Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 51

Θέμα: μηχανη για παντρεια!! Africa twin 750 vs bmw gs1100

  1. #1

    Question μηχανη για παντρεια!! Africa twin 750 vs bmw gs1100

    γεια χαρα εχω μεινει αμηχανος τωρα και κανα χρονο και ψαχνω ενα φτηνο μηχανακι για να το κρατησω.

    και οι 2 μηχανες Africa twin 750 και bmw gs1100 ηταν απωθημενα απο παλια αλλα ποτε δεν ειχα καποια ουτε καν τις εχω οδηγησει.

    τη μηχανη θα τη κυκλοφορω σχεδον καθημερινα τουλαχιστον τους καλοκαιρινους μηνες να πηγαινωερχομαι στη δουλεια μου 40χλμ πηγαινε ελα.

    το ξερω οτι και οι 2 ειναι πολυ παλια μοντελα αλλα σε αυτες τις 2 εχω καλαληξει, καμια αλλη.

    σας ακουω αν γνωριζει καποιος + - τις καθε μιας και τι να προσεξω στην αγορα τους.

  2. #2
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    πως έχεις καταλήξει ενώ δεν τις έχεις καβαλήσει;

    για ποιο λόγο μόνο αυτές; χαμηλό budget;

  3. #3
    Ψηφίζω africa που είναι old time clasic !!

  4. #4
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Αν θέλεις να έχεις μοτοσυκλέτα και όχι πλυντήριο θα πάρεις Τη Γερμανίδα φρενάρει σαν να έριξες άγκυρα στρίβει σαν να έχει μπει σε ράγες άνετη σαν να είσαι στο καναπέ του σπιτιού σου.
    Το κακό είναι 1100 και πλερώνεις τα πάντα ακριβά τέλη ασφάλεια κλπ κλπ
    Για τα ανταλλακτικά Κ.Α. που θα σου πουν οι κακεντρεχής χοντάκιδες μην ακούς κουβέντα με μια πεντάρα στου Κωνσταντάρα βρίσκεις τα πάντα.
    Αν βρεις κανένα ρώτα να σου πω που πονάει πριν το πάρεις
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  5. #5
    ναι ο βασικος παραγοντας που κατεληξα στις παρακατω ειναι το budget, τις βρισκεις πλεον πολυ φτηνες και τις 2.
    και η ομορφια για μενα τουλαχιστον μου αρεσουν και οι 2.

    οσο για τις ασφαλειες εχω ρωτησει και η τιμη ειναι ιδια 75ευρω εξαμηνο. εκει που θα πληρωνει παραπανω το bmw ειναι τα τελη κυκλοφοριας 75 ευρω παραπανω απτο africa το χρονο.

    να πω επισης οτι δε με ενδιαφερουν τα γκαζια η το 0-100 τις καθε μιας οσο η αξιοπιστια της καθε μιας. ειπαμε θα το παρω και θα το παντευτω το κοριτσι

    απο θεμα καυσιμου πιο απτα 2 τη ρουφαει πιο πολυ?




    πσ ειχα για 5 χρονια παλιοτερα v-strom 650

  6. #6
    Σαν να συγκρινεις την Bellucci με την Βασιλειαδου...
    Και απο αξιοπιστια κανενα μετρο συγκρισης..
    Hοnda παρε,μην μπλεκεις με το πλοιο της αγαπης


  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikostz9 Προβολή μηνύματος
    ναι ο βασικος παραγοντας που κατεληξα στις παρακατω ειναι το budget, τις βρισκεις πλεον πολυ φτηνες και τις 2.
    και η ομορφια για μενα τουλαχιστον μου αρεσουν και οι 2.

    To buget εύκολα θα πάει στο θεό με παλιό μηχανάκι.Εκτός αν βρείς κανένα που το είχαν σε γυάλα και πιάνουν τα χέρια σου.
    Αλλά και πάλι να υπολογίζεις αρκετό χρήμα.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    συνειδητοποιεις φανταζομαι οτι και για τα 2 μηχανακια μιλαμε για τουλαχιστον καμια 100στη χιλιαδες χλμ στα κοντερ τους...με οτι αυτο συνεπαγεται...

