Το πήρε φίλος(R)ήπιαμε καφεδάκι σήμερα,το χαζεύαμε κτλ,είναι πιο όμορφο απο κοντά τελικάμου άρεσε το δούλεμα του αν και έβαλε αμέσως acrapovic και δεν άκουσα πώς δουλεύει με τον εργοστασιακό θερμοσίφωνο
Την επόμενη φορά θα του κάνω test ride
![]()
Ο ήχος του, καίτοι βελτιωμένος σε σχέση με το 990, ειναι απλά αδιάφορος. Το μονο V2 που ακούγεται όμορφα τελικά είναι το honda vtr...
Tο vtr ομορφο ηχο. Πιο ωραιο εχει ενα R1 big bang![]()
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
Γειά σε όλα τα μέλη του φόρουμ ,το όνομα μου είναι Rob, και λυπάμαι που τα ελληνικά μου δεν είναι αρκετά καλά για να μεταφράσω τον εαυτό μου , έτσι ο Τhanos_ktm με βοήθησε με την ελληνική έκδοση. Το σπίτι μου είναι στην Κέρκυρα , όπου ζώ τα τελευταία 7 χρόνια . Μέχρι τώρα έχω «γυρίσει» με ένα Suzuki VSTROM 650 όλη την Ελλάδα , απολαμβάνοντας τις επισκέψεις στην περιοχή των Ζαγορίων,καθώς και στην Λευκάδα και την Κεφαλλονιά . Οδηγώ με αρκετούς Έλληνες φίλους από την Κέρκυρα και οι περισσότεροι από αυτούς έχουν μοτοσυκλέτες BMW GS . Τους αρέσει να οδηγούν «εκτός δρόμου» και πάντα ήμουν αγχωμένος για να τους ακολουθήσω με το Suzuki 650 μου. Το ABS δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί και αν χρησιμοποιούνται τα φρένα στο χώμα τα γλυστρήματα του τροχού ήταν πολύ δύσκολο να ελεγχθούν.Για το λόγο αυτό ήταν ένας εφιάλτης η κατηφόρα στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές .
Εκανα οικονομίες για ένα νέο μηχανάκι για πολλά χρόνια,και ήρθα σε επαφή με τον Μανώλη στους Bikers and Bikes στην Κέρκυρα σχετικά με την παραγγελία ενός KTM Adventure 1190 R. Είχα διαβάσει πολλά σχόλια,και ένα από τα καλύτερα δημοσιεύθηκε από ένα περιοδικό που ονομάζεται "Cycle World" . Ήταν η σταθερότητα και το κράτημα εντός και εκτός δρόμου που με έπεισαν ότι αυτό ήταν το μηχανάκι που ήθελα.Έχει τα πιο σύγχρονα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ABS της Bosch που περιλαμβάνει ένα νέο χαρακτηριστικό που ονομάζεται Ελέγχος Ευστάθειας Μοτοσυκλέτας ( MSC ),που σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια τα φρένα , ακόμα και όταν στρίβει.Μου άρεσε η εμφάνιση της μοτοσικλέτας και προτιμώ εναν κάθετο V- twin κινητήρα από τον οριζόντιο Boxer δικύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιείται από την BMW . Επίσης, ο κινητήρας εχει πολύ ισχυρή απόδοση 150 ίππων,και είναι πιο οικονομικός από τις BMW 1200 GS σε μεγάλα ταξίδια.
Κανόνισα να παραλάβω τη νέα μοτοσυκλέτα από το KTM 500 Racing Center στην Αθήνα.Είναι ο βασικός διανομέας της ΚΤΜ στην Ελλάδα.Τον Φεβρουάριο πέταξα στην Αθήνα για να παραλάβω το μηχανάκι και οδήγησα πίσω στο σπίτι στην Κέρκυρα.Έτσι, το πρώτο μου ταξίδι ήταν 560 χιλιόμετρα. Έχω από τότε οδηγήσει άλλα 600 χιλιόμετρα στην Κέρκυρα και έχω προγραμματίσει ένα ταξίδι σε όλη την Ευρώπη μέσω Ανκόνα και Calais στην Αγγλία φέτος τον Αύγουστο.
Το 1190 Adventure βγάζει πραγματικά ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου, ενώ οδηγώ.Είναι εξοπλισμένο με την προαιρετική " Ergo " σέλα,θερμαινόμενα γκριπ,και KTM βαλίτσες.Η " Ergo " σέλα είναι εξαιρετικά άνετη με μια ωραία « grippy» υφή που αποτρέπει τον πισινό σας να ολισθήσει σε όλη την επιφάνεια,ενώ οδηγάτε.Αν και η σέλα είναι θερμαινόμενη,δεν την έχω ενεργοποιήσει,επειδή η ζεστασιά αυξάνεται από τον κινητήρα και κάνει αυτή την δουλειά του αρκετά καλά,χωρίς περισσότερη βοήθεια.Τα θερμαινόμενα γκριπ ήταν μια ευλογία κατά την οδήγηση πίσω από την Αθήνα, κατά τη διάρκεια μέρους του ταξιδιού η θερμοκρασία έπεσε στους 3 βαθμούς Κελσίου,γι αυτό γύρισα τη θερμαινόμενη λαβή από τη χαμηλή ρύθμιση στην υψηλή ρύθμιση και τα χέρια μου ήταν ξεπαγωμένα γρήγορα!
Έμεινα σε ένα ξενοδοχείο μεταξύ Κορίνθου και τη νέα κρεμαστή γέφυρα που οδηγεί στην Πρέβεζα .
Η μηχανή είναι πολύ σταθερή και ομαλή κατά την επιτάχυνση,και φυσικά είναι εξαιρετικά γρήγορη.Υπάρχει ένα νέο τμήμα του δρόμου μεταξύ Πρέβεζας και Ηγουμενίτσας , όπου ήμουν σε θέση να δοκιμάσω το »κράτημα» σε υψηλή ταχύτητα . Στα 130 kmh το μηχανάκι δείχνει 4500 rpm με 6η ταχύτητα με άλλες 6000 σ.α.λ. διαθέσιμες πριν από το όριο στροφών στίς 10500 rpm .Το μηχανάκι πιάνει εύκολα τα 250 kmh , αλλά φυσικά δεν μπορώ να παραδέχτώ ότι «εσπασα» ολα τα όρια ταχύτητας :-) Σε χαμηλές ταχύτητες δεν υπάρχει καμμιά αναταραχή που να φτάνει στο κράνος μου,αλλά έχω τοποθετήσει την προαιρετική " ζελατίνα touring ". Η μικρή ζελατίνα που παρέχεται ως στάνταρ με το "R " θα ήταν μια χαρά για off-road,αλλά άχρηστη για τουρισμό με μεγάλες ταχύτητε .
Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά τη μοτοσυκλέτα και ο κινητήρας είναι κρύος , σε χαμηλές στροφές η απόκριση στο γκάζι είναι λίγο «αργή» , αλλά ο κινητήρας ζεσταίνεται σε περίπου 5 λεπτά και η απόκριση στο γκάζι είναι ομαλή στη συνέχεια . Δοκιμάστηκε το φρενάρισμα "έκτακτης ανάγκης" με πλήρη βοήθεια από το ABS αρκετές φορές,τόσο στο δρόμο και στο χώμα.Είναι εκπληκτικό το πόσο γρήγορα η μοτοσυκλέτα σταματά στα μισά περίπου της απόστασης φρεναρίσματος των αυτοκινήτων ή άλλων μοτοσυκλετών.Απλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί,ότι δεν υπάρχει άλλο όχημα από πίσω και προκαλέσει μια σύγκρουση στο τέλος της ουράς ! Το ABS στο KTM λειτουργεί ομαλά - δεν υπάρχει δόνηση ή τρεμόπαιγμα- όπως συμβαίνει στο VSTROM 650 μου όταν επεμβαίνει το ABS.
Τελευταία τροποποίηση από THANOS_KTM; 19/03/2014 στις 15:22.
Το Adventure R που αγόρασα είναι πολύ "ψηλό ",ιδίως όταν είναι εφοδιασμένο με την " Ergo "σέλα,και είναι αρκετά δύσκολο να ταλαντεύονται τα πόδια μου πάνω του.Μπορώ να αγγίξω το έδαφος στην άκρη των ποδιών,αλλά θα προτιμούσα να έχω είτε μακρύτερα πόδια ή ένα ελαφρώς χαμηλώτερο μαχανάκι.
Για τους περισσότερους ανθρώπους η «βασική» έκδοση του KTM 1190 θα είναι η καλύτερη επιλογή από το "R" , επειδή το κάθισμα είναι περίπου 2 εκατοστά κάτω.Επίσης,το «βασικό» KTM 1190 έχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ρύθμισης ανάρτησης ( ονομάζεται EDS , κοστίζει περίπου 850 ευρώ ),ενώ δεν υπάρχει καμία επιλογή EDS για το Adventure " R" το οποίο χρησιμοποιεί διαφορετικές αναρτήσεις με μεγαλύτερη διαδρομή σχεδιασμένο για off-road χρήση.
Σε γενικές γραμμές, μου αρέσει η "υψηλή" θέση οδήγησης που μου δίνει πολύ καλή ορατότητα του δρόμου μπροστά,αλλά υπήρξαν μερικές φορές όταν σταμάτησα σε μια ανώμαλη επιφάνεια και θα μου είχε πέσει το μηχανάκι αν είχα προσπαθήσει να βάλω και τα δύο πόδια επί του οδοστρώματος.Τώρα έχω συνηθίσει να γέρνω το μηχανάκι και μόνο βάζοντας το ένα πόδι προς τα κάτω όταν η επιφάνεια του δρόμου είναι άνιση .
Το 1190 είναι εξοπλισμένο με εναν πολύ προχωρημένο " συμπλέκτη ολίσθησης " που αναπτύχθηκε για αγώνες μοτοσυκλέτας.Επιτρέπει πολύ γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων με την ελάχιστη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη,και οι αλλαγές ταχυτήτων είναι πολύ ομαλές ως αποτέλεσμα.Οι συνεπιβάτες μου όλοι σχολίασαν πόσο ομαλές είναι οι αλλαγές ταχυτήτων στο 1190 σε σύγκριση με το VSTROM 650.Δεν υπάρχει «head banging» από τον συνεπιβάτη μου πια.
Οι βαλίτσες KTM touring είναι πολύ ευρύχωρες,το top box και τα πλαινά χωράνε ολα ανετα ενα κράνος full face.Είναι απόλυτα στεγανές και έχουν δοκιμαστεί εν μέσω διαφόρων καταιγίδων,ούτε μια σταγόνα δεν μπήκε μέσα.Η μεταφορά βάρους είναι περιορισμένη σε όχι περισσότερο από 5 κιλά σε κάθε μία από τις τρεις βαλίτσες.Θα περίμενα ο σχεδιασμός να είναι αρκετά ισχυρός ώστε να μεταφέρουν τουλάχιστον 10 kg σε κάθε περίπτωση,αυτή η πτυχή ήταν λίγο απογοητευτική. Αγόρασα την KTM αδιάβροχη τσάντα οποία είναι πολύ ισχυρή και μπορεί να μεταφέρει εύκολα 25 κιλά όταν είναι δεμένη στο κάθισμα του συνοδηγού.Η τσάντα αυτή έχει σχεδιαστεί για χρήση με τις βαλίτσες,διότι οι ιμάντες πρόσδεσης ταιριάζουν απόλυτα με τις πλαινές βαλίτσες,και μπορεί να ρυθμιστεί έτσι ώστε το μήκος του ιμάντα να είναι μικρότερο από 10 εκατοστά.Έτσι, όταν θα ταξιδεύω σε όλη την Ευρώπη θα χρησιμοποιώ την τσάντα «λουκάνικο» για βαριά αντικείμενα, όπως τη φωτογραφική μου μηχανή και φορητό υπολογιστή,και θα κρατήσω τα ελαφριά πράγματα όπως τα είδη ένδυσης στις πλαϊνές βαλίτσες και το top box.
Συμπεριλαμβάνεται στην τιμή της μοτοσυκλέτας εγγύηση 2 ετών και EuropeCare κάλυψη βλάβης που ισχύει σε όλη την Ευρώπη.Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση πελατών που παρέχεται από τους Bikers and Bikes στην Κέρκυρα και από τo KTM 500 Racing Center στην Αθήνα.Την περασμένη εβδομάδα πήγα τη μοτοσυκλέτα για την πρώτο «μετά την παράδοση » service, και περίμενα μόνο το λάδι και το φίλτρο ότι πρέπει να αλλάξει,τίποτα άλλο . Ωστόσο, όταν έφτασα στο Bikers and Bikes, ο επικεφαλής μηχανικός ( Περικλής ), με χαιρέτησε και μου έδειξε πολλές σακούλες καλωδίων στο πάγκο του και είπε ότι ήταν της KTM που μου προσφέρει μια δωρεάν αναβάθμιση της κύριας καλωδίωσης η οποία βελτιώνει την απόδοση της μπαταρίας κατά τη λειτουργία της μίζας.Νομίζω ότι τα νέα κύρια καλώδια είναι μεγαλύτερης διαμέτρου από τα παλιά που αντικαταστάθηκαν,καθώς επίσης και οι σύνδεσμοι είναι πτυχωτοί και συγκολλημένοι για τη μείωση της αντίστασης.
Επίσης,είμαι πολύ ικανοποιημένος που όλα τα προαιρετικά Power Parts που παρήγγειλα παρασχέθηκαν τόσο γρήγορα,παρά τα οικονομικά προβλήματα που πλήττουν την Ελλάδα αυτή τη στιγμή .
Έχω δοκιμάσει μερικούς χαλικοχωματόδρομους στην Κέρκυρα τις τελευταίες εβδομάδες και το 1190 R αποδίδει πολύ καλά,περιορίζεται μόνο από την πενιχρή ικανότητα οδήγησης μου και την κατεστραμμένη μέση μου.Είναι σταθερή στην οδήγηση και το φρενάρισμα σε κατηφορικά κομμάτια με χαλίκι,σε χώμα, λάσπη και άμμο.Σε βόλτα μέσα από πλημμυρισμένο τμήμα του δρόμου δεν εκανε «κιχ»,τα ηλεκτρικά,τα σημεία εισαγωγής αέρα και εξαγωγής είναι όλα στο επίπεδο της θέσης οδήγησης σε αυτό το μηχανάκι, έτσι ώστε το μόνο ρίσκο σας είναι να πάρετε τα πόδια σας υγρά ! Η παρακάτω εικόνα ήταν στο τέλος του 2 χλμ με χαλίκι και άμμο κομματιού,κοντά στον Άγιο Σπυρίδωνα στη λίμνη, με κάποια τμήματα γεμάτα νερό 20 εκατοστών.Υπήρχαν ενα-δυο τμήματα ανηφόρα / κατηφόρα με χαλαρά πετρώματα.Δεν είχα το μηχανάκι πάνω στην σκουριασμένη πεζογέφυρα για να μπορείτε να δείτε στο παρασκήνιο - Περπάτησα πάνω της και κούνησε τόσο άσχημα που νομίζω ότι το βάρος της μοτοσυκλέτας θα είχε καταρρεύσει τη γέφυρα.
![]()
όμορφη, λιτή και περιεκτική περιγραφή... εγγλέζικη!![]()
Για πες λεπτομεριες για την καλωδιωση...
Ειναι νεα οδηγια ?
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........
ανάκληση δηλαδίς....?
ώρε πάλι θα λέει ο τέρενς...
Δεν ειναι για ολα τα μοντελα η αλλαγη των καλωδιων.Μονο καποια παρτιδα.
Τελικα τι εγινε με την επεκταση της εγγυησης Rob ?
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........