Σελίδα 6 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 111

Θέμα: Χαρτογραφηση

  1. #76
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    ^
    Διαπιστωμενα αυτα ή απλη υποθεση?
    (συνηθως οι ηλεκτροβαλβιδες εχουν default ανοιχτη θεση - οι ecu δεν μπορουν να προσαρμοστουν σε ολες τις τιμες AFR - ο λ ειναι wideband?)
    Δεν ξερω...Εμενα κατι μου βρωμαει παντως...
    Τελευταία τροποποίηση από IRA57; 11/03/2014 στις 21:45.

  2. #77
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από IRA57 Προβολή μηνύματος
    ^
    Διαπιστωμενα αυτα ή απλη υποθεση?
    (συνηθως οι εληκτροβαλβιδες εχουν default ανοιχτη θεση - οι ecu δεν μπορουν να προσαρμοστουν σε ολες τις τιμες AFR - ο λ ειναι wideband?)
    Δεν ξερω...Εμενα κατι μου βρωμαει παντως...
    Υποθεση. Δεν θα ειχε νοημα να υπαρχει επιλογη για το ΣΑΣ απο την ECU διαφορετικα.
    Οτι κατι βρωμαει παντως ειναι σιγουρο.
    Η καταναλωση ειναι υπερβολικη.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #78
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από IRA57 Προβολή μηνύματος
    Αν το μηχανακι εχει 12,5:1 AFR ενω ειναι ανοιχτες οι διοδοι του SAS παιζει το μοτερ να δουλευει με 10-11:1 στην πραγματικοτητα. Αντίθετα, αν έχεις το SAS ανοιχτό, το AFR θα πηγαίνει προς το φτωχό, οπότε μιλάμε για 15:1 προς 16:1.
    ...

  4. #79
    if you disable it in the ECU and do not remove it physically, the solenoid control valve will stick in the fully open position and continiously supply air to the exhaust port (instead of the opposite effect we're after - to stop it completely!)

  5. #80
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    ...
    Δεν το καταλαβες τι ειπα...
    Αμα ο αισθητηρας του δυναμομετρου διαβαζε 15-16:1 (ενω στην πραγματικοτητα δεν ηταν τοσο φτωχο απλα εδειχνε τοσο λογω ανοιχτων διοδων SAS)και ο χαρτης φτιαχτηκε για να διορθωσει αυτο ,τοτε ενω το AFR που θα διαβαζει με τον χαρτη (που θα εχει πλουτισει το μειγμα) θαναι π.χ. 12,5:1 ,στην πραγματικοτητα το μοτερ θα δουλευει 10-11:1.

  6. #81
    Το SAS λές εμπλουτίζει τα καυσαέρια με αέρα μετά την καύση, οπότε έχουν περισσότερο οξυγόνο, οπότε οι λάμδα πλουτίζουν το μίγμα... οπότε μετράνε άλλα αντ'άλλων...
    Βρέ μπάς και οι λάμδα οδηγούν μόνο το SAS για να ανοιγοκλείνει την βαλβίδα αέρα και να φαίνονται τα καυσαέρια πάντα καθαρά; και δεν επηρρεάζουν το μίγμα καθόλου; πώς γίνεται να ρυθμίσουν το μίγμα, άν παρεμβάλλεται το σύστημα SAS;

  7. #82
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2013
    Μηνύματα
    56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από IRA57 Προβολή μηνύματος
    Δεν το καταλαβες τι ειπα...
    Αμα ο αισθητηρας του δυναμομετρου διαβαζε 15-16:1 (ενω στην πραγματικοτητα δεν ηταν τοσο φτωχο απλα εδειχνε τοσο λογω ανοιχτων διοδων SAS)και ο χαρτης φτιαχτηκε για να διορθωσει αυτο ,τοτε ενω το AFR που θα διαβαζει με τον χαρτη (που θα εχει πλουτισει το μειγμα) θαναι π.χ. 12,5:1 ,στην πραγματικοτητα το μοτερ θα δουλευει 10-11:1.
    Ποιες ανοιχτες διοδοι; Σου ειχα πει στο ποστ 50.

  8. #83
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    παρακολουθω με ενδιαφερον. να μπω λιγο σφηνα και να ρωτησω.

