Επόμενο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ότι η δαγκάνα έβρισκε στις ακτίνες . Εδώ έχουμε 2 λύσεις .
α. Τοποθέτηση μεγάλης δισκόπλακας , που σημαίνει ανεβαίζουμε ψηλά την δαγκάνα μας και δεν βρίσκει (μπορεί να απέχει ελάχιστα) στις ακτίνες. Εδώ όμως έχουμε ένα θέμα με την βίδα που κρατάει το μπράτσο του αμορτισέρ μας καθώς επίσης και το φτερό. Με πολύ απλά λόγια θέλει κόψιμο η βίδα και να μπεί στενό παξιμάδι. Δεν το προτίμησα .
β. Τοποθέτηση μικρής δαγκάνας η οποία και χρειάστηκε να φρεζαριστεί στο πίσω μέρος της αρκετά χιλιοστά , χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει την λειτουργία της .
Εδώ βέβαια φαίνεται ότι και οι βίδες για τα τακάκια κατέβηκαν . Επίσης ένα ελαφρύ τρίψιμο για την βάση της δαγκάνας για παν ενδεχόμενο.
![]()
Ξεκινάμε με τον γνωστό σε όλους τρόπο . Χαρτί και μολύβι .
Το σχέδιο όπως και προανέφερα είναι παρόμοιο με το C του φίλου srxakia !!
Επιλογή μεταλικής πλάκας 4 χιλιοστά . Στην προκειμένη περίπτωση προέρχεται από βάση-στήριγμα ανελκυστήρα. Υπήρχε και σε 6 χιλιοστά αλλά όπως ξέρετε το cnc που έχω είναι
ΧΕΙΡΟκίνητο και δεν είμαστε για πολλά πολλά!!
Και μετά από πολύ αίμα-δάκρυα και ιδρώτατο τελικό αποτέλεσμα . Μερικά έξτρα κοψίματα πιο πολύ για θέμα αισθητικής αλλά και να διαφέρουμε με τους υπολοίπους σε περίπτωση που ζητήσουν δικαιώματα
!!!!
Πίσω από της 2 τρύπες οι οποίες κρατάν την δαγκάνα κόλησα 5 χιλιοστά κυλινδράκια (αποστάτες) διότι είχα κάνει την βλακεία λόγω βιασύνης να τροχίσω από την βάση της δαγκάνας τους δικούς της.
Ροδέλες δεν ήθελα να βάλω σε καμία περίπτωση και επομένως ένα κοληματάκι και για να μην ζοριζώμαστε στο βάλε βγάλε της δαγκάνας να προσπαθείς να κρατήσεις και τους αποστάτες για να περάσεις τις βίδες .
![]()
Εδώ όπως βλέπετε υπάρχει και ο ατέρμωνας για το κοντέρ. Οι περισσότεροι δεν βάζουν κοντέρ , εμείς όμως είμαστε παραδοσιακοί και τα θέλουμε να δουλεύουν όλα.
Η μανίσια ντίζα από το glx δυστηχώς δεν βιδώνει στον ατέρμονα του yamaha κατευθείαν. Του glx η ντίζα βγάζει θηλυκό στα 11 χιλιοστά και ο ατέρμωνας είναι αρσενικός στα 12 χιλιοστά . Πολύ απλά λοιπόν αγόρασα μια άλλη ντίζα κομπλέ και από 11 χιλιστά την έκανα 12 χιλιοστά .
Εδώ παιδιά ισχύει το "Είναι λίγα τα χιλιοστά αδελφέ !!! "
Σαφώς και δεν το άφησα έτσι . Λίγο ακόμα φάγωμα και όλα μια χαρά .
![]()
Ωραία κατασκευή, παίζει ρόλο που η δαγκάνα είναι μπροστά και όχι πίσω από τον άξονα του τροχού;
Πιστεύω πως κάτι αλλάζει κατά το φρενάρισμα και στις δυνάμεις που ασκούνται στον εμπρός τροχό.
Ας μας διαφωτίσει ο Oldman.
Όλα όσα έχεις κάνει μου άρεσαν πολύ αλλά ρε μπαγάσα υποκλίνομαι στο cad σχεδιαστικό και στο cnc κοπτικό που έχεις.
Πραγματικά![]()
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Να σαι καλά φίλος. ¨οτι και όπως μπορεί ο καθένας ! Σκέφτομαι πραγματικά να πάρω ένα μικρό cnc για διάφορες μ....ιες ... εεεεε δουλίτσες ήθελα να πω
.
Αν κάποιος πάντως γνωρίζει που μπορούμε να χαράξουμε με cnc σχέδια κτλ , παρακαλώ να με στείλει ένα μνμ. Έιτε είναι μηχανουργείο έιτε κάποιος από εδώ μέσα .
εχεις λινκ για την μανετα με το δοχειο φρενου και για τον universal διακοπτη?