Σαφώς και ΔΕΝ απευθύνομαι σ'εσένα προσωπικά.
Καταθέτω την άποψη μου περί
καμερών-αστυνόμευσης και προστίμων.
Όχι επειδή υπάρχουν ,αλλά επειδή λειτουργούν με τον λάθος τρόπο.
Εξηγώ:
1)
Κάμερες: Υπάρχει κάποιος που θεωρεί ότι σωστά υπάρχουν κάμερες στην Αττική Οδό ,οι οποίες θα κάψουν κάποιον ο οποίος πηγαίνει με 140-160 στον αεροδρομιακό κ ευθύ τάπητα;;;
ή ότι σωστά υπάρχουν όρια 50-70κμ σε κάποιες καμπές του Περιφεριακού Υμητού ,και φωτοκάμερες στην έξοδο της στροφής;;;
Αμα φιλενάδα δεν μπορείς να πάς με ασφάλεια στην ΑΟ με 140 ,ή να στρίψεις με 100 στην ΠΥ χωρίς να σμπαραλιαστείς ,τότε εχεις 2 επιλογές:
α)Πάνε στα πιάτα σου.
β)Πάνε δεξιά με 50 ,γιατι ΔΕΝ το'χεις.
Με ποια φιλοσοφία θα χαρακτηριστώ παράνομος κ θα καρατομηθώ οικονομικά εγώ ,που σε τέτοιες συνθήκες δρόμου ,μπορώ να παίζω κ τάβλι ταυτόχρονα με τον συνοδηγό μου;;;(που λεει ο λόγος)
Αυτό που εννοώ για να μην παρεξηγηθώ κ πάλι είναι ότι: οι κάμερες εξυπερετούν οικονομικές κρατικές ανάγκες πρωτίστως ,φορώντας τον μανδύα της κοινωνικής προστασίας.
Με την ίδια φιλοσοφία ,θα μπορούσαν ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ να χρησιμοποιούνται οι κάμερες διαχείρησης κυκλοφορίας στον Κηφισό για παράδειγμα ,αναλύοντας με το βίντεο την πραγματική αιτία του εκάστοτε ατυχήματος ,και όταν διαπίστωναν ότι ο οδηγός που προξένησε το κακό ηταν κουλός κ του'φυγε ανευ λόγου ,ή μεθυσμένος ,ή πήγαινε υπερβολικά γρήγορα ,σε αυτόν και μόνο να επιβαλόταν εξοντωτικό πρόστιμο πολλων 1000άδων € και αφάιρεση δια παντός του διπλώματός του ,γιατι ΑΥΤΟΣ έιναι επικίνδυνος.
Ετσι προστατεύεις το κοινωνικό σύνολο.
Απομονώνοντας τους ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΥΣ.
Όχι Χαρατσώνοντας τους 1000άδες ,που θα περάσουν από το σημείο με το
γελοίο όριο με....... +20.
2)ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ: ΣΑΦΩΣ κ χρειάζεται.
Γιατί δεν έχουν όλοι αξιοπρέπεια κ φιλότιμο.
Ούτε και νοιάζονται όλοι για την ασφάλεια των άλλων.
Αλλα ,αμα θέλεις να προστατεύσεις τους οδηγούς ,στήνεις έναν αναμένο φάρο πρίν τη στροφή.
Δεν τους περιμένεις όλους μετά τη στροφή με το ταχυμπίστολο ,για να γράψεις αυτόν που αποδεδειγμένα πλέον ,
μπορεί να στρίψει με τα κμετρα που μπήκε.
Γιατί αν δε μπορούσε ,θα'χε στουκάρει πρίν την έξοδο που έχεις στηθεί ,οπότε δε θα τον μέτραγες ,ούτε θα τον έγραφες..
Αρα "κυρ-αστυνόμε",αυτό που σ'ενδιαφέρει είναι ν'αρπάξεις τα λ7 του κοσμάκη ,κι ΟΧΙ να τον προστατέψεις.
3)ΠΡΟΣΤΙΜΑ: Θα πρεπε να είναι ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ+ αφαίρεση διπλώματος σε κραυγαλέες περιπτώσεις ,κι όχι εισπρακτικής φιλοσοφίας για τους πολλούς.
βλ.
-
Μέθη
-
Υπερβολική ταχύτητα >> +80plus ....... ΟΧΙ +20
-
Αποδεδειγμένη ανικανότητα οδήγησης μετά από ανάλυση βίντεο ή ιδίοις όμασι οργάνων
βλ.>> παππούς οδηγός με πάρκινσον - κυρία σφιχταγκαλιασμένη με το τιμόνι που κοιτάει με γουρλωμένα μάτια μόνο μπρός - κοπελίτσα με κλειστούς πλαινούς καθρέπτες κι ανοιχτό αλεξήλιο για να μακιγιαριστεί στο καθρεπτάκι του - και άλλα όσα καθημερινά υπέροχα ,βλέπουμε στους δρόμους όσοι κινούμαστε πολύ.