    πιεσεις ελαστικων τι εχεις; μηπως εκει ειναι ο λογος υψηλης καταναλωσης.

  9. #84
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    τι διαφορά είδες στην ιπποδύναμη και που;
    Ban 'em all

  10. #85
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Το SAS δουλεύει με τον καταλύτη και σκοπό έχει να κάψει παρέχοντας οξυγόνο ότι άκαυτο πέρασε απο τον θάλαμο καύσης με μικροεκρήξεις για λόγους μετρήσεων ρύπων. Βάζοντας ελεύθερες εξατμίσεις η ροή απελευθερώνεται, ο θάλαμος εκκενώνεται γρηγορότερα αλλα συχνά περνά μεγαλύτερο ποσοστό άκαυτου μίγματος κ για αυτο παρατηρούνται σκασίματα... Οι λάμδα είναι narrow band οποτε και δεν επεμβαίνουν τόσο στην διαμόρφωση του μίγματος και γι' αυτό όταν μπαινουν wideband η σωστότερη θέση είναι αμέσως μετά τον κύλινδρο (σωστότερη μέτρηση)..

    Αν κάνω λάθος διορθώστε με...
    Ban 'em all

  11. #86
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    ^
    To SAS και καθε SAS εχει (και?) για σκοπο να περνανε προδιαγραφες ρυπων τα μηχανακια...σκεψου το αυτο...
    Οι λαμδα ναι συνηθως ειναι narrow band.
    Δεν απελευθερωνεται η ροη με 'ελευθερες'' εξατμισεις απλα μεταφερεται η ''καλη'' περιοχη του κινητηρα (οπως αν αλλαξουν οι χοανες στην εισαγωγη) ,συνηθως σε ψηλοτερες στροφες, ΑΝ και μονο ΑΝ ειναι σχεδιασμενες σωστα εννοειται.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Aleph Προβολή μηνύματος
    Ποιες ανοιχτες διοδοι; Σου ειχα πει στο ποστ 50.
    σορρυ ,μπερδευτηκα που ειπες σε αλλο ποστ οτι ειναι απενεργοποιημενο απο ecu.
    Να ρωτησω ομως...εχεις φραξει τους σωληνες ή απλα τους ξεσυνδεσες? Η εβαλες block-offs? Ειχαν μεσα βαλβιδες reed? Τις εβγαλες ή οχι?
    Σορρυ που σε πρηζω αλλα να βοηθησω θελω με πληρη εικονα του τι εχει συμβει.

  12. #87
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2013
    Μηνύματα
    56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus Προβολή μηνύματος
    παρακολουθω με ενδιαφερον. να μπω λιγο σφηνα και να ρωτησω.

    πιεσεις ελαστικων τι εχεις; μηπως εκει ειναι ο λογος υψηλης καταναλωσης.
    Οσο λεει το μανιουαλ,34 μπρος-πισω

  13. #88
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από xaotikos Προβολή μηνύματος
    if you disable it in the ECU and do not remove it physically, the solenoid control valve will stick in the fully open position and continiously supply air to the exhaust port (instead of the opposite effect we're after - to stop it completely!)
    merci!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #89
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2013
    Μηνύματα
    56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    τι διαφορά είδες στην ιπποδύναμη και που;
    Μονο ψηλα εχει διαφορα

  15. #90
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Βρέ μπάς και οι λάμδα οδηγούν μόνο το SAS για να ανοιγοκλείνει την βαλβίδα αέρα και να φαίνονται τα καυσαέρια πάντα καθαρά; και δεν επηρρεάζουν το μίγμα καθόλου; πώς γίνεται να ρυθμίσουν το μίγμα, άν παρεμβάλλεται το σύστημα SAS;
    Πιστευω οτι η διαφορα ειναι προβλεψιμη και λαμβανεται υποψιν απο το λογισμικο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Χαρτογράφηση γεφυριών
    από Joyrider στο forum Πληροφορίες
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2012, 20:10
  2. χαρτογραφηση Dorsoduro
    από libali10 στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2009, 15:05
  3. Διπλωμα Α1 και χαρτογραφηση....
    από Dans1989 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2009, 11:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF