Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 51 από 51

Θέμα: μηχανη για παντρεια!! Africa twin 750 vs bmw gs1100

  1. #46
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    Όπως τα λέει ο αρχηγός εδώ ειναι. (άκη εισαι ΩΡΑΙΟΣ).

    Να προσθέσω τον θόρυβο της καμπάνας στα africa. Με νεκρά πατα και ασε τον συμπλεκτη. Αν ακούσεις κατι να σκαμπιλίζει εκει κάτω, ειναι ψιλοακριβή η επισκευή.

    Επίσης, αν το κυνηγάς πολύ, πάρε gs.

    Εγώ με το africa ήμουν μεν ικανοποιημένος με το γκαζι του, αλλα το λυπόμουν που το δούλευα ετσι συνέχεια.

    Τώρα παω και εγω για gs 1150 οχι abs,

    (Ελπίζω μόνο να μην το διαβάζει ο πατέρας μου αυτο...)
    Να πάρεις με ABS γιατί πλέον επισκευάζεται η μονάδα. Είναι πολύ απλό ηλεκτρονικό το πρόβλημα έτσι δεν χρειάζεται να χώσεις ένα καντάρι λ7
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  2. #47
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    Όπως τα λέει ο αρχηγός εδώ ειναι. (άκη εισαι ΩΡΑΙΟΣ).

    Να προσθέσω τον θόρυβο της καμπάνας στα africa. Με νεκρά πατα και ασε τον συμπλεκτη. Αν ακούσεις κατι να σκαμπιλίζει εκει κάτω, ειναι ψιλοακριβή η επισκευή.

    Επίσης, αν το κυνηγάς πολύ, πάρε gs.

    Εγώ με το africa ήμουν μεν ικανοποιημένος με το γκαζι του, αλλα το λυπόμουν που το δούλευα ετσι συνέχεια.

    Τώρα παω και εγω για gs 1150 οχι abs,

    (Ελπίζω μόνο να μην το διαβάζει ο πατέρας μου αυτο...)
    θα σε αποκληρωσει λεμε

  3. #48
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soter3gm Προβολή μηνύματος
    ...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ...
    Παιδια, δε διαφωνω για την αντοχη που προσφερει το nikasil. Αυτο που λεω θα το δειτε εδω και εδω για παραδειγμα. Γενικοτερα ειναι γεματα τα ιντερνετς με αναφορες σε προβληματα του νικασιλ λογω θειουχων προσθετων στη βενζινη. Και αυτο που αναρρωτιεμαι, ξαναλεω, ειναι αν αυτο ειναι χρησιμο σε τουριγκ μηχανακι. Δε μιλαμε για μια Πορσε που θα βαζει παντα high grade καυσιμο απο συγκεκριμενο βενζινα. Μιλαμε για ενα 1100 που καποιος το αγορασε "για να κανει το γυρο του πλανητη καθε πρωι με τον καφε του"... η τουλαχιστον ετσι λεει, γιατι πλεον δεν "πουλαει" αυτο το μηχανακι στο κολωνακι
    There are 10 types of ppl in this world: Those who understand binary and those who don't.

  4. #49
    I KAMPANA STO AFRICA DEN INE PROVLIMA INE KOUSOURI DEN TIN FTIAXNIS POTE KE I KENOURIA 8A KATALIKSI NA KAMPANAI...
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

  5. #50
    λοιπον σας ευχαριστω ολους για τις ως τωρα απαντησεις και συμβουλες.

    χτες ετυχε και οδηγησα ενα africa για πρωτη φορα, λοιπον πολυ καλοστημενο μηχανακι μου φανηκε παρα τα κιλα του οταν ηταν σταματημενο.
    παταγε γερα κατω και δε με προβληματισε και τοσο οσο περιμενα στη κινηση.και σε στροφιλικια δε με φοβισε.να πω βεβαια οτι η μηχανη φοραγε ohlins πισω και αλλα ελατηρια εμπρος.
    το μονο που με χαλασε λιγο ηταν το γκαζι του (ψιλοψοφιο), πρεπει να το δουλευεις ψιλα για να πας σβελτα γενικα.
    τελος ο ιδιοκτητης του με πασα ειλικρινια μου ειπε οτι οσο το πιεζεις και σε τρωει το χερακι σου θα καιει κοντα στα 8-9λ/100

    ψαχνομε και με το gs ακομα δεν οδηγησα ειναι και δυσκολο να βρεις εδω στο νησι γενικα.

    τα gs 1100 πριν το 96 διαβασα ειχαν πλαστικο τεποζιτο και αλλο κιβωτιο ταχυτητων υσχιει αυτο?








    οσο για το v-strom που ρωτησε ενας φιλος παραπανω το ειχα δωσει απλα γιατι το ειχα βαρεθει.

  6. #51
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikostz9 Προβολή μηνύματος
    λοιπον σας ευχαριστω ολους για τις ως τωρα απαντησεις και συμβουλες.

    χτες ετυχε και οδηγησα ενα africa για πρωτη φορα, λοιπον πολυ καλοστημενο μηχανακι μου φανηκε παρα τα κιλα του οταν ηταν σταματημενο.
    παταγε γερα κατω και δε με προβληματισε και τοσο οσο περιμενα στη κινηση.και σε στροφιλικια δε με φοβισε.να πω βεβαια οτι η μηχανη φοραγε ohlins πισω και αλλα ελατηρια εμπρος.
    το μονο που με χαλασε λιγο ηταν το γκαζι του (ψιλοψοφιο), πρεπει να το δουλευεις ψιλα για να πας σβελτα γενικα.
    τελος ο ιδιοκτητης του με πασα ειλικρινια μου ειπε οτι οσο το πιεζεις και σε τρωει το χερακι σου θα καιει κοντα στα 8-9λ/100

    ψαχνομε και με το gs ακομα δεν οδηγησα ειναι και δυσκολο να βρεις εδω στο νησι γενικα.

    τα gs 1100 πριν το 96 διαβασα ειχαν πλαστικο τεποζιτο και αλλο κιβωτιο ταχυτητων υσχιει αυτο?








    οσο για το v-strom που ρωτησε ενας φιλος παραπανω το ειχα δωσει απλα γιατι το ειχα βαρεθει.
    Από το 94 έως το 98 τα 1100 φοράνε το ίδιο σασμάν το πλαστικό ντεπόζιτο είναι μέχρι το 96 μετά έχει μεταλλικό .
    Σημβουλή αν πάρεις GS να είναι από 97 και μετά έχει άλλο είδος ντίζες στο γκάζι για να το φτιάχνεις και μόνος σου .
    Σαν το καβαλήσεις θα καταλάβεις τη μακράν διαφορά προς το καλλίτερο από την Αφρικάνα
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2010, 04:41
  2. Bmw R100gs η' Africa Twin 750
    από postman στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 27/12/2007, 11:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF