Υπαρχουν μηχανακια που γνωριζω με 30.000 χλμ που ειναι χρεπια,και υπαρχουν και μηχανακια με 150.000 χλμ που ειναι μια χαρα.
Τα χιλιομετρα δεν λενε τιποτα απο μονα τους,η γενικοτερη κατασταση και συντηρηση της μοτοσυκλετας λεει.
Υπαρχουν μηχανακια που γνωριζω με 30.000 χλμ που ειναι χρεπια,και υπαρχουν και μηχανακια με 150.000 χλμ που ειναι μια χαρα.
Τα χιλιομετρα δεν λενε τιποτα απο μονα τους,η γενικοτερη κατασταση και συντηρηση της μοτοσυκλετας λεει.
Humor.....![]()
Καλωσηρθες!
Για αρχη βγαλε διπλωμα, και οταν πιασεις το νοημα και δεις οτι σου αρεσει (αν οντως σου αρεσει) δοκιμασε να οδηγησεις 2-3 τυπους μηχανων. Ετσι για να δεις τι σε βολευει.
Κι επειδη θα γινω παλι γραφικος, θα πω κι εγω οχι στα chopper, και θα προτεινω καποιο on off ή street. Φυσικα προϋποθετει να οδηγησεις αυτο που σε ενδιαφερει για να καταληξεις.
Τελος τα 400 κυβικα ειναι μια κατηγορια κατα τη γνωμη μου χρυση τομη σε ολες τις αποψεις. ιδανικη για ξεκινημα, αρκετο γκαζι αλλα οχι αρκουδογκαζο που σκοτωνει αλλα οχι και λιγο ωστε να το βαρεθεις (συντομα). Σχετικα ισσοροπημενο κοστος και τελος εχει αρκετες επιλογες σε μεταχειρισμενα.
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
Μια παρένθεση. Δεν είμαι καθόλου τύπος που αγαπώ την ταχυτητά. Οπότε δεν με πειράζει που τα τσοπερια δεν γκαζώνουν πολύ.![]()
δεν ειναι προβλημα επιταχυνσης. Ειναι θεμα ενεργητικης ασφαλειας στο στριψιμο και στο φρεναρισμα που υστερουν τα chopper σε σχεση με καποιο street ή on off.
αν οδηγησεις καποιο κλασσικο On off και μετα ενα τσοπεροειδες θα καταλαβεις τι εννοω. Βεβαια μπορει εσυ να συμβιβαστεις, αλλα μια προσοχη παραπνω χρειαζεται σε αυτα τα μηχανακια.
400αρι honda steed που οδηγησα παντως ειχε ικανοποιητικη επιταχυνση , και πολυ ωραιο ηχο. Στα υπολοιπα ομως εμενα δε μου εκανε.
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
Καλώς τονα.
Και εγώ όταν αποφάσισα να διτροχίσω, το eliminator και τις τσοπεριές γούσταρα, αλλά μετά από καιρό
άλλαξα γνώμη.
Υ.Γ. μη κοιτάξεις τι καβαλάω, τι θέλω να κοιτάξεις![]()
Σήμερα πήγα σε σπίτι φίλου ο οποίος, μαζί με τον πατέρα του, έχει μια Kymco Downtown 300i, μια Kawasaki GPX 400cc (ή GFX δεν θυμάμαι καλά) και μια Kawasaki ZL1000 Eliminator.... Ακολούθησα την συμβουλή σας και ομολογώ οτι κατάλαβα (εν μέρη φυσικά) τι εννοείτε..! Είναι όντως αρκετά διαφορετικές οι τσοπεριές στην αίσθηση...! Και είδα πολύ καλά τι εννοείτε για το στρίψιμο (είδικά συγκριτικά με το Kymco...). Αλλά βρε παιδιά... αυτος ο ηχος της eliminator... το στυλ... η ομορφια της... Είμαι κολλημένος...![]()
Δηλαδή εκεί που τις κοίταζα οι άλλες μου φαίνονταν απλά μηχανές αλλά η Eliminator μου μίλαγε ρε παιδί μου! :P Απο αυτές που μου προτείνατε έχω φάει λίγο κόλλημα με την Dragstar.....!
αν και μπορει να το μετανιωσεις
προχωρα