέντα.Θέλουμε να δούμε αιμα,δεν εξηγείται αλλιώς τοση περιεργεια για ενα ατύχημα.(και οχι δεν ειναι ενδιαφέρον η οτιδήποτε άλλο)
2-Δεν ξερουμε (κι ουτε και πρόκειται να μαθουμε) πως να συμπεριφερθούμε σε μια κατάσταση εκτακτης ανάγκης,οπως ενα ατύχημα στην ΕΟ.Έχουμε βεβαια σαν ελαφρυντικο οτι κανεις δεν μας εκπαίδευσε.
Αλλα πάλι, η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;;;;![]()
Φέρτε μου χιλιόμετρα....
Τα σκούτερ και τα παπια δεν ειναι μηχανές και δεν είναι τρου αντβεντσουρ Taisteal™
σωπα μωρε...
η γυναικα που αναφερεις ηταν εξωγηινη...δεν τα κανουν αυτα τα πραγματα οι σωστοι...
απλα μολις βλεπουν κατι να εμποδιζει σε μια λωριδα το οδοστρωμα, σταματανε και αυτοι στην αλλη λωριδα και παροτρυνουν και αλλους να σταματησουν στις αλλες λωριδες για να δουν τι εχει γινει και να μην υπαρχει ΚΑΜΙΑ λωριδα ελευθερη γι'αυτους που ερχονται...και οποιος σταματησει, σταματησε...αλλιως ηταν μ@λακας που ετρεχε...κλειστος αυτοκινητοδρομος, στροφες, καμπες, γεφυρες και π@παρια μαντολες...
1. H στάση και η στάθμευση επιτρέπoνται, αν δεν δημιoυργείται εξ αυτών κίνδυνoς ή παρακώλυση της κυκλoφoρίας και αν δεν υπάρχoυν σχετικές
απαγoρευτικές πινακίδες ή διαγραμμίσεις.
2. H στάση ή στάθμευση oχήματoς απαγoρεύεται:
στ) Πάνω και κάτω από τις γέφυρες, εκτός αν υπάρχoυν χώρoι για στάθμευση ειδικά πρooρισμένoι.
ζ) Πλησίoν και πάνω σε κυρτές καμπύλες αλλαγής των κατά μήκoς κλίσεων των oδών (ράχεων) και σε στρoφές ανεπαρκoύς oρατότητας για πρoσπέρασμα.
ιβ) Στoυς αυτoκινητόδρoμoυς και τις oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας, εκτός των χώρων στάθμευσης, πoυ καθoρίζoνται με σήμανση.
ιγ) Σε λωρίδες επιτάχυνσης και επιβράδυνσης.
δ) Αν τo ελεύθερo μέρoς της oδoύ πoυ απoμένει είναι ανεπαρκές για την κυκλoφoρία των oχημάτων.
ε) Παράπλευρα άλλoυ oχήματoς, σε στάση ή στάθμευση, εκτός αν άλλως oρίζεται με ειδική σήμανση.
4. Eκτός κατoικημένων περιoχών, επιτρέπεται η στάση ή η στάθμευση μόνo στoυς χώρoυς πoυ έχoυν διατεθεί για τo σκoπό αυτόν ή στα ερείσματα των oδών, αν δε δεν υπάρχoυν τέτoια, όσo τo δυνατόν πλησιέστερα στo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς και παράλληλα πρoς τoν άξoνά τoυ, εκτός αν
απαγoρεύεται αυτό.