Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Tuono και φίλτρο K&N

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712

    Tuono και φίλτρο K&N

    Φίλος με tuono λέει ότι φορώντας Κ&Ν στο μηχανάκι(tuono 2010) καταναλώνει σαφώς λιγότερο από άλλα tuono που έχουν μαμά φίλτρο.

    Ξέρω ότι τα K&N δεν είναι της προκοπής φίλτρα και σε πολλές περιπτώσεις έχεουν βρεθεί να παρέχουν λιγότερο αέρα από μαμά,αλλά όταν του το λέω δε με πιστεύει.

    Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι τέτοιο σε tuono;

  2. #2
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Ξέρω ότι τα K&N δεν είναι της προκοπής φίλτρα...
    Μπαρδον?

  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Φίλος με tuono λέει ότι φορώντας Κ&Ν στο μηχανάκι(tuono 2010) καταναλώνει σαφώς λιγότερο από άλλα tuono που έχουν μαμά φίλτρο.

    Ξέρω ότι τα K&N δεν είναι της προκοπής φίλτρα και σε πολλές περιπτώσεις έχεουν βρεθεί να παρέχουν λιγότερο αέρα από μαμά,αλλά όταν του το λέω δε με πιστεύει.

    Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι τέτοιο σε tuono;
    Όχι, καμμία σχέση.
    Τι κατανάλωση λέει ότι έχει δηλαδή πριν και μετά? Αν είναι κάτω από 7lt/100 ή το οδηγάει μέχρι τα 100χλμ ή δουλεύει μονοκυλινδρα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Όχι, καμμία σχέση.
    Τι κατανάλωση λέει ότι έχει δηλαδή πριν και μετά? Αν είναι κάτω από 7lt/100 ή το οδηγάει μέχρι τα 100χλμ ή δουλεύει μονοκυλινδρα.
    Το έλεγξε με πανομοιότυπο τουόνο σε βόλτα Αττική οδό.
    Έκαψε 7 ενώ ο άλλος(με το μαμά φίλτρο) 9.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Μπαρδον?
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    και σε πολλές περιπτώσεις έχεουν βρεθεί να παρέχουν λιγότερο αέρα από μαμά

  5. #5
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Πως ειναι δυνατον να αλλαξει η καταναλωση με ενα φιλτρο αερα προς το καλυτερο?

    Γενικα ,περισσοτερο αερα αφηνουν να περναει αλλα αυτο απο ποτε εγινε αυτοματως καλο?

    Μιλαμε κατ'αρχην χωρις αλλαγη σε χαρτη τροφοδοσιας?

    Ειχαν ιδιο γραναζωμα αυτοι που τα συγκριναν...και ιδια μετωπικη επιφανεια?

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Το έλεγξε με πανομοιότυπο τουόνο σε βόλτα Αττική οδό.
    Έκαψε 7 ενώ ο άλλος(με το μαμά φίλτρο) 9.
    Η διαφορά του μπορεί να οφείλεται στο γρανάζωμα. Από το εργοστάσιο έρχεται με 16-40 για να περνάει ρύπους-πιστοποιήσεις κλπ και είναι απαράδεκτο. Συνήθως το αλλάζουν με την αγορά και παλαιότερα η aprilia σου έδινε μαζί το 15.
    Αν το ένα φόραγε 15 και το άλλο 16, αν είχαν άλλο χάρτη, εξατμίσεις και χέρι... μπορεί να δικαιολογηθεί εύκολα χωρίς να οφείλεται στο φίλτρο.

