μερικές βελτιώσεις στα περιφεριακα που έκανα:
πισω μεταχειρισμενο λαστιχο σε καλη κατάσταση γιατι το παλιο ξερο σπινιαρε επικίνδυνα οταν εμπαινε στην ροπη του το μοτερ
οταν ειχα παει να το παρω ο μαστορας το κοπανισε με βαρια στην δισκοπλακα για να ξεκολισει και να το τσουλήσω
οταν το δουλεψα καταλαβα ενα κοσκινισμα οταν πατουσες φρενο στα πολλα
οποτε αλλάχτηκαν και οι δισκοπλακες γιατι καποια απο αυτες ειχε στραβώσει
τα φρενα του με παίδεψαν αρκετά
η εξαερωση δεν ειναι ευκολη σε αυτα. φορουσε σωληνάκια υψηλής και τα αλλαξα με τα μαμα
τα φρενα του δεν ειναι και οτι καλύτερο σε σχεση με σημερινα μοτο, θελουν συνήθεια
θα ηθελα να εχουν αρχικο δάγκωμα-και να φρεναρουν δυνατα με 1-2 δαχτυλα και με λιγη διαδρομή στην μανετα. κατι που ομως δεν γινεται
στα 0-100 θεωρω οτι το 50αρι ιταλικο μοταρντ μου φρεναρει καλύτερα απο τα nsr
απο αναρτήσεις ειναι κορυφή αλλα στα φρενα μαλλον τις θελει τις brembo δαγκανες του
βεβαια σε πιστα μπορει να ειναι πλεονέκτημα τα μαμα φρενα του nsr γιατι βοηθάνε να πας με 'φορα'
απο αναρτήσεις δεν εχω πειραξει κατι στις ρυθμίσεις τους γιατι θεωρω οτι δουλεύουν καλα
μονο στο ενα το ειχα παει σε μάστορα ωστε να την σφίξει (πισω ανάρτηση)
άλλωστε ειμαι και στα κιλα και υψος του μεσου ιαπωνα τις εποχής για τον οποιο σχεδιαστικε το εν λογο μηχανάκι
τα μπροστινα αν και συμβατικά ειναι οκ για αυτο το μηχανακι και η μετατροπη τους σε 'αναποδα' δεν αξιζει
εκτος του οτι δουλεύουν πολυ καλα η μετατροπή σε αναποδα θα αύξανε το αναρτομενο βαρος κατι που δεν το θέλω
ακομα και τα αγωνιστικα τις honda ειχαν μια εμμονή για αρκετα χρονια με τα απλα μπροστινά αρα κατι θα ήξεραν