  9. #9
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    To buget εύκολα θα πάει στο θεό με παλιό μηχανάκι.Εκτός αν βρείς κανένα που το είχαν σε γυάλα και πιάνουν τα χέρια σου.
    Αλλά και πάλι να υπολογίζεις αρκετό χρήμα.
    Ποτέ μα ποτέ δεν ήμουν κολλημένος με μια μοτοσυκλέτα έχω αλλάξει αρκετές και της έχω φτιάξει για τα καλά, με πολύ χρήμα και κόπο, πάντα όμως τα πράγματά τους τα έβρισκα πανάκριβα είτε μαμά είτε αλλού.
    Όταν αγόρασα το RT σαν στράβακας έκανα κάποιες αγορές από τη BMW μετά, σαν είδα τα πράγματα σκούρα ψάχτηκα παραπάνω και είδα πως δεν χρειάζεται να τα "χώνω" στη BMW αλλά με πολύ λιγότερα λεφτά μπορώ να κάνω πράγματα μόνος μου Service, επισκευές, ανανεώσεις κλπ κλπ γιατί αυτό το μηχανάκι είναι φτιαγμένο για να βοηθάει τον αναβάτη παντού, δεν θέλει πολύ μυαλό απλά να διαβάσεις λίγο παραπάνω και το έχεις κάνει "κτήμα" σου.
    Από ομορφιά δεν με ενδιαφέρει και τόσο πολύ, σε άλλον αρέσει και σε άλλον όχι αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι σε άψογη κατάσταση.
    Όποιος θέλει του δίνω έτυμες λύσεις και βοήθεια σε ότι χρειαστεί

    Υ.Γ
    Δεν χρειάζεται να έχεις ένα σκασμό λεφτά για να το κάνεις κούκλα μέσα-έξω τα πράγματα του τα βρίσκεις και εκτός BMW τσάμπα

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    συνειδητοποιεις φανταζομαι οτι και για τα 2 μηχανακια μιλαμε για τουλαχιστον καμια 100στη χιλιαδες χλμ στα κοντερ τους...με οτι αυτο συνεπαγεται...
    Το GS δεν παθαίνει τίποτα λόγο του nikasil στα κύλινδρα 500 Κμ να έχει το ίδιο θα πηγαίνει
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  10. #10
    Στη Honda θα κοιτάξεις

    Καρέ άξονα γραναζιού της αλυσίδας μετάδοσης
    Ανορθωτής (μετράς και πηνία)
    Διακόπτη Σταντ
    Κατανάλωση λαδιού (λευκός καπνός και λοιπά ντουμάνια)
    Αναρτήσεις

    Στην Μπέμπα θα κοιτάξεις

    Δίσκο - Πλατό
    Κατανάλωση λαδιού
    Αναρτήσεις
    Διαρροές από άξονα μετάδοσης
    Πεταλούδες στα σώματα ψεκασμού
    Πλαινό σταντ - κάρτερ
    Αισθητήρας (μάτι) ανάφλεξης στο μπροστά καπάκι


    εννοείται ότι πας σε μηχανικό που να ξέρει τι γίνεται

    Αν σε παίρνει οικονομικά δες και για 1150Gs (όχι αυτή με το integral Abs με τους σερβομηχανισμούς )

    Τελευταία τροποποίηση από catmaster; 16/03/2014 στις 13:24.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soter3gm Προβολή μηνύματος

    Το GS δεν παθαίνει τίποτα λόγο του nikasil στα κύλινδρα 500 Κμ να έχει το ίδιο θα πηγαίνει
    και το XR μου εχει nicasil, τι σημαινει αυτο? τα πιστονια δεν παθαινουν τιποτα?
    ολα τα αλλα (μικρα και μεγαλα) παπαρακια?

    εγω απο την μικρη εμπειρια που εχω σε μια μοτο με πολλα χλμ μπορεις να βρεις απο πολυ μικρες ζημιες (ξεραμενα σωληνακια, κλωτσημενες βιδες, σκουριες, βουλωμενα καρμπς), μεχρι πολυ μεγαλες ζημιες που ειναι ετοιμες να γινουν και χριζουν ανοιγμα μοτερ...βαλβιδες, ελατηρια βαλβιδων, πιστονια, κλπ...

    εγω μονο ενα honda θα εμπιστευομουν με τοσα χλμ...

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Σαν να συγκρινεις την Bellucci με την Βασιλειαδου...
    Και απο αξιοπιστια κανενα μετρο συγκρισης..
    Hοnda παρε,μην μπλεκεις με το πλοιο της αγαπης


    και η μπελουτσι ειναι ο σουμιες το αφρικα?

    η συγκριση ειναι μαλλον βασιλειαδου με νοταρα για να ειμαστε σωστοι


    το θεμα αξιοπιστιας ειναι πολυ γενικο και στα δυο μιας και ειναι πολυ παλια μηχανακια...οποτε ολο και καποια ζημια θα βγαλουν...η προπελα αντικειμενικα πιο καλο και πολυχρηστικο μηχανακι, πιο ανετο στο δρομο με καλυτερο στριψημο και φρενα...γκαζι κλαμα και στα δυο...

    εγω στο μπεμβε θα πηγαινα αν επρεπε αναγκαστικα να διαλεξω κατι απο αυτα τα δυο...αν πας κ εσυ σε αυτο, καλο ειναι να εχει αλλαξει δισκοπλατο, γιατι κοστιζει...κατα τα αλλα συντηρηση αρκετα οικονομικο

  13. #13
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    Στη Honda θα κοιτάξεις

    Καρέ άξονα γραναζιού της αλυσίδας μετάδοσης
    Ανορθωτής (μετράς και πηνία)
    Διακόπτη Σταντ
    Κατανάλωση λαδιού (λευκός καπνός και λοιπά ντουμάνια)
    Αναρτήσεις

    Στην Μπέμπα θα κοιτάξεις

    Δίσκο - Πλατό
    Κατανάλωση λαδιού
    Αναρτήσεις
    Διαρροές από άξονα μετάδοσης
    Πεταλούδες στα σώματα ψεκασμού
    Πλαινό σταντ - κάρτερ
    Αισθητήρας (μάτι) ανάφλεξης στο μπροστά καπάκι



    εννοείται ότι πας σε μηχανικό που να ξέρει τι γίνεται

    Αν σε παίρνει οικονομικά δες και για 1150Gs (όχι αυτή με το integral Abs με τους σερβομηχανισμούς )

    + 1100

    Όλα αυτά μαζί να τα έχει πάνω από 400€ δεν κοστίζουν, για περισσότερα με ΡΜ
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soter3gm Προβολή μηνύματος
    + 1100

    Όλα αυτά μαζί να τα έχει πάνω από 400€ δεν κοστίζουν, για περισσότερα με ΡΜ
    σόρρυ προκαταβολικά για την ασχετοσύνη μου ...

    αλλά πως βγαίνουν όλα αυτά 400 ευρώ ;; μεταχειρισμένα ;;

    το λέω γιατί νομίζω ότι πχ μόνο οι πεταλούδες που πάνε πακέτο με τα σώματα ψεκασμού κοστίζουν αρκετά και σαν μεταχειρισμένα

    και αν έχει μια ζημιά - κόλληση στο κάρτερ καλύτερα να πάει σε άλλο μηχανάκι


  15. #15
    to 8ema den ine poso kamni ena motosako to 8ema ine oti to honda 8a ine palio 8a exi perasi pedikes asfenies ke den asxolise me tipota ama to paris 1500 euro kantou enas service ke min ksana asxoli8is mono ladia alaze ke kana filtro mexri na mini apo emfragma ke dosto gia kounia ston dimo

    ama paris bmw 8a sou pinoune to ema sta sinergia osa vgazis to mina 8a 8es gia service ke ama 8es ke antalaktika pare ke enan mpaglma 8a sou xriasti
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2010, 04:41
  2. Bmw R100gs η' Africa Twin 750
    από postman στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 27/12/2007, 11:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF