Xαχαχαχαχαχαχαχαχαχα,αρε μαυρο γατε.....,χαχαχαχαχαχαχαχα,εγω δεν εκβιαζω κανεναν,απλα λεω αααααμα μπορει το φιλαρααααααααααααακι μου να μου την δωκει μια δυο φορεεεεεεεεεεεεεες,thats all-με το αζημειωτο βεβαιως βεβαιως,γιατι εχουμε τιμη και υποληψη,βεβαιως βαβαιως.Τελοτ!!!!![]()
κοιταξε zzr 1200 ταξιδιαρικο και γρηγορο αλλα ξεχνας πολη λογω ζεστης κυριως,αλλα παιρνει βαλιτσες ειναι ανετο και τα 300 κοντερ ευκολα.
οσο για sprint 1050 για να βρεις την υγεια σου που διαβασα πιο πανω ο μονος που πραγματικα θα βρει την υγεια του και οχι μονο ειναι ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΟΥ.
Για κάποιους που πιθανόν ενδιαφέρονται να αγοράσουν ZX12r (από τα πολλά καλά μεταχειρισμένα που υπάρχουν και σε καλή τιμή σήμερα)
έχω να πω τα εξής σαν κάτοχος του τελευταίου μοντέλου (2006):
1) Θέλει εμπειρία και δεν είναι για αρχάριους (80%ss - 20%st χαρακτήρας) . Αντιθέτως Busa και 14 είναι πιο άνετα και προβλέψιμα ως sport-touring 100%.
2) Δεν ισχύει ότι δεν στρίβει κάτι που αναφέρεται συχνά και συνήθως από μη κατόχους οι οποίοι πάντα ξέρουν τα περισσότερα ως συνήθως.
Συγκρινόμενο με 600ss σίγουρα δεν είναι τόσο στριφτερό αλλά αυτό πρακτικά μόνο στη πίστα έχει αξία. Αν μάθεις να την οδηγείς στη πραγματικότητα ακολουθείς τους πάντες παντού σε όλα τα στροφιλίκια και ευχαριστιέσαι την βόλτα σου. Προσωπικά γουστάρω να την οδηγώ και να βρίσκω γραμμές στα στροφιλίκια παρά στις ευθείες σε τελικές χωρίς νόημα (για μένα πάντα).
3) Προσοχή στη ροπή της σε χούφτωμα στην έξοδο της στροφής και όχι πολύ φόρτιση στο μπροστινό υπό κλίση στην είσοδο (νευρικό μπροστινό αλλά kawa 10r)
4) Η κατανάλωση είναι 7-7.5λ/100 που την χαρακτηρίζω εκπληκτική για το είδος της. Λαστιχάκια τρώει για πλάκα (κάθε 3.000χλμ το πίσω)
5) Αγοράζεις ένα φουσκωμένο ss (σκυφτό, δυνατό, βαρύ, μονόσελο στην ουσία μηχανάκι). Δηλαδή μηχανάκι για πάρτυ σου.
6) Αν τα αποδεχτείς αυτά είσαι άρχοντας του δρόμου. Πας παντού: Μια βολτίτσα με τους φίλους για ''ξύσιμο'' ή μία βόλτα Θεσσαλονίκη για καφέ με σακίδιο πλάτης. Για την μηχανή αυτή δεν υπάρχουν στο λεξιλόγιο λέξεις όπως ''αποσκευές'' ή ''γυναίκα'' ή ''μακρινές'' διαδρομές.
7)Στο δρόμο εμπνέεις σεβασμό και κανείς δεν θα σου κολλήσει σε φανάρι (ούτε 1000άρι).
8) Το πρώτο 14άρι ήρθε με 164 άλογα τροχό ενώ το 12άρι είχε ήδη 175 τροχό και είναι και αρκετά ελαφρύτερο (μετρήσεις 0-300 και μοτό της εποχής).
9) Για μένα είναι μακράν πιο σπόρ μηχανάκι από busa (για το 14άρι δεν το σχολιάζω καν).
Αυτά από μένα. Γειά σας.
Ολα καλα αλλα που ειδες οτι το zx12 εχει 175 αλογα τροχο?? Ουτε στροφαλο δεν εχει τοσα!
lipon zzr 12 8a paris ke teliose min akouo ala
afrotwin
egkegramenos apo 9/12/2003
Στρόφαλο έχει κοντά 200. Τα 174+ τα είχε μετρήσει το 0-300 στο τεύχος τεστ. Σε δυναμομέτρηση επίσης το 2006 του πρώτου zzr14 είχε μετρήσει 164 τροχό για το 14άρι και το σχολίαζε σαν αρνητικό και μη αναμενόμενο αποτέλεσμα το γεγονός ότι είναι πιο αδύναμο και πιο βαρύ από το 12άρι. Στις δυναμομετρήσεις επίσης δεν υπολογίζεται και η ιπποδύναμη από το Ramair που ανοίγει πάνω από τα 200χλμ.![]()
Σε σοβαρα δυναμομετρα καπου 150 στον τροχο στοκ πχ
http://kawasakiworld.com/zx-12r/76-f...rly-stock.html
Σε δυναμομετρα που πουλανε ονειρα μπορεις να δεις οτι θες...
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
ναι το zx12 παιζει απο 150 μεχρι 160 αλογα τροχο max! παντα σε μαμα μορφη
αα και ποτε μην ακους περιοδικα!
CBR 600F PC35 2004
VFR 400R NC21 1986
INNOVA 125 2006
KAZE R 112 2006