    Εχω δει από 7,3 ως 10,5 ανάλογα το πως το οδηγάω. Αν το δουλεύει κάποιος από 7.500σαλ και πάνω, πίνει πάντως.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    Ότι πάει πίνει.
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  8. #8
    Απαράδεκτο Μέλος Το avatar του/της Black Diamond
    Εγγραφή
    02/08/2012
    Μηνύματα
    158
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Ξέρω ότι τα K&N δεν είναι της προκοπής φίλτρα και σε πολλές περιπτώσεις έχεουν βρεθεί να παρέχουν λιγότερο αέρα από μαμά,
    Αν έχεις συγκρίσεις σε ίδια μοντέλα με αντίστοιχα τύπου bmc,dna πχ μπορεί και να υπάρχει μια μικρή διαφορά την οποία προσωπικά όμως δεν καταλαβαίνω. Αλλά δεν είναι της προκοπής; Εδώ πετάμε το μαμά να βάλουμε ένα τέτοιο... παρέχουν περισσότερο αέρα.
    Στα aprillia ίσχύουν άλλα;
    bike away your everyday routine

  9. #9
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Είναι άλλη κουβέντα αυτή. Το ότι τα aftermarket φίλτρα μπορεί να είναι χειρότερα από τα μαμά, δεν είναι κάτι καινούργιο.
    Έχω διαβάσει σε fora όπως και εδώ, απόψεις που το υποστηρίζουν. Ο rein πχ έλεγε ότι συνήθως δουλεύουν χειρότερα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #10
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Προσωπικη μου επειρια ειναι οτι γενικα τα Κ&Ν μου εδιναν καλυτερη αποκριση και πιο γεματες χαμηλο μεσαιες...
    χειροτερα δεν ειδα πουθενα....
    Επισης συνηθως τα μηχανακια που ειχα βαλει τετοιο φιλτρο εκαιγαν 15-20% περισσοτερο...

    Τωρα αν λογω "γεμισματος" της καμπυλης αποδοσης σε νορμαλ οδηγηση υπαρξει μειωση δεν το αποκλειω, μιας και η περισσοτερη ροπη χαμηλα αναγκαζει σε λιγοτερο ανοιγμα του γκαζιου υπο Κ.Σ.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από IRA57 Προβολή μηνύματος
    Πως ειναι δυνατον να αλλαξει η καταναλωση με ενα φιλτρο αερα προς το καλυτερο?

    Γενικα ,περισσοτερο αερα αφηνουν να περναει αλλα αυτο απο ποτε εγινε αυτοματως καλο?

    Μιλαμε κατ'αρχην χωρις αλλαγη σε χαρτη τροφοδοσιας?

    Ειχαν ιδιο γραναζωμα αυτοι που τα συγκριναν...και ιδια μετωπικη επιφανεια?
    Iδιο γρανάζωμα,όχι άφτερμάρκετ ζελατίνες,ίδια κιλά αναβάτη.
    Γενικά ίσως αφήνουν να περνάει περισσότερος αέρας,τα ΚΝ πάντως σε κάποιες περιπτώσεις αφήνουν λιγότερο.
    Οπότε λιγότερος αέρας,προσαρμόζει ο λ τα νέα δεδομένα και στέλνει λιγότερο καύσιμο,άρα οικονομία.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Diamond Προβολή μηνύματος
    Αν έχεις συγκρίσεις σε ίδια μοντέλα με αντίστοιχα τύπου bmc,dna πχ μπορεί και να υπάρχει μια μικρή διαφορά την οποία προσωπικά όμως δεν καταλαβαίνω. Αλλά δεν είναι της προκοπής; Εδώ πετάμε το μαμά να βάλουμε ένα τέτοιο... παρέχουν περισσότερο αέρα.
    Στα aprillia ίσχύουν άλλα;
    Δες παραπάνω για τον αν αφήνουν πάντα να περνάει περισσότερος αέρας.

    Για την ιστορία με wego καυσαναλυτή σε busa και βόλτα σε δρόμο,το ΚΝ έδινε afr 0,4 μικρότερο από μαμά...

  12. #12
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Η οικονομία που ανέφερε ο φίλος σου, είναι 30% περίπου σε σχέση με το άλλο και δεν υπάρχει περίπτωση να προκαλεί τέτοια μείωση ένα φίλτρο.
    Τα 7lt/100 δεν τα έχω δει ποτέ, και έχω ΚΝ, ούτε καν σε χαλαρό ταξιδάκι στην εθνική. Διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις αν έχει μετρήσει σωστά στα γεμίσματα πάντως.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Iδιο γρανάζωμα,όχι άφτερμάρκετ ζελατίνες,ίδια κιλά αναβάτη.
    Γενικά ίσως αφήνουν να περνάει περισσότερος αέρας,τα ΚΝ πάντως σε κάποιες περιπτώσεις αφήνουν λιγότερο.
    Οπότε λιγότερος αέρας,προσαρμόζει ο λ τα νέα δεδομένα και στέλνει λιγότερο καύσιμο,άρα οικονομία.
    Ακριβως το αντιθετο συμβαινει. Οσο καλλιτερη η πληρωση για δεδομενο ανοιγμα γκαζιου, τοσο μεγαλυτερη η οικονομια.
    Αν ειναι δηλαδη να πηγαινεις με 6η και 130, θα εχεις πιο οικονομικη λειτουργια αν ανοιγεις το γκαζι 20% με ελευθερο φιλτρο παρα 22% με στοκ. Με δεδομενο παντα οτι και στις δυο περιπτωσεις ο λαμδα ειναι ενεργος.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ακριβως το αντιθετο συμβαινει. Οσο καλλιτερη η πληρωση για δεδομενο ανοιγμα γκαζιου, τοσο μεγαλυτερη η οικονομια.
    Αν ειναι δηλαδη να πηγαινεις με 6η και 130, θα εχεις πιο οικονομικη λειτουργια αν ανοιγεις το γκαζι 20% με ελευθερο φιλτρο παρα 22% με στοκ. Με δεδομενο παντα οτι και στις δυο περιπτωσεις ο λαμδα ειναι ενεργος.

    Ξαναδιάβασε τί έγραψα,ή ας το ξαναγράψω.

    Αν ένα φίλτρο παρέχει λιγότερο αέρα και ο λ καταλάβει τί γίνεται και στέλνει λιγότερο καύσιμο τότε έχεις οικονομία.

    Αυτό που λες ΙΣΩΣ ίσχυε σε μοτέρ επιπέδου παπιού που δεν έχει ψυχή και αναγκάζεσαι ν'ανοίγεις το γκάζι,όχι σε τουόνο!

  15. #15
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος

    Ξαναδιάβασε τί έγραψα,ή ας το ξαναγράψω.

    Αν ένα φίλτρο παρέχει λιγότερο αέρα και ο λ καταλάβει τί γίνεται και στέλνει λιγότερο καύσιμο τότε έχεις οικονομία.

    Αυτό που λες ΙΣΩΣ ίσχυε σε μοτέρ επιπέδου παπιού που δεν έχει ψυχή και αναγκάζεσαι ν'ανοίγεις το γκάζι,όχι σε τουόνο!
    Δεν έχει νόημα αυτό που λές. Ο λ μπορεί να διορθώσει μέχρι 3-5% τυχόν διαφορές. Διορθώσεις θα κάνει και ο map sensor αλλά μέχρι ενός σημείου. Αν ταπώσεις την εισαγωγή αέρα, η μικρότερη κατανάλωση (αν υπάρξει..) θα οφείλεται στην μειωμένη απόδοση του κινητήρα.

    Ειδικά στα Tuono, κάποιες μόντες που κάνουν και ανοίγουν το φιλτροκούτι, χάνοντας την υποπίεση του ram-air, βοηθάει στις χαμηλομεσαίες χάνοντας στις ψηλές. Κατανάλωση πάντως, ίδια είναι.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 15/02/2007, 00:23
  2. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ CBR 1000RR - εξάτμιση και φίλτρο
    από biglebowski στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2006, 20:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF