...για τον Ελεφαντα σκεφτομαι ,τι να βαλω???
JT 530 xring-->60E
RK oring-->75E
AFAM xring-->90E
RK xring-->90E
EK xring-->93E
Για να ακουσω![]()
...για τον Ελεφαντα σκεφτομαι ,τι να βαλω???
JT 530 xring-->60E
RK oring-->75E
AFAM xring-->90E
RK xring-->90E
EK xring-->93E
Για να ακουσω![]()
Γραναζια δεν θα αλλαξεις λεβεντη μου??
Εγω θα επαιρνα την AFAM.
Eγω σκεφτομαι ή για JT ή για RK oring... Η δευτερη σαν εταιρια λεει τπτ, δε τη γνωριζω αν και μαλλον ιαπωνικη ειναι...
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Πασο.
Για να εχει σκουρια ειναι στεγνη,πολλες αλυσιδες που ειχα οταν στεγνωναν εδειχναν σημαδια σκουριας,αλλα με την λιπανση ολα καλα.
Για τα ο-ring δεν ξερω τι συντηρηση η ποσα χλμ ειχε κανει η αλυσιδα.
Η afam εχει καλες κριτικες απ'οσο ξερω
RK φορουσα στο dakar,και εγινε σωβρακο σε χρονο dt,μαλλον απο την πολλη δυναμη του μοτερ..![]()
afam ριξε και μια ματια στις tsubaki...
D.I.D δεν παιζει???
Σωστος ο Mc Talas,αν και ειναι ακριβες..
Afam .-
Στο 400 που κανει σκληρα χωματινα χιλιόμετρα, σε συνδυασμο με γραναζι stealth, δε θελει τεντωμα σχεδον ποτέ...
Εχω παθει πλακα με την αντοχη της.
![]()
Μια JT που ειχα βαλει σε 11000 ειχε γινει σωβρακο
Η did χρυση τωρα εχει 6000 και δεν την εχω τεντωσει απο τη μερα που την εβαλα
Το μονο ελαφρυντικο που εχει η JT ειναι οτι δεν ειχα βαλει καινουργια γραναζια πανω αλλα δεν ειχαν και πολλα χλμ
Οτι πληρώνεις παίρνεις.
Είναι θέμα που έχει συζητηθεί πολλάκις.
Μην κολλάτε στην μάρκα σώνει και καλά. Η AFAM οπως και η DID και η RK κλπ εχουν διάφορα μοντέλα με διάφορες τιμές.
Δεν μπορεί να λες πχ η AFAM δεν αξίζει γιατί απλά δεν ισχύει, υπάρχει AFAM Xring 530 με 100 αλλά και με 200 Ευρω, διαλέγεις και παίρνεις.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957