^
Διαπιστωμενα αυτα ή απλη υποθεση?
(συνηθως οι ηλεκτροβαλβιδες εχουν default ανοιχτη θεση - οι ecu δεν μπορουν να προσαρμοστουν σε ολες τις τιμες AFR - ο λ ειναι wideband?)
Δεν ξερω...Εμενα κατι μου βρωμαει παντως...
^
Διαπιστωμενα αυτα ή απλη υποθεση?
(συνηθως οι ηλεκτροβαλβιδες εχουν default ανοιχτη θεση - οι ecu δεν μπορουν να προσαρμοστουν σε ολες τις τιμες AFR - ο λ ειναι wideband?)
Δεν ξερω...Εμενα κατι μου βρωμαει παντως...
Τελευταία τροποποίηση από IRA57; 11/03/2014 στις 21:45.
if you disable it in the ECU and do not remove it physically, the solenoid control valve will stick in the fully open position and continiously supply air to the exhaust port (instead of the opposite effect we're after - to stop it completely!)
Δεν το καταλαβες τι ειπα...
Αμα ο αισθητηρας του δυναμομετρου διαβαζε 15-16:1 (ενω στην πραγματικοτητα δεν ηταν τοσο φτωχο απλα εδειχνε τοσο λογω ανοιχτων διοδων SAS)και ο χαρτης φτιαχτηκε για να διορθωσει αυτο ,τοτε ενω το AFR που θα διαβαζει με τον χαρτη (που θα εχει πλουτισει το μειγμα) θαναι π.χ. 12,5:1 ,στην πραγματικοτητα το μοτερ θα δουλευει 10-11:1.
Το SAS λές εμπλουτίζει τα καυσαέρια με αέρα μετά την καύση, οπότε έχουν περισσότερο οξυγόνο, οπότε οι λάμδα πλουτίζουν το μίγμα... οπότε μετράνε άλλα αντ'άλλων...
Βρέ μπάς και οι λάμδα οδηγούν μόνο το SAS για να ανοιγοκλείνει την βαλβίδα αέρα και να φαίνονται τα καυσαέρια πάντα καθαρά; και δεν επηρρεάζουν το μίγμα καθόλου; πώς γίνεται να ρυθμίσουν το μίγμα, άν παρεμβάλλεται το σύστημα SAS;
παρακολουθω με ενδιαφερον. να μπω λιγο σφηνα και να ρωτησω.
πιεσεις ελαστικων τι εχεις; μηπως εκει ειναι ο λογος υψηλης καταναλωσης.
τι διαφορά είδες στην ιπποδύναμη και που;
Ban 'em all
Το SAS δουλεύει με τον καταλύτη και σκοπό έχει να κάψει παρέχοντας οξυγόνο ότι άκαυτο πέρασε απο τον θάλαμο καύσης με μικροεκρήξεις για λόγους μετρήσεων ρύπων. Βάζοντας ελεύθερες εξατμίσεις η ροή απελευθερώνεται, ο θάλαμος εκκενώνεται γρηγορότερα αλλα συχνά περνά μεγαλύτερο ποσοστό άκαυτου μίγματος κ για αυτο παρατηρούνται σκασίματα... Οι λάμδα είναι narrow band οποτε και δεν επεμβαίνουν τόσο στην διαμόρφωση του μίγματος και γι' αυτό όταν μπαινουν wideband η σωστότερη θέση είναι αμέσως μετά τον κύλινδρο (σωστότερη μέτρηση)..
Αν κάνω λάθος διορθώστε με...
Ban 'em all
^
To SAS και καθε SAS εχει (και?) για σκοπο να περνανε προδιαγραφες ρυπων τα μηχανακια...σκεψου το αυτο...
Οι λαμδα ναι συνηθως ειναι narrow band.
Δεν απελευθερωνεται η ροη με 'ελευθερες'' εξατμισεις απλα μεταφερεται η ''καλη'' περιοχη του κινητηρα (οπως αν αλλαξουν οι χοανες στην εισαγωγη) ,συνηθως σε ψηλοτερες στροφες, ΑΝ και μονο ΑΝ ειναι σχεδιασμενες σωστα εννοειται.
σορρυ ,μπερδευτηκα που ειπες σε αλλο ποστ οτι ειναι απενεργοποιημενο απο ecu.
Να ρωτησω ομως...εχεις φραξει τους σωληνες ή απλα τους ξεσυνδεσες? Η εβαλες block-offs? Ειχαν μεσα βαλβιδες reed? Τις εβγαλες ή οχι?
Σορρυ που σε πρηζω αλλα να βοηθησω θελω με πληρη εικονα του τι εχει συμβει.