Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 61

Θέμα: Αλλαγη ζαντων...

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Ακτινολόγηση στο 990 είναι στα 25€ για σύγκριση.
    Και στο aprilia SXV ειναι περιπου τα ιδια (20€) για 5.5" ζαντα.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Και στο aprilia SXV ειναι περιπου τα ιδια (20€) για 5.5" ζαντα.
    Και το SVX είναι;;; Είναι το CapoNord?
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 15/03/2014 στις 20:33.

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    ... στον άξονα , στις δισκόπλακες , στις δαγκάνες ίσως ... ( αν και 300mm δίσκους έχουν και τα 2 και ίδιες δαγκάνες )

    Στείλε ένα πμ σε αυτούς που έκαναν τις αλλαγές στο adv rider να σου πουν ακριβώς τι άλλαξαν .
    Το έχω σκεφτεί φίλε μου,ευχαριστώ,απλά θα ήθελα κάποιον απο Ελλάδα να μου πει ακριβώς τι έκανε γιατί σίγουρα ειναι πιο εύκολο να σε καθοδηγήσει κάποιος με εμπειρία στο θέμα,σε ελληνική γλώσσα,και να σου πει σε ποια μαγαζιά πήγε,τι χρειαστηκε και αν έμεινε ευχαριστημενος.

  4. #19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Και το SVX είναι;;;

    SXV.
    Τι σου κανει περιεργο?
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  5. #20
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από martinacos Προβολή μηνύματος
    Το έχω σκεφτεί φίλε μου,ευχαριστώ,απλά θα ήθελα κάποιον απο Ελλάδα να μου πει ακριβώς τι έκανε γιατί σίγουρα ειναι πιο εύκολο να σε καθοδηγήσει κάποιος με εμπειρία στο θέμα,σε ελληνική γλώσσα,και να σου πει σε ποια μαγαζιά πήγε,τι χρειαστηκε και αν έμεινε ευχαριστημενος.

    Γιατι αν επιτρεπεται τετοιο κολλημα με τις ζαντες του καπο?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Γιατι αν επιτρεπεται τετοιο κολλημα με τις ζαντες του καπο?
    Βεβαίως επιτρέπεται,θέλω να το κάνω χωρίς σαμπρέλες,να παω σε ποιο ασφάλτινες διαστάσεις και όσο γίνεται πιο οικονομικά

  7. #22
    Πέρνα μια βόλτα απο το tyreshop στην Βουλιαγμένης, πριν 2-3 μήνες μου έλεγαν εκεί για ένα νέο σύστημα που έφεραν για μετατροπή σε tubeless των μαμά με μικρό σχετικά κόστος. Το είχαν κάνει ήδη σε ένα F800gs και εκείνην την περιόδο είχε γύρω στα 2000χμ χωρίς κανένα πρόβλημα.
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Το είχα ψάξει για να βάλω και εγώ αυτές τις ζαντες.πρωτον έχουν μεγάλο κόστος αγοράς και η μοντα θα κόστιζε το λιγότερο 700 ευρώ. Κοντά στο χιλιάρικο παίζανε οι alpina.
    Τελικά πήρα το 1190....

  9. #24
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Εγω σκεφτόμουν την πατέντα απο το eBay με το αυτοκόλλητο στο στεφάνι. Κόστος στα 100€ αν θυμάμαι. Αλλά τα στεφάνια του κτμ δεν εχουν τον ανάλογο σχεδιασμό ( αυλάκι ) ώστε να συγκρατήσουν το λάστιχο. Στα λεφτα που σκέφτεσαι να δώσεις υπάρχει η λύση του στεφάνιου πιςω απο 1190 που ταιριάζουν οι ίδιες ακτίνες στα 680e με τον ιμαντα στεγανοποίησης η 800 ολόκληρο τον τροχο

  10. #25
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από martinacos Προβολή μηνύματος
    Βεβαίως επιτρέπεται,θέλω να το κάνω χωρίς σαμπρέλες,να παω σε ποιο ασφάλτινες διαστάσεις και όσο γίνεται πιο οικονομικά
    Θα σου προτεινα να βρεις ενα ζευγαρι excel ζαντουλες (εχω μια μπροστινη με ακτινες και λαστιχο αν σε ενδιαφερει) να τις πλεξεις στα κεντρα σου και να κανεις την δουλεια σου με σαμπρελιτσες. Καλο το τιουμπλες αλλα δεν θα τρελαθουμε κιολας. Επισης παιζει σιλικονη και duct tape ως κλασσικη πατεντα, αλλα θελει σωστη προεργασια.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #26
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Γιατρέ αν καταφέρω κ ερθω να μείνω αθήνα οτι πατέντα κατεβαζουμε θα Έρχομαι στο γκαράζ σου να την κανουμε. Αν και θα ήταν προτιμότερο να μην χρησιμοποιηθεί σιλικόνη αλλά κάποια κολλά που δεν στεγνώνει γιατί οι ακτίνες κουνιούνται ελαφρά στο σημείο επαφής με το στεφανι

  12. #27
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Επισης παιζει σιλικονη και duct tape ως κλασσικη πατεντα, αλλα θελει σωστη προεργασια.


    Για πες. Ειχα βαλει μια μαστιχα (σαν παρμπριζοκολα ας πουμε) αλλα εχανε σταθερα 3psi απο βραδυ στο πρωι και οταν τις βουτηξα στην μπανιερα δεν μπορουσα να δω ΠΟΥΘΕΝΑ διαρροη. Την κοιτουσα σαν χανος 1 ωρα και δεν εβρισκα ουτε μια φισαλιδουλα.
    Δεν ειχα βαλει ταινια
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων DSC00958.jpg‎   DSC00956.jpg‎  
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  13. #28
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Συνήθως ζαντα που δεν εχει διαρροή χάνει στο σημείο επαφής , υπάρχει συγκεκρενη κολλά η του ρίχνεις ενα ελαφρύ χέρι χρωμα με σπρει

  14. #29
    Στο χειλος εννοεις ε? Το φανταστηκα και το απεδωσα οτι η ζαντα δεν κανει για tubeless ελαστικο, εξου και το χασιμο της πιεσης. Ηξερα για κολλα αλλα δεν ασχοληθηκα.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  15. #30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geez996 Προβολή μηνύματος
    Το είχα ψάξει για να βάλω και εγώ αυτές τις ζαντες.πρωτον έχουν μεγάλο κόστος αγοράς και η μοντα θα κόστιζε το λιγότερο 700 ευρώ. Κοντά στο χιλιάρικο παίζανε οι alpina.
    Kάπου εκεί τα βγάζω και γω .... εκτός αν βρει φθηνά τις ζάντες ( δύσκολο αλλά πιθανό ) .

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ο τοπος θελει αλλαγη
    από kalgeorge στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2014, 16:23
  2. ΚΟΝΤΕΡ ΚΤΜ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΖΑΝΤΩΝ
    από nio.nik στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2010, 11:24
  3. Αλλαγή ζαντών
    από bonepeeler στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 11/05/2006, 12:18
  4. Αλλαγή ήχου εξάτμησης
    από cbanthropos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2004, 11:08
  5. Τροποσ Για Αλλαγη Χαρτογραφησησ Στο Χαγιαμπουσα
    από BILL VUZAS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2004, 16:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF