Με γρυλλο σηκωνω και το cbr απο πολλαπλη...αντεχει μια χαρα...αλλα ειναι Χοντα :P :P :P
(ελπιζω να εχεις μαμα εξατμιση και να μην το δοκιμασεις με καμια τιτανιου που εχουν λεπτα τοιχωματα...)
καλως ηθελα να ακουσω γνωμες για να σιγουρευτω και απ'το fz τουμπανο ειναι ..............μαμα ειναι και ειναι και Yamaha....
[QUOTE=IRA57;2444147]Με γρυλλο σηκωνω και το cbr απο πολλαπλη...αντεχει μια χαρα...αλλα ειναι Χοντα :P :P :P
Ειδες τι ειναι αμα καλομαθεις στα Honda!![]()
Αν ξηλωσεις πολλαπλη υπολογισε και το κοστος για τα ζουαν που στεγανοποιουν κεφαλες με εξατμιση.
Αλλη λυση ειναι αν εχεις σκαλα που αντεχει, την ανοιγεις, την βαζεις πανω απο το μπροστινο σου και κρεμας απο εκει το μηχανακι.
ama den exis lefta den exis tipota
vresi dio grilous vale ton ena apo tin mia meria ke ton alo apo tin ali i vale ton ena apo tin ali ke ton alo apo tin mia ama den exis dio grilous pare dio tzitzikia
an exis dio grilous sikone ligo ton enan ke meta ligo ton alo i sikone ligo ton alo ke ligo ton enan
pou na valis ton grilo metakis enaos fortigou ke to mixanimatos ATM me to poli grilisma olo ke kati 8a spasi vale to xeri sou pare merika evro ke pigene agorase ena mprostino pantok
katalaves tora ti 8a kanis 8a danistis enan grilo ke ena pou exis i 8a danistis dio grilous 8a tous valis kapou st8era apo kato eno kapios sou kratai tin mixani ke 8a tin sikoni mexri na siko8i prota omos 8a exis provlepsi ta ksesfiksimata pirou ke dagkanone min vazis poli dinami me to mixanaki se stisi
pistevo na imoun arketa asafis![]()
afrotwin
egkegramenos apo 9/12/2003
Το δικό μου μηχανάκι το σηκώνω με γρύλο από την πολλαπλή.Ανάμεσα στην εξάτμιση και στον γρύλλο βάζω μία πλάτη(χοντρό ξύλο με επένδυση πλαστικού) από μία καρέκλα ώστε να απλώσω το φορτίο.Το έχω σηκώσει αρκετές φορές είτε για λάδια-τσιμούχες είτε για ρουλεμάν λαιμού.Και δεν το λες και ελαφρύ-1100ΧΧ
Δεν είχα πρόβλημα ποτέ.Ρόλο βέβαια παίζει σε πόσα σημεία βιδώνεται η εξάτμιση.Μπροστά πίσω και μέση ή μόνο μπροστά και πίσω.
Γρύλο χρησιμοποιώ αυτόν του αυτοκινήτου,τύπου ακορντεόν.
Εάν θες μπορείς στα άκρα του κινητήρα(πηνία-καμπάνα)να βάλεις τριποδάκια με πανάκι για να μην σημαδέψεις τίποτα για επιπλέον στήριξη είτε να το αφήσεις εκεί χωρίς γρύλο.Όλες τις φορές μόνος την κάνω την δουλεία.Απλά χαλαρώνω τις βίδες όσο είναι στο έδαφος.
Ride till the end....isle of man style!
William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)
Υπολόγισε και βίδες κεφαλής ή την ίδια την κεφαλή (αν γίνει χοντρή μακακία) να σαι μέσα.
2 Μικρά στάντ τα βρήσκεις δεν είναι και τόσο δυσεύρετα.
να πω μια κουταμάρα. Αν σηκωθεί με 2-3 άτομα το μπροστινό και μπουν τσιμεντόλιθοι αριστερά και δεξιά δεν θα κρατηθεί σε μια θέση το μηχανάκι? Θέλω να πω δεν έχει καθόλου χώρο ούτε απο τα στάντ των ποδιώνΕ?
τελικα βρεθηκαν stand για την τιμονοπλακα και για τον πισω τροχο και ολα θα γινουν ομορφα και με ασφαλεια![]()
Τελευταία τροποποίηση από fz600; 20/03/2014 στις 16:48. Αιτία: edit
Στο FZ πρέπει να υπάρχουν από κατασκευής οι βάσεις για το κεντρικό stand.
Μπορείς να βάλεις δύο σωληνωτά ή δύο στρατζαριστά μέσα σε αυτές τις βάσεις σαν να ήταν διπλό stand.
Μετά από τα μαστορέματα μπορείς να τα ξαναβγάλεις και να τα φυλάξεις για την επόμενη φορά.![]()
Πήγαινε έξω απο ένα γυμναστήριο.Πιάσε 2 Τζονυ το μπρατσόνι και είσαι έτοιμος.
Όλα εγω πΧιά;